Moni nuori edelleen elää mainosten ja "konsultien" ajatuksella, että droppaus olisi helppoa rahaa palmun alla läppärillä töitä tehden.
Kiinalaiset ovat huomanneet tämän ja nyt TEMU - verkkokauppa aikoo kuristaa pienet verkkokaupat pois. Et voi kilpailla hinnalla, Euroopan droppivarasto-firmat myyvät tuotteen sinulle tuplahintaisena TEMU:n kaikille avoimeen verkkokauppaan verrattuna. Et voi myydä enää halvemmalla ja vielä pärjätä.
Eli kiinalaiset tuhoavat dropshippauksen, se ei vain kannata enää. Verkkokauppa kannattaa vain, jos sinulla on itse tekemäsi tuote, jota ei (vielä) saa kiinalaisesta kaupasta, jos nimittäin osaat markkinoida. Millään kiinalasibulkilla et pärjää.
Unohda dropshipping
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, totta puhut, mutta ajatus omasta yrityksestä elää.
En perusta omaa firmaa droppauksen varaan vaan itse tekemieni tuotteiden varaan. Sitä eivät edes kiinalaiset voi kopioida, tuote kun on lasikuitua...- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Näinhän se on, jotain omaa on oltava tai sitten todella mahtava idea, jotta voi kilpailla muulla kuin hinnalla. Nyt kun maa on luisumassa lamaan, ihmiset tekevät päätökset ennen kaikkea hinnan perusteella.
Asiakaspalvelun, toimitusnopeuden ja kuluttajaoikeuksien merkitys vähenee. Aloittaja on oikeassa siinä että nyt on kyllä aivan väärä aika perustaa verkkokauppa, jos ei ole omaa tuotetta laittaa myyntiin.
Minä kuitenkin perustin verkkokaupan, mutta minä myyn koulutuksia, en tavaraa. Koulutukset ovat videolla ja ihminen saa opiskella omaan tahtiin, 14 videon läpikäyntiin on vuosi aikaa. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
Hej 🍒 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018373672vr
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Droppaaja on kuin entisaikojen kulkukauppias. Tavaraa mukana sekalainen määrä ja kulkee ovelta ovelle yrittäen myydä epätoivoisesti tuotetta ja kotona ei tarvita.
Temu todellakin pakottaa pienet verkkokaupat sulkemaan ovensa. Sellainen väärinkäsitys on oikaistava, että TEMU ei ole verkkokauppa, vaan ali baban kaltainen myyjien tori, jossa temu määrää hinnat. Jos tilaat useita tuotteita, ne tulevat usein eri paketeissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999