Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi jatkuvasti ghostaat

Anonyymi-ap

Miksi teet rakkaallesi noin.

33

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En edes tiedä mitä ghostaaminen tarkalleen ottaen on. En ole tinderissä enkä somessakaan enää. Koitan lähestyä rakastani ihan irl jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Nimenomaan puhuisi edes Suomea eikä lainaisi negatiiviseen sävyyn jotain ulkomaalaista sanaa ja sen tarkoitusta jostain lätäkön toiselta puolelta. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan puhuisi edes Suomea eikä lainaisi negatiiviseen sävyyn jotain ulkomaalaista sanaa ja sen tarkoitusta jostain lätäkön toiselta puolelta. Sivusta

        Se on sama ku blokkaaminen Suomessa mistä mies nyt vinkuu, se on sanatonta viestintää se blokkaus notta ota koppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama ku blokkaaminen Suomessa mistä mies nyt vinkuu, se on sanatonta viestintää se blokkaus notta ota koppi

        Sukupuoleltaan voi olla nainenkin.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­f­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi mun tulevaisuutta muokataan joksikin muuksi kuin mihin mut on tarkoitettu ja luotu?


    • Anonyymi

      En ghostaa. Vastaan kaikkiin viesteihin mitä saan.

      • Anonyymi

        Se ei pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei pidä paikkaansa

        Sivusta, kaikki viestit ei jostain syystä tule perille.
        Se on tullut huomattua viime aikoina ettei viestit tuu mulle..
        Toisekseen jos viestiä menee meseen niin saatan katsoa tänään, viikon päästä tai 3 kk päästä vasta.
        Wa ja txt on ainoat tän s24 lisäks mitä mulla on esim tässä puhelimessa mitä käytän.
        Niin ja henkkoht säpo.
        Koneella mikä on käytössä päivittäin ei ole myöskään mitään someja käytössä.
        Ainoastaan sillon kun jaksaa ja huvittaa katon toisesta puhelimesta mesen ja yhen spostin johon voi laittaa viestiä.
        Toisekseen jos ruinaat pelkkää prsettä tai oot varattu niin ....


    • Anonyymi

      Ei ole muuta rakasta kuin koira,

      • Anonyymi

        Sinulla olisi rakastava mies jo rinnallasi jos haluaisit.
        Annoit ymmärtää, ettet halua enään tavata. Jos tilanne on muuttunut niin mikset vaan ilmoita, että haluaisit tavata?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla olisi rakastava mies jo rinnallasi jos haluaisit.
        Annoit ymmärtää, ettet halua enään tavata. Jos tilanne on muuttunut niin mikset vaan ilmoita, että haluaisit tavata?🤔

        Mitä sä tarinoit ja valehtelet täällä? Miksi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla olisi rakastava mies jo rinnallasi jos haluaisit.
        Annoit ymmärtää, ettet halua enään tavata. Jos tilanne on muuttunut niin mikset vaan ilmoita, että haluaisit tavata?🤔

        Ei ole miestä, riippuen tietysti kenelle tämä tarkoitettu 😁
        Saapi tulla kolkuttelemaan ovelle kyllä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole miestä, riippuen tietysti kenelle tämä tarkoitettu 😁
        Saapi tulla kolkuttelemaan ovelle kyllä 😉

        Laita nyt vaan se viesti. Pyydä kahville, kävelylle tai ihan mitä vaan tulee mieleen. Minä osoitin jo sinulle, että tykkään. Osoita sinä vuorostasi, että sinä tykkäät. Sanoit, ettet ole helppo nainen. Minä en ole helppo mies. Mutta jos ihmiset tykkää toisistaan niin miksi pitää tahallaan heittäytyä hankalaksi.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vaan se viesti. Pyydä kahville, kävelylle tai ihan mitä vaan tulee mieleen. Minä osoitin jo sinulle, että tykkään. Osoita sinä vuorostasi, että sinä tykkäät. Sanoit, ettet ole helppo nainen. Minä en ole helppo mies. Mutta jos ihmiset tykkää toisistaan niin miksi pitää tahallaan heittäytyä hankalaksi.🤔

        Uskotko sinä mies itse näihin dialogeihisi mitä käyt yksinäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vaan se viesti. Pyydä kahville, kävelylle tai ihan mitä vaan tulee mieleen. Minä osoitin jo sinulle, että tykkään. Osoita sinä vuorostasi, että sinä tykkäät. Sanoit, ettet ole helppo nainen. Minä en ole helppo mies. Mutta jos ihmiset tykkää toisistaan niin miksi pitää tahallaan heittäytyä hankalaksi.🤔

        Joko Legot on sitten teroitettu?😇
        Sinun täytyy pyytää ensin ja tiedät myös minun tunteet.
        Sinulla on suurempi tukijajoukko kuin minulla joten sulla ei pelättävää kuten minulla.
        T.🫶😇👌


    • Anonyymi

      Sairas mies

      • Anonyymi

        Kyllä. Aikansa mies soittaa suutaan chostaa pettää ja sitten itjee kun blokataan
        Nyt takaisin liveen moiii


    • Anonyymi

      Huono mies ei lyö

      • Anonyymi

        Menehän persu nukkuun


    • Anonyymi

      Jos ghostaamista tapahtuu monta kertaa, ei ole kyse ghostaamisesta. Se on ihan normaalia kanssakäymistä, että välillä toisesta ei kuulu vähään aikaan mitään.

    • Anonyymi

      Kun on väärässä ammatissa niin voi tehdä mitä vaan.

    • Anonyymi

      Facebook on vähän tyhmä paikka. Siellähän sitä tapahtuu ja varmaan siksikin että ihmiset puhuu kaikenlaista ja kuvittelee heti että on salasuhde jos tykkäilee. Niin vaikka meillähän on Hänen kanssa vähän sellanen salattu rakkaus suhde😀minä ainakin ennen uskalsin näyttää jos tykkäsin nykyisin ei tarvii kaikelle kansalle kailottaa vai mitä Hän?
      Siellä sitten mustasukkaiset päivystää kyttäämässä. Kuka kenestäkin ukosta tai akasta tykkää😅itse alkanut vähän karttamaan jo. Ei enää uskalla vaikka tykkäiskin yleisen kohun takia💗

      • Anonyymi

        Ei ole kirjaa olemassa. Estetty on.


      • Anonyymi

        Tai sitten se haluu vaan olla rauhassa jonku aikaa. Elämässä kun on muutakin kun ihastuminen.
        Voi olla surua, joutunut rikoksen uhriksi, sairastunut vakavasti, on voinut myös rakastua toiseen ja haluaa ettei tälle uudelle tule pahamieli muiden viestittelystä, ottaa uuden ihmisen tunteet huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kirjaa olemassa. Estetty on.

        Estetty, vaiko uus profiili vaan otettu käyttöön..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se haluu vaan olla rauhassa jonku aikaa. Elämässä kun on muutakin kun ihastuminen.
        Voi olla surua, joutunut rikoksen uhriksi, sairastunut vakavasti, on voinut myös rakastua toiseen ja haluaa ettei tälle uudelle tule pahamieli muiden viestittelystä, ottaa uuden ihmisen tunteet huomioon.

        Itellä on ainakin syinä et en oo kaikkiin vastaillut enkä pahemmin muutenkaan aktiivinen siellä fb ja mesessä sairastuminen, rikoksen uhriksi joutuminen, hakkerointi, jne.


    • Anonyymi

      En. Ei ole meitä eikä yhteydenottoja suuntaan tai toiseen. Ei ehkä tulekaan😊

      • Anonyymi

        Silti olemme onnellisia kun on edes nähty toiseme joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti olemme onnellisia kun on edes nähty toiseme joskus.

        *järkyttyneitä


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372875kg

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe