Jukka Lintunen kuuluu Suomessa kahdenkymmenen (20) eniten viljelijätukea saaneen joukkoon.
Kyllähän sitä kelpaa maataloutta harjoittaa, kun saa viljelijätukea 870 693,30 euroa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010368257.html
Tohmajärvelle Lintusen Jukka Eino Anterolle viljelijätukea 870 693,30 euroa
22
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Pistäpä hara zetorin perään ja anna palaa !
Niin se on helppoo, minkä osaa. - Anonyymi
Tuo euromäärä on veronmaksajien kustantama.
- Anonyymi
tuet annetaan niile joile ne ei kuulus olpa kyse mistä tahaan
- Anonyymi
Haahaa haa syö porkkanaa
- Anonyymi
kiro sana sanotaan niiku se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiro sana sanotaan niiku se on
nuila saa monta traktorii niinkun metsä man
- Anonyymi
hellepo koneita ostella jättee naapurin tiet auraamatta traktoria pihassa näytillä seisottoo vaikka söis paprikaa
- Anonyymi
Toivottavasti ensi kerralla saapi ainakin miljoooooonan!
- Anonyymi
Nonyt sai millin, onkohan uudet koneet jo tilattu?
- Anonyymi
JETROHLLA VELEKOO 3miljoonaa työ miehen arki
- Anonyymi
Tulos sakkaa jos ei saa milliä.
- Anonyymi
Suomessa toiseksi eniten viljelijätukea, viime vuonna 1,07 miljoonaa euroa, on saanut närpiöläinen kurkuntuottaja Siggpac Oy, joka tunnettiin aikaisemmin Jan-Erik Sigg Ab:na, on varsinainen osinkokone. Sen liikevaihto bviime vuonna oli 42,5 miljoonaa euroa ja liiketulosta yritys teki 6,3 miljoonaa euroa, kasvua liki 15 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna, mitä voi pitää elintarvikealalla tosi korkeana.
Yritys on jakanut useana viime vuonna 600 000 euron osinkoa omistajilleen vuosittain. Se tekee 50 000 euroa/kuukausi.
Kyllä sitä luulisi toimeen tulevan 50 tonnin kuulausipalkalla, kun näitten pörssiin listaamattomien yritysten ei tarvitse edes veroja maksaa. Olethan kuullut niin sanottujen listaamattomien yritysten verovapaudesta.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/narpiolainen-kurkunviljelija-sai-yli-miljoonan-euron-tukipotin-yritys-jakaa-vuosittain-muhkeat-osingot/d15e213c-e63d-4e5f-a919-008bc937e4f9?ref=iltalehti:ba97&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi - Anonyymi
gjj
- Anonyymi
Jiäpköhän ommaan taskuun paljonkin äyrijä. Liekkö vuan rahankerruuta
- Anonyymi
saihan joskus laakkosetkin
- Anonyymi
On tukirahhoo köyhille viljelijöille, miten ne poloiset toimeen tullee.
- Anonyymi
raha tuloo aina raha luo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raha tuloo aina raha luo
Tuvet pitäs tuplata jotta loppus ruikutus kun ei kannata maatalous.
- Anonyymi
Ajelevat latalla ja kyntävät setorilla omien puheitten mukaan.Muuhun ei varaa.
- Anonyymi
10 valtraa ja 3 hiluxia pihassa joutavana.Eukko evakossa naapurin pojan hoiteissa.
- Anonyymi
NUO MAATALOUS TUVET KALUSTO NÄYTTELYJÄ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734