itseäni ärsyttää se epäselvä kimotus,jota ei
jaksaisi kuunnella?
Mitä varten Hanna Kinnunen on niin suosittu hahmo salkkareissa?
37
2367
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda kanavaa,jos niin ärsyttää. Mitä sitä täällä valitat.
- Anonyymi
Saattaa olla hyväkin näyttelijä, mutta minkään hänestä pidä.
- Anonyymi
Minusta Hanna on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Hanna on ihana.
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ehkä pidetään hänestä, kun suurin osa Suomalaisista on ylipainoisia ja joka toinen 30 vuotias nainen on ylipainoinen . Jokainen saa tietenkin painonsa itse kantaa, sais tietenkin ajatella kans ensin terveyttään.
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on 47v ja kroppa on kuin kaksikymppisellä - laitan aina kakkoseen kun mahdollista..... YES!
Ketä kiinnostaa sun vaimos ja sun kakkoseen laittamisesi? Aika lapsellista...🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et laita koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kakkosesta tykkää.
- Anonyymi
Hanna Kinnunen ei ole suosittu hahmo salkkareissa, vaan Salla Mattila. Ja miten niin suosittu? Ei kai se sen suositumpi ole kuin Ulla Taalasmaakaan tai Aki Nikkinen?
t. Oolofi-69- Anonyymi
Voi sentään onhan jokaiselle oma ihanteensa ja onneksi on näin asiat, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä .
- Anonyymi
Salkkareissa Hannan puheesta ei saa mitään selvää, karmeaa kimitystä, ei jatkoon.
- Anonyymi
Pikku piliset huuteloo täällä....
- Anonyymi
Aika lyhyt tunkero tuo Hanna, jalatkin niin paksut kuin mun vyötärö. Ei vaan sytytä mua, jotenkin tekopirtee.
- Anonyymi
Niinkun sanottu niin ärsyttävä kimottaja.
- Anonyymi
Yhtä ärsyttävä ku tanhupallo.
- Anonyymi
Eikös lihavat ole hyvin lupsakoita ja kilttejä ihmisiä olen ainakin joskus ihmisten niin sanovan ?
- Anonyymi
Kyllä. Tunsin kerran yhden herra Täydellisen. Ilkeä herra.
- Anonyymi
Kumpa on pahempi naismainen mies vai miesmäinen nainen? Hanna on jälkimmäinen.
- Anonyymi
Ei sitte tippaakaa karismää, selvä ö- luokan tyrkky julkkis!
- Anonyymi
Kinnunen voitti tähdet tähdet ohjelman ihan siksi koska on monen salkkarifani. Monta hyvää paremmin laulava putosi.
Ei pitäisi arvostella toisten ulkonäköä mutta laihduttaa saisi. Yhtä leveä kuin pitkäkin. - Anonyymi
Mun mielestä ei ole edes kummonen näyttelijä. Niin sanotusti ylinäyttelee koko ajan. Ei kait toho salkkareihi mitää oscariainesta tarvi ollakaa, ei kuulu mun suosikeihin just tällästen kinnusten takii.
- Anonyymi
Kukakohan on näidenkin kirjoitusten takana?
Tiedetään!
- Anonyymi
kaikki ylipainoiset tykkää katella toisia ylipainoisia niin oma ylipaino tuntuu normaalilta
- Anonyymi
Minusta sopii rooliinssa hyvin näyttelee !! Samoin kuin Esko Kovero! Taalasmmaat siinäkin Karin osaa näyttelevä voiko aidommin ja Meidän Ulla! Mutta sit tämä joka on Noilin kaa ja eeva👎.
- Anonyymi
Porukka varmaan salaa samaistuu tähän roolihahmoon.
- Anonyymi
Kaunis Hanna ❤️
- Anonyymi
Sama. En minäkään jaksa sitä roolihahmoa yhtään. En katso.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894