Mitä varten Hanna Kinnunen on niin suosittu hahmo salkkareissa?

Anonyymi-ap

itseäni ärsyttää se epäselvä kimotus,jota ei
jaksaisi kuunnella?

37

2178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda kanavaa,jos niin ärsyttää. Mitä sitä täällä valitat.

• Anonyymi

Saattaa olla hyväkin näyttelijä, mutta minkään hänestä pidä.

• Anonyymi

Minusta Hanna on ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Hanna on ihana.

Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.

Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!

Ketä kiinnostaa sun vaimos ja sun kakkoseen laittamisesi? Aika lapsellista...🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et laita koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin kakkosesta tykkää.

• Anonyymi

Hanna Kinnunen ei ole suosittu hahmo salkkareissa, vaan Salla Mattila. Ja miten niin suosittu? Ei kai se sen suositumpi ole kuin Ulla Taalasmaakaan tai Aki Nikkinen?

t. Oolofi-69

• Anonyymi

Voi sentään onhan jokaiselle oma ihanteensa ja onneksi on näin asiat, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä .

• Anonyymi

Salkkareissa Hannan puheesta ei saa mitään selvää, karmeaa kimitystä, ei jatkoon.

• Anonyymi

Pikku piliset huuteloo täällä....

• Anonyymi

Aika lyhyt tunkero tuo Hanna, jalatkin niin paksut kuin mun vyötärö. Ei vaan sytytä mua, jotenkin tekopirtee.

• Anonyymi

Niinkun sanottu niin ärsyttävä kimottaja.

• Anonyymi

Yhtä ärsyttävä ku tanhupallo.

• Anonyymi

Eikös lihavat ole hyvin lupsakoita ja kilttejä ihmisiä olen ainakin joskus ihmisten niin sanovan ?

• Anonyymi

Kyllä. Tunsin kerran yhden herra Täydellisen. Ilkeä herra.

• Anonyymi

Kumpa on pahempi naismainen mies vai miesmäinen nainen? Hanna on jälkimmäinen.

• Anonyymi

Ei sitte tippaakaa karismää, selvä ö- luokan tyrkky julkkis!

• Anonyymi

Kinnunen voitti tähdet tähdet ohjelman ihan siksi koska on monen salkkarifani. Monta hyvää paremmin laulava putosi.
      Ei pitäisi arvostella toisten ulkonäköä mutta laihduttaa saisi. Yhtä leveä kuin pitkäkin.

• Anonyymi

Mun mielestä ei ole edes kummonen näyttelijä. Niin sanotusti ylinäyttelee koko ajan. Ei kait toho salkkareihi mitää oscariainesta tarvi ollakaa, ei kuulu mun suosikeihin just tällästen kinnusten takii.

• Anonyymi

Kukakohan on näidenkin kirjoitusten takana?
        Tiedetään!

• Anonyymi

kaikki ylipainoiset tykkää katella toisia ylipainoisia niin oma ylipaino tuntuu normaalilta

• Anonyymi

Minusta sopii rooliinssa hyvin näyttelee !! Samoin kuin Esko Kovero! Taalasmmaat siinäkin Karin osaa näyttelevä voiko aidommin ja Meidän Ulla! Mutta sit tämä joka on Noilin kaa ja eeva👎.

• Anonyymi

Porukka varmaan salaa samaistuu tähän roolihahmoon.

• Anonyymi

Kaunis Hanna ❤️

• Anonyymi

Sama. En minäkään jaksa sitä roolihahmoa yhtään. En katso.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe