Nainen kyllä se sinä vain pysyt mielessäni

Anonyymi-ap

Olet ainut ketä olen rakastanut hiton pitkään ja tuntuu kuin olisit puolikkaani, kohtaloni ja heti kun en mieti sinua hetkeen niin tulet uniin tai sitten jokin muu muistuttaa sinusta. Jos meillä olisi mahdollisuus olla onnellisia yhdessä niin en epäröisi hetkeäkään sitoutua sinuun sataprosenttisesti. Lähelläsi on vaan niin hyvä olla ja aina kun näemme niin rakastun sinuun uudelleen ja uudelleen niin että sekoan jos en näe sinua tai voi olla lähelläsi. Anteeksi etten aina pysty käyttäytymään kunnolla mutta parhaani yritän. Tahtoisitko kirjoittaa kanssani kirjan meistä ? Aloittaa kaikki alusta ja kirjoittaa uusi tarina ja onnellinen loppu ? ❤️

83

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Happy end on hyvä ...🧡...

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aloitus on nuorelle melkein samanikäiselle kuin itsekin. Nainen on muutaman vuoden nuorempi. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Ohi.


      • Anonyymi

        Siis n-n?


    • Anonyymi

      Jos olisit hän niin sanon vain että veit sanat suustani 🥺 Haluaisin niin kirjoittaa yhteistä meidän näköistä tarinaa kanssasi ja se ansaitsee myös onnellisen lopun sitten joskus.. 💕Kiitollinen sinusta baby.. 🫂🫂🫂🫂🫂

      • Anonyymi

        Aloitus on sitten mieheltä naiselle. T. Aloittaja


      • Anonyymi

        ♥️♥️♥️♥️♥️


      • Anonyymi

        Voi baby ketä sinä mies luulet huijaavasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️♥️♥️

        ..sydämmeni osuman sai ❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..sydämmeni osuman sai ❤️‍🔥

        Olen sitten mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten mies.

        Ole vaan. Aloitukseni oli naiselle ja sekös sinua trollia harmittaa. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaan. Aloitukseni oli naiselle ja sekös sinua trollia harmittaa. T. Aloittaja

        Anteeksi vaan mutta minä en ole mikään trolli. Olen käyttänyt näitä ♥️♥️♥️♥️♥️ 🫂🫂🫂🫂🫂 jo jonkin aikaa, kun ne sopivat minun ja hänen nimiin. Sen jälkeen niitä on näkynyt muidenkin käyttäminä, muidenkin jotka eivät osaa itse sanoittaa tunteitaan paremmin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on sitten mieheltä naiselle. T. Aloittaja

        Ätmin aloitus! Ei kenkään muun miehen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmin aloitus! Ei kenkään muun miehen!!

        Et sinä edelleenkään tiedä kuka olen ei sinun "tunnisteluilla" ole väliä edelleenkään. Voit maalittaa ihan niin paljon kuin haluat täällä. Minä suljen palstan ja sinä jäät vinkumaan ja etsit uuden uhrin. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta minä en ole mikään trolli. Olen käyttänyt näitä ♥️♥️♥️♥️♥️ 🫂🫂🫂🫂🫂 jo jonkin aikaa, kun ne sopivat minun ja hänen nimiin. Sen jälkeen niitä on näkynyt muidenkin käyttäminä, muidenkin jotka eivät osaa itse sanoittaa tunteitaan paremmin...?

        Olemme käyttäneet ❤️❤️❤️❤️❤️ ja 🫂🫂🫂🫂🫂 ja ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 myös oman kaivattuni kanssa :-) kai täällä saa laittaa mitä haluaa vaikka osaa tunteitaan SANOITTAA muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmin aloitus! Ei kenkään muun miehen!!

        Tämän palstan tarkoitus on ikävöidä ja puhua tunteista. Mitä sinä teet täällä? Kysynpähän vaan vtun spede


      • Anonyymi

        Ja tuo oli minulta naiselta hänelle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme käyttäneet ❤️❤️❤️❤️❤️ ja 🫂🫂🫂🫂🫂 ja ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 myös oman kaivattuni kanssa :-) kai täällä saa laittaa mitä haluaa vaikka osaa tunteitaan SANOITTAA muutenkin

        Oot vissiin ollut tauolla sitten viime syksystä tähän kevääseen, mutta joo ihan rauhassa. Jännä jos tiedät että juuri sinun kaivattu vastaa, mikset kirjoita ihan suoraan? Jos et tiedä, älä lankea palstaharhaan, ellette sitten ole sitä samaa porukkaa samalta kujalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme käyttäneet ❤️❤️❤️❤️❤️ ja 🫂🫂🫂🫂🫂 ja ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥 myös oman kaivattuni kanssa :-) kai täällä saa laittaa mitä haluaa vaikka osaa tunteitaan SANOITTAA muutenkin

        Sori muttei ole sinullekkaan tämä, hänellä naisella on pidempi nimi jos meinaat että sydämien määrä on = nimi. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori muttei ole sinullekkaan tämä, hänellä naisella on pidempi nimi jos meinaat että sydämien määrä on = nimi. T. Aloittaja

        💙💙💙💙💙💙💙💙💙 Onko nyt sopivat määrät? 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta minä en ole mikään trolli. Olen käyttänyt näitä ♥️♥️♥️♥️♥️ 🫂🫂🫂🫂🫂 jo jonkin aikaa, kun ne sopivat minun ja hänen nimiin. Sen jälkeen niitä on näkynyt muidenkin käyttäminä, muidenkin jotka eivät osaa itse sanoittaa tunteitaan paremmin...?

        Tämä on tarkoitettu yksinoikeudella vain J&T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vissiin ollut tauolla sitten viime syksystä tähän kevääseen, mutta joo ihan rauhassa. Jännä jos tiedät että juuri sinun kaivattu vastaa, mikset kirjoita ihan suoraan? Jos et tiedä, älä lankea palstaharhaan, ellette sitten ole sitä samaa porukkaa samalta kujalta.

        Jos vaikka tietääkin? Sitä sinä et voi tietää joskus jotkut tietyt tunnistaa. Vain jotkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tarkoitettu yksinoikeudella vain J&T

        No ei muuten ole. Toinen kirjaimista on kyllä oikein, mutta hän ei täällä käy. Siitä olen varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei muuten ole. Toinen kirjaimista on kyllä oikein, mutta hän ei täällä käy. Siitä olen varma.

        Onko T&P oikein? Jännä äsken poistettiin sama kysymys. Ylläpitäjä taitaa olla tänäänkin kun viikonloppu P henkilö.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko T&P oikein? Jännä äsken poistettiin sama kysymys. Ylläpitäjä taitaa olla tänäänkin kun viikonloppu P henkilö.?

        Ei osu kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vissiin ollut tauolla sitten viime syksystä tähän kevääseen, mutta joo ihan rauhassa. Jännä jos tiedät että juuri sinun kaivattu vastaa, mikset kirjoita ihan suoraan? Jos et tiedä, älä lankea palstaharhaan, ellette sitten ole sitä samaa porukkaa samalta kujalta.

        Jooo no enpä lankea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo no enpä lankea

        ilman kunnon tunnisteita sitte saa langeta:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilman kunnon tunnisteita sitte saa langeta:)))

        Nej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nej

        Ja ja! Liebe!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on sitten mieheltä naiselle. T. Aloittaja

        Ohi.


    • No ensinnäkin kannattaa ottaa yhteyttä ko. naiseen ja vaikka pyytää saada tavata hänet. Siinä sitten huomaa varmaa aika pian vielä teillä tunteet roihuaa ja josko hän vaikka rakastuisi suhun uudelleen. Näin tarinanne saisi jatko-osan ja happy endkin olisi mahdollinen kirjoittaa.

      Jos tuo kaipaamasi nainen on kovin nuori, niin ehkä tarvitsette vielä lisää aikaa asioiden kypsymiseen. Pidän peukkuja teille! 🙏

    • Anonyymi

      en halua kirjoittaa kanssasi, erään kanssa voin elää se tuskin olet sinä. enkä halua muutakaan yhteistyötä tavallanne kanssanne.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut sinulle. T. Aloittaja


      • Anonyymi

        Et ajatellut mies opettaa isääs ajattelemaan? Se oliski aivan täysin myöhäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ajatellut mies opettaa isääs ajattelemaan? Se oliski aivan täysin myöhäistä

        Miksi pitää tulla sotkemaan ja ilkkumaan heti ? Onko se sinulta jotenkin pois jos joku kaipaa jotain henkilöä ? T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ollut sinulle. T. Aloittaja

        vastataan ettei tule väärinkäsityksiä tai aleta viemään täältä taas perusteetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää tulla sotkemaan ja ilkkumaan heti ? Onko se sinulta jotenkin pois jos joku kaipaa jotain henkilöä ? T. Aloittaja

        Niin miten joitain voi ottaa aivoon jos joku jotain kirjoittelee. Mulle on ihan sama osuuko oikeeseen vai ei tykkään joskus vaan kirjoitella tuuleen . Menkööt metsään pääasia, että saanut sanottua💕


    • Anonyymi

      minä en tahdo hyödyttää sinua koska en itse saa hyötyä enkä ole sinuun rakastunut. minä hyödytän heitä jotka on hyväksi minun elämälleni ja niille rakkaille joille tahdon. ja hyödytän joita tahdon. te ette niihin kuulu.

      • Anonyymi

        Where there is the darkness there is the light, agree big guy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Where there is the darkness there is the light, agree big guy?

        olet väärässä, hän voi vaikuttaa mutta ei kokonaan, koska en niin sanottu kokonainen hehku tai kenenkään omaisuutta ja hyvät tyypit ei niin tee. se on vaan osa näyttää rakkautta, pientä näytöstä, mainostajat ja tarinoitsijat niistä kiinnostuu. eikä hän pysty kokonaan määräämään, koska olen noita ja liian vahva, eli saa paljon pahaa. ja porukka jakautuu. olet siis taas väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet väärässä, hän voi vaikuttaa mutta ei kokonaan, koska en niin sanottu kokonainen hehku tai kenenkään omaisuutta ja hyvät tyypit ei niin tee. se on vaan osa näyttää rakkautta, pientä näytöstä, mainostajat ja tarinoitsijat niistä kiinnostuu. eikä hän pysty kokonaan määräämään, koska olen noita ja liian vahva, eli saa paljon pahaa. ja porukka jakautuu. olet siis taas väärässä

        älä sekoira fantasiaa realismiin, jos et tajua eroa 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet väärässä, hän voi vaikuttaa mutta ei kokonaan, koska en niin sanottu kokonainen hehku tai kenenkään omaisuutta ja hyvät tyypit ei niin tee. se on vaan osa näyttää rakkautta, pientä näytöstä, mainostajat ja tarinoitsijat niistä kiinnostuu. eikä hän pysty kokonaan määräämään, koska olen noita ja liian vahva, eli saa paljon pahaa. ja porukka jakautuu. olet siis taas väärässä

        Hullu sinä olet!!


    • Anonyymi

      kirjoitan ja teen juttua, mutta teitä ei ptwtamukasn eikä juttuja tehdä teidän hyväksi.

      • Anonyymi

        Kaikkia voi aina vähä ojentaa, hyvä yksinpuhemies👍


    • Anonyymi

      ” Lähelläsi on vaan niin hyvä olla ja aina kun näemme niin rakastun sinuun uudelleen ja uudelleen niin että sekoan jos en näe sinua tai voi olla lähelläsi.” Nyt ei kuulosta hyvältä hemmo

      • Anonyymi

        Te liian uteliaat tartutte täällä kaikkeen liian kirjaimellisesti ja ilmeisesti sinuakin loukkaa jotenkin kun yrität sotkea toisten aloituksia. T. Aloittaja


      • Anonyymi

        koitat vaan jatkaa ja löytää sen oikean, mutta pysy minun läheltä pois. ja yritä olla viemättä muille naisille täältä, niistä tulee aina huonoa ja korvausvelvollisuus 😃 moni menee ahneuksissaan ansaan ja ajattelee että loistojuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koitat vaan jatkaa ja löytää sen oikean, mutta pysy minun läheltä pois. ja yritä olla viemättä muille naisille täältä, niistä tulee aina huonoa ja korvausvelvollisuus 😃 moni menee ahneuksissaan ansaan ja ajattelee että loistojuttu.

        Tämä ei ole sinulle usko nyt jo. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole sinulle usko nyt jo. Aloittaja

        Usko nyt vtun halonaama, että tämä on keskustelupalsta ja viestisi on ihan kaikille. Älä ole noin lapsellinen. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt vtun halonaama, että tämä on keskustelupalsta ja viestisi on ihan kaikille. Älä ole noin lapsellinen. sivusta

        Pitäisikö sinunkin olla tunkematta nokkaasi joka asiaan? Tiesitkö että näissä aloituksissa voi olla esim avainsanpja/asuayhteyksiä/keskusteluita joita on käyty IRL:ssä ja joista vain me kaksi ollaan tietoisia. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt vtun halonaama, että tämä on keskustelupalsta ja viestisi on ihan kaikille. Älä ole noin lapsellinen. sivusta

        Oisko Kuitenkin sinunkin aika opetella myös
        Anonyymi sanan merkitys .
        Ja miten anonyymi keskustelu
        Ja muut somealustat eroaa toisistaan alustoina
        Ja miten paljon Tiktoks,naamakirjassa,intastas tai X saa omia ihan luvalla .
        Ja kuinka anonyymi palstalla pitääkin osata pysyä paljon etäämällä tietoisesti että että anonyymiys pysyy yllä .

        Joo kaikki saa lukea . Kaikki saa haaveilla
        Mutta tunnistelu ,sotkeminen ,omimiminen tai maalitus ei
        Kuulu hyviin anonyymi käytössäätöihin olenkaan .
        Vaan on sitä kuuluisaa trollintouhua

        Sivuhuomautus .
        Jatkakaa keskustelua


    • Anonyymi

      Jospa olisitkin kunnollinen ja luottamuksen arvoinen. En tiedä jaksaisitko rakastaa ja olla hyvä minua kohtaan

      • Anonyymi

        Häntä jaksan kyllä, kaikkinen epätäydellisyyksineen mutta silmissäni minulle täydellinen. Ei rakkauden kuulu olla helppoa se vaatii työtä, kukkakin kuihtuu jos sitä ei kastele aika ajoittain niin kuihtuu myös rakkaus jos sen eteen ei tee mitään. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä jaksan kyllä, kaikkinen epätäydellisyyksineen mutta silmissäni minulle täydellinen. Ei rakkauden kuulu olla helppoa se vaatii työtä, kukkakin kuihtuu jos sitä ei kastele aika ajoittain niin kuihtuu myös rakkaus jos sen eteen ei tee mitään. T. Aloittaja

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi miten pihalla voi ihminen olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä jaksan kyllä, kaikkinen epätäydellisyyksineen mutta silmissäni minulle täydellinen. Ei rakkauden kuulu olla helppoa se vaatii työtä, kukkakin kuihtuu jos sitä ei kastele aika ajoittain niin kuihtuu myös rakkaus jos sen eteen ei tee mitään. T. Aloittaja

        Vastaa rehellisesti: kuinka monta kukoistavaa kukkaa sinulla on asunnossasi tällä hetkellä? Se kertoo suoraan siitä, kuinka valmis olet tekemään työtä rakkauden ja kauneuden eteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa rehellisesti: kuinka monta kukoistavaa kukkaa sinulla on asunnossasi tällä hetkellä? Se kertoo suoraan siitä, kuinka valmis olet tekemään työtä rakkauden ja kauneuden eteen.

        Sivusta sanon sellaisen et mulla on aika monta kasvia/kukkaa täällä, vanhin noista on sellaset yli 30 vuotta pysynyt hengissä, ja muuttoakin sillä on ollut ööh.. yli 10kpl..
        Mut ihan sillei sitä piti et ei ne kukat kerro mitää Rakkaudesta, koska rakkaus voi kukoistaa vaik kui vaikkei kukat. Koska valo, ilman kosteus, varsinkin liian kuiva sisäilma, lämpö jne vaikuttaa kui noi kasvit kukoistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa rehellisesti: kuinka monta kukoistavaa kukkaa sinulla on asunnossasi tällä hetkellä? Se kertoo suoraan siitä, kuinka valmis olet tekemään työtä rakkauden ja kauneuden eteen.

        Sivusta ,EI YHTÄÄN REHUN REHUA.Enään ei tarvinnut ohraakaan kasvattaa kun Kissaa ei enään ole🥲.


    • Anonyymi

      Puhut kai ns. Poikaystävästäsi mieheke, esiinnytte täällä aika useesti naisina, kaadatte omat kirjoituksenne naisten syyksi! Esiinnytte toisina ymv! Olette rikollisia!

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun vähentää vaikka ensinnäkin palstailua ja toiseksi jos harhat vielä jatkuu niin otat yhteyttä lääkäriin. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun vähentää vaikka ensinnäkin palstailua ja toiseksi jos harhat vielä jatkuu niin otat yhteyttä lääkäriin. T. Aloittaja

        Kannattee aloittaja miehel ottaa yhteyttä lääkäriin, siit olen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Oho!

      Kauniisti jollekin kirjoitettu❣

    • Anonyymi

      Olin eilen ystävän kanssa keikalla ja sanoja kuunnellessa olit mielessäni. Sinussa Vain on jotain. Mukavaa päivää Eeltä.

    • Anonyymi

      Joo sen kirjan jossa on onnellinen loppu❤️muuten noi sanat kuin suoraan mun aivoista tai paremminkin sielusta ja sydämestä. Se puolikas varsinkin koska siltä on tuntunut. Kohtalo ja pitkään kestänyt ihan kaikki.

    • Anonyymi

      💕<<<<Tuo emojin laittaja tiedetään sitte nyt eilen hokasin vasta kuka. Eli terveiset tälle miehelle kuka luulee ettei se nainen ole täällä... Kyllä se vaan on ollut jo pitkään sua kaipaamassa takas.

      • Anonyymi

        Tuota käyttää useampi.. itsekin käytin 😪💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota käyttää useampi.. itsekin käytin 😪💔

        Jaa,mut tää chatti pari käyttää tätä noin klo 13.30-14.50 arki päivisin kun eräs ukko tulee kotiin töistä ja sen ihailija tää sydän nainen näkee sen kämpästään ne on naapurit.Sama toistuu kun se mies lähtee iltalenkille sama muija on sen kaa yhtäaikaa lenkillä. Tietty voi olla joku kylläkin niistä kirjoittamassa eli esittää kumpaakin ...Kolmas on kun mies lähtee kauppaan niin se muka usein näkee tuon naisen samaan aikaan myös siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,mut tää chatti pari käyttää tätä noin klo 13.30-14.50 arki päivisin kun eräs ukko tulee kotiin töistä ja sen ihailija tää sydän nainen näkee sen kämpästään ne on naapurit.Sama toistuu kun se mies lähtee iltalenkille sama muija on sen kaa yhtäaikaa lenkillä. Tietty voi olla joku kylläkin niistä kirjoittamassa eli esittää kumpaakin ...Kolmas on kun mies lähtee kauppaan niin se muka usein näkee tuon naisen samaan aikaan myös siellä.

        Jatkan.olen seurannut keskustelua joka päivä omien juttujeni vuoksi joten mulla on ihan oikeaa havainnointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota käyttää useampi.. itsekin käytin 😪💔

        Työssä käyvät nukkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyvät nukkuvat.

        Toiset tekee yövuoroja.


    • Anonyymi

      Puhuitko aiemminkin jostain kirjan kirjoittamisesta vai näinkö unta.Taisin olla sittenkin pilvessä.

    • Anonyymi

      Sä kirjoittaisit historiateoksen eli muistelmat ja mä voisin kirjoittaa trakikomedian "Kohtauksia eräästä salasuhteesta", mikä päättyy traagisesti tai sitten on vaihtoehtoinen loppu "happy end".

    • Anonyymi

      Mieleenpainuva persoona

    • Anonyymi

      Haluan todellakin ❤️. T: Mn

      • Anonyymi

        Älä jaksa!


    • Anonyymi

      Voi kulta, tahdon vain olla kanssasi. 💋❤️.
      Ehkä meidän aika on tulossa. N -> M .
      Laita viestiä T..

    • Anonyymi

      Mies niin sinäkin. Saat sydämeni läpättämään ja muutenkin menen tolaltani sinusta. Haluan rakastaa sinua. Haluan seksiä kanssasi. Kulta kerrotko miksi tämä on niin vaikeaa..

      ❤️‍🔥❤️‍🔥 Nautin Sinusta..

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372550jv

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Onko S-mieheltä A-naiselle?

      • Anonyymi

        Ei ole t. Aloittaja


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe