itseäni ärsyttää se epäselvä kimotus,jota ei
jaksaisi kuunnella?
Mitä varten Hanna Kinnunen on niin suosittu hahmo salkkareissa?
37
2178
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda kanavaa,jos niin ärsyttää. Mitä sitä täällä valitat.
- Anonyymi
Saattaa olla hyväkin näyttelijä, mutta minkään hänestä pidä.
- Anonyymi
Minusta Hanna on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Hanna on ihana.
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
Ketä kiinnostaa sun vaimos ja sun kakkoseen laittamisesi? Aika lapsellista...🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et laita koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kakkosesta tykkää.
- Anonyymi
Hanna Kinnunen ei ole suosittu hahmo salkkareissa, vaan Salla Mattila. Ja miten niin suosittu? Ei kai se sen suositumpi ole kuin Ulla Taalasmaakaan tai Aki Nikkinen?
t. Oolofi-69- Anonyymi
Voi sentään onhan jokaiselle oma ihanteensa ja onneksi on näin asiat, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä .
- Anonyymi
Salkkareissa Hannan puheesta ei saa mitään selvää, karmeaa kimitystä, ei jatkoon.
- Anonyymi
Pikku piliset huuteloo täällä....
- Anonyymi
Aika lyhyt tunkero tuo Hanna, jalatkin niin paksut kuin mun vyötärö. Ei vaan sytytä mua, jotenkin tekopirtee.
- Anonyymi
Niinkun sanottu niin ärsyttävä kimottaja.
- Anonyymi
Yhtä ärsyttävä ku tanhupallo.
- Anonyymi
Eikös lihavat ole hyvin lupsakoita ja kilttejä ihmisiä olen ainakin joskus ihmisten niin sanovan ?
- Anonyymi
Kyllä. Tunsin kerran yhden herra Täydellisen. Ilkeä herra.
- Anonyymi
Kumpa on pahempi naismainen mies vai miesmäinen nainen? Hanna on jälkimmäinen.
- Anonyymi
Ei sitte tippaakaa karismää, selvä ö- luokan tyrkky julkkis!
- Anonyymi
Kinnunen voitti tähdet tähdet ohjelman ihan siksi koska on monen salkkarifani. Monta hyvää paremmin laulava putosi.
Ei pitäisi arvostella toisten ulkonäköä mutta laihduttaa saisi. Yhtä leveä kuin pitkäkin. - Anonyymi
Mun mielestä ei ole edes kummonen näyttelijä. Niin sanotusti ylinäyttelee koko ajan. Ei kait toho salkkareihi mitää oscariainesta tarvi ollakaa, ei kuulu mun suosikeihin just tällästen kinnusten takii.
- Anonyymi
Kukakohan on näidenkin kirjoitusten takana?
Tiedetään!
- Anonyymi
kaikki ylipainoiset tykkää katella toisia ylipainoisia niin oma ylipaino tuntuu normaalilta
- Anonyymi
Minusta sopii rooliinssa hyvin näyttelee !! Samoin kuin Esko Kovero! Taalasmmaat siinäkin Karin osaa näyttelevä voiko aidommin ja Meidän Ulla! Mutta sit tämä joka on Noilin kaa ja eeva👎.
- Anonyymi
Porukka varmaan salaa samaistuu tähän roolihahmoon.
- Anonyymi
Kaunis Hanna ❤️
- Anonyymi
Sama. En minäkään jaksa sitä roolihahmoa yhtään. En katso.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728