Kiteellä on monia kalastuskuntia, jotka eivät pidä vuosittaisia kokouksia. Ymmärrän sen, että korona-aikana ei yhdistykset ja kalastuskunnat kokoontuneet. Mutta nyt koronakin on selätetty.
Vuosikokoukset pitäisi pitää jo kalamerkkien saamiseksikin. Miksi esim. Kiteen Puhossalon kalastuskunta ei pidä kokouksiaan ? Osaisko joku sanoa, minne voi valittaa jos kokouksia ei pidetä ajoissa ? Kalaan alkaa tehdä mieli.
Miksi Puhossalon kalastuskunta ei pidä vuosikokouksiaan ?
7
797
Vastaukset
- Anonyymi
Kalaan vaan ei siellä mitään lupia tai rinikoita tarvitse.Kokoukset on historiaa vanhan asian kertausta.
- Anonyymi
Ei vanhukset jaksa enää järjestää mitään kokouksia. Siksi jää kokoukset pitämättä. Eikä nuorempia ja fiksumpia päästetä johtamaan osakaskuntia. Vastaan kyllä osataan panna fiksummille.
- Anonyymi
Omasta mielestään fix...
- Anonyymi
Pienet osakaskunnat kannattaisi liittää suuremmiksi, jos kerran osakkaat eivät välitä hoitaa asioita kunnolla.
- Anonyymi
Kalastuskunta on itsenäinen toimija. Sen toimintaa tai toimimattomuutta ei kukaan valvo. On osakkaiden asia valvoa sitä. No, ketäpä kiinnostaa, kun ko. osakaskunnassa voi kaikki vapaasti kalastaa. Ei ole toimintaa , ei ole valvontaa. Tervetuloa Puhossaloon kaikki kalastamaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18374838
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297