Miksi teeskennellä välittämistä jos ei välitä?

Anonyymi-ap

Se saa aikaan vain pahaa mieltä...

50

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varatut palsta-akat tarvitse ihailua. Miehet ei enää anna sitä heille.

      • Anonyymi

        Kerrohan nyt palstatodellisuutta elävä monien roolien mies, että miten sitä ihailua saisi täältä käytännössä täältä keskustelufoorumilta?


    • Anonyymi

      Välitän, mutta kun et halua nähdä.

    • Anonyymi

      Ei kukaan normaali teeskentele välittämistä joten joko luulet omia, tai sitten olet törmännyt narsistiin.

    • Anonyymi

      Välitän vain hänestä

    • Anonyymi

      Se vähän tietysti riippuu miten käsittää asian. Minä esimerkiksi välitän ukrainalaisista ihmisistä joita teurastetaan päivittäin mutta silti käyn töissä ja elän elämääni siinä samalla. Osa tietysti saattaa sekoittaa välittämisen ja peiton heilumisen mutta hehän ovat sitten jo oma lukunsa.

      • Anonyymi

        Voi että, sinä saat käydä töissä ja elää elämääsi


    • Anonyymi

      Mussa on se hassu puoli. Etten teeskentele mitään.

    • Anonyymi

      Mää käytän vaa ammattivälittäjää.

    • Anonyymi

      Kiinteistöyhtiöstä hankala laittaa mitään. Voihan niissä olla töissä tyhjien asuntojen kanssa noin muutenkin.

    • Anonyymi

      En teeskentele.

    • Anonyymi

      En teeskentele ja välitän enemmän kuin hän tajuaakaan. Ymmärrän kuitenkin jos vihjataan ettei halua olla tekemisissä muuta kuin tarpeellisen.

    • Se on kyllä kummallista, jos pitää esittää. Mitä siinä hyötyy?

      • Anonyymi

        Nada


      • Öööö sen et saa loukattua toista...
        Syystä että.. noh sitä en tiedä..
        Mutta näyttää saavan sellasista toiset jotain hyvää mieltä..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Öööö sen et saa loukattua toista...
        Syystä että.. noh sitä en tiedä..
        Mutta näyttää saavan sellasista toiset jotain hyvää mieltä..

        Se on kipeetä sellainen.


    • Anonyymi

      En teeskentele ja mä en leiki kenenkään tunteilla. On ollut terveyshuolia ja siksi mua ei oo näkynyt. Jos sä haluut mut, sä tiedät, et mä oon kokonaan, vain ja ainoastaan sun. Kukaan ei oo nainen sun veronen. Ei kukaan.

      -J

      • Anonyymi

        Nostan hattua. Tässä on lujuutta ja sanomaa.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Nyt iso lauma naikkosia on ihan innoissaan, Jeeee Jii on minun!!
        Tavaan toikin on kiusaa ilman sen kummempia tunnisteita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt iso lauma naikkosia on ihan innoissaan, Jeeee Jii on minun!!
        Tavaan toikin on kiusaa ilman sen kummempia tunnisteita..

        Anteeksi. En uskalla sanoa täällä oikein mitään enää, kun kimppuun hyökätään kumminkin. Hänet silti haluaisin, enkä ketään muuta. Hänet, ketä en ole kohta pariin viikkoon nähnyt. Hänet, kuka on saanut mun pään ihan pyörälle. Hänet, kenelle olisin uskollinen loppuun asti, jos vain kelpaisin.

        Hänet ketä ajattelen joka Ikinen päivä.

        Vain hänet.

        -J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. En uskalla sanoa täällä oikein mitään enää, kun kimppuun hyökätään kumminkin. Hänet silti haluaisin, enkä ketään muuta. Hänet, ketä en ole kohta pariin viikkoon nähnyt. Hänet, kuka on saanut mun pään ihan pyörälle. Hänet, kenelle olisin uskollinen loppuun asti, jos vain kelpaisin.

        Hänet ketä ajattelen joka Ikinen päivä.

        Vain hänet.

        -J

        Kai sä kerrot nuo hänelle. Täällä sanoma ei tavoita oikeaa.
        -n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä kerrot nuo hänelle. Täällä sanoma ei tavoita oikeaa.
        -n

        Kerron aivan varmasti, jos vain tilaisuuden siihen saan. Tuntuu niin pahalta ajatus siitä, että hän luulis mun teeskentelevän.
        En vois ikinä satuttaa häntä millään tavalla.

        -J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. En uskalla sanoa täällä oikein mitään enää, kun kimppuun hyökätään kumminkin. Hänet silti haluaisin, enkä ketään muuta. Hänet, ketä en ole kohta pariin viikkoon nähnyt. Hänet, kuka on saanut mun pään ihan pyörälle. Hänet, kenelle olisin uskollinen loppuun asti, jos vain kelpaisin.

        Hänet ketä ajattelen joka Ikinen päivä.

        Vain hänet.

        -J

        Olipas tutun kuuloista tuossa yks sana..
        Kelpaisin.
        Oletko sä kysynyt häneltä miten asia ois?
        No eipä tuo mulle kuulu mitenkään.
        Ehkä tarrasin kommenttiin liian äkäsesti omista syistä... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas tutun kuuloista tuossa yks sana..
        Kelpaisin.
        Oletko sä kysynyt häneltä miten asia ois?
        No eipä tuo mulle kuulu mitenkään.
        Ehkä tarrasin kommenttiin liian äkäsesti omista syistä... 😔

        Millä tavalla tutun kuuloinen?
        En ole vielä kysynyt. En oo nähnyt häntä hetkeen.
        Aion sen kyllä tehdä, vaikka se ei mulle mikään helpoin homma ole.

        -J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä kerrot nuo hänelle. Täällä sanoma ei tavoita oikeaa.
        -n

        Samaa mieltä, miksi tänne pitää ilmoitella,kun ei ne viestit mene perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tutun kuuloinen?
        En ole vielä kysynyt. En oo nähnyt häntä hetkeen.
        Aion sen kyllä tehdä, vaikka se ei mulle mikään helpoin homma ole.

        -J

        Hyvä, menestystä matkaan!


    • Anonyymi

      No mitä sitten leikit tunteilla ihmisroska.

    • Anonyymi

      En teeskentele mitään. Enkä mielistele. Jos ei passaa, antaa olla.

    • Anonyymi

      Ihan totta ja helpointa liittyä vapaa-ajattelijoihin.

      • Anonyymi

        Jep vajaa-ajattelijoidenkaan laumassa ei tarvis paljoo päätään vaivata omaehtoisilla ratkaisuilla tai ajattelulla


    • Anonyymi

      Iltalehdessä oli joku juttu jossa mies väitti rakastavansa vaimoaan vaikkei tuntenutkaan mitään. Onhan sitä kaikenlaisia maailmassa.

      • Anonyymi

        Kaikki on pahuutta ja palturia aika pitkälti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on pahuutta ja palturia aika pitkälti.

        Jaa a. Ei minun elämässäni.


    • Anonyymi

      Niin, olen samaa itsekin miettinyt, että miksi jotkut ihmiset ovat sellaisia?

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään järkeä olekkaan, mutta ihmiset nyt tekee muutenkin paljon asioita vain tsvan vuoksi ja olettaen, että näin mun kuuluu tehdä. Mielikuvittelee toisen ajatukset ja odotukset, tosiasiassa tuoden vain omat ajatukset ja odotukset esille niin.

      Jasu

    • Anonyymi

      Heidän on tarkoitus satuttaa.
      Eivät ehkä ymmärrä tekojensa seurauksia.

      • Anonyymi

        Eivät varmasti ymmärräkään. Ja sitten toiset ihmiset on herkempiä, kuin toiset. Tai on valtavan kokoinen traumataakka mukana. Joka tapauksessa toisen satuttaminen on aina väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varmasti ymmärräkään. Ja sitten toiset ihmiset on herkempiä, kuin toiset. Tai on valtavan kokoinen traumataakka mukana. Joka tapauksessa toisen satuttaminen on aina väärin.

        Voi miten et ymmärrä alkuunkaan


      • Anonyymi

        Tietenkin ymmärtää jos tarkoitus on satuttaa. Kun on tarkoitus satuttaa niin kohteeseen on tarkoitus sattua. Muutenhan epäonnistuu tehtävässään. Mitä tuhoisammat seuraukset, sitä parempi.


    • Anonyymi

      Kyllä, eipä ole enää mitään aihesta olla tekemisissä, jo aikaisimpienkin epäonnen saattelemisien myötäillen, niin ei mennyt myöhään hyvästi.

      Ikuisesti.

      T. hyvästi ihmiskunta.fi

      https://m.youtube.com/watch?v=EDaU3lg_POU

      • Anonyymi

        Toi nauru tos biisissä on paras kohta...
        Turvallisesti, ikuisesti. Hauskaa yötä. Nuku hyvin.


      • Anonyymi

        Onko mies tämä mokelluksesi omasta mielestä viranomaisasia? Jos tämä olisi venäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mies tämä mokelluksesi omasta mielestä viranomaisasia? Jos tämä olisi venäjä

        Hyvä röllit, hyvin meni


    • Minä välitän

    • Anonyymi

      Minun tunteilla on ainakin leikitty, olen siitä melko varma, on vain flirttailua, mutta ei tekoja eikä sanoja, eikä yhteyden ottoa, vaikka se mahdollista olisi.
      Pidän hänestä, ehkä liikaakin.
      En voi silti olla vihainen hänelle, surullinen olen.
      n-n

      • Anonyymi

        Korjaan.Ennen kuin joku mainitsee, niin "yhteydenotto" kirjoitetaan yhteen. Kyllä.


    • Anonyymi

      No kun oot niin mustasukkainen ja lapsellinen ja itsekäs minä minä ihminen

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan teeskentele mitään muutakaan yleensä, olen just sitä mitä olen. Miksi tuhlata energiaa tuollaiseen ja aiheuttaa pahaa mieltä. En leiki kenenkään tunteilla.

    • Anonyymi

      Tottakai mä välitän mutta en kaipaa tuollaista rähisijä muijaa en sitten ollenkaan

    • Anonyymi

      Oletko uhkaillut tai muuta? Jos pelkää mitä teet kun saat tietää totuuden?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe