Jos mies ajattelet

Anonyymi-ap

minusta yhtä negatiiviseen sävyyn kuin täällä, niin on parempi ettemme koskaan tapaa. Jos olen mielestäsi epävakaa tai narsisti, niin se on ihan kamalaa. Toisaalta jos todellakin ajattelet näin, niin se on sinun mielipiteesi ja en voi sille mitään. Jos haukut minua entisille työkavereilleni, niin saan sen selville. En ole koskaan haukkunut sinua. Tarvitsen rinnalleni hieman vanhemman ja laajakatseisemman miehen. Todella ikävää, että arvostelet täällä etkä puhu irl. Ei voi minkään.

37

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut tätä. Älä luule niin rakas. Olen tasapainoinen enkä omi täältä tuota sontaa.

      • Anonyymi

        Kaikki normaalijärjestykseen ymmärtää mies tämän spektaakkelisi itsellesivastailuteatteriksi, psykoottiset on asia erikseen


    • Anonyymi

      En todellakaan ole kirjoittanut sinusta pahaa täällä. Vain kaipaus ja rakkaus viestejä. Anteeksi, että olen kehunut ja ihaillut sinua selän takana. Olet rakas.

      • Anonyymi

        Oletko kehunut muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kehunut muille?

        Sekö se on tärkeintä? Aloittaja on vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö se on tärkeintä? Aloittaja on vajaa.

        Sinä taisit🦄 herätä kauneusuniltasi toimittamaan miehen tekstien kautta tuubaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taisit🦄 herätä kauneusuniltasi toimittamaan miehen tekstien kautta tuubaa

        Toivottavasti joku kehuu sinuakin pientä tursasta joku päivä niin ei tarvi kuvitteellisten henkilöiden kanssa melskata. Lisäys edelliseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taisit🦄 herätä kauneusuniltasi toimittamaan miehen tekstien kautta tuubaa

        Näin pääsi käymään. Olet täynnä vtutusta palstalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö se on tärkeintä? Aloittaja on vajaa.

        En ymmärrä - Miksi olet ilkeä?


    • Anonyymi

      Älä kuvittele hetkeäkään että ajattelisin sinusta negatiivisesti. Minulle olet vain ihanuus kulta ja piste.

      • Anonyymi

        Älä mene näihin vedätyksiin. Aloittaja ottaa aamuIääkkeet vaan ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene näihin vedätyksiin. Aloittaja ottaa aamuIääkkeet vaan ja se siitä.

        Olet ilkeä. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene näihin vedätyksiin. Aloittaja ottaa aamuIääkkeet vaan ja se siitä.

        Miksi ikäänkuin paimennat tätä itselleen vastailevas miestä, koetko ennaltaehkäiseväs jotain? Kertoo ymmärryksen tasostas😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilkeä. 😔

        Kyllä vaan ja se on ihan tarkoituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilkeä. 😔

        Itseään tuo tynnyri kiusaa mies teutaroimalla kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan ja se on ihan tarkoituskin.

        Hienoa entinen eliitti nykyinen elämänkouluraggari🤭 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ikäänkuin paimennat tätä itselleen vastailevas miestä, koetko ennaltaehkäiseväs jotain? Kertoo ymmärryksen tasostas😬

        Mitä sinä tähän liityt? Tämä ei liittynyt millään lailla sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan ja se on ihan tarkoituskin.

        Mitä saat siitä, olemalla ilkeä? 😞


    • Anonyymi

      Olen pelkästään kehunut, suoraan hänelle ja joskus muillekin.

    • Anonyymi

      Kun selvität asiaa palstalla on peli jo ns. menetetty.

      • Anonyymi

        Oletko sitä mieltä, että tämä mies yrittää selvittää muka jotai luomalla tänne palstatodellisuuteen jotain skenaarioita🤦‍♀️ Nämä tuherrukset on vissiin saaneet pönttösi lopullisesti sekaisin


      • Anonyymi

        No12345


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että tämä mies yrittää selvittää muka jotai luomalla tänne palstatodellisuuteen jotain skenaarioita🤦‍♀️ Nämä tuherrukset on vissiin saaneet pönttösi lopullisesti sekaisin

        Kylläse sinä olet pääasiassa sekaisin jos kuvittelet saavuttavasi näillä omilla totuuksillasi täällä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläse sinä olet pääasiassa sekaisin jos kuvittelet saavuttavasi näillä omilla totuuksillasi täällä jotain.

        Onko liikaa risririidassa sinun ”totuuksien” kanssa vai mikä matamia vaivaa?🤭


    • Anonyymi

      En ajattele niin

    • Anonyymi

      Kukaan ei kaipaa sinua täällä. Nämä 20 sulle vastaajaa ei oikeasti tunne sinua. Ne vastaa vain, koska sinä et käytä tunnisteita. Ymmärrätkö aloittaja? He ei tarkoita sinua oikeasti!

      • Anonyymi

        Kenestäköhän abstraktista hänestä sinä oikein jankutat trollaavalle miehelle? Et ole henkisesti hyvässä hapessa😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestäköhän abstraktista hänestä sinä oikein jankutat trollaavalle miehelle? Et ole henkisesti hyvässä hapessa😬

        Ilkeä ihminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeä ihminen..

        Paraskin puhumaan sitä saa mitä tilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin puhumaan sitä saa mitä tilaa

        Sitä saa mitä tilaa ja ns ylimystö pöyristelköön, vissiin menee henkilön sekin pikkuisen


    • Anonyymi

      En usko näkeväni Veetä

    • Anonyymi

      Onko tyhmä?

    • Anonyymi

      Jotenkin sairas

    • Anonyymi

      Homous?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018372814fy

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372814sw

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe