Taidat olla

Anonyymi-ap

lopullisesti kyllästynyt nainen.

121

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehen ole! Minä vasta aloittelen. Olen muutenkin pitkäjännitteinen 😁

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ohi meni


      • Anonyymi

        Lopullisesti kyllästynyt nainen, kyllä.
        Ja onha taas varsinainen aloitus ja jutut.
        Ohi menee kohdaltani kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuolla tunnustuksellasi ilmiannat juonesi, arvon matama. Ihan omia mokias.

        T. Minähän täällä, hei hei......

        Kirjoitettu on. Linnustajan ansasta


        https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU

        No niin, avaatko mies tätä käsitettä onko sinut piiritetty sellaiseen ansaan joskus? Siinähä huutaa iso mies äitiä apuun jo


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ehkä itse olet.. kaikki mitä haukut, on sinun omaa rumaa maailmankuvaasi, heijasteita siitä..

      • Anonyymi

        Ohi menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menee

        Ohi menee. Enpä tiedä kuka sitä tekee.


    • Anonyymi

      Kyllä olen. Olet ilkeä tyyppi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ennemmin vähän pelokas.

      • Anonyymi

        Miksi pelokas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelokas?

        Siihen vastaaminen on liian henkilökohtaista.


    • Anonyymi

      en ole, selviän kyllä, tiedön sen, kostoksi ja välillä vitutukseen hakkaan ja tuhoan teitä. täysin syyttömälle tein, minulla on oikeus "hakata ja tuhota", tehdä samoin. ja sen teen.

    • Anonyymi

      Totta. En jaksaisi enää tuota pelletouhua. En tunne enää mitään tunteita.

    • Anonyymi

      en minä itseäni tapa, taistelen elämästä ja tuhoan teidän elämää samalla. toivottavasti saadaan Kaikkea pahaa ja, paskaa teille.

    • Anonyymi

      Ottajia kyllä on tiedoksi mies.

      • Anonyymi

        Ei pal kiinnosta.


    • Anonyymi

      Kyllästynyt mihin tai kehen?
      Onko se kyllätymistä jos tajuaa ettei merkitse toiselle hevonprseen vertaa ja on loputtoman surullinen ja luovuttaa?

      • Anonyymi

        Vielä kun tietäisi kuka vastaajista olisi hän?
        Toisaalta toivon ettei kukaan.
        Mutta vastaan tähän että nainen merkitsee paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun tietäisi kuka vastaajista olisi hän?
        Toisaalta toivon ettei kukaan.
        Mutta vastaan tähän että nainen merkitsee paljon.

        Mitähän ikäluokkaa suunnilleen hän on ja mistä suunnalta Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ikäluokkaa suunnilleen hän on ja mistä suunnalta Suomea?

        Orivedeltä 24 vuotias nuori tamma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun tietäisi kuka vastaajista olisi hän?
        Toisaalta toivon ettei kukaan.
        Mutta vastaan tähän että nainen merkitsee paljon.

        Syön tässä samalla aamiaista ja pian lähden lenkille. En nyt ihan vielä ole kyllästynyt, ota yhteyttä.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun tietäisi kuka vastaajista olisi hän?
        Toisaalta toivon ettei kukaan.
        Mutta vastaan tähän että nainen merkitsee paljon.

        Eipä sit varmaan mulle ollut tosiaan,
        koska en ole mitään merkitsemistä huomannut.
        Ei jostain syystä riitä anonyymi sanailut olet tärkeä ja merkitset blaablaa jos ei voi sanoa irl vaikka olis mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ikäluokkaa suunnilleen hän on ja mistä suunnalta Suomea?

        Etelästä nainen ei mikään nuori pimu. Siks ei kelpaakaan.


    • Anonyymi

      Olen turhautunut. Silloin lämäsen palstan kiinni. Kun ei tule vastakaikua tai tuntuu ettei mikään ole minulle, keskityn johonkin muuhun.
      En ole palstalla lirkuttamassa jos mies sitä odottaa.
      Jos haluaa minun lähelleni, elämääni, huomioni jne. Kannattaa miehen olla aktiivinen ihan itse!

    • Anonyymi

      Kaikkea muuta. Show lähtökuopissa.

      • Anonyymi

        Tappo aikeena? Elämän estäminen


      • Anonyymi

        En oikein ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappo aikeena? Elämän estäminen

        Tuskin kukaan haluaa elämää estää tai edes lahdata, ellet sitten ole pe da ri. Siinä tapauksessa ups ja oho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan haluaa elämää estää tai edes lahdata, ellet sitten ole pe da ri. Siinä tapauksessa ups ja oho.

        Olematta samaa tai eri mieltä. Et vaikuta kovinkaan älykkäältä


    • Anonyymi

      Joo, olen aika kyllästynyt/ärtynyt itseeni ja siihen kuinka pitkään kestää päästä tasapainoon.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Kuinka pitkään olet voinut yrittää…


    • Anonyymi

      Taas jälleen kerran - ei kukaan -> ei kenellekään. Turhaan kysyt täällä.

      • Anonyymi

        Niinhän se taitaa olla.


    • Anonyymi

      Haluisin nähdä pian nuoremman miehen,vappuna ehkä,mutta en tungettele tällä kertaa,sori siitä.

    • Anonyymi

      On mulla muutakin elämää ja tekemistä kuin palsta ja sinä.

      • Anonyymi

        Niin se pitääkin olla. Rajallisesti aikaa on tähän myös itsellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se pitääkin olla. Rajallisesti aikaa on tähän myös itsellä

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      Haluaisin vain sen miehen. ❤️

    • Anonyymi

      Palsta kyllä kyllästyttää. Miten tästä on tullut tälläinen ilkeilijöiden tyyssija?

      • Anonyymi

        Täällä niitä kohtaa paljon,mutta en ota niitä koskaan henkilökohtaisesti. Ei kannata kenenkään tehdä niin.


    • Anonyymi

      Minkä niminen nainen?

      • Anonyymi

        En laita kenekään nimeä palstalle. ja kirjaimetkin on vähän niin ja näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita kenekään nimeä palstalle. ja kirjaimetkin on vähän niin ja näin.

        No, laita kirjain. Siitä ei voi kukaan tietää, vähän vain rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, laita kirjain. Siitä ei voi kukaan tietää, vähän vain rajaa.

        Laita vain.


    • Anonyymi

      Odotan niin kauan kuin tarvitsee, jos tiedän että hänet lopulta saan.

      • Anonyymi

        Yksi kertoi juuri tästä odottamisesta tänään. Se on jotenkin järkkyä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kertoi juuri tästä odottamisesta tänään. Se on jotenkin järkkyä....

        Varmasti on ”järkkyä” ihmisille jotka ovat parisuhteen tarpeessa eivätkä osaa olla yksin. Minä en ole tuollainen. Kiinnostaa vain yksi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on ”järkkyä” ihmisille jotka ovat parisuhteen tarpeessa eivätkä osaa olla yksin. Minä en ole tuollainen. Kiinnostaa vain yksi ihminen.

        Se olet tietysti sinä mies itse, eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kertoi juuri tästä odottamisesta tänään. Se on jotenkin järkkyä....

        Kertoi hmm Mitäs kertoikaan sit?


    • Anonyymi

      En nyt enää. Joku sai paremmalle mielelle.

      • Anonyymi

        No hyvä jos joku auttoi.


      • Anonyymi

        Tottahan kunnon suikkarit piristää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan kunnon suikkarit piristää.

        Kiva tietää. En nyt tiedä onko ne naiselle mikään piristysruiske niin sanotusti.


    • Anonyymi

      Enhän ole! Höpsis

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. En siihen mieheen mutta muihin täällä.

      • Anonyymi

        No ei minuakaan muut kiinnosta.Mutta koomisesti täytyy vastata että en tiedä onko hän edes täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei minuakaan muut kiinnosta.Mutta koomisesti täytyy vastata että en tiedä onko hän edes täällä.

        Minusta tuntuu että hän oli ja joskus tuntuu että käy vieläkin. Mutta harvemmin kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu että hän oli ja joskus tuntuu että käy vieläkin. Mutta harvemmin kuin minä.

        Ainakin lähelle jotkut kirjoitukset osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin lähelle jotkut kirjoitukset osuu.

        Jotkut osuu ja jotkut luulee, että kaikki osuu omalle kohdalle. Vähän säälittävää kuinka yksin ihmiset ovat ja kuinka vaikeaa mennä jollekin sanomaan, että tykkää. Itse olen ihan varma että Hän ollut ja on ehkä välillä. Ei voi muuta kuin tuulelle puhua. Onhan tääkin ajanvietettä varsinkin sängyssä kipeenä. Tosiasiassa kyttään
        +


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut osuu ja jotkut luulee, että kaikki osuu omalle kohdalle. Vähän säälittävää kuinka yksin ihmiset ovat ja kuinka vaikeaa mennä jollekin sanomaan, että tykkää. Itse olen ihan varma että Hän ollut ja on ehkä välillä. Ei voi muuta kuin tuulelle puhua. Onhan tääkin ajanvietettä varsinkin sängyssä kipeenä. Tosiasiassa kyttään

        Ketä kyttäät, se on rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kyttäät, se on rikos?

        😂😂😂 go coyote ugly


    • Anonyymi

      kyllä, täysillä elän edelleen omaa elämää töitä sen eteen 24/7 ja annetaan hyvää samalla. ei edes tule mieleen antautua teidän uhriksi enempää ja ottamaan paskaa lisää teiltä ja antamaan mulle hyvää. syyttömälle kostitte ja hyvää teette pahalla, minä teen sit ä hyvällä, kukaan ei häviä ja kaikki voittaa, laillisesti. en voi sietää feikkejä tai teeskentelijöitä tai hyväksikäyttäjiä. hyi sanon heille. enkä niille jotka ei ymmärrä sanaa ei. mutta sanotaan kyllä omalle elämälle, painetaan duunia vielä enemmän ja markkinoidaan vaikka kaikille.

    • Anonyymi

      ne jotka sitä estää, niin paljon kun teet heillä on estettävää ja menettävät myös itse.

    • Anonyymi

      Alkanut tuntua että täällä on kaikki mieIenvikaisia. Sinäkin.

      • Anonyymi

        En ajattele ihan noinkaan.


    • Anonyymi

      Kyllästynyt mihin?

    • Anonyymi

      Kirjain Ap?

    • Anonyymi

      Kyllä olen, totta.

    • Anonyymi

      En Häneen kyllästy ikinä on jo pakkomielle siksi . Miksihän sellainen tunne?

      • Anonyymi

        Pakkomielle? ehkei nyt sentään niin pitkällä ole tilanne.
        Sellainen tunne vain tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle? ehkei nyt sentään niin pitkällä ole tilanne.
        Sellainen tunne vain tuli.

        Pakkomielle on pahasta ja vie yöunet.
        Ei johda mihinkään.


      • Anonyymi

        Täällä yks hän. En tiedä oonko oikea mutta mun kohdalla menee ohi.


    • Anonyymi

      Kyllä olen kyllästynyt tähän palstaan ja sen kirjoituksen tasoon. Olen parin kk ajan kirjoitellut tänne ja nyt riitti minulle. Täällä on niin ilkeitä ihmisiä osa, että joku on ollut valmis jopa riistämään henkensä näiden kirjoittelujen takia ja kaksi on kuuleman mukaan tehnytkin niin. Minusta tämä palsta pitäisi lopettaa.

      • Anonyymi

        Aika painavaa tekstiä.
        En ollut tietoinen että jotkut olisi noinkin pitkälle mennyt palstan vuoksi. Todella ikävä asia!
        Minulla on silti täysin puhdas omatunto asioista mitä olen kirjoittanut tänne ja aika vähän löytyy kirjoituksiani täältä. Ei siis haittaa vaikka poliisi alkaisi tutkimaan minun ip osoitteesta tehtyjä kirjoituksia.
        Täällä ei kannata viettää liika aikaa ja aina pitäisi osata suodattaa kirjoituksia,mutta tietysti on olemassa ihmisä jotka ovat alttiimpia ärsykkeille tai ovat herkässä tilassa ja tarvitsevat vertaistukea jne..
        Ei minuakaan haittais vaikka palsta suljettaisiin vaikka pystyn helposti suodattamaan ilkeät kommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika painavaa tekstiä.
        En ollut tietoinen että jotkut olisi noinkin pitkälle mennyt palstan vuoksi. Todella ikävä asia!
        Minulla on silti täysin puhdas omatunto asioista mitä olen kirjoittanut tänne ja aika vähän löytyy kirjoituksiani täältä. Ei siis haittaa vaikka poliisi alkaisi tutkimaan minun ip osoitteesta tehtyjä kirjoituksia.
        Täällä ei kannata viettää liika aikaa ja aina pitäisi osata suodattaa kirjoituksia,mutta tietysti on olemassa ihmisä jotka ovat alttiimpia ärsykkeille tai ovat herkässä tilassa ja tarvitsevat vertaistukea jne..
        Ei minuakaan haittais vaikka palsta suljettaisiin vaikka pystyn helposti suodattamaan ilkeät kommentit.

        Sinä olet se kiusaaja täällä 24/7,,jos on joku kiikarissa ota suoraan yhteyttä ja kysy! Kyllä sä kiusaat ja satutat ihmisiä muuallakin, valehtelet ja mustamaalaat, seuraat jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se kiusaaja täällä 24/7,,jos on joku kiikarissa ota suoraan yhteyttä ja kysy! Kyllä sä kiusaat ja satutat ihmisiä muuallakin, valehtelet ja mustamaalaat, seuraat jne.

        Haistappa kuule vidu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika painavaa tekstiä.
        En ollut tietoinen että jotkut olisi noinkin pitkälle mennyt palstan vuoksi. Todella ikävä asia!
        Minulla on silti täysin puhdas omatunto asioista mitä olen kirjoittanut tänne ja aika vähän löytyy kirjoituksiani täältä. Ei siis haittaa vaikka poliisi alkaisi tutkimaan minun ip osoitteesta tehtyjä kirjoituksia.
        Täällä ei kannata viettää liika aikaa ja aina pitäisi osata suodattaa kirjoituksia,mutta tietysti on olemassa ihmisä jotka ovat alttiimpia ärsykkeille tai ovat herkässä tilassa ja tarvitsevat vertaistukea jne..
        Ei minuakaan haittais vaikka palsta suljettaisiin vaikka pystyn helposti suodattamaan ilkeät kommentit.

        Kyllä on ikävä asia. Ei ole yhtään kivaa, jos osa ihmisistä menettävät hermonsa tämän palstan takia ja jopa niin syvästi, että päätyvät koviin loppuratkaisuihin. 😢 Minustakin löytyy ailahtelevaisuutta ja olin pääsiäisenä aika allapäin. Pääsiäinen nostaa muistoja. Nyt olen onneksi vähän pirteämpi. Kun olen väsyneempi, en yhtään kestä kommentteja, joissa solvataan.

        Hyvää päivän jatkoa! Toivon mukaan ihmiset älyäisivät, että ei ole kivaa, että haukutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se kiusaaja täällä 24/7,,jos on joku kiikarissa ota suoraan yhteyttä ja kysy! Kyllä sä kiusaat ja satutat ihmisiä muuallakin, valehtelet ja mustamaalaat, seuraat jne.

        Ja tämänkö yksinpuhelun pitäisi mies kiinnittää tällä kertaa taukkien huomio vai?


    • Anonyymi

      Viestiketjun kommenteista voi huomata vain osasyy, miten syntyvyys.....

      T. olipa kerran elämä

      . .....
      ...............

      ..... eikä ikinä enää, IKINÄ!!!....

      T elämä häviää tämän taistelun. Suomen Poliisihan karsii joukkonsa helvettiin, mikä on toinen kuolema. Laki on sama kaikille, hyvästi.

      Ikuisesti. Fi

      https://m.youtube.com/watch?v=4OWZdA1rXrE

      • Anonyymi

        Tässä nähdään parhaillaan palstan kirous.
        Syytteitä niskaan pukkaa.
        Viimeeksi ollut palstalla viime vko.n puolessa välissä. Mahtavat aallot jälleen ollut liikkeellä.
        Ken täällä kirjottaa mitäkin ja niputetaan niitä.
        Ei kannata kaikkea uskoa mitä lukee täällä.
        Työreissulla ja en todellakaan palstalla ole silloin.


      • Anonyymi

        Eikö se suomen poliisi sitten mies mielestäsi ymmärrä lain henkeä? Voi olla paikoin näin.


    • Anonyymi

      En halua miehistä enää mitään. Suurin osa on kotisohvalla möllöttäviä lampaita, joista ei löydy yhtään sisua eikä kapinahenkeä. Soijapojat. Good night, näin teidät ja teidän raukkamaisuutenne. Juokaa vaikka viinaa.

      • Anonyymi

        Aika räyhäköitä mies nämä roolisuorituksesi


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Laitathan oikean määrän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitathan oikean määrän!

        Se on oikea määrä. Miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikea määrä. Miehelle

        No ei se nyt vaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt vaan ole.

        Eipä ole ei. En mitään emojeita käytä. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitathan oikean määrän!

        ♥️♥️♥️♥️sivusta


    • Anonyymi

      Kyllästyin palstaan jo vuosia sitten.
      Pystyin rajaamaan vasta sitten kun tunnekuorma häntä kohtaan jotenkin hellitti.
      Toki elämässäni tapahtui järkyttävän paljon viime vuosien aikoina.

      🌈Levollista yötä hänelle ♡ ja muille.

    • Anonyymi

      Jaa se kun fantasioi toisesta naisesta ja huohottaa sitten täällä mielikuviaan? Kyllä, kyllästyminen on varmaan oikea sana.

    • Niih vähän kyllästyttää

    • Anonyymi

      Kyllä. Olen todella kyllästynyt. Tähän palstaan.

      • Anonyymi

        Veit juuri sanat suustani.


    • Anonyymi

      Kaikella oli aikansa, alkunsa ja loppunsa.

    • Anonyymi

      Emmää ny ihan kaikkiin?

    • Anonyymi

      Minun mieliteoilla ei ole merkitystä. Tunnen aina hänestä kuplivaa iloa.

      • Anonyymi

        Voisin tunnistaa sinut jo pelkästä ilmapiiristä vaikka silmät kiinni. Se on ihmeellistä ja aina kun näen sinut, ilahdun. Pelkkä olemassaolosi ilahduttaa. Olet samanlainen hermokimppu ja sopeutumaton kuin minäkin ja meitä on vähemmistö.


    • Anonyymi

      Kaikki on ohikiitäviä asioita, ne tulevat ja menevät kuin elämä.

    • Anonyymi

      Pidätkö minua siis kuolettavan tylsänä, vai siihen kuolevana. Kyllästyyhän sitä jos ei osaa nähdä mitä maailmalla tarjottavanaan mukaan lukien ihmiset ympärillään. Puhumattakaan mitä pään sisällä. Täytyyhän jotain tapahtua, ja siksi pitää kiinni sitoumuksista kun on lupa odottaa jotain. Kyllästyminen ei ole lasten leikkiä koska silloin tuntee olemassaolon ahdistuksen kun aikaa joutuu siemailemaan raakana.

      • Anonyymi

        Sanotko sä oikeasti että rakenteilla ihmisyyden estäminen on osaamattomuutta? ihmiset on sairaampia tietämättömämpiä kuin ikinä voisi kuvitella. Varo, mä tapan kohta.


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö ollenkaan toisen ihmisen olosuhdetta?! Nähdä ihmisiä ympärillä? Saatana, ihminen ei tiedä mitään. Ihmisellä ei ole mitään. Ihmistä on myös manipuloitu. ”Jos näet tätä ihmistä, jos menet lapsuudenkotiinsa, tapahtuu näin ja näin”. Ihmistä ei ole ollenkaan enää olemassa. Ja sä kehtaat elää elämääsi ja tulla runoilemaan ”ohjeita” (mitä ohjeita) sinne turvalliseen tasavertaiseen tilanteeseen ”kanssaihmiselle”


      • Anonyymi

        Ihmiset on kyllä ”hienoja”, räkänaurua (en ikinä reagoisi näin)


      • Anonyymi

        Ketä olet menossa tappaaamaan yksin kirjoitteleva mies- lääkäriäkö?


      • Anonyymi

        Fyysinen väsymys, olisi hyvä saada nukutuksi.


      • Anonyymi

        Stressin lievittämiseen, toisille se voi olla jooga, musiikin kuunteleminen, hyvän kirjan lukeminen tai vain puhelun soittaminen hyvälle ystävälle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stressin lievittämiseen, toisille se voi olla jooga, musiikin kuunteleminen, hyvän kirjan lukeminen tai vain puhelun soittaminen hyvälle ystävälle.

        Mitä stressiä mulla olisi?!


    • Anonyymi

      Miksi sä aloittaja valehtelet ja vääristelet koko ajan?

      • Anonyymi

        Mitä yrität tällä kommentilla selvittää?
        Aloittaja


      • Anonyymi

        Katsoin. Mitäs tuosta?


    • Anonyymi

      En ikinä. Olen ajatellut että sinä olet kyllästynyt, kun et moneen päivään ole edes katsonut päin

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍑 K­u­­­u­­m­­­a­­t­ ­­­t­­­y­­­t­­­ö­­t­ ­­­o­­­d­­o­t­­t­­­a­­v­­­­a­­t­­­ ­s­i­­n­­­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18373328

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe