Olet nainen premium

Anonyymi-ap

Minuun verrattuna. Yksi päivä kävin suihkussa ja hetken sen jälkeen katsoin itseä peilistä ja tulin siihen tulokseen että en oo tasoisesi. Sinä olet niin kaunis. Siksi en ole kirjoitellu.

55

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin, kannattaa ollakin realisti. Jos nainen on upea kuin veistos, niin on miehenkin oltava samanlainen. Hyvä että sinulta löytyy tällainen realismin taju.

      • Anonyymi

        Kiitos. Niin se vain tahtoo olla.

        Janne (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Niin se vain tahtoo olla.

        Janne (ap)

        Pintakuori on vain pieni osa suhteesta.
        Kauneus on katsojan silmissä.
        Älä mieti tällästä syvällisemmin.


      • Anonyymi

        No sä et sellainen ainakaan ole.


    • Anonyymi

      Naisena arvostan enemmän sitä mitä pääkopasta löytyy!
      Pinnallinen arvostaa vaan ulkonäköä.
      Joten ei kannata tuijottaa liikaa peiliin jos haluaa fiksun naisen 😘

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, en koskaan keskittyisi, enkä keskity pelkkään ulkonäköön, silloin on mahdotonta löytää se oikea ihminen.
        Miksi kukaan ihastuu itseään ns paremman näköisiin ihmisiin, jos ei koe heitä ansaitsevansa, mistä syystä eivät sitten etsi niitä kaltaisiaan, miettikääpä sitä.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, en koskaan keskittyisi, enkä keskity pelkkään ulkonäköön, silloin on mahdotonta löytää se oikea ihminen.
        Miksi kukaan ihastuu itseään ns paremman näköisiin ihmisiin, jos ei koe heitä ansaitsevansa, mistä syystä eivät sitten etsi niitä kaltaisiaan, miettikääpä sitä.🤔

        Miksi kukaan ihastuu? No sille ku ei mahda mitään, että mihin ihastuu. Ei sitä voi itse ohjailla, sitä ihastumistaan. Se on sitten joku järjellä valittu suhde, jos alka miettiä jotain tuollaisia asioita, että ei ulkonäköä vaan älyä. Ihmisiä kuitekin viehättää muissa ihan eri asiat. Ei kaikki ole samasta muotista.


      • Sapioseksualin on aika vaikea näköjään mennä muiden pöksyihin, kun vaatii muilta samanlaista ihastumisen muotoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sapioseksualin on aika vaikea näköjään mennä muiden pöksyihin, kun vaatii muilta samanlaista ihastumisen muotoa.

        Mikä on sapioseksuaali? Näitä käsitteitä on nykyään miljoonia. En ole perehtynyt tai jaksa googlettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sapioseksuaali? Näitä käsitteitä on nykyään miljoonia. En ole perehtynyt tai jaksa googlettaa.

        No sellainen ihastuu tai kiihottuu toisen älystä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sellainen ihastuu tai kiihottuu toisen älystä.

        Aa. Okei. Kiitos infosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi kukaan ihastuu? No sille ku ei mahda mitään, että mihin ihastuu. Ei sitä voi itse ohjailla, sitä ihastumistaan. Se on sitten joku järjellä valittu suhde, jos alka miettiä jotain tuollaisia asioita, että ei ulkonäköä vaan älyä. Ihmisiä kuitekin viehättää muissa ihan eri asiat. Ei kaikki ole samasta muotista.

        Sinä et ymmärrä sairauttasi joka on moraalisesti sekä laillisesti tuomittua. Olet sellainen ihminen josta lapsia varoitellaan, aion henkilökohtaisesti pitää huolen että sinut bhoidetaan pois ihmisten ja varsinkin niiden lasten näköpiiristä paikkaan jossa et nettiyhteyttä saa kuin valvotusti ja hyvin vanhana miehenä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi kukaan ihastuu? No sille ku ei mahda mitään, että mihin ihastuu. Ei sitä voi itse ohjailla, sitä ihastumistaan. Se on sitten joku järjellä valittu suhde, jos alka miettiä jotain tuollaisia asioita, että ei ulkonäköä vaan älyä. Ihmisiä kuitekin viehättää muissa ihan eri asiat. Ei kaikki ole samasta muotista.

        Totta puhut, mutta silti todella ärsyttävää että ihastutaan hyvännäköisiin ihmisiin, pelätään ja jännitetään heitä, eikä uskalleta kuitenkaan lähestyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut, mutta silti todella ärsyttävää että ihastutaan hyvännäköisiin ihmisiin, pelätään ja jännitetään heitä, eikä uskalleta kuitenkaan lähestyä.

        Se on taas eri asia, mitä sitten uskaltaa tehdä, ja tunteeko itsensä riittäväksi. Mutta sille itse ihastumiselle ei mahda silti mitään. Se onkin samalla yhtä kärsimystä, sitten jos tajuaaki ettei ole niin hyvä. Olen tämän saanu kokea, aika monestikin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on taas eri asia, mitä sitten uskaltaa tehdä, ja tunteeko itsensä riittäväksi. Mutta sille itse ihastumiselle ei mahda silti mitään. Se onkin samalla yhtä kärsimystä, sitten jos tajuaaki ettei ole niin hyvä. Olen tämän saanu kokea, aika monestikin.

        Niin Nettakaan ei ihastunut suhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin Nettakaan ei ihastunut suhun.

        Ai ihanko totta? En tiennytkään sitä.


      • Anonyymi

        Miehen on hyvä uskotella itselleen noin 😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi kukaan ihastuu? No sille ku ei mahda mitään, että mihin ihastuu. Ei sitä voi itse ohjailla, sitä ihastumistaan. Se on sitten joku järjellä valittu suhde, jos alka miettiä jotain tuollaisia asioita, että ei ulkonäköä vaan älyä. Ihmisiä kuitekin viehättää muissa ihan eri asiat. Ei kaikki ole samasta muotista.

        Kyllä minua viehättää älykäs ihminen, siis ihan*piip* en viitsi sanoa sitä sanaa.
        Ei vaan yksinkertaisesti viisari värähdä ns tyhmistä ihmisistä, oli sitten minkä näköinen tahansa. Olenko sitten tuo sapioseksuaali, kuka tietää.
        PS: Äly on seksikästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua viehättää älykäs ihminen, siis ihan*piip* en viitsi sanoa sitä sanaa.
        Ei vaan yksinkertaisesti viisari värähdä ns tyhmistä ihmisistä, oli sitten minkä näköinen tahansa. Olenko sitten tuo sapioseksuaali, kuka tietää.
        PS: Äly on seksikästä.

        Olet silloin juuri se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua viehättää älykäs ihminen, siis ihan*piip* en viitsi sanoa sitä sanaa.
        Ei vaan yksinkertaisesti viisari värähdä ns tyhmistä ihmisistä, oli sitten minkä näköinen tahansa. Olenko sitten tuo sapioseksuaali, kuka tietää.
        PS: Äly on seksikästä.

        Entä haju??? Pystytkö rakastuu älykkääseen naiseen kuka haisee vaikka jonku kroonisen sairauden vuoksi?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sapioseksuaali? Näitä käsitteitä on nykyään miljoonia. En ole perehtynyt tai jaksa googlettaa.

        Hmm.Ka semmonen pieni kuin p...unsilmä mutta aatos kuin Kim Jong Umilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet silloin juuri se.

        Enkä nyt tarkoita ihan sitäkään, etteikö se ulkonäkö merkitsisi mitään, vaan sitä että se ihminen näyttää silmissäni yhä vain kauniimmalta ja seksikkäämmältä sen älyn myötä, siis mitä paremmin hänet tunnen, sitä enemmän ihastun ja rakastun lopulta ihan "head over heels".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä nyt tarkoita ihan sitäkään, etteikö se ulkonäkö merkitsisi mitään, vaan sitä että se ihminen näyttää silmissäni yhä vain kauniimmalta ja seksikkäämmältä sen älyn myötä, siis mitä paremmin hänet tunnen, sitä enemmän ihastun ja rakastun lopulta ihan "head over heels".

        Ok. Ymmärrän. Toiset ihastuu hitaammin ja toiset nopeemmin. Eri asiat merkittee enemmän toisille ku toisille. Mulle ulkonäkö on alkuun tärkein asia mutta myöhemmin kiinnitän huomion muihinkin asioihin toisessa. Ja jos joku asia ei olekaan omaan mieleen, niin se ulkomäön merkityskin vähenee samassa. Ei se yksistään riitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä haju??? Pystytkö rakastuu älykkääseen naiseen kuka haisee vaikka jonku kroonisen sairauden vuoksi?????

        Vähän vaikea vastata tähän, koska pitäisi tuntea se henkilö tai nainen jollain tavalla enemmän, niin ehkä voisin. Ei sairaudet vaikuta aitoon rakkauteen.


    • Anonyymi

      Fiilaan sinua janne. Jannen näköisenä on vaikea vietellä vaikka alapää ja mindsetti suorastaan huutaa toisen nimeä.

    • Anonyymi

      Anna sen naisen arvioida asiaa. Hän ehkä näkee sinussa enemmän kuin sinä itse.

    • Anonyymi

      Noh, kuka nyt esim tykkäisi mahastaan tai olisi ikinä tyytyväinen lihaksiinsa. Ei tää muidu ainakaan.

      • Anonyymi

        Et sinä ehkä, mutta minä saatan olla enemmänkin kuin tyytyväinen ja hulluna sinun mahaasi, voin jopa rakastaa sitä.😘


    • Anonyymi

      Minä katsoin netistä erästä exää tänään.. ja täytyy kyllä sanoa... hmmmm🤔

    • Anonyymi

      Juu voinmpi olla vaikka exclusive.. mutta sullahan on siellä kotona nyt se basic 🤣 voit muuten sanoa sille terkut että lopettaa mun stalkkaamisen. Ja matkimisen! Tai ei hyvä heilu. En ole sun kaa kuitenkaan missään tekemisissä. Joten saa sut ihan itselleen.
      Eipä tänne tällä viikolla muuta😊💫

    • Anonyymi

      Eiköhän kaikki kiinnitä huomiota kauniisiin / komeisiin henkilöihin. Toisista huomaa parissa sekunnissa kiinnostaako enempää.

      On käynyt niinkin päin, että olen todennut, että hyvä, tuohon en ainakaan ihastu (ulkonäkö ei ollut mitenkään komea) ja muutaman kerran jälkeen olinkin jo aivan ihastunut. Käyttäytyminen, luonne, tapa esittää asiat sai ihastumaan. Harrastuksen parissa näin, niin sinnehän se sitten jäi. Nyt en taas näe hänessä enää mitään, kun en ole tekemisissä.

    • Anonyymi

      💕❤️

    • Anonyymi

      Tee premium tilaus

    • Anonyymi

      Missäpäin näät tätä premium naista?

      • Anonyymi

        Läns suomen flikoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läns suomen flikoi.

        Osuu, mutta tuskin kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuu, mutta tuskin kuitenkaan.

        Nii, ihmehän se olis. Kerro jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läns suomen flikoi.

        Osui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui.

        Kiva. Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läns suomen flikoi.

        Otti osumaa tämä suunta minuunkin, mutta en valitettavasti ole premium tai tunne ketään Jannea🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otti osumaa tämä suunta minuunkin, mutta en valitettavasti ole premium tai tunne ketään Jannea🤔

        En ole Janne. Omin tämän ominpäin. Olen sivusta. Mutta nainen on kyllä otsikon mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Janne. Omin tämän ominpäin. Olen sivusta. Mutta nainen on kyllä otsikon mukainen.

        No kuka sä sitten olet? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka sä sitten olet? 😘

        Eräs vaan. Ikävä yhtä nuorempaa ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs vaan. Ikävä yhtä nuorempaa ihanaa.

        Ok. Itsellä taas himpun verran nuorempi mielessä. Ja en itsekään ole mikään nuori.


    • Anonyymi

      Insta babe 🐖

    • Anonyymi

      Niin mutta jos ihastuu silmiin tai katseeseen tai älyyyn tai mielikuvaan , tai olemukseen tai kokonaisuuteen ei edes tiedä, miltä toinen näyttää.

    • Anonyymi

      Ei sillä että olisin premium. Ihan ikä näkyy. En näytä 20v

    • Anonyymi

      Katsoin sinun kuvia ja komealta näytät ap.

    • Anonyymi

      Ei kaikilla kauniilla naisilla ole komeita miehiä kainalossaan. Muistan eräänkin kerran, kun oltiin työporukalla illallisella ja lähipöydässä oli upea
      kaunotar varsin tavallisen, suorastaan rumahkon harotukkaisen maantienvärisen suomalaismiehen kanssa. Lähtiessä huomasin että kaunotar oli raskaana ja mies auttoi kohteliaasti tälle takin päälle.

      Sama lasten harrastuksissa. On tavallista että lapsiaan harrastuksiin tuovilla äideillä on varsin tavanomaisien näköisiä äijiä. Toisin päin menee kyllä niin, että tosi pelimiehen näköisillä ukoilla on kaunis vaimo.

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmässä. Minulle merkitsee enemmän se, mitä on pään sisällä.
      Onhan tuo Tinderikin täynnä jotain bodareita ja niitä näkee myös baarien ovilla. Mutta kauneus on katoavaista. Meidän kaikkien kauneus. Henkinen pääoma kestää kauemmin
      -nainen sivusta

      • Anonyymi

        Kun ei ole enää pääomaa. Ei voi käyrrää kykyjään. Miksi väännät veistä haavassa.


    • Anonyymi

      Miksi pohdit omaa ulkonäköäsi kontekstissa ihmissuhde?

    • Anonyymi

      Millainen ihminen olet??

    • Anonyymi

      Enpä tiedä. Itselläkin on vatsaa, persekin aika "huono". Lihaksiakaan en jaksa pumpata salilla. Suht fyysistä työtä teen ja piilossa oleva lihas riittää minulle. Silti sporttisia itsestään huolta pitäviä naisia on jonoksi asti tyrkyllä. Pulleammilta naisilta on yleensä tullut pakit.

    • Premium naiset ovat vain premium tason miehille. On se nähty.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe