Mä näin susta mies unta

Anonyymi-ap

Siinä nukuttiin lusikassa ja mun rinnat kosketti sun selkää. Oli ihana uni💋 oot mielessä mun♥️🎱🫒

47

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te olitte sitten väärin päin.

      • Anonyymi

        Sinä taas väärässä paikassa.


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä. Lusikka toimii molemmin puolin.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oletkin mies aivan pikkulusikan oloinen yyh

      • Anonyymi

        Liikaa kriisejä tulis


    • Anonyymi

      🥰🥰😊😊🫡🚙😊😊🥰🥰

    • Anonyymi

      Iso Vee

    • Anonyymi

      Mitä isompi sen parempi

    • Anonyymi

      Vaikka ei saisikaan hyvää on

    • Anonyymi

      Sanopa muuta kunhan näkee joskus

    • Anonyymi

      Eiköhän sinulla tule vatsa ensin ja rinnat jää kauas. Lättätissi olet.

      • Anonyymi

        Onko saman mallinen mahakas omena ku sinä tämä miehen kuvitteellinen nainen mitä larppaa?


    • Anonyymi

      Omassa unessani tunsin selässäni kosketuksia, kuin pieniä sähköiskuja, sitten ne siirtyivät alaspäin ja se oli yllättävää. En kuitenkaan uskaltanut kääntyä, koska mietin, onkohan se soveliasta hänen mielestään. Tunsin kuitenkin valtavaa halua häneen ja tuntui, että nyt räjähdän, kääntymättä.

      • Anonyymi

        Oi kuinka ihanaa jos olisitkin hän😍 ja nähtäisi samaa unta samaan aikaan. Unessa et kääntynyt. Ehkä vähän yritit vilkuilla sivusilmällä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kuinka ihanaa jos olisitkin hän😍 ja nähtäisi samaa unta samaan aikaan. Unessa et kääntynyt. Ehkä vähän yritit vilkuilla sivusilmällä. Ap

        Sinun fantasiat ei taida koskaan päättyä päätyyn asti naisena esiintyvä gubbe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun fantasiat ei taida koskaan päättyä päätyyn asti naisena esiintyvä gubbe?

        Harmiton mies kuten moni on


    • Anonyymi

      Ihana uni. Tuli heti mielikuvia unestasi. Olisi ihanaa jos toteutuisi oikeasti. Olen läheisyyttä ja hellyyttä kaivannut.

      • Anonyymi

        Sitä toivoisin itsekin. Levollinen olo oli vieressä😍 jotenkin muutenkin vähän pelottavaa miten mies rauhotat mua. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toivoisin itsekin. Levollinen olo oli vieressä😍 jotenkin muutenkin vähän pelottavaa miten mies rauhotat mua. Ap

        Nyt kuulostaa huolestuttavalta. Toinen ihminen ei ole mikään väline kenellekään. Ei rauhan tuoja ei levostuttaja


      • Anonyymi

        Miksi kukaan kaipaisi läheisyyttä ja hellyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuulostaa huolestuttavalta. Toinen ihminen ei ole mikään väline kenellekään. Ei rauhan tuoja ei levostuttaja

        Hyvää naisenakrhnisti esiintyvän miehen analysointia sinulle siinähän se päivä kuluu nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toivoisin itsekin. Levollinen olo oli vieressä😍 jotenkin muutenkin vähän pelottavaa miten mies rauhotat mua. Ap

        😍 Sinä taas tuot sopivasti säpinää elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää naisenakrhnisti esiintyvän miehen analysointia sinulle siinähän se päivä kuluu nääs

        Naisena kehnosti esiintyvän*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍 Sinä taas tuot sopivasti säpinää elämääni.

        Toivottavasti en villitse liikaa😉


    • Anonyymi

      Todella kaunis uni!! ja rinnat tuo siihen herkkyyttä. Naisen rinnat ovat luomakunnan kaksi kauneinta muodostelmaa, Teini-iässä niitä katsellaan uteliaana ja ehkä tytöt niitä hieman korostavatkin, koska koetaan niiden edustavan naiseutta ja seksikkyyttä. Hieman varttuneempana ne edustavat äiteyttä, kaunista, huolehtivaista, ehtymätöntä ravintovarastoa pienokaiselle. Vanhemmiten ne aiheuttavat huolia ja joskus suurempiakin murheita. Miehen silmin ne näyttävät kauniille, niitä on erimallisia ja kokoisia, kaikki omalla tavallaan hyvin kauniita. Niissä piilevä herkkyys tulee esille aikuisiässä, niihin koskettaminen tuntuu hyvin arvokkaalta, kuin koskettaisi jotain mikä on täysin kiellettyä, ylittäisi hellyyden rajan ja näyttäsi kunniattomalta. Mikä oli vauvana, nälkäisenä luontevaa, voi muuttua aikuisena muistojen "Äiti tokaisi kiukkuisena, älä pure" johdosta arastelun ja ujostelun kohteeksi. Mutta jokainen mies tykkää herätä naisen vartalo selässään kiinni, tai pitää naista selästä kiinni.

      • Anonyymi

        Voihan sitä aikuista miestäkin imettää.Jotkuthan jo tekeekin niin.Voisin kokeilla.


    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      Itseni imettäminen, sopii vallan mainiosti, vaikka joka päivä,

      =)

      N

    • Anonyymi

      Muut ihmiset lusikoi yleensä toisinpäin!

    • Anonyymi

      Miks ei vois pitää miehestä kiinni myös😉 Ap

      • Anonyymi

        Jos jos sulla on joku pikkumies sängyssä niin stten voi, ja itse olet ilmeseisti ISO


      • Anonyymi

        Kaipaatko naisena esiintyvä pokehiiri äidillistä otetta?


    • Anonyymi

      Rinnat koskettelivat napaa ja selkää....

    • Anonyymi

      Oikein meni hyvin

    • Anonyymi

      Jopas kuulostaa hyvältä.👍😘🥨

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      Hej ❤️ Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018372873im

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      Hej ❤️ Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372873zx

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Hassusti päin olette nukkuneet. Itse nukkuisin sylissä, en selässä - sivusta

      • Anonyymi

        Sylissä ei välttämättä pääse niin lähelle kuin toisinpäin. Jos molemmat ovat mahdollisimman lähellä toisiaan, siinä voi joutua jännittämään vartaloa, jotta pysyy siinä asennossa.


    • Anonyymi

      Mä en tykkää nukkua noi lusikassa toki mu niin et nainen on mun syleilyssä mun ei tarvitse tuntea että tarvittaessa nainen pystyy suoda mulle turvan

    • Anonyymi

      Kiva kuulla

    • Anonyymi

      Mä suutelin miestä unessa, joka ei ollut kaivattuni. Muutenkin unessa esiintyi 3 eri miestä, mutta kuitenkin oli se yksi. Eli se mies vaan vaihtui.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe