No onko mitää uutta teoriaa

Anonyymi-ap

Daddy issues ja narsku mies, ja älykkö pupu...

37

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Kaipaa ketä kaipaa. Vaikka sitten itseään paljon nuorempaa, mitä en usko. Minua ei ainakaan. Realismiksi tätä sanotaan.

      • Anonyymi

        Huh että on hyytävää mutta järkevää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh että on hyytävää mutta järkevää!

        No ei. Sen verran on herralla hormonit hyrränneet, että tiedä, miten vetävän nuorikon on löytänyt. Siitä se lähtee!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Realismilla on se kääntöpuoli, että on aina vain puolikas totuutta.
      Hyvyys ja hyvä tahto kantaa aina oljen korren pidemmän.
      Niin monesti törmännyt sanontaan, todellisuus, totuus, onkin aivan toinen, ja mielikuvitus imitoi vain elämää.
      Joten toisilla on, ja toisille siksi siis kauhalla kaavitaan, toiset taas vetää padasta ohi ja suoraan naamaan...

      • Anonyymi

        Tiedätkö itse, mikä on totuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö itse, mikä on totuus?

        Väitinkö sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö sellaista?

        Älä ärsyynny. Tunnen, kun ärsyynnyt. Se pitää paikkaansa, että mielikuvitus ei kuvaa totuutta. Se on hyvä muistaa itsekin.


    • Anonyymi

      Totta.

    • Anonyymi

      Miksi kiinnostaa? Et kuitenkaan ymmärtäisi vaikka selittäisin sinulle alkuräJäHdys teorian.

      • Anonyymi

        Etkö saanut teoriaa selville perinteisillä keinoilla? ;D


      • Anonyymi

        Ei se mitään, tosissaan se kuitenkin otti tuon 😄 vähän niin kuin eräs otti pelkästä nimestä heitetyn läpän haudanvakavasti 😂


    • Anonyymi

      Ei teoriaa. Hyvän naisen on varmasti löytänyt. Ei hän huonompaa ansaitsekaan.

    • Anonyymi

      Hienoa että osaat vieläkin tuon yhden sanan! Sinua voi melkein jopa sanoa kehitys-kelpoiseksi
      😂

    • Anonyymi

      Aika tarkkaa on tarkkailu täällä kun yhdestä kirjoituksesta on heti hirveä tarkkailu päällä.

      Kuka on se sinun apuri täällä?

      • Anonyymi

        Kun kummitukset ja kaikki löydetään hetkessä... se on varmaa ettet silloin vielä tiennyt. Turha on väittää muuta.


    • Anonyymi

      Vain teinit sekoittavat Englantia Suomen kielen kanssa.
      Yritätkö tavoitella nuoruutta uudelleen? Oletko nuorena menettänyt jotain?

    • Anonyymi

      Kuinka monta kertaa on pyydetty saada olla rauhassa? Onko jo tuhat kertaa? Ei ainakaan sormet ja varpaat yhteensä riitä laskemaan sitä.

      • Anonyymi

        Kenenä sä esiinnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenä sä esiinnyt

        Varmaan ko äijä ikäänkuin hauskuuttaa itseään tällä kuvitteellisella draamalla


    • Anonyymi

      Ei ole uutta teoriaa. Edelleenkin se sama vanha, että käymme läpi tranformaatiota/ylösnousemusta/5D tietoisuuteen nousua.
      Se on kyllä, että olemme jo voiton puolella.
      https://youtu.be/8CUmUQvPO9Y
      Apulanta
      3D kriisit.
      🙂

      • Anonyymi

        Ei pidä kuule paikkaansa.


      • Anonyymi

        Se mitä sä reet on riko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kuule paikkaansa.

        Olemme jo rajan yli, nyt se tulee. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sä reet on riko

        Sinun oma egosi rikkoo sinut. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sä reet on riko

        En minä nyt aivan niinkään sanoisi tuosta miehen ja aloituksen kirjoittajan hurmoksellisesta puheenparresta, mutta muuten apropoo mitä seurauksia mielenvikaisilla puheilla ja kuvitelmilla voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun oma egosi rikkoo sinut. 🙂

        Sä lopetat nää valheet jotka riistää toiselta mahdollisuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt aivan niinkään sanoisi tuosta miehen ja aloituksen kirjoittajan hurmoksellisesta puheenparresta, mutta muuten apropoo mitä seurauksia mielenvikaisilla puheilla ja kuvitelmilla voi olla

        Olen huomannut täällä palstalla olijoista moni on aika sekaisin ja itsekseni ihmetellyt, miten Jumala oikaisee heidät? 🤔
        Nyt en muista missä se vastaus oli, olisikohan ollut luxonia sivulla?
        Mutta yksinkertaisesti he ketkä ovat jo korkeammalla polulla, heidät korotetaan ja he ketkä ovat sivuraiteella, heidät romahdutetaan. 😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä lopetat nää valheet jotka riistää toiselta mahdollisuuden

        Sisäistät vain että työstämme egoa ja ego työstää meitä. 🙂
        https://youtu.be/0YcynKz0FqY
        Ykseyden kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut täällä palstalla olijoista moni on aika sekaisin ja itsekseni ihmetellyt, miten Jumala oikaisee heidät? 🤔
        Nyt en muista missä se vastaus oli, olisikohan ollut luxonia sivulla?
        Mutta yksinkertaisesti he ketkä ovat jo korkeammalla polulla, heidät korotetaan ja he ketkä ovat sivuraiteella, heidät romahdutetaan. 😮

        Ei, se menee toisinpäin. Varsin hyvin tiedät toimintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäistät vain että työstämme egoa ja ego työstää meitä. 🙂
        https://youtu.be/0YcynKz0FqY
        Ykseyden kirja.

        Ihminen jolta on estetty ihmisyys ei ole egoistinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäistät vain että työstämme egoa ja ego työstää meitä. 🙂
        https://youtu.be/0YcynKz0FqY
        Ykseyden kirja.

        Mutta niin testosteroni haluaa nähdä, kaiken väärin. Tulkitset kaiken väärin. Ja pidät pahantekijänä. Jos sanon käsittelemättömään aiheeseen liittyen joku tulee selittämään miten olen loukkaantunut jostain muusta aiheesta ja haluan mieheni kävelevän hartiat kyyryssä. Tämä maailma on oikeasti paha paikka, eikä ihmisten aöhainen älykkyys tule sitä seikkaa ikinä muuttamaan.


    • Anonyymi

      En tarvitse olla mikään älypupu, kun löydän muiden ideoista täältä kaiken: realismia, transformaatioita ja leijonaportit. Teoriat pohjautuu todellisuuteen, itselläni on fiktio. En tiedä kaipaanko edes fiktiivisestä teoriaa. Voin toki ehdottaa sinulle sanan psykedelia, mutta en tiedä onko se teoria vai kuvaus. Päätä itse.

      • Anonyymi

        Hyvä jos kolahti. Suosittelen aivan älyttömästi Mikä on luxonia sivulta yöllä tullutta blogia menneisyyden huolissa purjehtiminen.


    • Anonyymi

      Pupu pitää itseään älykkönä, olkoon se sitten niin.

    • Anonyymi

      Alpertti Eisensteinin valheita kaikki kirjat täynnä.

      tuollaisia niin sokkelo-tehtäviä mitä lapswillakin on, niin kun itse piti korjata erästä ohelmakoodia, suuriakin sokkelo-juttuja 90x90 käytyäbiä labyrinti miten pääset pois sellaisesta...

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe