Joku kaahaa mustalla autolla kauheeta vauhtia. Ajatelkaa jos jostain putkahtaa eteen pieni lapsi tai vanhus trollaattoreilla.
Otan ensi kerralla rekkarinvylös jos ehdin ja soitan 112
Mustan auton kaahaus
16
475
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ihme on jos ei jossain vaiheessa täälläki käy noin. Tässä kun kevät ja kesä etenee, niin se on varmaa, että useista tällasista saadaan lukee ympäri maata sattuneista törmäyksistä. Niin tää taitaa olla se farmaribemari ja pari suunsoittajaa, jotka hakee kaljaa viikonloppusin - kuka uskoo etteikö kuski juo?
Kyllä näistä sankareista täällä ja muuten tulee vielä iso lasku tälle maalle, kun miettii mitä kaikkia onnettomuuksia ja perseilyjä, muijan ja lasten hakkailua ym. mahtavatkaan harrastaa! Jostain syystä viranomaisia ei tunnu kiinnostavan. Joku kyrpiintynyt anto jossain jo puukkoo, mahtaakohan joku mennä asekaapille...
lajijasuris- Anonyymi
Just sitä tarkoitin- näkyy olevan auton katolla paljon valojakin
- Anonyymi
Voi hemmetti mikä tuomion vaihteluväli törkeässä liikenneturvallisuuden vaarantamisessa, 30 pvs - 2v. vankeutta. Ajamiset on hyvin usein semmosta, että suoraan käräjille pitäs mennä, kun ajetaan tyyliin sataa risteyksistä läpi vaikkei olis näkyvyyttä sekä suojateiden yli samaten, vaikka siinä kulkis joku!
lajijasuris
- Anonyymi
On tämä kyl huono paikka asua. Täällä ei ole mitään hyvää.
- Anonyymi
No missäs luulet olevan paremmin kuin täällä? Isojen kaupunkien paskalähiöissä varmaan? Mitä pitäisi olla? Onhan täällä tyhjänpäiväistä lentopallon lätkytystä ja kansa seisoo torilla hongankolistajia ylistäen.
- Anonyymi
On täällä aika paljon hyvääkin. Aika rauhallista kuitenkin ja uskaltaa iltaisinkin ulkona yksin liikkua,toisin kuin jossain turussa
- Anonyymi
No ei kai Tururussakaan satunnainnen sivullinen kovin helpolla joudu ryöstön tai väkivallan kohteeksi, ellei itse solvaa tai muuten provosoi suotta eli pitää suun kiinni. Oman kokemuksen pohjalta täällä kokee iltaisin ja päivisin suunsoittoa ilman että itse provosoin, mutta Turussa en koskaan, edes siellä käytännössä taannoin asuneena (vaikka oon vajakki silminnähden), mutta tästä tosin jo aikaa. Kauheen vähän mediassa mitään viitettä satunnaisväkivallan lisääntymisestä on missän päin Suomea eli eikähän vieläkin uskalla Turussakin liikkua, kunhan osaa ns. käyttäytyä. Väkivalta on kasvanut mutta se on lähinnä narkkien, juoppojen ja katujengien keskinäistä.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai Tururussakaan satunnainnen sivullinen kovin helpolla joudu ryöstön tai väkivallan kohteeksi, ellei itse solvaa tai muuten provosoi suotta eli pitää suun kiinni. Oman kokemuksen pohjalta täällä kokee iltaisin ja päivisin suunsoittoa ilman että itse provosoin, mutta Turussa en koskaan, edes siellä käytännössä taannoin asuneena (vaikka oon vajakki silminnähden), mutta tästä tosin jo aikaa. Kauheen vähän mediassa mitään viitettä satunnaisväkivallan lisääntymisestä on missän päin Suomea eli eikähän vieläkin uskalla Turussakin liikkua, kunhan osaa ns. käyttäytyä. Väkivalta on kasvanut mutta se on lähinnä narkkien, juoppojen ja katujengien keskinäistä.
lajijasurisOlihan Turussa se iines kastemaan juttu.... kun Säkylän ukko kaappas autoonsa... ja terrori puukotus yms.... Toki missä vaan voi olla mitä vaan
- Anonyymi
Niinpä.
No tuskin kukaan jotain vanhaa juoppoa tms jää kaipaamaan, jos auton alle jäisikin, mutta tosiaan jos lapsi taas jää kaaharin alle, niin eri juttu.
Ja yleisesti ottaen liikennesäännöt ovat tehty ja tarkoitettu kaikkien noudatettaviksi. - Anonyymi
En oo kyllä kokenut mitään suunsoittoa Loimaalla. Mut aika vähän liikun keskustassa kyllä myöhään
- Anonyymi
Hyvä sitten, mutta ei toki kaikki koe enkä mäkän ole myöhään liikkunut täällä eikä kellolla aina merkitystä ole. Minä luulen, että osa osa on selkeesti motovoitunutta eli tahallista terveys- ja mielipidesyistä. Turussa liikuin kävellen ja autolla klo 15-02 välillä kaupoissa ym. pari kertaa baarissakin yhden tyypin kanssa, ei ikinä suunsoittoa ja päällekäyntiin viittaavaa, vaikka olen sinänsä vajakkina otollinen kohde. Järvenpäässä myös eikä ikinä mitään, vaikka siellä aina kauppareisullakin näki "hörhöjä". Vähän yllätyin, kun hiljattain luin miten joku on pitänyt kevyitä suojaliivejä -90-luvulta lähtien asioidessaan ja lenkkeillessään keskustassa.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sitten, mutta ei toki kaikki koe enkä mäkän ole myöhään liikkunut täällä eikä kellolla aina merkitystä ole. Minä luulen, että osa osa on selkeesti motovoitunutta eli tahallista terveys- ja mielipidesyistä. Turussa liikuin kävellen ja autolla klo 15-02 välillä kaupoissa ym. pari kertaa baarissakin yhden tyypin kanssa, ei ikinä suunsoittoa ja päällekäyntiin viittaavaa, vaikka olen sinänsä vajakkina otollinen kohde. Järvenpäässä myös eikä ikinä mitään, vaikka siellä aina kauppareisullakin näki "hörhöjä". Vähän yllätyin, kun hiljattain luin miten joku on pitänyt kevyitä suojaliivejä -90-luvulta lähtien asioidessaan ja lenkkeillessään keskustassa.
lajijasuris...ja siis just Jäkesssä toi suojaliivityyppi.
lajijasuris
- Anonyymi
Tyttö kieli korvassa
- Anonyymi
Yrität selkeästi aina nostaa muut jutut edellesi noilla spämmeillä.
Pidetään sut nyt vain täällä framilla - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Hyvä yritys🤣🤣🤣 huijata
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983