itseäni ärsyttää se epäselvä kimotus,jota ei
jaksaisi kuunnella?
Mitä varten Hanna Kinnunen on niin suosittu hahmo salkkareissa?
37
2519
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda kanavaa,jos niin ärsyttää. Mitä sitä täällä valitat.
- Anonyymi
Saattaa olla hyväkin näyttelijä, mutta minkään hänestä pidä.
- Anonyymi
Minusta Hanna on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Hanna on ihana.
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
Ketä kiinnostaa sun vaimos ja sun kakkoseen laittamisesi? Aika lapsellista...🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et laita koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kakkosesta tykkää.
- Anonyymi
Hanna Kinnunen ei ole suosittu hahmo salkkareissa, vaan Salla Mattila. Ja miten niin suosittu? Ei kai se sen suositumpi ole kuin Ulla Taalasmaakaan tai Aki Nikkinen?
t. Oolofi-69- Anonyymi
Voi sentään onhan jokaiselle oma ihanteensa ja onneksi on näin asiat, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä .
- Anonyymi
Salkkareissa Hannan puheesta ei saa mitään selvää, karmeaa kimitystä, ei jatkoon.
- Anonyymi
Pikku piliset huuteloo täällä....
- Anonyymi
Aika lyhyt tunkero tuo Hanna, jalatkin niin paksut kuin mun vyötärö. Ei vaan sytytä mua, jotenkin tekopirtee.
- Anonyymi
Niinkun sanottu niin ärsyttävä kimottaja.
- Anonyymi
Yhtä ärsyttävä ku tanhupallo.
- Anonyymi
Eikös lihavat ole hyvin lupsakoita ja kilttejä ihmisiä olen ainakin joskus ihmisten niin sanovan ?
- Anonyymi
Kyllä. Tunsin kerran yhden herra Täydellisen. Ilkeä herra.
- Anonyymi
Kumpa on pahempi naismainen mies vai miesmäinen nainen? Hanna on jälkimmäinen.
- Anonyymi
Ei sitte tippaakaa karismää, selvä ö- luokan tyrkky julkkis!
- Anonyymi
Kinnunen voitti tähdet tähdet ohjelman ihan siksi koska on monen salkkarifani. Monta hyvää paremmin laulava putosi.
Ei pitäisi arvostella toisten ulkonäköä mutta laihduttaa saisi. Yhtä leveä kuin pitkäkin. - Anonyymi
Mun mielestä ei ole edes kummonen näyttelijä. Niin sanotusti ylinäyttelee koko ajan. Ei kait toho salkkareihi mitää oscariainesta tarvi ollakaa, ei kuulu mun suosikeihin just tällästen kinnusten takii.
- Anonyymi
Kukakohan on näidenkin kirjoitusten takana?
Tiedetään!
- Anonyymi
kaikki ylipainoiset tykkää katella toisia ylipainoisia niin oma ylipaino tuntuu normaalilta
- Anonyymi
Minusta sopii rooliinssa hyvin näyttelee !! Samoin kuin Esko Kovero! Taalasmmaat siinäkin Karin osaa näyttelevä voiko aidommin ja Meidän Ulla! Mutta sit tämä joka on Noilin kaa ja eeva👎.
- Anonyymi
Porukka varmaan salaa samaistuu tähän roolihahmoon.
- Anonyymi
Kaunis Hanna ❤️
- Anonyymi
Sama. En minäkään jaksa sitä roolihahmoa yhtään. En katso.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344