Loputonta tämä

Anonyymi-ap

Surullinen olen kun muut tuntuvat löytäneen sen ihanan ihmisen vierelle. Tuntuu kun olisin sellainen musta lammas joka etsii ja etsii mutta ei vaan kohtaa sellaista. Välillä sitä antaa periksi ja kohauttaa olkapäitänsä ja ajattelee että niin on tarkoitettukin. Joskus on sellainen tosi surullinen fiilis niin kuin nyt, mikä minussa on vikana sitä ajattelee. Huono onni? Itsekseen on ollut jo tovin ja jos saisi vierelle sellaisen oikeanlaisen niin antaisin omasta puolestani kaikkeni jotta molemmilla olisi hyvä olla, rakkautta ja kaikkea siltä väliltä. Ehkä ne monet aikaisemmat pettymykset kummittelee tuolla jossain sisällä ja se heijastuu jotenkin minusta ulkoapäin. En tiedä, ehkä en ole vielä kohdannut sellaista jossa on en sano kaikki mutta epätäydellisen kaikkea ja jonka kanssa tuntuisi OIKEASTI hyvältä ja kotoisalta.

33

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämä on

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Et ole ainut💔

    • Anonyymi

      Et oo ainut. Ehkä jotkut on tuomittuja kulkemaan yksinäisinä, outolintuina joita kukaan ei edes halua ymmärtää.

      • Anonyymi

        Kiitos😔
        Että joku täällä on samassa tilanteessa niin se saa ajattelemaan ettei ole ihan yksin näine tunnetiloineen. Toivoa ei silti saisi hukata vaikka se on todella vaikeaa, siis todella vaikeaa. ap


    • Anonyymi

      Ei sinussa ole mitään vikaa.

    • Anonyymi

      Jumalan viha lepää raskaana kaikkien yksinäisten ihmisten päällä. Jumala on sanonut, ettei kenenkään ole hyvä olla yksin. Kaikille miehille hän on tehnyt kumppanit. Jos siitä huolimatta on yksin, se johtuu vain siitä, että Jumala vihaa ihmistä ja tuomitsee hänet yksinäisyyteen, jopa vastoin kaikkea sitä, mitä hän on itse ihmiskunnalle ilmoittanut.

      • Anonyymi

        Vai että ihan jumalan viha? Eiköhän se johdu ihmisten välisistä jutuista kuten siitä että monilla on ennakkoluuloja ja pelkoa jne ymmärtämättömyyden kuilu ihmisten välillä...


      • Anonyymi

        Tästä olen erimieltä. Voihan joku yksinäinen olla vain niin jumissa tunteidensa kanssa, että ei pääse irti. Ei se ole oikein uutta ihmistä kohtaan, jos ei ole päässyt yhdestä yli.

        (sivusta)


      • Anonyymi

        Jumala ei vihaa yksinäisiä. Vai meinaatko että Jumala vihasi Jeesusta, siis itseäänkin? Jeesus hylättiin ristille, ihmiset hylkäsivät hänet, Jumala hylkäsi hänet, mutta ei todellakaan koskaan vihannut häntä.


    • Miks näin synkkä lähestymistapa. Miten vois olla että kaikki muut ois löytäny, kun puolet suomalaisista kuitenkin on yksin.

      • Anonyymi

        No tarkoitan tällä lähinnä että ihmiset jotka ovat ympärilläni, ja kun jossain kulkee niin katsoo pareja ja huokaisee, ajattelee silloin vielä enemmän tuota asiaa. Se on kyllä totta että suomessa on paljon sinkkuja tahtomattaan tai tahdollisesti. ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tarkoitan tällä lähinnä että ihmiset jotka ovat ympärilläni, ja kun jossain kulkee niin katsoo pareja ja huokaisee, ajattelee silloin vielä enemmän tuota asiaa. Se on kyllä totta että suomessa on paljon sinkkuja tahtomattaan tai tahdollisesti. ap

        Mä oon sitä ikäluokkaa jossa lähes kaikki pariutu, mutta kun tätä aikajaksoo kattoo, niin ihmiset kohtas eri aikaan ja osa taas eros. Mulla ei oo ikinä ollu niin että oisin ollu se ainoo sinkku. Mikäs mukavampaa, lämpimänä kevät päivänä kattella toisten onnee ja ostaa ittelleen jätski ja olla siitä onnellinen.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet? Onko sinulla joskus ollut joku siinä rinnalla?
      Jos olet joku 30+ niin ei hätää. Sinulla on aikaa.

      • Anonyymi

        On ollut mutta siitä on jonkin verran aikaa ja kuten sanoin niin aikaisemmat pettymykset ovat jotenkin tehneet nykyään vaikeammaksi tämänkin asian ja tuntuu että vaikea on löytää sellaista joka on samalla taajuudella, molemminpuolinen kiinnostus ja kemia. Olen 30-40 välimaastossa. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut mutta siitä on jonkin verran aikaa ja kuten sanoin niin aikaisemmat pettymykset ovat jotenkin tehneet nykyään vaikeammaksi tämänkin asian ja tuntuu että vaikea on löytää sellaista joka on samalla taajuudella, molemminpuolinen kiinnostus ja kemia. Olen 30-40 välimaastossa. ap

        Kokeile jotain uutta harrastusta, jossa käy tervepäisiä ihmisiä. Aito rakkaus tarvitsee aitoja kohtaamisia. Sitten joku tulee kun vähiten odotat ja bueno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile jotain uutta harrastusta, jossa käy tervepäisiä ihmisiä. Aito rakkaus tarvitsee aitoja kohtaamisia. Sitten joku tulee kun vähiten odotat ja bueno.

        Voi että kyllä mä käyn harrastuksissa ja vaikka missä ja muutakin hakuilua, ei siitä ole kyse. Kyse on että löytäisi. Tuo on kyllä totta että kun vähiten odottaa niin voi sattumalta tärähtääkin. Kesä on ainakin rakkauden aikaa niin en tiedä, voisi ollakin silloin onni myöden ja voihan sitä toivoa. ap


    • Sanoisin näitten muitten ihmisen elämän ihanuudesta että jonain päivänä niistä voi lukea iltalehden sivuilta missä naapurit kertovat "etteivät olisi ikinä uskonut niin mukavasta ja ystävällisestä henkilöstä".... Et koskaan tiedä minkälaista niillä on kotona suljettujen ovien takana, ulospäin kaikki kyllä aina näyttää niin täydelliseltä ja ihanalta.

      Muuten en oikein tiedä mitä sanoa.

      Mielestäni sellaisia "ihania ihmisiä" yksinkertaisesti ei ole olemassa, missään, ikinä. Se on täysi myytti että sellainen ihminen olisi jossain olemassa, en ole ikinä nähnyt sellaista tai kuullut sellaisen olemassaolosta. Se on täysin uskon asia, enkä usko sellaisen olemassaoloon ollenkaan.

      Miksi sitten näyttää että kaikilla muilla on joku, ehkä siksi kun nämä ihmiset olivat valmiita tekemään isoja kompromisseja saadakseen jonkun siihen lähelleen, koska eivät kestäneet enää olla yksin. Eiväthän ne ikinä sitä myönnä, eivät edes ajattele itsekään sillä tavoin, vaan kääntävät asiat parhain päin, positiivinen puoli ylöspäin näkyville. Kuitenkin tuo kompromissi on se keino jolla he ovat löytäneet sen kumppanin. Monet ovat näissä liitoissa onnettomia, täysin ilman läheisyyttä, ongelmia, riitelyä jne. mutta ulospäin silti näytetään hymyilevää naamaa, koska niin vaan kuuluu tehdä, kulisseja pitää ylläpitää viimeiseen asti.

      • Anonyymi

        Onko sun mielestä kaikki hymyilevät ihmiset sitten onnettomia kulissin ylläpitäjiä, kun niputat tuolla tavalla? Harmillinen ajatus. Jos on liitossa onneton, niin siitä pitää lähteä. Se on parempi ja reilua niin molempien kannalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun mielestä kaikki hymyilevät ihmiset sitten onnettomia kulissin ylläpitäjiä, kun niputat tuolla tavalla? Harmillinen ajatus. Jos on liitossa onneton, niin siitä pitää lähteä. Se on parempi ja reilua niin molempien kannalta.

        Näetkö yleensä paljonkin niitä hymyileviä ihmisiä, minä en. Jos tarkkailet niitä ihmisiä niin etteivät he huomaa sinua, niin hymyilevätkö he toisilleen, ehkä eivät, ja jos menet paikalle he alkavat hymyilemään. Silloin se on vain esitystä, positiivisen julkisuuskuvan ylläpitoa.
        Itse ainakin olen usein kuullut kovaäänistä keskustelua, sättimistä tms. ja alkanut ihmettelemään keitä tietä pitkin nyt on tulossa, ja se on ollut joku pariskunta joka on luullut olevansa kahdestaan. Kun he huomaavat minut, he hiljenevät, ja sama sättiminen taas jatkuu jonkun matkan päässä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Näetkö yleensä paljonkin niitä hymyileviä ihmisiä, minä en. Jos tarkkailet niitä ihmisiä niin etteivät he huomaa sinua, niin hymyilevätkö he toisilleen, ehkä eivät, ja jos menet paikalle he alkavat hymyilemään. Silloin se on vain esitystä, positiivisen julkisuuskuvan ylläpitoa.
        Itse ainakin olen usein kuullut kovaäänistä keskustelua, sättimistä tms. ja alkanut ihmettelemään keitä tietä pitkin nyt on tulossa, ja se on ollut joku pariskunta joka on luullut olevansa kahdestaan. Kun he huomaavat minut, he hiljenevät, ja sama sättiminen taas jatkuu jonkun matkan päässä.

        Olet kyllä oikeassa. Kunpa ihmiset osaisivat kommunikoida paremmin toistensa kanssa tai edes yrittäisivät opetella. Itse en osannut lukea toista, saati että olisin osannut edes samaa kieltä puhua.

        40:07


    • Kunpa jokaisella olisikin se oma ihana ihan oikeasti.

      • Anonyymi

        Niinpä, olen samaa mieltä💕
        Rakkaus ja yhdessä olo on yksi monista asioista jotka tuovat, varsinkin tällä hetkellä kun maailma on hyvin synkkä, epävarma, sotaisa ja epävakaa niin iloa ja lämpöä. Ehkä me jotka etsimme sitä kumppania jonka kanssa olisi hyvä olla saaden molemminpuolista rakkautta jne. saisimme sitä. Toki joskus on hyvä olla itsekseenkin mutta niin, kuitenkin se josta välittäisi ja johon tuntisi lämpimiä tunteita olisi vierellä. Sitä etsiessä ja toivoen, ehkä vielä joskus. ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, olen samaa mieltä💕
        Rakkaus ja yhdessä olo on yksi monista asioista jotka tuovat, varsinkin tällä hetkellä kun maailma on hyvin synkkä, epävarma, sotaisa ja epävakaa niin iloa ja lämpöä. Ehkä me jotka etsimme sitä kumppania jonka kanssa olisi hyvä olla saaden molemminpuolista rakkautta jne. saisimme sitä. Toki joskus on hyvä olla itsekseenkin mutta niin, kuitenkin se josta välittäisi ja johon tuntisi lämpimiä tunteita olisi vierellä. Sitä etsiessä ja toivoen, ehkä vielä joskus. ap

        >>>tällä hetkellä kun maailma on hyvin synkkä, epävarma, sotaisa ja epävakaa >>

        Tuo on maailman normaali olotila. Rauhan aika on aina ollut poikkeuksellista, harvoin on ollut sataa vuotta rauhaa yhtämittaisesti maailmassa. Tämä on sota-planeetta. Ja seuraava suuri sota on juuri alkamaisillaan, ehkä siihen tosin tuli nyt pieni viive kun lähi-idässä näyttäisi rauhalliselta tällä hetkellä.

        Rakkaus on kai vain yksi keino paeta tämän maailman todellisuutta, huumeiden, alkoholin, lääkkeiden, uskontojen ym. keinojen lisäksi. Ehkä kyse on ikävien tunteiden muuttamisesta tai peittämisestä muilla tunteilla jotka ovat voimakkaampia ja jotka koetaan positiivisempina. Maailman todellisuus ei tällä tavoin kuitenkaan mihinkään katoa, ja täytyisi lisäksi eristäytyä kokonaan kuulemasta uutisia maailmalta. Vaikka niin onnistuisi tekemään niin se todellisuus saattaisi iskeä tännekin eräänä päivänä, ja silloin ei minkäänlaiset keinot enää pystyisi sitä poistamaan päivittäisestä tietoisuudestamme.
        Voisiko jopa vaikka sanoa että tämän todellisuuden pakeneminen on aiheuttanut tai mahdollistanut sodan ja väkivallan leviämisen yhä laajemmalle kun ihmiset eivät vain kiinnitä siihen huomiota ennenkuin se iskee heidän päivittäiseen todellisuuteensa.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        >>>tällä hetkellä kun maailma on hyvin synkkä, epävarma, sotaisa ja epävakaa >>

        Tuo on maailman normaali olotila. Rauhan aika on aina ollut poikkeuksellista, harvoin on ollut sataa vuotta rauhaa yhtämittaisesti maailmassa. Tämä on sota-planeetta. Ja seuraava suuri sota on juuri alkamaisillaan, ehkä siihen tosin tuli nyt pieni viive kun lähi-idässä näyttäisi rauhalliselta tällä hetkellä.

        Rakkaus on kai vain yksi keino paeta tämän maailman todellisuutta, huumeiden, alkoholin, lääkkeiden, uskontojen ym. keinojen lisäksi. Ehkä kyse on ikävien tunteiden muuttamisesta tai peittämisestä muilla tunteilla jotka ovat voimakkaampia ja jotka koetaan positiivisempina. Maailman todellisuus ei tällä tavoin kuitenkaan mihinkään katoa, ja täytyisi lisäksi eristäytyä kokonaan kuulemasta uutisia maailmalta. Vaikka niin onnistuisi tekemään niin se todellisuus saattaisi iskeä tännekin eräänä päivänä, ja silloin ei minkäänlaiset keinot enää pystyisi sitä poistamaan päivittäisestä tietoisuudestamme.
        Voisiko jopa vaikka sanoa että tämän todellisuuden pakeneminen on aiheuttanut tai mahdollistanut sodan ja väkivallan leviämisen yhä laajemmalle kun ihmiset eivät vain kiinnitä siihen huomiota ennenkuin se iskee heidän päivittäiseen todellisuuteensa.

        Maailma on täynnä mukavia ja ihania ihmisiä. Ihmiset ylipäänsä ovat paljon mukavampia ja ihanampia kuin moni tuossa omassa ulinassaan tajuakaan. Kun lakkaat ensiksi itse olemasta ylimielinen ja kaikesta valittava k.sipää, niin ihmisetkin ovat mukavampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on täynnä mukavia ja ihania ihmisiä. Ihmiset ylipäänsä ovat paljon mukavampia ja ihanampia kuin moni tuossa omassa ulinassaan tajuakaan. Kun lakkaat ensiksi itse olemasta ylimielinen ja kaikesta valittava k.sipää, niin ihmisetkin ovat mukavampia.

        Sinä ainankin vaikutat tosi mukavalta ja ihanalta ihmiseltä


      • Onko sulla Telian liittymä? Ku on dot profiilikuvana. 😋
        Sori, meno OT..

        🐻


    • Anonyymi

      Joskus pitää kohdata ne oman elämän peikot. Kun yksin on myös onnellinen ja kohtaa ne möröt niin silloin pystyy ihmissuhteisiinkin

    • Anonyymi

      Voimia sinulle aloittaja. Uskon, että monella on samoja ongelmia.

      • Anonyymi

        Kiitos mukava ihminen, yritän löytää tien johonkin hyvään tässä, vaikka usein tuntuu niin toivottomalta ja ehkä myös itsetunnolla on omat juttunsa pelissä mutta joka päivä yritän tehdä työtä sen eteen kuin myös tuon pettymysten haamujen suhteen. Onneksi, vaikkakin ikävä sanoa näin mutta monella on samaisia ongelmia joten emme me ole yksin näiden ongelmien suhteen tässä maailmassa. ap


    • Anonyymi

      Täällä yksi samanlainen. Mun kaikilla läheisillä on puoliso. Oon ainut sinkku mun lähipiiristä. Ja se masentaa. Ei jaksaisi enää tätä yksin elämistä. Oon ollut koko elämäni sinkku. Ihastuksia on ollut tosi paljon, mutta ne on ollut AINA yksipuolisia, siis silleen että minä tykkään ja se toinen ei. Usko ja toivo loppuu et löytyisi vielä joku, jonka kaa olisi molemminpuolista, ihanaa ja turvallista jne. Yritän silti pitää toivoa yllä, vaikka se välillä vaikeaa onkin. Ja ärsyttää myös kaikki random pariskunnat kaupungilla ku itellä ei oo ja haluaisin et oisi. Mut ei vaan löydy. Kai pitää sitten vissii olla ikisinkku koko loppuelämä. Ei jaksa yrittää enää, oon yrittänyt niin kauan löytää. Tuntuu et kukaan ei ymmärrä mua missään asiassa. Parempi ja helpompaa olla sit yksin ku oon tottunut olemaan yksin, niin en tiiä että osaisinko ees olla parisuhteessa ku en oo ikinä ollut. Vaikeaa tää elämä.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Niinhän se on vaikeaa. Ei voi väkisin rakastua. Voi rakastua sellaiseen joka ei rakastu takaisin tai voi rakastua kieroon ihmiseen. Voi menettää kumppanin hetkessä jne. Melko vähissä on ihmisen omat kyvyt rakkauden löytämiselle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe