En vain ole riittävä

Anonyymi-ap

Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on ollut vain minun harhaa.

29

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota lääkkeet. Jutellaan sen jälkeen lisää.

      • Anonyymi

        Jos kaivattuni kirjoittaisi noin mulle, niin olisi entinen kaivattu.


      • Anonyymi

        D-vitamiini riittää, sinä et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaivattuni kirjoittaisi noin mulle, niin olisi entinen kaivattu.

        Ota lääkkeet. T: kaivattusi


    • Anonyymi

      Olen myös lopen kyllästynyt pelleilyyn. Ehkä kaikki olikin vain minun päässäni. Hyväksyn sen. Mutta nyt on aika tervehtyä ja tehdä muita asioita.

      • Anonyymi

        Ota lääkkeet niin tervehdyt. Älä ole ongelmiesi kanssa yksin vaan hae apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeet niin tervehdyt. Älä ole ongelmiesi kanssa yksin vaan hae apua.

        Sinä voisit kyllä jättää minut yksin ja ottaa lääkkeesi. Typerää jankutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voisit kyllä jättää minut yksin ja ottaa lääkkeesi. Typerää jankutusta.

        Älä kulta pieni suutu. Minä olen sinusta vain huolissani. Kannattaa ostaa apteekista lääkedosetti niin muistat ottaa päivittäin lääkkeet.


      • Anonyymi

        Pelleily saa luvan loppua


      • Anonyymi

        Mites nyt on aika tehdä niin? Miksei sen aika ollut viime syksynä? Tai elämän alussa? Ei ihminen käskystä parane loppuunkuluttamisesta ja riuhtomisesta


    • Anonyymi

      Kysymys ei ole mistään riittämättömyydestä tiedät sen varsin hyvin.

    • Anonyymi

      Ethän sinäkään tee mitään. Olet typerys.

      • Anonyymi

        Voi minkälainen ihminen eivymmörrö asiayhteyksiä. Typerys. Teepä toimintakykyisenä ihmisenä nyt jotain


    • Anonyymi

      En usko että se nainen on vapaa. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Ja sen lisäksi, en pidä itsestäni. En voi suositella itseäni hänelle mieheksi. Mleheltä sivusta.

      • Anonyymi

        Se mitä "uskot" ei ole se varma tieto. Eli ota selvää asioista, usko itseesi.


    • Anonyymi

      Mitä pitää tehdä, jos olet hän, kun olen omasta mielestäni yrittänyt parhaani, olen neuvoton, en tiedä mitä haluat.
      Älä aina mainitse tuota "riittämättömyytä" se on tosi ärsyttävää kuulla, kun minä tiedän mitä haluan.

      • Anonyymi

        Korj. Siis riittämättömyyttä.


    • Anonyymi

      Haluisinntietysti itse pelleilet näkemisen kanssa mä olisin valmis näkemään mut sä pelleileilet minun kanssa kuin pikku lapsi en kyllä tajua mitä ajattelet sun aivoillasi

    • Anonyymi

      Jännä kun täällä on niin katkeraa porukkaa, että nämä miehen käänteiset säpiksen kinuamiskirjeet ilman varsinaista kohdetta kerää katselukertoja. Aina kun joku vajavaisuuden ja himon itsetunnon teema esiintyy, niin toksiset taukit innostuu

    • Anonyymi

      Laita sen nimi kirjaimet. Vois hiuka helpottaa. Tai soita sille/viesti
      Eihän se voi tietää!

    • Anonyymi

      Itsehän sinä pelleilet ärjyt minulle en katsele sellaista

    • Anonyymi

      Varattu nainen on.

      • Anonyymi

        Älä ole niin varma. Tietosi voi olla vanhaa


    • Anonyymi

      Samat sanat vanhemmalle miehelle.

      • Anonyymi

        Ei ole harhaa. Minua vaivaa vaan asia jonka sanoit kerran.


    • Anonyymi

      No miksei me voida olla yhteydessä ei kai se nyt niin hankalaa ole no omat ovat aivosi ja käyttäydyt niin miten ajattelet

    • Anonyymi

      Voi voi nyyh,,,,mitä täällä vikiset. Jatka elämää

    • Anonyymi

      Halusin sinut leikisti. En ollut niin vakavissani, mutta kuitenkin olin kuolemanvakavissani. Mutta uskoin ettet sinä ollut rehellinen minulle, koska kerroit kaiken muille. Ja onhan paljon syitä...

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe