Tänään on kulunut kuusi vuotta

Anonyymi-ap

Tänään on kulunut kuusi vuotta siitä, kun yksi edelläkävijä kuoli nuorella iällä.

Kuten usein taiteelliset ihmiset ovat herkkiä, maalailevat mielikuvituksen kanssa ja kaipaavat elämään suurempaa merkitystä.

Tämä ketju on omistettu hänen musiikilleen, se tuo hänet eläväksi ikuisesti jälleen.

Ehkä suurelta yleisöltä piiloon jäänyt kappalevalinta sanoittaa hyvin omiakin tunteita.

Avicii / All you need is love

https://youtu.be/1o2IMTkHaZw?si=VcH1gwezAcAkQUp-

✨ Disco hänen muistolleen! ✨

😁

49

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Rauha hänen muistolleen🙏

      • Anonyymi

        No sitäkin tietysti, mutta se olisi ollut aloitukseen liian tavanomaisesti sanottu, kun puhutaan edelläkävijästä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitäkin tietysti, mutta se olisi ollut aloitukseen liian tavanomaisesti sanottu, kun puhutaan edelläkävijästä.

        Ap

        Niinpä olisi ollut.


    • Anonyymi

      Yksi kovimmista oli hän ..❤️ Ihana kirjoitus. ☮️🕊️

      • Anonyymi

        Kiitos paljon. Kyllä, ruotsalaiset osaavat tehdä musiikkia. 😊

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Kyllä, ruotsalaiset osaavat tehdä musiikkia. 😊

        Ap

        Ruotsalaiset olivat edelläkävijöitä musiikinteossa jo 70- luvulla ja 80 - luvulla maahanmuutossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalaiset olivat edelläkävijöitä musiikinteossa jo 70- luvulla ja 80 - luvulla maahanmuutossa.

        Niin sieltä on tullut paljon hyvää musiikkia.

        Ap


    • Anonyymi

      Niinkö paljon siitäkin on aikaa. 😔 Lahjakas ihminen. Tuli paljon kuunneltua. Voisi nyt soittaa uudestaan. 🎶

      • Anonyymi

        No sanopa muuta. Tänään kuuntelen paljon.

        Ap


    • Anonyymi

      Luultiinko mun olevan julkisuudessa tähän aikaan kun postasin sosiaaliseen mediaan henkilöön liittyen? On tämä maailma ja ihmiset vain älyttömän tyhmiä. Jos siis tarkoitus on pahantahtoinen ja olettava. Erilaisia sävyjä samoissa asioissa

      • Anonyymi

        Olen monta kertaa painottanut, että minä puhun asioista niiden oikeilla nimillä ja jos en puhu, niin teen sen kyllä selväksi.

        En siis aina ymmärrä ajatuksia pahantahtoisuudesta ja se lähinnä harmittaa minua, että täällä ei välttämättä osata lukea tekstiä tekstinä ollenkaan. Ihmiset palstoittuvat mukaoveliksi.

        Useinkin etsitään piilomerkityksiä tai vettuilua siitä mitä joku kirjoittaa. En ainakaan itse tarkoita asioita niin. Nyt nautin musiikista.

        Tässä on hyvä ja puhutteleva sanoma:
        "I don’t think that I’ve had the time to really sit back and just like look at what’s really happened - It doesn't feel real.” (Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä, yritin lainata puheen suoraan)

        Avicii / Feeling good

        https://youtu.be/S565hk5T7SA?si=fXuZ-25ng19O-Oew

        Ap


    • Anonyymi

      Mikä se sellainen edelläkävijä on? Selvennätkö?

      • Anonyymi

        No edelläkävijä tarkoittaa Aviciin tapauksessa sellaista taiteilijaa, joka on ajatellut asiat eri tavalla ja sekoittanut rohkeasti sekä ennalta-arvaamattomasti tyylisuuntia. Tässä tapauksessa esimerkiksi countrya ja edm:ää. 🤔

        Ap


    • Anonyymi

      Kun selaa noita muita aloituksia, niin onpa jännä taas todeta, että täällähän ei saisi edes musiikkia kaivata. No onhan se jännä homma.

      Kerrotteko miten musiikista voi olla mustasukkainen?

      Tämä oli kuitenkin ainoa aloitus tälle aamulle, jonka tein. Taidanpa lähteä itsekin vähän ulkoilemaan, niin ei mene päivä hukkaan sisätiloissa.

      Ap

      • Totta kai se me jäi välistä pois 😔


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Totta kai se me jäi välistä pois 😔

        Kiitos linkistä.

        Ap


      • Anonyymi

        En tiedä mistä puhut, mutta kiitos linkistä.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut, mutta kiitos linkistä.

        Ap

        No liittyi biisiin tuo maininta..

        Ei taida olla yhtään biisiä joka ei ois hyvä tuolla.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No liittyi biisiin tuo maininta..

        Ei taida olla yhtään biisiä joka ei ois hyvä tuolla.

        Juu, ei olekaan, nuoresta iästä huolimatta todella hyvä ja etevä kaveri oli. 😊

        Ap


    • Luulin ihan että puhuit Children of Bodomin Alexi Laihosta.... mutta et sittenkään, ei siitä olekaan vielä kuutta vuotta.

      • Anonyymi

        Ei, puhuin vain geneerisestä edm:stä. Itse en noin yleisesti kuuntele ihan noin raskasta musiikkia, vaan lähinnä lyriikoiltaan puhuttelevaa musiikkia lajista riippumatta. Töissä pitää saada tekemiseen tahtia ja jumputus on silloin mun valinta. Tiedän, että se ärsyttää "raskaan musasarjan" ihmisiä ja ainahan asiasta voi mainita asiallisesti, jos se ärsyttää.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, puhuin vain geneerisestä edm:stä. Itse en noin yleisesti kuuntele ihan noin raskasta musiikkia, vaan lähinnä lyriikoiltaan puhuttelevaa musiikkia lajista riippumatta. Töissä pitää saada tekemiseen tahtia ja jumputus on silloin mun valinta. Tiedän, että se ärsyttää "raskaan musasarjan" ihmisiä ja ainahan asiasta voi mainita asiallisesti, jos se ärsyttää.

        Ap

        Generic EDM kuullostaa ihan joltain haukkumasanalta.... aivan kuin joku "senkin yleinen turhake"..

        Jos joutuisin tuollaista kuuntelemaan joka työpäivä niin kyllä alkaisin harkitsemaan itsem*rhaa minäkin aika pian. Ehkä se kurja loppu johtuikin ihan siitä että kaveri altistui itse kaikkein eniten tuolle musiikilleen.


      • darknessin kirjoitti:

        Generic EDM kuullostaa ihan joltain haukkumasanalta.... aivan kuin joku "senkin yleinen turhake"..

        Jos joutuisin tuollaista kuuntelemaan joka työpäivä niin kyllä alkaisin harkitsemaan itsem*rhaa minäkin aika pian. Ehkä se kurja loppu johtuikin ihan siitä että kaveri altistui itse kaikkein eniten tuolle musiikilleen.

        Tuosta musiikista puuttuu sielu, siinä ei ole voimaa. Jos tuollaista kuuntelen niin se vain syö minun sielustani voimaa pois ja olo alkaa tuntumaan huonolta, ahdistus ja epätoivo lisääntyy. Itse en näe järkevänä kuunnella tuollaista musiikkia, tai tuota tyylisuuntaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tuosta musiikista puuttuu sielu, siinä ei ole voimaa. Jos tuollaista kuuntelen niin se vain syö minun sielustani voimaa pois ja olo alkaa tuntumaan huonolta, ahdistus ja epätoivo lisääntyy. Itse en näe järkevänä kuunnella tuollaista musiikkia, tai tuota tyylisuuntaa ollenkaan.

        Kuten mainitsin, niin tämä on yksi tyylisuunta, jota kuuntelen, riippuen tilanteesta.
        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka elämäniloisena ihmisenä pidät itseäsi? Ei ole pakko vastata asiaan tietenkään.

        En tiedä sen enempää Aviciin itsemurhuroinneista kuin mitä olen lukenut, mutta kyllähän terveyden reistaileminen ja jatkuva kivuissa eläminen syö ns. miestä kuin miestä ajan myötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten mainitsin, niin tämä on yksi tyylisuunta, jota kuuntelen, riippuen tilanteesta.
        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka elämäniloisena ihmisenä pidät itseäsi? Ei ole pakko vastata asiaan tietenkään.

        En tiedä sen enempää Aviciin itsemurhuroinneista kuin mitä olen lukenut, mutta kyllähän terveyden reistaileminen ja jatkuva kivuissa eläminen syö ns. miestä kuin miestä ajan myötä.

        En pidä itseäni ollenkaan "elämäniloisena" henkilönä... teen vaan sen mikä on pakko.

        Voi olla että sinä koet tuon musiikin jotenkin täysin toisella tavoin, mutta kun minä kuuntelen tuota niin aistin siinä melankoliaa, haikeutta, taustalla surullisuutta, sinistä väriä. Ja voin siitä päätellä että tuontyylinen musiikki ei minulle sovi ollenkaan. JOS kuuntelen musiikkia niin haen siitä energiaa, siis tavoitteeni on saada siitä jotain irti, jotain hyötyä. Ilmeisesti ihmiset ovat erillaisia ja ehkä joku voi pitää tuontyylistä musiikkia positiivisena, tai niin että sillä olisi positiivinen vaikutus ihmiseen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En pidä itseäni ollenkaan "elämäniloisena" henkilönä... teen vaan sen mikä on pakko.

        Voi olla että sinä koet tuon musiikin jotenkin täysin toisella tavoin, mutta kun minä kuuntelen tuota niin aistin siinä melankoliaa, haikeutta, taustalla surullisuutta, sinistä väriä. Ja voin siitä päätellä että tuontyylinen musiikki ei minulle sovi ollenkaan. JOS kuuntelen musiikkia niin haen siitä energiaa, siis tavoitteeni on saada siitä jotain irti, jotain hyötyä. Ilmeisesti ihmiset ovat erillaisia ja ehkä joku voi pitää tuontyylistä musiikkia positiivisena, tai niin että sillä olisi positiivinen vaikutus ihmiseen.

        Mielestäni musiikki on hyvää silloin, kun se herättää tunteita joko puolesta tai vastaan.
        Jos lähden vaikkapa baariin, niin se ei ole oikea paikka kuunnella syvällistä musiikkia.

        Tunnistan tuon melankolian kuitenkin tuosta. Avicii on mun mielestä hyvää touhumusiikkia.
        Mulle musiikissa on tärkeää myös kerroksellisuus ja / paradoksit.

        Tietysti sanoitukset nousevat arvoon arvaamattomaan. Ulkomaisista artisteista esimerkiksi Queenin tuotanto on puhutellut penskasta asti.

        Siinä on mun mielestä esimerkki bändistä, joka on visuaalisesti, lyyrisesti ja auditiivisesti hyvää musiikkia (ja showta, kun olen livenä nähnyt)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni musiikki on hyvää silloin, kun se herättää tunteita joko puolesta tai vastaan.
        Jos lähden vaikkapa baariin, niin se ei ole oikea paikka kuunnella syvällistä musiikkia.

        Tunnistan tuon melankolian kuitenkin tuosta. Avicii on mun mielestä hyvää touhumusiikkia.
        Mulle musiikissa on tärkeää myös kerroksellisuus ja / paradoksit.

        Tietysti sanoitukset nousevat arvoon arvaamattomaan. Ulkomaisista artisteista esimerkiksi Queenin tuotanto on puhutellut penskasta asti.

        Siinä on mun mielestä esimerkki bändistä, joka on visuaalisesti, lyyrisesti ja auditiivisesti hyvää musiikkia (ja showta, kun olen livenä nähnyt)

        Ok, meillä on ilmeisen erillainen lähestymistapa musiikin kuunteluun. Itse en kuuntele musiikkia milloinkaan muuten kuin vain kuunnellessani musiikkia... keskityn täysin siihen musiikkiin ja suljen kaiken muun ulkopuolelle. Tarkoitukseni on saada siitä jotain irti (energiaa, tai muuttaa omaa energiatasoani). Tunteista en välitä.

        Omat suosikkibändit on Arch Enemy sekä Kamelot.
        Molemmista uudempi tuotanto ja uudet laulajat. En oikeastaan mitään muita edes kuuntele.

        Jaa että olet Queenin keikalla käynyt, vuonna 1974?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ok, meillä on ilmeisen erillainen lähestymistapa musiikin kuunteluun. Itse en kuuntele musiikkia milloinkaan muuten kuin vain kuunnellessani musiikkia... keskityn täysin siihen musiikkiin ja suljen kaiken muun ulkopuolelle. Tarkoitukseni on saada siitä jotain irti (energiaa, tai muuttaa omaa energiatasoani). Tunteista en välitä.

        Omat suosikkibändit on Arch Enemy sekä Kamelot.
        Molemmista uudempi tuotanto ja uudet laulajat. En oikeastaan mitään muita edes kuuntele.

        Jaa että olet Queenin keikalla käynyt, vuonna 1974?

        Juu, varmasti sinulle sopiva lähestymistapa tuo. Pitääpä kuunnella noita mainitsemiasi bändejä, en muista kuunnelleeni.

        Queenin keikalla olen käynyt 2010-luvulla kahteen otteeseen. Toki alkuperäinen laulaja puuttui, mutta korvaava on opiskellut lauluteknillisesti haastavaa oopperaa, joten ihan hyvin veti hänkin.

        Queenin alkuajan musiikki on hyvin erilaista verrattuna kasarin tuotantoon. Mielestäni bändi seurasi hyvin aikaansa ja uudistui koko ajan. Ehkä siinä on suosion salaisuus.

        En ollut vielä edes syntynyt 1974, saatikka pilkkeenä isäni silmissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, varmasti sinulle sopiva lähestymistapa tuo. Pitääpä kuunnella noita mainitsemiasi bändejä, en muista kuunnelleeni.

        Queenin keikalla olen käynyt 2010-luvulla kahteen otteeseen. Toki alkuperäinen laulaja puuttui, mutta korvaava on opiskellut lauluteknillisesti haastavaa oopperaa, joten ihan hyvin veti hänkin.

        Queenin alkuajan musiikki on hyvin erilaista verrattuna kasarin tuotantoon. Mielestäni bändi seurasi hyvin aikaansa ja uudistui koko ajan. Ehkä siinä on suosion salaisuus.

        En ollut vielä edes syntynyt 1974, saatikka pilkkeenä isäni silmissä.

        Kieltämättä hieman ihmettelinkin että olisiti -74 käynyt keikalla... tunnuit jotenkin huomattavasti nuoremmalta henkilöltä. Itse en ole kuunnellut Queenia tai erityisemmin innostunut niiden musiikista koskaan, mitä nyt joskus radiosta kuullut. Ihan hyviä biisejä niillä toki on.

        Googlaa noita mainitsemiani bändejä niin löydät youtubesta musiikkivideoita. Kamelotilla on paljon ooppera tyylistä musiikkia, ja itseasiassa tuo uusi laulaja on muistaakseni laulanut musikaaleja aiemmin.
        Tuossa videolla esiintyy Kamelotin lisäksi Arch Enemyn laulaja Alissa White-Gluz sekä Elize Ryd joka on Amaranthen solisti, aivan alansa huippuja molemmat.

        KAMELOT ft. Alissa White-Gluz and Elize Ryd - Sacrimony (Official Live Video) | Napalm Records


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Kieltämättä hieman ihmettelinkin että olisiti -74 käynyt keikalla... tunnuit jotenkin huomattavasti nuoremmalta henkilöltä. Itse en ole kuunnellut Queenia tai erityisemmin innostunut niiden musiikista koskaan, mitä nyt joskus radiosta kuullut. Ihan hyviä biisejä niillä toki on.

        Googlaa noita mainitsemiani bändejä niin löydät youtubesta musiikkivideoita. Kamelotilla on paljon ooppera tyylistä musiikkia, ja itseasiassa tuo uusi laulaja on muistaakseni laulanut musikaaleja aiemmin.
        Tuossa videolla esiintyy Kamelotin lisäksi Arch Enemyn laulaja Alissa White-Gluz sekä Elize Ryd joka on Amaranthen solisti, aivan alansa huippuja molemmat.

        KAMELOT ft. Alissa White-Gluz and Elize Ryd - Sacrimony (Official Live Video) | Napalm Records

        Pitääpä Googlettaa ja kuunnella. Älä kuitenkaan erehdy I:ksi luulemaan tai ehkä oli typo vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä Googlettaa ja kuunnella. Älä kuitenkaan erehdy I:ksi luulemaan tai ehkä oli typo vaan.

        Mitä tarkoittaa I:ksi luuleminen? En tiedä... Se oli ihan tavallinen kirjoitusvirhe. Onkohan tässä nyt jokin sukupolvien välinen kuilu tms...


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa I:ksi luuleminen? En tiedä... Se oli ihan tavallinen kirjoitusvirhe. Onkohan tässä nyt jokin sukupolvien välinen kuilu tms...

        Juu, typoja sattuu välillä itsellenikin.


    • En ihan tajua mistä tuon edelläkävijän tuohon keksit, kuullostaa tavanomaiselta discohumpalta, ei mitenkään ihmeelliseltä millään tapaa.
      Wake me up kappaleessa on poikkeuksellisesti sentään hieman jotain musiikillista sisältöä, kuullostaa lähinnä euroviisukappaleelta. The Nights on myös ihan euroviisu-tasoa, miksei osallistunut niihin? Olisi hyvinkin voinut voittaa koko roskan.

      Luulen että tuo tyyppi vihdoin tajusi miten ***kaa musaa tekee ja tapp*i itsensä sen takia. Ei nähnyt itsellään minkäänlaista musiikillista tulevaisuutta, muuten olisi varmasti halunnut jatkaa uraansa.
      Ruotsalaiset on kyllä eteviä musiikin tekemisessä, aina ovat olleet, suomi jää täysin toiseksi tuossa.

      • Anonyymi

        No mielestäni Avicii oli suunnannäyttäjä ja erottui genressään. Kuten aiemmin mainitsin, niin puhun tässä vain ja ainoastaan musiikista.

        Olen kuunnellut hänen äänikirjan ja tuossa kirjassahan kerrottiin, että hän kärsi mm. ahdistuksesta ja ajautui päihteiden väärinkäyttäjäksi, joka koitui hänen kohtalokseen.

        Hän myös inhosi esiintymistä ja olisi halunnut tehdä vain musiikkia, mutta eihän tuo asia niin mene. Terveys oli reistaillut jo pitkään, mutta oli vain pakko painaa, koska business on karua.

        Olen kokenut, että taiteilijat ovat monesti erittäin syvällisiä ja pohdiskelevia tyyppejä, olipa genre tai leipälaji mikä tahansa. Kaikilla ei pää kestä myöskään julkisuutta ja sen nurjia puolia. Ymmärrän hyvin, en itsekään nauttisi asiasta.

        Eihän Suomesta ja Ruotsista voi puhua missään asiassa samana päivänä. Suomalaisilla ei ole itsetuntoa ja tätä kansaa riivaa kateus. Ruotsalaiset osaavat lähes kaiken paremmin. Ehkä suoraan puhumisessa suomalaiset ovat hitusen parempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mielestäni Avicii oli suunnannäyttäjä ja erottui genressään. Kuten aiemmin mainitsin, niin puhun tässä vain ja ainoastaan musiikista.

        Olen kuunnellut hänen äänikirjan ja tuossa kirjassahan kerrottiin, että hän kärsi mm. ahdistuksesta ja ajautui päihteiden väärinkäyttäjäksi, joka koitui hänen kohtalokseen.

        Hän myös inhosi esiintymistä ja olisi halunnut tehdä vain musiikkia, mutta eihän tuo asia niin mene. Terveys oli reistaillut jo pitkään, mutta oli vain pakko painaa, koska business on karua.

        Olen kokenut, että taiteilijat ovat monesti erittäin syvällisiä ja pohdiskelevia tyyppejä, olipa genre tai leipälaji mikä tahansa. Kaikilla ei pää kestä myöskään julkisuutta ja sen nurjia puolia. Ymmärrän hyvin, en itsekään nauttisi asiasta.

        Eihän Suomesta ja Ruotsista voi puhua missään asiassa samana päivänä. Suomalaisilla ei ole itsetuntoa ja tätä kansaa riivaa kateus. Ruotsalaiset osaavat lähes kaiken paremmin. Ehkä suoraan puhumisessa suomalaiset ovat hitusen parempia.

        Mikähän tämä genre on mitä hän edusti?
        Itselleni kieltämättä ihan tuntematonta, mitä nyt jos radiosta joskus pakolla olen kuullut tuollaista, joten en välttämättä osaa sitä musiikkia arvostella oikealla tavalla. Ehkä tuo omassa genressään onkin huippu, hyvinkin mahdollista.

        No, suomalaiset on hoitaneet pakolaisongelman paremmin kuin ruotsi, missä sota on arkipäivää kaupungien keskustoissa. Ainakaan vielä suomessa ei tuollaista ole, tiedä sitten tulevaisuutta.
        Ei nyt juuri tule mieleen muuta.... varmaan joku asia kuitenkin oli missä suomi pärjää paremmin, en vaan nyt juuri muista sitä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mikähän tämä genre on mitä hän edusti?
        Itselleni kieltämättä ihan tuntematonta, mitä nyt jos radiosta joskus pakolla olen kuullut tuollaista, joten en välttämättä osaa sitä musiikkia arvostella oikealla tavalla. Ehkä tuo omassa genressään onkin huippu, hyvinkin mahdollista.

        No, suomalaiset on hoitaneet pakolaisongelman paremmin kuin ruotsi, missä sota on arkipäivää kaupungien keskustoissa. Ainakaan vielä suomessa ei tuollaista ole, tiedä sitten tulevaisuutta.
        Ei nyt juuri tule mieleen muuta.... varmaan joku asia kuitenkin oli missä suomi pärjää paremmin, en vaan nyt juuri muista sitä.

        Aviciin tyylilajit olivat house, progressiivinen house, electro house ja electronica.
        Tuo on totta, että Suomessa ei vielä ole jengitaisteluita kadulla ja se on meillä paremmin.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mikähän tämä genre on mitä hän edusti?
        Itselleni kieltämättä ihan tuntematonta, mitä nyt jos radiosta joskus pakolla olen kuullut tuollaista, joten en välttämättä osaa sitä musiikkia arvostella oikealla tavalla. Ehkä tuo omassa genressään onkin huippu, hyvinkin mahdollista.

        No, suomalaiset on hoitaneet pakolaisongelman paremmin kuin ruotsi, missä sota on arkipäivää kaupungien keskustoissa. Ainakaan vielä suomessa ei tuollaista ole, tiedä sitten tulevaisuutta.
        Ei nyt juuri tule mieleen muuta.... varmaan joku asia kuitenkin oli missä suomi pärjää paremmin, en vaan nyt juuri muista sitä.

        Sama odottaa suomea 10-20 päästä. Täällä asuu niin helvetin tyhmää väkeä etteivät edes tajua koko tikittävää pommia, viitteitä ollut jo näkyvissä. Tulette katumaan kun valitsitte sdp: n sallivan mamu linjan. T. Entinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama odottaa suomea 10-20 päästä. Täällä asuu niin helvetin tyhmää väkeä etteivät edes tajua koko tikittävää pommia, viitteitä ollut jo näkyvissä. Tulette katumaan kun valitsitte sdp: n sallivan mamu linjan. T. Entinen

        Niin, eikös vain jo jotain tapahtunutkin pariin otteeseen, oliko räjähdyksiä vai mitä lie kyseessä, tai ehkä oli ampumisia kadulla. Että näyttäisi alkavan täälläkin sama meininki, nyt olisi viime hetket puuttua tilanteeseen ennekuin täällä on samanlaisia kaupunginosia mihin ei ole ulkopuolisilla menemistä ilman kattavaa poliisisaattuetta. Ilmeisesti tuo tapahtui Ruotsissa todella nopeasti, ei ollut paljoa aikaa reagoida, ja kaiken lisäksi Ruotsalaiset eivät reagoineet millään tavoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama odottaa suomea 10-20 päästä. Täällä asuu niin helvetin tyhmää väkeä etteivät edes tajua koko tikittävää pommia, viitteitä ollut jo näkyvissä. Tulette katumaan kun valitsitte sdp: n sallivan mamu linjan. T. Entinen

        Ei nyt pliis olisi tätä politiikkaa tähän vedetty. Minä puhuin koko ajan vain musiikista ilman piilomerkityksiä. Mielestäni ihminen on liikaa palstalla, jos hän ei pysty pysymään aiheessa. Minä en ole valinnut yhtään mitään poliittista suuntausta jonkun artistin perusteella. Enkä myöskään haluaisi, että tekstiä tulkitaan niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt pliis olisi tätä politiikkaa tähän vedetty. Minä puhuin koko ajan vain musiikista ilman piilomerkityksiä. Mielestäni ihminen on liikaa palstalla, jos hän ei pysty pysymään aiheessa. Minä en ole valinnut yhtään mitään poliittista suuntausta jonkun artistin perusteella. Enkä myöskään haluaisi, että tekstiä tulkitaan niin.

        Sori.... mutta se oli ainoa ero missä suomi on toiminut paremmin kuin ruotsi.
        Musiikillisesti suomi ei pärjää mitenkään ruotsille, suomesta nyt tulee mieleen vaan kaksi ulkomailla hyvin tunnettua, Nightwish sekä Darude.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Sori.... mutta se oli ainoa ero missä suomi on toiminut paremmin kuin ruotsi.
        Musiikillisesti suomi ei pärjää mitenkään ruotsille, suomesta nyt tulee mieleen vaan kaksi ulkomailla hyvin tunnettua, Nightwish sekä Darude.

        Ei kai sitä minulta tarvi anteeksi pyytää, sehän on sun mielipide. Suomalaiset kappaleet menee käsittääkseni jossain 1,5 oktaavin äänialassa, kuten monesti hititkin menee.

        Ruotsalaisiin kappaleisiin en ole niin perehtynyt, mutta olen kokenut, että musiikki on melodisempaa.

        Lisäisin tuohon sun listaan muitakin nimiä: Him, Hanoi Rocks, The Rasmus, Isac Elliot (lähinnä pohjoismaissa) käsittääkseni myös Sentenced oli ihan tunnettu ja Sunrise Avenue. Kyllä varmasti muitakin löytyy, jos ajatellaan, että ainakin jossain päin maailmaa olisi hyvin tunnettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sitä minulta tarvi anteeksi pyytää, sehän on sun mielipide. Suomalaiset kappaleet menee käsittääkseni jossain 1,5 oktaavin äänialassa, kuten monesti hititkin menee.

        Ruotsalaisiin kappaleisiin en ole niin perehtynyt, mutta olen kokenut, että musiikki on melodisempaa.

        Lisäisin tuohon sun listaan muitakin nimiä: Him, Hanoi Rocks, The Rasmus, Isac Elliot (lähinnä pohjoismaissa) käsittääkseni myös Sentenced oli ihan tunnettu ja Sunrise Avenue. Kyllä varmasti muitakin löytyy, jos ajatellaan, että ainakin jossain päin maailmaa olisi hyvin tunnettu.

        Hanoi Rocks oli tosiaan todella kuuluisa aikoinaan. Noista muista mainitsemistasi en niin menisi vannomaan, taitavat olla yhden hitin ihmeitä. Tarkoitan tässä oikeasti maailmankuuluja bändejä, ei vain jotain mikä on esim. vain Japanissa suosittu.
        Yleensäkin keskittyisin enemmän nykyaikaan kun tämä kuuluisuus vaihtelee hyvinkin nopeasti ja vanhat bändit jäävät unholaan. Vain harvat ja parhaat pysyvät aina suosittuina, ehkä sellaiset bändit jotka osaavat kehittyä ajan mukana. Siitä kehittymisestä ja muutoksista tulee aina vanhoilta faneilta kitkerää palautetta, mutta se vaaditaan jotta bändi ylipäätään selviää ja pysyy jatkossa muitten mukana.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Hanoi Rocks oli tosiaan todella kuuluisa aikoinaan. Noista muista mainitsemistasi en niin menisi vannomaan, taitavat olla yhden hitin ihmeitä. Tarkoitan tässä oikeasti maailmankuuluja bändejä, ei vain jotain mikä on esim. vain Japanissa suosittu.
        Yleensäkin keskittyisin enemmän nykyaikaan kun tämä kuuluisuus vaihtelee hyvinkin nopeasti ja vanhat bändit jäävät unholaan. Vain harvat ja parhaat pysyvät aina suosittuina, ehkä sellaiset bändit jotka osaavat kehittyä ajan mukana. Siitä kehittymisestä ja muutoksista tulee aina vanhoilta faneilta kitkerää palautetta, mutta se vaaditaan jotta bändi ylipäätään selviää ja pysyy jatkossa muitten mukana.

        Niinhän se on, olet aivan oikeassa. Noissakaan asioissa vierivä kivi ei sammaloidu ja paljon harjoitusta vaaditaan. Tietysti sellainen avarakatseisuus on paikallaan.


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      Hej 😍 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372573gu

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe