Mustan auton kaahaus

Anonyymi-ap

Joku kaahaa mustalla autolla kauheeta vauhtia. Ajatelkaa jos jostain putkahtaa eteen pieni lapsi tai vanhus trollaattoreilla.
Otan ensi kerralla rekkarinvylös jos ehdin ja soitan 112

16

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ihme on jos ei jossain vaiheessa täälläki käy noin. Tässä kun kevät ja kesä etenee, niin se on varmaa, että useista tällasista saadaan lukee ympäri maata sattuneista törmäyksistä. Niin tää taitaa olla se farmaribemari ja pari suunsoittajaa, jotka hakee kaljaa viikonloppusin - kuka uskoo etteikö kuski juo?
      Kyllä näistä sankareista täällä ja muuten tulee vielä iso lasku tälle maalle, kun miettii mitä kaikkia onnettomuuksia ja perseilyjä, muijan ja lasten hakkailua ym. mahtavatkaan harrastaa! Jostain syystä viranomaisia ei tunnu kiinnostavan. Joku kyrpiintynyt anto jossain jo puukkoo, mahtaakohan joku mennä asekaapille...

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Just sitä tarkoitin- näkyy olevan auton katolla paljon valojakin


      • Anonyymi

        Voi hemmetti mikä tuomion vaihteluväli törkeässä liikenneturvallisuuden vaarantamisessa, 30 pvs - 2v. vankeutta. Ajamiset on hyvin usein semmosta, että suoraan käräjille pitäs mennä, kun ajetaan tyyliin sataa risteyksistä läpi vaikkei olis näkyvyyttä sekä suojateiden yli samaten, vaikka siinä kulkis joku!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      On tämä kyl huono paikka asua. Täällä ei ole mitään hyvää.

      • Anonyymi

        No missäs luulet olevan paremmin kuin täällä? Isojen kaupunkien paskalähiöissä varmaan? Mitä pitäisi olla? Onhan täällä tyhjänpäiväistä lentopallon lätkytystä ja kansa seisoo torilla hongankolistajia ylistäen.


    • Anonyymi

      On täällä aika paljon hyvääkin. Aika rauhallista kuitenkin ja uskaltaa iltaisinkin ulkona yksin liikkua,toisin kuin jossain turussa

      • Anonyymi

        No ei kai Tururussakaan satunnainnen sivullinen kovin helpolla joudu ryöstön tai väkivallan kohteeksi, ellei itse solvaa tai muuten provosoi suotta eli pitää suun kiinni. Oman kokemuksen pohjalta täällä kokee iltaisin ja päivisin suunsoittoa ilman että itse provosoin, mutta Turussa en koskaan, edes siellä käytännössä taannoin asuneena (vaikka oon vajakki silminnähden), mutta tästä tosin jo aikaa. Kauheen vähän mediassa mitään viitettä satunnaisväkivallan lisääntymisestä on missän päin Suomea eli eikähän vieläkin uskalla Turussakin liikkua, kunhan osaa ns. käyttäytyä. Väkivalta on kasvanut mutta se on lähinnä narkkien, juoppojen ja katujengien keskinäistä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai Tururussakaan satunnainnen sivullinen kovin helpolla joudu ryöstön tai väkivallan kohteeksi, ellei itse solvaa tai muuten provosoi suotta eli pitää suun kiinni. Oman kokemuksen pohjalta täällä kokee iltaisin ja päivisin suunsoittoa ilman että itse provosoin, mutta Turussa en koskaan, edes siellä käytännössä taannoin asuneena (vaikka oon vajakki silminnähden), mutta tästä tosin jo aikaa. Kauheen vähän mediassa mitään viitettä satunnaisväkivallan lisääntymisestä on missän päin Suomea eli eikähän vieläkin uskalla Turussakin liikkua, kunhan osaa ns. käyttäytyä. Väkivalta on kasvanut mutta se on lähinnä narkkien, juoppojen ja katujengien keskinäistä.

        lajijasuris

        Olihan Turussa se iines kastemaan juttu.... kun Säkylän ukko kaappas autoonsa... ja terrori puukotus yms.... Toki missä vaan voi olla mitä vaan


    • Anonyymi

      Niinpä.
      No tuskin kukaan jotain vanhaa juoppoa tms jää kaipaamaan, jos auton alle jäisikin, mutta tosiaan jos lapsi taas jää kaaharin alle, niin eri juttu.
      Ja yleisesti ottaen liikennesäännöt ovat tehty ja tarkoitettu kaikkien noudatettaviksi.

    • Anonyymi

      En oo kyllä kokenut mitään suunsoittoa Loimaalla. Mut aika vähän liikun keskustassa kyllä myöhään

      • Anonyymi

        Hyvä sitten, mutta ei toki kaikki koe enkä mäkän ole myöhään liikkunut täällä eikä kellolla aina merkitystä ole. Minä luulen, että osa osa on selkeesti motovoitunutta eli tahallista terveys- ja mielipidesyistä. Turussa liikuin kävellen ja autolla klo 15-02 välillä kaupoissa ym. pari kertaa baarissakin yhden tyypin kanssa, ei ikinä suunsoittoa ja päällekäyntiin viittaavaa, vaikka olen sinänsä vajakkina otollinen kohde. Järvenpäässä myös eikä ikinä mitään, vaikka siellä aina kauppareisullakin näki "hörhöjä". Vähän yllätyin, kun hiljattain luin miten joku on pitänyt kevyitä suojaliivejä -90-luvulta lähtien asioidessaan ja lenkkeillessään keskustassa.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten, mutta ei toki kaikki koe enkä mäkän ole myöhään liikkunut täällä eikä kellolla aina merkitystä ole. Minä luulen, että osa osa on selkeesti motovoitunutta eli tahallista terveys- ja mielipidesyistä. Turussa liikuin kävellen ja autolla klo 15-02 välillä kaupoissa ym. pari kertaa baarissakin yhden tyypin kanssa, ei ikinä suunsoittoa ja päällekäyntiin viittaavaa, vaikka olen sinänsä vajakkina otollinen kohde. Järvenpäässä myös eikä ikinä mitään, vaikka siellä aina kauppareisullakin näki "hörhöjä". Vähän yllätyin, kun hiljattain luin miten joku on pitänyt kevyitä suojaliivejä -90-luvulta lähtien asioidessaan ja lenkkeillessään keskustassa.

        lajijasuris

        ...ja siis just Jäkesssä toi suojaliivityyppi.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Tyttö kieli korvassa

    • Anonyymi

      Yrität selkeästi aina nostaa muut jutut edellesi noilla spämmeillä.
      Pidetään sut nyt vain täällä framilla

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Hyvä yritys🤣🤣🤣 huijata

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe