Voiko tylsyyteen kuolla

Anonyymi-ap

Ajaako jatkuva tylsyys ja tekemättömyys itsemurhaan? Maksan päivät sängyssä enkä ole kiinnostunut mistään. En vaan yksinkertaisesti pääse sängystä liikkeelle. Olen käynyt kävelyllä ja kuntosalilla mutta tullut siihen tulokseen että mitä järkeä tässä on. Olen yksinäinen ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja huonosta itsetunnosta. Mitään vinkkejä mitä kannattaisi alkaa tekemään näin työkyvyttömyyseläkkeellä? Kerran viikossa käyn kuntouttavassa työpajalla 2h kerralla.

10

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sitä pohdittu ihan valtiomistasollakin. Yks Pate V kysyi, voiko potutukseen kuolla?

      • Anonyymi

        Kysy Ullanlinnan psykiatrilta tai toiselta joka huijasi 600 000. Jos päätät elää hyvää elämää et tee pahaa toisille ja peseydyt.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllähän tuollainen on omiaan lisäämään näköalattomuutta elämässä. Ei oikein tunne merkitystään tai tarkoitustaan.
      Pienistä asioista syntyy isot joet, sanotaan. Jotkut repäisevät kertaheitolla ja lähtevät maailmaa kiertämään. Kannattaa miettiä itselleen sopivia keinoja tarkoituksellisuuden kokemukseen elämässä. Pohdi arvojasi, mitä haluat tehdä, saavuttaa jne.

    • Anonyymi

      Johtuuko aivovauriosta? Hollannissa saanee eutanasian. Muulta osin, täytyy etsiä mielekkyyttä elämään.

      • Anonyymi

        Jos koet tämän viestin kirjoittajan ääliönä, siitäkin voi löytyä tarkoitus elämään. Luot itse asioille merkityksiä ja yhteyksiä. Voit esimerkiksi alkaa valistamaan ääliöitä tai sen suuntaista.


    • Anonyymi

      No minä en tiedä sun sairauden oireita mutta jos vaan pystyt niin ala harrastaa jotain mistä mieli virkistyy. Ihan kotonakin voi puuhastelua jos ei jaksa lähteä harrastus ryhmiin.

    • Anonyymi

      Eutanasia paketin saa Amerikassa pharmacy liikkeestä?🤠🤠

      • Anonyymi

        Pellenaamareitakin voisi alkaa tekemään näille pelleille? Vain luovuus on rajana.


    • Anonyymi

      Kärsin itse samasta, mutta nykyään syön ADHD-lääkeettä, joka antaa minulle motivaatiota. Minulla on diagnosoitu aikuisiällä keskittymishäiriö.

      Itse näin viisaampana olen huomannut, että ikävystyminen ei ole normaali tila. Siihen tulisi saada apua, koska arvojen miettiminen ja mielenhallinta toimii vain silloin, jos kyseessä on lievä ongelma.

      Miten olisi lääkityksen tarkistaminen? Itse syön myös masennuslääkettä ja mielialantasaajaa. Olen todennut, että aivokemiani on todennäköistä loppuelämän epätasapainossa ja siihen ei auta mikään ruokavalion tarkistaminen tai liikunta. Nämä kaksi jälkimmäistä auttavat, kun olo on hieman parempi.

      Kerroit, että mikään ei tunnu miltään. Tiedän tunteen, mutta olen koettanut hyväksyä sen. Elämässä ei olekaan mitään järkeä, jos sellainen draivi puuttuu. Itselleni draivi löytyi lopulta työn kautta, josta saan rahaa, jotta voin käydä esim. ulkona syömässä. Opiskelen, jotta valmistuttuani palkkani on parempi.

      Olen ollut onnekas siinä mielessä, että olen saanut hyvät henkiset lahjat. Mitkä ovat aloittajan vahvuudet?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe