Hyvää viikonloppua

ja hyvää huomenta. Oikein on raikas talviaamu. ☕🐺❄️

64

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos se Kirsin olo yhtään parantunut? 🩺🐺

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta👩☕️, hiukan parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta👩☕️, hiukan parempi.

        Hyvää huomenta. Tohtori susi oli jo vähän huolissaan. Mutta kiva kuulla, että alkanut toipumista tulla. Lähetän täältä parantavia ajatuksia sulle. 😊☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Tohtori susi oli jo vähän huolissaan. Mutta kiva kuulla, että alkanut toipumista tulla. Lähetän täältä parantavia ajatuksia sulle. 😊☕️

        Kiitos🥱👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🥱👩☕️

        Ole hyvä vain. Toivottavasti nyt paranet nopeammin. 😊🤗☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ole hyvä vain. Toivottavasti nyt paranet nopeammin. 😊🤗☕️

        Toivotaan 🥱👩👍😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan 🥱👩👍😂

        No tuo kelikin on nyt niin mälsä, ettei varmaan olis tullut ulos lähdettyä muutenkaan? Kohta tulee lunta sakeasti. Mä lähden ajelemaan jossain vaiheessa päivää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuo kelikin on nyt niin mälsä, ettei varmaan olis tullut ulos lähdettyä muutenkaan? Kohta tulee lunta sakeasti. Mä lähden ajelemaan jossain vaiheessa päivää.

        Ok en ole ulkona käynyt👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok en ole ulkona käynyt👩

        Ei kipeänä kannatakaan. Onks sulla vielä lämpöä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kipeänä kannatakaan. Onks sulla vielä lämpöä?

        37.1👩🤒


      • Anonyymi kirjoitti:

        37.1👩🤒

        Ok... Pitää vaan lepäillä ja syödä hyvin. Täältä sulle hali päivään. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok... Pitää vaan lepäillä ja syödä hyvin. Täältä sulle hali päivään. 🤗

        Kiitos 🤗👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🤗👩

        Nyt teen ruokaa. Sitten lähden reissuun. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt teen ruokaa. Sitten lähden reissuun. 😊

        Ok mihin olet menossa👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok mihin olet menossa👩

        Lähden käymään vanhempieni kotona.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähden käymään vanhempieni kotona.

        Okei kivaa ja turvallista matkaa👩🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei kivaa ja turvallista matkaa👩🙂.

        Kiitos paljon. Kivaa päivää myös sulle, tuosta kuumeilusta huolimatta. 🤗


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Nyt näyttää ettei enää ketään kiinnosta. On autio kuin prisman parkkipaikka klo 1 yöllä.

    • No, susi jatkaa yksin elämistään, ja unohtaa kaiken...

      • Anonyymi

        Olikko kulmilla

        Soita kelloa

        Mennään kävelylle


      • En tiedä kuka olet. Eikä mulla ole sun numeroa.


    • Anonyymi

      Taas se jokapäiväinen naukuminen alkoi.

      • Anonyymi

        Oletko jokaiseen miehen luomaan asiakseen kaiboi yhtä fiksoitunut? Sinähä oot ihan sykoosissa, vaan et ketoosissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jokaiseen miehen luomaan asiakseen kaiboi yhtä fiksoitunut? Sinähä oot ihan sykoosissa, vaan et ketoosissa

        Mikähän sunkin funktio on näillä sivuilla? Onko aikanaan tullut kaipailtua jotaki heitukkaa, ja sitten tullut pettymys. Jäit kuitenkin muita ilkkumaan tänne ilkeyksissäs.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän sunkin funktio on näillä sivuilla? Onko aikanaan tullut kaipailtua jotaki heitukkaa, ja sitten tullut pettymys. Jäit kuitenkin muita ilkkumaan tänne ilkeyksissäs.

        Sun funktio taitaa seuraavaksi olla lobotomialeikkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun funktio taitaa seuraavaksi olla lobotomialeikkaus.

        Ei sellaisia tehdä, vaikka kuinka sitä toivoisit. Aion olla sinun kiusanasi täällä vielä vuosia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sellaisia tehdä, vaikka kuinka sitä toivoisit. Aion olla sinun kiusanasi täällä vielä vuosia.

        Hyvä. Suomen kansa tarviikin sirkushuveja ja jonkun valtakunnanpellen, joka saattaa itsensä naurunalaiseksi päivittäin ❤️💦💦💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jokaiseen miehen luomaan asiakseen kaiboi yhtä fiksoitunut? Sinähä oot ihan sykoosissa, vaan et ketoosissa

        Sä oot transsissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Suomen kansa tarviikin sirkushuveja ja jonkun valtakunnanpellen, joka saattaa itsensä naurunalaiseksi päivittäin ❤️💦💦💦

        Mitäs naurunalaista olen sitten mielestäsi tehnyt, taikka kirjoitellut?
        En ole enää mitään rakkausviestejä laitellut ihastuksillekaan. Kun tiedän, että olen häviäjä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs naurunalaista olen sitten mielestäsi tehnyt, taikka kirjoitellut?
        En ole enää mitään rakkausviestejä laitellut ihastuksillekaan. Kun tiedän, että olen häviäjä.

        Menisit jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menisit jo.

        Mene itse muijas luo.


      • No mene sitten sen miehes luo. Sehän on niin komea atleetti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän sunkin funktio on näillä sivuilla? Onko aikanaan tullut kaipailtua jotaki heitukkaa, ja sitten tullut pettymys. Jäit kuitenkin muita ilkkumaan tänne ilkeyksissäs.

        puhu suomea, kiitos.


    • Täh?! onko siellä tullut talvi takaisin?😨

      • On ja pahenee vaan kuule. On tiedossa koko maan kattava lumipyry... Huomenna saapuu kaakosta. 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ja pahenee vaan kuule. On tiedossa koko maan kattava lumipyry... Huomenna saapuu kaakosta. 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️

        Mitä sitten. Joko olit vaihtanut kesärenkaat autoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten. Joko olit vaihtanut kesärenkaat autoon

        En ole vaihtanut, koska tiesin ettei vielä kannata. Seuraan sään tapahtumia. Näillä näkymin ei taida tarvita kesärenkaita kuukauden päästäkään. Tulee vielä kesätön kesä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole vaihtanut, koska tiesin ettei vielä kannata. Seuraan sään tapahtumia. Näillä näkymin ei taida tarvita kesärenkaita kuukauden päästäkään. Tulee vielä kesätön kesä.

        Sekin on vielä arvoitus👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole vaihtanut, koska tiesin ettei vielä kannata. Seuraan sään tapahtumia. Näillä näkymin ei taida tarvita kesärenkaita kuukauden päästäkään. Tulee vielä kesätön kesä.

        miksi sun pitää valittaa joka asiasta . ensi haukut itseäsi ja nyt sää on huono. mikään ei ole hyvin.varmaan roikut palstalla kun pääset perille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on vielä arvoitus👩

        Niin se on. Ihan täysi arvoitus.


      • mustasusi kirjoitti:

        On ja pahenee vaan kuule. On tiedossa koko maan kattava lumipyry... Huomenna saapuu kaakosta. 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️

        Ei helvetti😱 ja pian on toukokuu?!


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei helvetti😱 ja pian on toukokuu?!

        Niinpä.. Ajatella. Mua vähän huolestuttaa siltä kannalta, että ilmastonmuutos on tällasen syynä. Että ei se välttämättä Suomessa tarkoitakaan lämmintä aina, vaan just tätä sitten. Koska ollaan niin lähellä pohjoisnapaa, ja polaaripyörre levähtää tämän tästäkin, ja valuttaa kylmät ilmamassa meidän ylle. Saa siitä osansa muukin Eurooppa. Tämä talvi on kyllä ollu extrapitkä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei helvetti😱 ja pian on toukokuu?!

        Foreca ilmoittaa että lunta voi tulla ens viikollakin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinpä.. Ajatella. Mua vähän huolestuttaa siltä kannalta, että ilmastonmuutos on tällasen syynä. Että ei se välttämättä Suomessa tarkoitakaan lämmintä aina, vaan just tätä sitten. Koska ollaan niin lähellä pohjoisnapaa, ja polaaripyörre levähtää tämän tästäkin, ja valuttaa kylmät ilmamassa meidän ylle. Saa siitä osansa muukin Eurooppa. Tämä talvi on kyllä ollu extrapitkä.

        Kuule Jani kyllä se ilmastonmuutos näkyy myös muualla euroopassa. Ei vaan suomessa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinpä.. Ajatella. Mua vähän huolestuttaa siltä kannalta, että ilmastonmuutos on tällasen syynä. Että ei se välttämättä Suomessa tarkoitakaan lämmintä aina, vaan just tätä sitten. Koska ollaan niin lähellä pohjoisnapaa, ja polaaripyörre levähtää tämän tästäkin, ja valuttaa kylmät ilmamassa meidän ylle. Saa siitä osansa muukin Eurooppa. Tämä talvi on kyllä ollu extrapitkä.

        Kyllä selvästi kuulostaa siltä että jotain on vialla tässämaauoman ilmastossa, ei tähän aikaan kuulu todellakaan mitään lunta enää tulla.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä selvästi kuulostaa siltä että jotain on vialla tässämaauoman ilmastossa, ei tähän aikaan kuulu todellakaan mitään lunta enää tulla.

        Maauoman😆 siis maailman.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä selvästi kuulostaa siltä että jotain on vialla tässämaauoman ilmastossa, ei tähän aikaan kuulu todellakaan mitään lunta enää tulla.

        Niin on. Viimeisen 10 vuoden aikana näkynyt monenlaista säiden ääri-ilmiöitä ympäri maailman. Jotkut vielä kehtaa epäillä sitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Jani kyllä se ilmastonmuutos näkyy myös muualla euroopassa. Ei vaan suomessa.

        Kyllä olen siitä tietoinen, että se vaikuttaa ympäri planeetan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sun pitää valittaa joka asiasta . ensi haukut itseäsi ja nyt sää on huono. mikään ei ole hyvin.varmaan roikut palstalla kun pääset perille

        Tottakai roikkuu. Ja vielä matkan aikanakin. Siis mielikuvitusmatkansa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ja pahenee vaan kuule. On tiedossa koko maan kattava lumipyry... Huomenna saapuu kaakosta. 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️

        Ilmakin on kamala. Voi että 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Jani kyllä se ilmastonmuutos näkyy myös muualla euroopassa. Ei vaan suomessa.

        Kyllä.
        Mitähän Nettakin siihen mahtaa sanoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Mitähän Nettakin siihen mahtaa sanoa?

        Sitä en saa koskaan tietää.


      • 😥😭💔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😥😭💔

        Ei kannata vollottaa auton ratissa jos on vielä huono keli


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😥😭💔

        oot kyllä helvetin herkkä mies. nyt on silmät punaset kun meet äitille ja isälle


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        oot kyllä helvetin herkkä mies. nyt on silmät punaset kun meet äitille ja isälle

        niin olen ja niin on. Mitä sitten? Näkee nekin, ettei mene hyvin elämässäni.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🔞 K­u­­­u­­­m­­­a­­t­ ­t­­­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­­­o­­d­o­t­­­t­­a­v­­­­­a­t­­ ­­­s­i­­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18371345

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe