Onko kellään kokemuksia itsensä sitomisesta tai jotain hyviä linkkejä mistä sais tietoa eri tekniikoista ja jotain vinkkejä.
self-bondage
5
3194
Vastaukset
- ahauts
Tietoa ja kokemusta löytyy,miehille ja naisille.
[email protected] - harrastus
Noi linkit on hyviä. Turvallisuus pitää aina muistaa, muuten voi käydä huonosti. Eli huolehdithan siitä, että sinulla on aina joku keino vapautua siteistä.
Ja sitten tarina, jossa turvaratkaisu petti yllättävällä tavalla...
Kerran kotona yksin ollessani sidoin itseni parisänkyyn selälleni. Sidottuna oleminen on aina kiinnostanut ja aina silloin tällöin olen myös harrastanut self-bondagea. Tästä syystä osasin tehdä aika tukalan sidonnan, josta ei rimpuilemalla päässyt irti. Oikeasta nilkasta naru oikeaan sängyn jalkaan ja vasemmasta vasempaan. Sitten selinmakuulle. Sen jälkeen valmiit rannelenkit toisen päädyn sändynjaloista ranteisiin ja kiristysliike. X-asento oli valmis. Narut kiristyivät tiukalle ja solmut oli tehty siten, että ne vain kiristyvät vedettäessä. Sormin en ulottunut mihinkään solmuihin. Vapautumista varten olin varannut toiselle yöpöydälle sakset, joilla vaivoin ylettyy leikkaamaan narun poikki siten, että toisen käden saa vapaaksi ja sen avulla sitten voi leikata muut narut poikki. Pari tuntia sidottuna oltuani huoneen ovi avautui äkillisesti. Ovella seisoi äitini. Ensin hän näytti hämmästyneeltä, mutta varsin pian ilmeisesti tajusi tilanteen. Minä en hämmästykseltäni pystynyt tekemään mitään. Hän kysyi, että olinko itse sitonut itseni. Vastasin, että olin. Sen jälkeen hän kysyi, että kauanko olen ollut köysissä ja että tarvitsenko apua. Vastasin, että jonkin aikaa ja että apua ei tarvita. Sen jälkeen hän hymyili leveästi ja poimi yöpöydältä sakset ja sanoi palauttavansa unohtuneet sakset takaisin keittiöön. Hän sulki oven perässään. Tilanne olikin äkkiä muuttunut kannaltani aika tukalaksi. Vapautumismahdollisuus oli pois ja salainen harrastukseni oli paljastunut. Rauhoitin mieltäni sillä, että eiköhän kohta kuitenkin vapaus koita. Kului pari tuntia ja mitään ei tapahtunut. Köydet pitivät minut tiukasti paikallaan. Hetken kuluttua ovi aukesi ja ajattelin vapauden koittavan. Olin kuitenkin väärässä. Äiti ilmoitti vain lähtevänsä naapuriin kylään ystävättärensä luo. Kysyin, että voisiko hän aukaista siteeni. Hymyillen hän lupasi miettiä asiaa ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän lupasi kertoa päätöksen palattuaan naapurista... - (=9
Ajattelin tänään pukea päälle farkut ja nahkatakin ja sit korkeakorkoiset saappaat. Sit sitoa jalat yhteen, suuhun suukapula ja käsiraudoilla kädet selän taakse. Sit kädet ja jalat yhteen hogtied asentoon. Mahtava fiilis olla paketissa. Koroilla koputtaa puuoveen, jos joku tulis vapauttaa...
- TOINEN YKSINÄINEN
Itsekkin joskus pistän käsirautoihin ja jalkoihin... Siten masturbaatioin,hieron penistä edes takaisin liikkein... Nautintoa parantaa kun raudat mukavan kireällä painamassa ranteissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014948Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252784HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251700
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853