Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Anonyymi-ap

Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko joku sanoa?

20

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu sama vika täällä..ei tule puhelut läpi aina...joku vissiin oikeasti kuuntelee mun elämää. En kyl ymmärrä mitä kiinnostavaa mun elämässä on🤷‍♀️Kevyesti tarkkailtu olo🤭

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sama juttu, mutta siitä ei saa puhua. Hys

    • Anonyymi

      Pitäkää tietoturva ajantasalla. Puhelimessa myös päivitykset ja virusturva ajantasalla.

      • Anonyymi

        Ei auta vaikka on uudet turvajutut. Rikolliset on aina askeleen edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta vaikka on uudet turvajutut. Rikolliset on aina askeleen edellä.

        Koko mahan mitalla jeps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta vaikka on uudet turvajutut. Rikolliset on aina askeleen edellä.

        Kertonee kyllä siitä, että joku tai jotkut vuotaa näitä juttuja rikolliselle, kun jotain uutta kehitellään, on se sitten puhelin tai tietokone, ja siksi rikolliset ovat aina edellä.


    • Annanpa ihan käytännön neuvon, jos olet oman wifi kantamasi sisällä kytke kokeeksi wifi puhelut pois, ovat usein automaattisesti päällä ja käytä pelkkää 4g:tä ja mobiilidataa tiedonsiirtoon ja puheluihin.

      • Anonyymi

        Tässä aloituksessa on aika tuttua juttua..
        Ja tosiaan ei ole mitään WiFi juttui päällä, suojaukset on mukamas kunnossa..
        Mutta mutta...
        Eikä ole siis vaan mun puhelin missä tätä ongelmaa..
        Pompsahdin vaan kommentin tähän laittaa.. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä aloituksessa on aika tuttua juttua..
        Ja tosiaan ei ole mitään WiFi juttui päällä, suojaukset on mukamas kunnossa..
        Mutta mutta...
        Eikä ole siis vaan mun puhelin missä tätä ongelmaa..
        Pompsahdin vaan kommentin tähän laittaa.. 😉

        Wifi puhelut siis kantsii tarkistaa, luultavasti silloinkin vaikka muita wifejä ei päällä olisikaan. Toinen mihin on tullut törmättyä on nfc eli lähimaksu joka on aiheuttanut ongelmia, voivat tietysti olla vain puhelinkohtaisia bugeja mutta...
        Kolmas näyttäis nykyään olevan vialliset sim-kortit, niitä on esiintynyt moniakin


      • E-Lukka kirjoitti:

        Wifi puhelut siis kantsii tarkistaa, luultavasti silloinkin vaikka muita wifejä ei päällä olisikaan. Toinen mihin on tullut törmättyä on nfc eli lähimaksu joka on aiheuttanut ongelmia, voivat tietysti olla vain puhelinkohtaisia bugeja mutta...
        Kolmas näyttäis nykyään olevan vialliset sim-kortit, niitä on esiintynyt moniakin

        Juuh niin kai..
        Mitenkä lie sim kortti viallinen ois yhtäkkiä aina hetkittäin..
        Sit taas toimii ja ei toimi..
        Hetkittäin käy niin et ei toimi mikään yhteys pariin tuntiin sit taas toimii,
        ja hups koht uusiksi..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Juuh niin kai..
        Mitenkä lie sim kortti viallinen ois yhtäkkiä aina hetkittäin..
        Sit taas toimii ja ei toimi..
        Hetkittäin käy niin et ei toimi mikään yhteys pariin tuntiin sit taas toimii,
        ja hups koht uusiksi..

        Niin ne just tekevätkin, kokeile toisessa puhelimessa samaa korttia, jos tekee samaa niin sökö


      • E-Lukka kirjoitti:

        Niin ne just tekevätkin, kokeile toisessa puhelimessa samaa korttia, jos tekee samaa niin sökö

        No mut ei kai ne sille voi ees taas vammailla.. 😅
        Vaikea selittää koko hommaa tällei..
        On niin paljon outouksia..


      • E-Lukka kirjoitti:

        Wifi puhelut siis kantsii tarkistaa, luultavasti silloinkin vaikka muita wifejä ei päällä olisikaan. Toinen mihin on tullut törmättyä on nfc eli lähimaksu joka on aiheuttanut ongelmia, voivat tietysti olla vain puhelinkohtaisia bugeja mutta...
        Kolmas näyttäis nykyään olevan vialliset sim-kortit, niitä on esiintynyt moniakin

        Soot ikävässä... 🙃


    • Anonyymi

      Oletko muistanut päivittää puhelimen käyttöjärjestelmän ja kaikki sovellukset säännöllisesti? Valitse Asetukset-valikko ja etsi sieltä kohta, jossa on päivitykset. Käyttöjärjestelmän päivitys voi viedä varttitunninkin, jos on hidas yhteys. Joskus saattaa auttaa myös se, että käyttää puhelimesta kokonaan virrat pois. Itse asiassa niin kannattaisi tehdä vähintään kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Minulle on ennen tullut roskapostia päivittäin. Nyt ei ole 2 viikkoon tullut yhtään.

    • Anonyymi

      Androidilla pystyy tekemään profiiileja. Ehkä kannattaa tehdä oma profiili s24 niin kaikki yhteystiedot eivät ole scriptien luettavissa. Ja ehkä se uusi sim-kortti.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä Voitko selventää pöljälle?


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🔞 K­­u­­u­m­­­a­t­ ­­­t­­y­­­t­­ö­­­t­­­ ­­o­d­­­o­­­t­­­t­­a­­­v­­­­a­t­ ­­­s­­i­n­­­u­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18374586

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe