Miksi tulette yrittäjien palstalle huutelemaan poliittisia korulauseitanne ja voivottelemaan leikkauksia?
Tiedän kyllä että Perussuomalaisia äänestäneillä on nyt paniikki kun omat edustajat vievät juuri omilta äänestäjiltä etuudet. Minä olen aina äänestänyt kokoomusta eikä kokoomuksen ohjelma ole varmastikaan kenellekään epäselvä.
Mätkikää niitä omia sanansasyöjä-edustajianne, mitä te tänne tulette huutelemaan. Vallanhimo on sumentanut järjen teidän edustajien kohdalla. Turha siitä muita on syytää, itse olette ne sinne äänestäneet. Äänestättekö seuraavissa vaaleissa samaa puoluetta?
Yrittäjät yrittävät omalla työllään saada toimeentulon, suomessa on yli 100.000 yksinyrittäjää ja keskiansio on alle 3000 euroa kuussa. Ei ne parturikampaajat, hierojat jne mitään miljoonia kääri taskuihinsa, mutta yrittävät kuitenkin omalla ammattitaidollaan leipänsä tienata, ei tule tukia eikä avustuksia. Haukutte aivan väärää puuta kun tänne tulette möykkäämään.
Junteilla paniikki
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin, minä kitkuttelen alle 2000€ kuukausituloilla, mutta vapaus ja oikeus tehdä töitä milloin haluan, se painaa paljon...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032