Muistakaa tämä! PS-polttoaineverokusetus maksaa meille velkana 168 miljoonaa plus korot päälle !!!

Anonyymi-ap

Samanlaista holtitonta taloudenpitoa persuilta kuin esim. Tynkkysen johdolla iltasatujen lukemisesta eduskunnassa 77 800 euron hintaan. 12 kuukauden euribor on tänään 3,731 %, joten miljoonaluokan korot juoksevat koko ajan persujen intohimojen täyttämiseksi tukea kotimaisen biopolttoainetuotannon sijaan arabiemiirien kukkaroita!

Pitäähän sitä kaikkensa tehdä, jotta Suomi epäonnistuisi ilmstotavoitteissaan? Ideologinen selkävoitto on paras voitto vaikka sen loppulaskuna olisi miljardiluokan sakot ja potkaisisi suoraan vain omaan kupoliin? Ovatko persut salaa Putinin öljyn asialla? Rättipäät kun yhä ostavat Venäjältä halpaa raakaöljyä säästääkseen omia lähteitään ja takoen parempaa tulosta, josta Putinikin hyötyy.

Joka päivä vahvistuu käsitys lisää siitä, että persut ovat valmiita vaikka ajamaan Suomen taloudelliseen silta-asentoon, koska vain ideologia ratkaisee! Vaikka tupansa palaisi ideologisessa taistelussaan omia mörköjään vastaan, niin persu asuu vaikka hampaat irvessä lumihangessa, koska kommunistit uhkaavat joka puolella tuulimyllyineen sekä vetylaitoksineen, niin nehän pitää ajaa maasta mamujen pelossa hinnalla millä hyvänsä, PRKL !!!

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun persut olivat oppositossa, luultiin heidän olevan päästään sekaisin. Kun persut pääsivät hallitukseen, asia varmistui.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Heh heh, kyllä heitit mainion keskustelunavauksen! Kolmas kappale varsinkin on erinomainen tiivistys persujen pölhöpopulistisesta ideologiasta. Kiitos!

    • Anonyymi

      Mistä nuo luvut repäisit?
      Miksi Suomen pitäisi olla ilmaston mallioppilas?

      • Anonyymi

        Mistäköhän nuo luvut ovat saatavissa? Euriborin voi tarkistaa vaikkapa Suomen Pankin sivuilta, kuten itse tein. Ja hallitus itse on ilmoittanut omassa budjetissaan, paljonko polttoaineveron alennus kustantaa Suomelle velkana. Typerykset ette vaan ymmärrä, että velalle maksetaan aina myös korkoa?

        Miksi Suomen pitää rikastuttaa Putinia ja rättipäitä? Miksi omaa energiantuotantoa pitää kampittaa näyttämällä persettä vihreälle siirtymälle?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe