Pinky dreams....

Anonyymi-ap

Pitkällisen vonkaamisen jälkeen olin saanut sut puhuttua päiväkahville paikalliseen aakkosbaariin.
Ensimmäinen tapaaminen, sähköä ilmassa, pientä jännitystä, mitähän se musta ajattelee...ihan kuin joskus nuorena!
Saavut, kiva napakka kroppa, iloinen hymy, pilkettä silmissä...hyvin alkaa!
Kahvitellaan ja jutellaan, tarina rullaa, sitten katseet lukkiutuu toisiinsa, tulee hetken hiljaisuus...
" tule, mennään" sanon ja nappaan sua kädestä kiinni ja vien sut mukanani invavessaan, et pistä vastaan eli ollaan yhtä mieltä!
Ovi lukkoon, tyttö syliin ja kuuuuuuuma kielari, kielet leikkii ja puristan napakkaa pyrstöäsi, liu'utan käsiäni perseestä pitkin selkää niskaasi, siirrän pinkit hiukset sivuun ja näykkäisen kaulaasi kerran, toisen samalla kädet tulee etupuolelle, puristaa rintoja, menee alemmas....
Polvistun eteesi, nostan topin helmaa ja näykin alavatsaa samalla toinen käsi liukuu kummulle ja toinen taakse möyhimään pakaroitasi...puhallan kummulle kuumaa ilmaa ja samalla hivelen reisien sisäpintoja.....
Jos jatkoa haluat, just let me know......

44

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jauha lisää bull shittiä vajakki

      • Anonyymi

        Mitäs olet hähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähähä

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

        Mitäs olet paskamaakari hähähähää


    • Anonyymi

      Piparia kostutellaan sitten toisen kanssa eikä 😼
      Hyvää jatkoa!

    • Anonyymi

      Reitesi olalla jatkan klittasi rytmikästä lipomista, toisen käden kaksi sormea liukuu pilluusi, pumppaa...toisen käden sormet hieroo peppuvakoa, levittää märkää reiälle ja hieroo.....ääntelet kiihottavasti ja tuleminen lähestyy ja painat lantiotasi kovempaa kasvoihini, jeeeeeeesssh, kohta tulet!!
      Loppusuora, molempien käsien sormissa tuntuu rytmikäs supistelu, tutiset ja huohotat, voittajafiilis kun saan sut laukeamaan, tulvit suuhuni ja se kiihottaa...
      Jalkasi ei jaksa enää kannatella itseäsi joten koppaan sut syliin ja nostan hoitopöydälle, kuivaan vähän naamaani omaan t-paitaani ja suutelen, samalla tutustuen käsilläni kivoihin kurveihisi....
      Värähtelet kivasti kun koskettelen, mä haluan syödä sua lisää....taivutan polvet rintoihin, avaan sut ja piiiiiiitkä lipaisu välilihalta ylös ja takaisin, pientä kiusoittelua peräreiällä, klitalle takaisin ja voila, taas mennään!!
      Nyt on helpompi nuolla sua, kaikki sopukat, sormia pilluun ja peppuun ujuttaen...toinen kierros täydessä vauhdissa ja mieleen tupsahtaa ajatus, voi kun ois dildo tai kaksi messissä, saisit oikein kunnon suristelut...
      Toimii näinkin, hautaan naamani jalkoväliisi ja nuolen, lutkutan, nussin sormilla, hieron rintoja, haluan antaa sulle kaiken, kulli sykkii shortseissani kuumana, haluaa sekin tuntea pillusi kiiman, kosteuden ja sykkeen, kohta, kohta, kunhan oon laukaissut sut toisen kerran!!
      Hoitopöydän korkeus on just sopiva, kun tulet suuhuni toisen kerran, hetken sua hellittyäni vedän perseesi aivan pöydän reunalle, takareitesi pystysuorassa rintakehääni vasten sääret niskan takana, upotan kuuman kullini pesääsi, tunnen ihanan kiiman ja märkyyden, lihastesi puristuksen ja tiukasti rintojasi puristaen alan pumpata...
      Ja jösses kun tuntuu hyvälle, välillä yritän härkkiä klittaasi, hieron rintojasi ja pumppaan...
      Vieläkö jatkan????😛

      • No nyt löyty🤭 Huh olipas menoa.. jatka ihmeessä👌🏻😇


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt löyty🤭 Huh olipas menoa.. jatka ihmeessä👌🏻😇

        Jaksaa jaksaa, ajattelen itsekseni kun pumppaan kuumassa kiimaisessa pesässäsi, puristat upeasti pillullasi kulliani, nautin, toivottavasti sinäkin! Upeeta pitää tiukasti lantiosta ja paukuttaa menemään...rintasi vellovat kutsuvasti, ihan pakko ottaa niistä välillä kiinni!!
        Hiljennän tahtia, nautiskellaan hetki vähä rauhallisemmin...nykäisen sut syliini, kulli tiukasti sisälläsi, sääresi ristissä ristiselän takana ja kädet niskassani. Seinää vasten, aika namia, hetken jaksan, kuolettavan herkkua, puristat mua, tuntuu ihanalta...
        Joku onneksi jättänyt jakkaran jolle pääsemme jatkamaan, sinä pääset texas cowgirliä vetämään ja minä vaan nautin...
        Otat loppukiriä, tunnen palleissani kutinaa, kohta tullaan...suudellaan, pidän tiukasti sua itseäni vasten ja nyyyyyyyyt se lähtee, kouristelen sisälläsi ja annan kaikkeni...
        Hymyilet, vinkkaat silmää ja sanot: onkohan ne kahvit jäähtyny....
        Ja niin poistutaan jatkamaan kahvituokiota!!
        Jos sulla on jtn kivoja ideoita ympäristön suhteen niin kerropa, katotaan mitä saadaan aikaiseksi!!😍kun ei vielä edes kakkospesälle edetty....🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa jaksaa, ajattelen itsekseni kun pumppaan kuumassa kiimaisessa pesässäsi, puristat upeasti pillullasi kulliani, nautin, toivottavasti sinäkin! Upeeta pitää tiukasti lantiosta ja paukuttaa menemään...rintasi vellovat kutsuvasti, ihan pakko ottaa niistä välillä kiinni!!
        Hiljennän tahtia, nautiskellaan hetki vähä rauhallisemmin...nykäisen sut syliini, kulli tiukasti sisälläsi, sääresi ristissä ristiselän takana ja kädet niskassani. Seinää vasten, aika namia, hetken jaksan, kuolettavan herkkua, puristat mua, tuntuu ihanalta...
        Joku onneksi jättänyt jakkaran jolle pääsemme jatkamaan, sinä pääset texas cowgirliä vetämään ja minä vaan nautin...
        Otat loppukiriä, tunnen palleissani kutinaa, kohta tullaan...suudellaan, pidän tiukasti sua itseäni vasten ja nyyyyyyyyt se lähtee, kouristelen sisälläsi ja annan kaikkeni...
        Hymyilet, vinkkaat silmää ja sanot: onkohan ne kahvit jäähtyny....
        Ja niin poistutaan jatkamaan kahvituokiota!!
        Jos sulla on jtn kivoja ideoita ympäristön suhteen niin kerropa, katotaan mitä saadaan aikaiseksi!!😍kun ei vielä edes kakkospesälle edetty....🤣🤣🤣🤣

        Uuh, mikä meno…😍

        Seuraavaksi voit ottaa Danielin mukaan.. se ketä on sämpylän välissä jäänähtäväksi😇 🥰


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Uuh, mikä meno…😍

        Seuraavaksi voit ottaa Danielin mukaan.. se ketä on sämpylän välissä jäänähtäväksi😇 🥰

        Danielista viis, nyt on twisterin aika!!🤣

        Kömmit krapulaisen keittiöön, kunhan pystyt, olen jo aamukahvit juonut ja pieni kiusanteko mielessä kaappaan sut syliin ja halaan tiukasti....napakka ote tarakasta yöpaidan päältä, hyvältä tuntuu, suutelen, ei haittaa pieni juhlimisen tuoksu hengityksessä, mitäs pienistä! Kielet leikkivät, olet mukana...
        Nappaan sut syliin ja nostan pöydän reunalle, silmissäsäsi vilahtaa kysymys: mitä v...a...no sitäpä hyvinkin, kallistan ja kaadan sut pöydälle, yöpaidan helma pois tieltä ja rullaan sen ylös, nykäisen pikkarit hittoon, niitä ei nyt kaivata, taivutan polvesi ylös rintoja vasten ja avaan aarrearkun(😍) ja kiusaan hetken, lipsuttelen kieltä häppäreiden sivuja pitkin, livon pakaran kaarretta, ärsytän, yritän saada sut haluamaan helpotusta.....tuoksusta päätellen onnistun joten upotan kieleni syvälle jo paisuneeseen ja kostuneeseen pilluusi, ylös klitalle, alas välilihalle....lipsuttelen kieltä peppureiällä, tunnut tykkäävän, varsinkin kun toisen käden peukalolla ärsytän klittaa.
        Nuolen ylempää, rytmikkäästi klittaa kiusaten upotan etu- ja keskisormen sisääsi ja nussin sormilla, oot mukana, vauhdissa, perseesi elää, huohotat ja nautit, niin minäkin kun tiedän että sulla on hyvä...tahti kiihtyy, mehuja on valunut peräreiälle ja pakaravakoon joten kiusaan reikää hetken toisen käden peukalolla ja upotan sen sen peppuusi samalla rytmikkäästi nuollen klitorista ja sormilla pilluasi möyhien.
        Alat olla valmis, koko vartalosi aaltoilee, pillu ja perse puristelee sormiani, vielä kieltä noooooooin, tutiset, aaltoilet ja laukeat suutani ja sormiani vasten ihanasti vinkuen, mun oma vinkulelu!!🤣🤣
        Saat hetken huilata pöydällä...pyjaman housuissa sojottava kivikova kullini kaipaa sekin jotain eli mites jatkettais, otetaanko danny boy mukaan (kuvailes sitä vähän mimmonen kaveri että osaan ottaa sen messiin)
        Näinkin voitaisiin aamu aloittaa, sitten varmaan mennään jossain vaiheessa sinne suihkuun!!🤣😍💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Danielista viis, nyt on twisterin aika!!🤣

        Kömmit krapulaisen keittiöön, kunhan pystyt, olen jo aamukahvit juonut ja pieni kiusanteko mielessä kaappaan sut syliin ja halaan tiukasti....napakka ote tarakasta yöpaidan päältä, hyvältä tuntuu, suutelen, ei haittaa pieni juhlimisen tuoksu hengityksessä, mitäs pienistä! Kielet leikkivät, olet mukana...
        Nappaan sut syliin ja nostan pöydän reunalle, silmissäsäsi vilahtaa kysymys: mitä v...a...no sitäpä hyvinkin, kallistan ja kaadan sut pöydälle, yöpaidan helma pois tieltä ja rullaan sen ylös, nykäisen pikkarit hittoon, niitä ei nyt kaivata, taivutan polvesi ylös rintoja vasten ja avaan aarrearkun(😍) ja kiusaan hetken, lipsuttelen kieltä häppäreiden sivuja pitkin, livon pakaran kaarretta, ärsytän, yritän saada sut haluamaan helpotusta.....tuoksusta päätellen onnistun joten upotan kieleni syvälle jo paisuneeseen ja kostuneeseen pilluusi, ylös klitalle, alas välilihalle....lipsuttelen kieltä peppureiällä, tunnut tykkäävän, varsinkin kun toisen käden peukalolla ärsytän klittaa.
        Nuolen ylempää, rytmikkäästi klittaa kiusaten upotan etu- ja keskisormen sisääsi ja nussin sormilla, oot mukana, vauhdissa, perseesi elää, huohotat ja nautit, niin minäkin kun tiedän että sulla on hyvä...tahti kiihtyy, mehuja on valunut peräreiälle ja pakaravakoon joten kiusaan reikää hetken toisen käden peukalolla ja upotan sen sen peppuusi samalla rytmikkäästi nuollen klitorista ja sormilla pilluasi möyhien.
        Alat olla valmis, koko vartalosi aaltoilee, pillu ja perse puristelee sormiani, vielä kieltä noooooooin, tutiset, aaltoilet ja laukeat suutani ja sormiani vasten ihanasti vinkuen, mun oma vinkulelu!!🤣🤣
        Saat hetken huilata pöydällä...pyjaman housuissa sojottava kivikova kullini kaipaa sekin jotain eli mites jatkettais, otetaanko danny boy mukaan (kuvailes sitä vähän mimmonen kaveri että osaan ottaa sen messiin)
        Näinkin voitaisiin aamu aloittaa, sitten varmaan mennään jossain vaiheessa sinne suihkuun!!🤣😍💋

        Voi sun kanssas bomsukka😁 Ai nyt mä voinkin lueskella näitä sun tekstejä ja saada näistä hyvät kiksit. Mitäpä mä sillä fyysisellä menolla teen.. 😋Näissä nyt ainakin hyvin huomaa, että kovasti haluat että vastapuolikin saa…👍🏼 Se yleensä tuppaa miehiltä vähän unohtumaan irl elämässä.. (lähinnä panokaveri mielessä) Tai siis että siihen tulemiseen yleensä tarvitsee oikean mielentilan.. toki myös sitäkin että toinen kuuntelee mitä se vastapuoli haluaa.. koska kaikki ei kumminkaan toimi kaikilla.. Esim jos yksi tykkää suuseksin kanssa sormillapanosta ja toinen ei..

        Mitäpä keksisit Danielille.. Noh Daniel on hyvinvarusteltu seksinukke😜 voit vaikka googlata huippukivasta ostettu.🤭


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi sun kanssas bomsukka😁 Ai nyt mä voinkin lueskella näitä sun tekstejä ja saada näistä hyvät kiksit. Mitäpä mä sillä fyysisellä menolla teen.. 😋Näissä nyt ainakin hyvin huomaa, että kovasti haluat että vastapuolikin saa…👍🏼 Se yleensä tuppaa miehiltä vähän unohtumaan irl elämässä.. (lähinnä panokaveri mielessä) Tai siis että siihen tulemiseen yleensä tarvitsee oikean mielentilan.. toki myös sitäkin että toinen kuuntelee mitä se vastapuoli haluaa.. koska kaikki ei kumminkaan toimi kaikilla.. Esim jos yksi tykkää suuseksin kanssa sormillapanosta ja toinen ei..

        Mitäpä keksisit Danielille.. Noh Daniel on hyvinvarusteltu seksinukke😜 voit vaikka googlata huippukivasta ostettu.🤭

        Minä kuule herkällä korvalla kuuntelen mitä toinen haluaa ja juu, on hyvin tärkeää!!
        Muistathan, se muistijälki....
        Enköhän mä jotain keksi...aamulla kun fiilistelin ja kirjoitin ihmettelin mikä kopisee pöydän alla...🤣🤣🤣pääsin fiilikseen, totta vie!!😂😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuule herkällä korvalla kuuntelen mitä toinen haluaa ja juu, on hyvin tärkeää!!
        Muistathan, se muistijälki....
        Enköhän mä jotain keksi...aamulla kun fiilistelin ja kirjoitin ihmettelin mikä kopisee pöydän alla...🤣🤣🤣pääsin fiilikseen, totta vie!!😂😍

        Voi luoja ja nyt mä näytän hassulta pidättelen röhönaurua kahvilassa🤭🤣🤣🤣🤣 toi sun etukeno on ollut kyllä aika kova😁💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi luoja ja nyt mä näytän hassulta pidättelen röhönaurua kahvilassa🤭🤣🤣🤣🤣 toi sun etukeno on ollut kyllä aika kova😁💋

        Kohde on niin upee, minkäs teet!!!🥰ihme että vielä sentään toimii, kiitos sulle!!!🥰🤣
        Prolehommia täällä, renkaanvaihtoa....juo kuppi munkin puolesta!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohde on niin upee, minkäs teet!!!🥰ihme että vielä sentään toimii, kiitos sulle!!!🥰🤣
        Prolehommia täällä, renkaanvaihtoa....juo kuppi munkin puolesta!!!

        Syön sun puolesta vaikka pullaa…🥳


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Syön sun puolesta vaikka pullaa…🥳

        Syö pullia, se kasvattaa.....vatsaa, ikävä kyllä, jos se kasvattais jtn muuta, veyelisin korvapuustia kapeisiin (?) kasvoihin päivät pitkät!!🤣
        Ja vedessä on mukava hillua kun vesi huuhtelee.....polvia! Äiti on kieltäny sua menemästä syvemmälle.....🤣🤣
        Siis, itse asiaan....
        Twisterin jälkimainigeissa lähdetäänkin sitte suihkuun, pyjamanhousujen riisuminen on numero sinänsä, pöytäharjoitukset ja ihanan toosan käsittely on saanu seisokin sellaseks että vois käyttää rautakankena (jos ois mittaa enemmän...) eli ei meinaa saada housuja pois...
        Mutta onnistuu, seuraan sun hrrrrrrrr.....tarakkaas pesuhuoneeseen, vedet juoksemaan ja pesulle.
        Alan saippuoimaan sun selkää, hipistelen kylkiä, kutittelen vähän, siirrän hiukset pois tieltä ja puren (hellästi..)sun niskaa, samalla hinkkaan kullia sun pakaravaossa....
        Ai että tuntuu hyvältä kun kurotat kätes meidän väliin, hypistelet pussukoita ja vatkaat nahkaa....
        Puristelen takaa sun saippuaisia rintojasi, muljahtelee kivasti kun on liukasta, hivelen kylkiä, puristelen tarakkaa ja nautin, kivaa härnätä!!
        Aika aikansa kutakin, huuhtelen peräpään ja annan suihkun sulle, kyykistyn taaksesi, raotan pakaroitasi ja nuolaisen piiiiitkän vedo pitkin vieläkin/taaskin upeen märkää pillua, nuoleskelen kakkosta...äitin pikku pervertikko!!🤣
        Nousen ylös, notkistan polvia ja upotan kivenä sojottavan kullini sun sisään, niin syvälle kun vartta riittää, painan sut seinää vasten ja alan pamputtamaan, kovaa, nyt tarvii saada, veri kohisee suonissa, ollaan yhtä ja kohta mä tuuuuuuunnnnn!!
        Ja sitte mä heräsin......jatka sä välillä!!😍💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syö pullia, se kasvattaa.....vatsaa, ikävä kyllä, jos se kasvattais jtn muuta, veyelisin korvapuustia kapeisiin (?) kasvoihin päivät pitkät!!🤣
        Ja vedessä on mukava hillua kun vesi huuhtelee.....polvia! Äiti on kieltäny sua menemästä syvemmälle.....🤣🤣
        Siis, itse asiaan....
        Twisterin jälkimainigeissa lähdetäänkin sitte suihkuun, pyjamanhousujen riisuminen on numero sinänsä, pöytäharjoitukset ja ihanan toosan käsittely on saanu seisokin sellaseks että vois käyttää rautakankena (jos ois mittaa enemmän...) eli ei meinaa saada housuja pois...
        Mutta onnistuu, seuraan sun hrrrrrrrr.....tarakkaas pesuhuoneeseen, vedet juoksemaan ja pesulle.
        Alan saippuoimaan sun selkää, hipistelen kylkiä, kutittelen vähän, siirrän hiukset pois tieltä ja puren (hellästi..)sun niskaa, samalla hinkkaan kullia sun pakaravaossa....
        Ai että tuntuu hyvältä kun kurotat kätes meidän väliin, hypistelet pussukoita ja vatkaat nahkaa....
        Puristelen takaa sun saippuaisia rintojasi, muljahtelee kivasti kun on liukasta, hivelen kylkiä, puristelen tarakkaa ja nautin, kivaa härnätä!!
        Aika aikansa kutakin, huuhtelen peräpään ja annan suihkun sulle, kyykistyn taaksesi, raotan pakaroitasi ja nuolaisen piiiiitkän vedo pitkin vieläkin/taaskin upeen märkää pillua, nuoleskelen kakkosta...äitin pikku pervertikko!!🤣
        Nousen ylös, notkistan polvia ja upotan kivenä sojottavan kullini sun sisään, niin syvälle kun vartta riittää, painan sut seinää vasten ja alan pamputtamaan, kovaa, nyt tarvii saada, veri kohisee suonissa, ollaan yhtä ja kohta mä tuuuuuuunnnnn!!
        Ja sitte mä heräsin......jatka sä välillä!!😍💋

        Tota ootas, nyt on vähän huono hetki tuotanoin ajatella kirjoittamista..😅 voin yrittää jossain vaiheessa jotain..🙈


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tota ootas, nyt on vähän huono hetki tuotanoin ajatella kirjoittamista..😅 voin yrittää jossain vaiheessa jotain..🙈

        Tässäkö tää oli....kaikuu korvissa, kumma kaipuu sisuksissa, jatketaan tarinaa :

        You, me and danny-boy

        Jostain kumman (?) syystä ollaan eksytty illan jälkeen yhteiselle kotimatkalle, ei tullu liikaa juotua, sopivasti vaan, etteiveto lopu...
        Sulla lapsoset hoidossa jossain, en muista missä, välikö hällä, nyt tärkeämmät asiat mielessä......
        Päädytään makkariin, muutaman kuumahkon hitaan jälkeen, oot selvästi fiiliksissä, silmät tuikkii, hymy herkässä ja nyt keulii skoba jo niin paljon että boomerikin kelpaa kaveriksi.
        Oon jo saanut sulta liiat vaatteet veks, pikkarit vielä kun kutittelen reisien sisäsivuja parransängellä, puhallan kuumaa kummulle, tökin kielellä vakoa pikkareiden läpi ja kiusaan.....puristelen pakaroitasi kun samalla hieron kasvojani pikkareiden verhoamaan pilluusi.
        Vedän pikkarit pois, pehmeästi, tänään helläpäivä! Lipsuttelen kevyesti klittaasi, sitten pitkiä vetoja välilihalta ylös, kostut, valut, hieron kasvojani märkyyteesi, nautin...toivottavasti sinäkin!
        Härnään klittaasi rytmikkäästi, haluan että laukeat suuhuni...ja niin tuletkin, hierot kumpua kasvoihini kun saat, ei huonooooooooo......
        Saan kuningasidean, tiedän että dansku lymyää sänkysi alla, aina valmis kuin lukkari sotaan, kateeksi käy.....oon tosin itsekin tällä kertaa "kivettynyt" ( muualtakin kuin korvien välistä....🤣) eli haluan sun saavan oikein kunnolla!! Siis toimeen, onneksi molemmat huumorimielellä ja fiilis kestää hyvin,dansku framille ja pinkkis ratsaille, jösses että näyttää kuumalta kun levität liukkaria danskuun, mä saankin liukastaa sut, hellin käsin lipsuttelen pilluasi ja peppukin saa osansa, alat lämmetä, fiilis kestää....
        Kiipeät kyytiin, ridaat danskulla, peppu soutaa ja fiilis kestää...puristelen rintojasi takaa, näplään nännejä ja puren niskaa, en liian kovaa mutta niin että tuntuu....ärsytän peppuasi sormella, alat pääsemään vauhtiin!!
        Painan sut tiukkaan etukenoon ratsailla, nuoleskelen peppuvaon yläosaa, pidän lanteista kiinni ja Calamity-Pinkkis nelistää, ilmeisesti tekee nannaa.....levitän pakaroitasi alan lipomaan persettäsi, tuikin kielenkärkeä sisään, tää onkin kivaa, näytät olevan kohta valmis.....sitten saan viimeisen idean, pinkkiksestä tehdään toast, sandwitch on kylmä mutta toast lämmin ja sä oot kyllä HOT!!!!!
        Liukkaroin kullini ja asetun varovasti taaksesi ja alan ujuttaa kivikovaa kulliani peppuusi, liu'un hiljaa syvemmälle, tunnen danskun ainakovan ohuen seinämän läpi ja alan rytmikkäästi soutamaan upean tiukassa pepussasi.....
        Kohta tullaan, toivottavasti sinäkin koska aina vaan halua jättää jonkun jäljen itsestäni mieleesi, miksi, siitä ei hajuakaan!!
        Ja grande finale, lauetaan molemmat, upeasti yhtaikaa, niinkuin parhaissa novelleissa, danny-boy jää vaan ilman, ikuisessa seisokissa!!
        Mutta seuraavaan kertaan, kultamussukka, seuraavaan kertaan!!😍💋😜🙊💋💥💥💥💥👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkö tää oli....kaikuu korvissa, kumma kaipuu sisuksissa, jatketaan tarinaa :

        You, me and danny-boy

        Jostain kumman (?) syystä ollaan eksytty illan jälkeen yhteiselle kotimatkalle, ei tullu liikaa juotua, sopivasti vaan, etteiveto lopu...
        Sulla lapsoset hoidossa jossain, en muista missä, välikö hällä, nyt tärkeämmät asiat mielessä......
        Päädytään makkariin, muutaman kuumahkon hitaan jälkeen, oot selvästi fiiliksissä, silmät tuikkii, hymy herkässä ja nyt keulii skoba jo niin paljon että boomerikin kelpaa kaveriksi.
        Oon jo saanut sulta liiat vaatteet veks, pikkarit vielä kun kutittelen reisien sisäsivuja parransängellä, puhallan kuumaa kummulle, tökin kielellä vakoa pikkareiden läpi ja kiusaan.....puristelen pakaroitasi kun samalla hieron kasvojani pikkareiden verhoamaan pilluusi.
        Vedän pikkarit pois, pehmeästi, tänään helläpäivä! Lipsuttelen kevyesti klittaasi, sitten pitkiä vetoja välilihalta ylös, kostut, valut, hieron kasvojani märkyyteesi, nautin...toivottavasti sinäkin!
        Härnään klittaasi rytmikkäästi, haluan että laukeat suuhuni...ja niin tuletkin, hierot kumpua kasvoihini kun saat, ei huonooooooooo......
        Saan kuningasidean, tiedän että dansku lymyää sänkysi alla, aina valmis kuin lukkari sotaan, kateeksi käy.....oon tosin itsekin tällä kertaa "kivettynyt" ( muualtakin kuin korvien välistä....🤣) eli haluan sun saavan oikein kunnolla!! Siis toimeen, onneksi molemmat huumorimielellä ja fiilis kestää hyvin,dansku framille ja pinkkis ratsaille, jösses että näyttää kuumalta kun levität liukkaria danskuun, mä saankin liukastaa sut, hellin käsin lipsuttelen pilluasi ja peppukin saa osansa, alat lämmetä, fiilis kestää....
        Kiipeät kyytiin, ridaat danskulla, peppu soutaa ja fiilis kestää...puristelen rintojasi takaa, näplään nännejä ja puren niskaa, en liian kovaa mutta niin että tuntuu....ärsytän peppuasi sormella, alat pääsemään vauhtiin!!
        Painan sut tiukkaan etukenoon ratsailla, nuoleskelen peppuvaon yläosaa, pidän lanteista kiinni ja Calamity-Pinkkis nelistää, ilmeisesti tekee nannaa.....levitän pakaroitasi alan lipomaan persettäsi, tuikin kielenkärkeä sisään, tää onkin kivaa, näytät olevan kohta valmis.....sitten saan viimeisen idean, pinkkiksestä tehdään toast, sandwitch on kylmä mutta toast lämmin ja sä oot kyllä HOT!!!!!
        Liukkaroin kullini ja asetun varovasti taaksesi ja alan ujuttaa kivikovaa kulliani peppuusi, liu'un hiljaa syvemmälle, tunnen danskun ainakovan ohuen seinämän läpi ja alan rytmikkäästi soutamaan upean tiukassa pepussasi.....
        Kohta tullaan, toivottavasti sinäkin koska aina vaan halua jättää jonkun jäljen itsestäni mieleesi, miksi, siitä ei hajuakaan!!
        Ja grande finale, lauetaan molemmat, upeasti yhtaikaa, niinkuin parhaissa novelleissa, danny-boy jää vaan ilman, ikuisessa seisokissa!!
        Mutta seuraavaan kertaan, kultamussukka, seuraavaan kertaan!!😍💋😜🙊💋💥💥💥💥👅

        Siis mä saan täällä hämmästellä sun novelli lahjoja.. Huh kylläpä lämmittää🥰 Kiitos, sun teksteistä tulee sellaisia ahaa elämyksiä.. että noin mulle ei ollakaan tehty… miltä mahtaisi tuntua 🤔


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i sek­si­tea­tteri ava­­utu­­u Suome­en! Kutsumme kaikk­­i­. Ilmo­­it­­­tautum­­ine­­­n ry­­­hmäämm­­­e tääl­l­­­ä 👉 http://aram-us.com/H/P1n2D8

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i s­eksi­­teatteri ava­­­utuu Su­­­omeen! Ku­­­tsu­­­mme kai­­kk­­i. Il­­­mo­­­it­­­tau­­­tum­­inen ryhmä­­­ämm­­e tä­äl­l­ä 👉 http://alegroup.info/H/Y7o6U4

    • Novellejasi lukiessa… annan ajatuksen lentää.. mietin miltä tuo ja tuo tuntuisi.. Asetun kivasti pötköttelemään sängylleni. Käteni alkavat vaellella vartalollani. Mietin samalla sua, miltähän oikea kosketus mahtaisi tuntua? Hipelöin nännejäni ovat tosi nöpöttävät pikku pirulaiset…😋 siirryn siitä kurkottamaan päätäni niin että lipaisen omia nännejäni.. leikittelen niillä hetken… puristelen samalla hellästi rintojani… Ajatukset ovat saaneet itseni jo ihan märäksi ja vaginani turvonneeksi..Käteni vaeltaa klitorikselleni. Hellästi hyväilen sitä pyörivin liikkein.. hitto et tuntuu hyvältä.. aah… haluan tuntea kuinka märkä ja tiukka se on, upotan sormeni sinne, joo no onhan se… hetken itseäni sormittaen ja klitorista hieroen, päätän ottaa leikkiin mukaan kielivibraattorin.. siinä on sellaista samantapaista värähtelyä kuin mitä 👅👅👅 Tää saa tulemaan mut aika pian…. 😉 Orgasmiin on ihan hitusen matkaa, huomaan purevani alahuultani🫦 huohotan äänekkäästi.. aaah… ihana tunne..

      kiitos sulle💋💋💋🤣🤣

      Siinä sulle vähän Vappu ajateltavaa.. 😋Näissä merkeissä aamuni meni🤭

      • Anonyymi

        Voi mussukka, olipa ihana yllätys!! Jos mä nyt oon saanu jtn tonsuuntaista aikaseks, oon tosi hyvilläni!! Ja kaikki mitä oon kirjottanu, oon samalla eläny, sun kanssa....haaveissa tosin, mut silti!!
        Kiitti kultamuru!!!😍💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi mussukka, olipa ihana yllätys!! Jos mä nyt oon saanu jtn tonsuuntaista aikaseks, oon tosi hyvilläni!! Ja kaikki mitä oon kirjottanu, oon samalla eläny, sun kanssa....haaveissa tosin, mut silti!!
        Kiitti kultamuru!!!😍💋

        Kyllä mä osaan yllättää.. Riippuu niin mielentilasta.. että kuinka hurjaksi ryhdyn..🤗🥰💋💋💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä mä osaan yllättää.. Riippuu niin mielentilasta.. että kuinka hurjaksi ryhdyn..🤗🥰💋💋💋

        Niin aina, sama se on täälläkin!! Kun olisinkin saanu auttaa sut orgasmiin, mä oisin voinu vaan imeskellä ja nuoleskella sun nännejä ja vatsaa kun leikit itelläs....se se ois jotain!!
        En oo koskaan noita nukkeleikkejä tai toastia kokeillu, oon itse asiassa aina vähän kipuillu tän oman kroppani ja mittojeni kanssa eli ollu tavallaan vähän ujo.....sit kuitenkin samalla utelias ja halunnu myös antaa nautintoa.
        Mut jos mä nyt sain sut kirjoittamalla fiiliksiin, oon tosi iloinen!!💋
        Seuraavassa stoorissa tullaan vähän kanssa leikkimään välineillä, sen tiedän jo, tänä aamuna on ajatuksenjuoksu vähän tahmeaa, en rupea kirjoittamaan jos tunnetila ei oo oikea, tulee kankeaa tekstiä!!
        Kankeus on hyvä oikeassa hetkessä ja paikassa......kun mun kirjottaminen perustuu siihen että mä elän tunteella mukana, sun kanssa ja todella haluaisin kaiken sun kanssa kokea, herkkää hommaa sikäli!!
        Katotaas ny mitä täältä vielä tulee, onko vielä mistä ammentaa.....
        Upeeta kevätpäivää sulle!!!!😂💕😻😻💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin aina, sama se on täälläkin!! Kun olisinkin saanu auttaa sut orgasmiin, mä oisin voinu vaan imeskellä ja nuoleskella sun nännejä ja vatsaa kun leikit itelläs....se se ois jotain!!
        En oo koskaan noita nukkeleikkejä tai toastia kokeillu, oon itse asiassa aina vähän kipuillu tän oman kroppani ja mittojeni kanssa eli ollu tavallaan vähän ujo.....sit kuitenkin samalla utelias ja halunnu myös antaa nautintoa.
        Mut jos mä nyt sain sut kirjoittamalla fiiliksiin, oon tosi iloinen!!💋
        Seuraavassa stoorissa tullaan vähän kanssa leikkimään välineillä, sen tiedän jo, tänä aamuna on ajatuksenjuoksu vähän tahmeaa, en rupea kirjoittamaan jos tunnetila ei oo oikea, tulee kankeaa tekstiä!!
        Kankeus on hyvä oikeassa hetkessä ja paikassa......kun mun kirjottaminen perustuu siihen että mä elän tunteella mukana, sun kanssa ja todella haluaisin kaiken sun kanssa kokea, herkkää hommaa sikäli!!
        Katotaas ny mitä täältä vielä tulee, onko vielä mistä ammentaa.....
        Upeeta kevätpäivää sulle!!!!😂💕😻😻💋

        Tiedätkö kun mä oon aina miettinyt tuota miksi miehet miettii minkä kokoinen vehje ja onko tää hyvä.. Okei se isompi voi olla näyttävä kyllä.. mutta jos et osaa käyttää sitä ”oikein”, niin ei sillä mitään tee.. Eli mielestäni jokaisen pitäisi keskittyä enemmän siihen esileikkiin.. Ei siihen minkä kokoinen muna mulla on.❤️ Itse oon törmännyt elämäni aikana, hyvinkin pienimunaiseen mieheen.. se osas lämmittää mut niin hyvin.. ja se tunne siinä hommassa on se tärkein.. ei niinkään muna. Muistakaa miehet se!!! Ja miksi ei siinä tapauksessa se mies voisi ehdottaa Dildo leikkejä (?) toki pitää kuunnella myös sitä vastapuolta… onko se tarpeen.. mutta että siinä ihan mun omaa IRL mietettä🤔🙄

        Niin ja sama olen tunteeseen heittäytyjä. Eli tunnen sun höpinöissäsi jotain kiinnostavaa ja hauskaa.. Siksi välillä heittäydyn vaikka näin🤭😜


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedätkö kun mä oon aina miettinyt tuota miksi miehet miettii minkä kokoinen vehje ja onko tää hyvä.. Okei se isompi voi olla näyttävä kyllä.. mutta jos et osaa käyttää sitä ”oikein”, niin ei sillä mitään tee.. Eli mielestäni jokaisen pitäisi keskittyä enemmän siihen esileikkiin.. Ei siihen minkä kokoinen muna mulla on.❤️ Itse oon törmännyt elämäni aikana, hyvinkin pienimunaiseen mieheen.. se osas lämmittää mut niin hyvin.. ja se tunne siinä hommassa on se tärkein.. ei niinkään muna. Muistakaa miehet se!!! Ja miksi ei siinä tapauksessa se mies voisi ehdottaa Dildo leikkejä (?) toki pitää kuunnella myös sitä vastapuolta… onko se tarpeen.. mutta että siinä ihan mun omaa IRL mietettä🤔🙄

        Niin ja sama olen tunteeseen heittäytyjä. Eli tunnen sun höpinöissäsi jotain kiinnostavaa ja hauskaa.. Siksi välillä heittäydyn vaikka näin🤭😜

        Huomenta,pinksukkani!!💋siitä suukko heti että päästään tunnelmaan..tiedä häntä tosta koosta, kai se on pornoajan mukanaan tuomaa sisäänrakennettua kateellisuutta.
        Onneks mä oon pitkien esileikkien vannoutunut ystävä ja tunneihminen, haluan että molemmilla on kivaa....
        Asiaan, eilen illalla rupes pyörimään mielessä seuraavanlainen tarina.....
        LUSIKAN YSTÄVÄT!!
        Taas ollaan ajauduttu jotenkin kummasti (?) samaan seurakuntaan baarissa ja päätetään lähteä omille jatkoille...
        Olin taas riittävästi katsellut silmiesi kutsua, keinuvaa peppua ja kaikkea muuta, veri kohisi suonissa kuumana...
        Riisuttiin toisemme, samalla nuoleskellen ja näykkien, hypistellen ja härnäten, ujutin pikkarit jalastasi polvillani ja samalla painoin nenäni kumpuusi ja kokeilin kielellä, haaaaaa, kosteeta on! Pidät takaraivostani kiinni jun lipsutteken rauhassa klitorista, samalla pakaroita puristellen, liu'utan sormea häpyhuulia pitkin, en työnnä sisään, nyt mennään näin! Härnään märällä sormella peräreikääsi, painelen ja koskettelen, se riittää just nyt, samalla kun kieli tekee työtään (ei kyllä tunnu työltä, päinvastoin...)
        Nousen ylös, saat märän pilluntuoksuisen kielarin ja halaan, likistän kovaa!!
        Sitten pyynnöstäni käydään lusikkaan, ihana ihokosketus, saa hypistellä nännejä, näykkiä niskaa, tuntea pepun nivusia vasten samalla kun kuuma, suonikas ja kova kulli on tiukassa puristuksessa litisevän märässä pillussasi!!!!
        Ihana asento, ihana äänimaailma ja ihana nainen, grrrrrrrrr, tekee mieli murista ja purra, puren niskaasi, saattaa jäädä muisto...lantiot soutavat pintä keinuvaa liikettä, tuntuu makoisalta, näplään nännejä ja kurotan toisen käden nivusiisi, yritän härnätä klitorista mutta ahdasta, ei meinaa onnistua, siispä näppäränä poikana ( vai oliks se miesoletettu....🤣) kierähdän selälleni, koko ajan tiukasti sisälläsi, peppusi painaa upeasti lantiotani, saan puristella rintoja molemmin käsin, kiusata klitorista ja samalla lempeästi kulli soutaa sisälläsi!!!!
        Väriset, vähän ääntelet ja nautit, valutat mehujasi alavatsalle, kertoo että on hyvä....vielä kun pystyis jotenkin nuolemaan samalla, saisit kunnolla herkkua!!!
        Kaulaasi purren loppukirissä laukean sisääsi, taidat tulka itsekin kun kouristelet kulliani lihaksillasi.....likainen mielikuvitukseni rupesi pohtimaan miten onnistuisi sama danny-boyn kanssa, silloin saisit vielä kieltä lisäksi....pohdiskelin kun oltiin iho ihoa vasten, jälkihuuruissa, lämmöstä ja hyvästä olosta nauttien!!

        Toivottavasti saat tästä jtn irti, mä pääsin hyvin tunnelmaan, näköjään.....melkein tunnen sun kostuneen pillun tuoksun......tietysti hetkestä kiinni miten pääsee fiilikseen ja sulla varmaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita aamutuimaan!!!
        Mut hyvää huomenta, pinksukka!!!🤣💋👌👊👅💥🗯💢👅💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta,pinksukkani!!💋siitä suukko heti että päästään tunnelmaan..tiedä häntä tosta koosta, kai se on pornoajan mukanaan tuomaa sisäänrakennettua kateellisuutta.
        Onneks mä oon pitkien esileikkien vannoutunut ystävä ja tunneihminen, haluan että molemmilla on kivaa....
        Asiaan, eilen illalla rupes pyörimään mielessä seuraavanlainen tarina.....
        LUSIKAN YSTÄVÄT!!
        Taas ollaan ajauduttu jotenkin kummasti (?) samaan seurakuntaan baarissa ja päätetään lähteä omille jatkoille...
        Olin taas riittävästi katsellut silmiesi kutsua, keinuvaa peppua ja kaikkea muuta, veri kohisi suonissa kuumana...
        Riisuttiin toisemme, samalla nuoleskellen ja näykkien, hypistellen ja härnäten, ujutin pikkarit jalastasi polvillani ja samalla painoin nenäni kumpuusi ja kokeilin kielellä, haaaaaa, kosteeta on! Pidät takaraivostani kiinni jun lipsutteken rauhassa klitorista, samalla pakaroita puristellen, liu'utan sormea häpyhuulia pitkin, en työnnä sisään, nyt mennään näin! Härnään märällä sormella peräreikääsi, painelen ja koskettelen, se riittää just nyt, samalla kun kieli tekee työtään (ei kyllä tunnu työltä, päinvastoin...)
        Nousen ylös, saat märän pilluntuoksuisen kielarin ja halaan, likistän kovaa!!
        Sitten pyynnöstäni käydään lusikkaan, ihana ihokosketus, saa hypistellä nännejä, näykkiä niskaa, tuntea pepun nivusia vasten samalla kun kuuma, suonikas ja kova kulli on tiukassa puristuksessa litisevän märässä pillussasi!!!!
        Ihana asento, ihana äänimaailma ja ihana nainen, grrrrrrrrr, tekee mieli murista ja purra, puren niskaasi, saattaa jäädä muisto...lantiot soutavat pintä keinuvaa liikettä, tuntuu makoisalta, näplään nännejä ja kurotan toisen käden nivusiisi, yritän härnätä klitorista mutta ahdasta, ei meinaa onnistua, siispä näppäränä poikana ( vai oliks se miesoletettu....🤣) kierähdän selälleni, koko ajan tiukasti sisälläsi, peppusi painaa upeasti lantiotani, saan puristella rintoja molemmin käsin, kiusata klitorista ja samalla lempeästi kulli soutaa sisälläsi!!!!
        Väriset, vähän ääntelet ja nautit, valutat mehujasi alavatsalle, kertoo että on hyvä....vielä kun pystyis jotenkin nuolemaan samalla, saisit kunnolla herkkua!!!
        Kaulaasi purren loppukirissä laukean sisääsi, taidat tulka itsekin kun kouristelet kulliani lihaksillasi.....likainen mielikuvitukseni rupesi pohtimaan miten onnistuisi sama danny-boyn kanssa, silloin saisit vielä kieltä lisäksi....pohdiskelin kun oltiin iho ihoa vasten, jälkihuuruissa, lämmöstä ja hyvästä olosta nauttien!!

        Toivottavasti saat tästä jtn irti, mä pääsin hyvin tunnelmaan, näköjään.....melkein tunnen sun kostuneen pillun tuoksun......tietysti hetkestä kiinni miten pääsee fiilikseen ja sulla varmaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita aamutuimaan!!!
        Mut hyvää huomenta, pinksukka!!!🤣💋👌👊👅💥🗯💢👅💋

        On taas niin kuumaa aamu luettavaa.. että tässähän tekee mieli jäädä sänkyyn🤭 … siis aivan mahtava jatkokertomus.. ihana🥰


      • UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        On taas niin kuumaa aamu luettavaa.. että tässähän tekee mieli jäädä sänkyyn🤭 … siis aivan mahtava jatkokertomus.. ihana🥰

        Mietin muuten lusikka kertomusta eilen.. 🙈 ihan itse..


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        On taas niin kuumaa aamu luettavaa.. että tässähän tekee mieli jäädä sänkyyn🤭 … siis aivan mahtava jatkokertomus.. ihana🥰

        Kiva jos tykkäät! Mulla oli ainakin kiva flow päällä....molemmissa päissä!!🤣 mä niin pidän leikeistä, härnäämisestä ja kun saa kunnolla toisen nauttimaan....😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mietin muuten lusikka kertomusta eilen.. 🙈 ihan itse..

        Mietitkö miltä mun sormet tuntuis sun riiviönänneillä, iho ihoa vasten, mä sun sisällä, kuumana, kovana.....😍


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö miltä mun sormet tuntuis sun riiviönänneillä, iho ihoa vasten, mä sun sisällä, kuumana, kovana.....😍

        Tiedätkö kun näitä lukee niin mä en oikein tiedä miten päin mä olisin.. hyvää työpaikka viihdettä kun kissa pyörii kun olis pistoksissa😉 Tästähän syntyy samperi Addiktio😍 Niin ja siis nyt tekis mieli tehdä jotain ihan muita hommia😜💋💋💋


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedätkö kun näitä lukee niin mä en oikein tiedä miten päin mä olisin.. hyvää työpaikka viihdettä kun kissa pyörii kun olis pistoksissa😉 Tästähän syntyy samperi Addiktio😍 Niin ja siis nyt tekis mieli tehdä jotain ihan muita hommia😜💋💋💋

        Tunne on molemminpuoleinen....💋👅


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne on molemminpuoleinen....💋👅

        💋💋💋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne on molemminpuoleinen....💋👅

        Yritän tuossa vklp aikana saada jotain kivaa tarinaa aikaiseksi.. ihan sun päänmenoks… tiedätkö kunnon grrrrrrrr menot😉 ai että tässähän ihan vallan innostuu..


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Yritän tuossa vklp aikana saada jotain kivaa tarinaa aikaiseksi.. ihan sun päänmenoks… tiedätkö kunnon grrrrrrrr menot😉 ai että tässähän ihan vallan innostuu..

        Niin mäkin, rupes kuumottamaan ajatus kahdesta dildosta ja kielestä....💋


      • UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Yritän tuossa vklp aikana saada jotain kivaa tarinaa aikaiseksi.. ihan sun päänmenoks… tiedätkö kunnon grrrrrrrr menot😉 ai että tässähän ihan vallan innostuu..

        Pitää sitä elämässä meininkiä olla. Tylsää elämä olisi muuten :D


      • UUSI
        Jellona83 kirjoitti:

        Pitää sitä elämässä meininkiä olla. Tylsää elämä olisi muuten :D

        No niin pitää!!!


    • Anonyymi
    • UUSI

      Mäpä ehdin ensin… mietin kyllä toisenlaista.. mutta tämä veikin nyt voiton..💋💋

      Ihanaa nyt meillä on ROOLILEIKKI päivä.. Saan pukeutua koulutyttö asuun. Laitan tietysti pinkin pitsitopin mistä nännini näkyvät läpi, mustan lyhyen vekkihameen, verkkosukkahousut.. ihan sun mieliksi korkokengät. 🤭 Saparotkin saan laittaa pääni molemmin puolin ja näin ollen näyttää ihan pikkutytöltä😇 Sä oot tietenkin huomattavasti vanhempi…Oikeastaan voisit olla MUN opettaja.. Olen siis ollut tänään hyvin hyvin tuhma ja mua on nyt rangaistava… eli homma menee niin oon nyt jälki-istunnossa kyselet kysymyksiä ja jos vahingossakaan vastaan väärin, niin siitä rangaistaan. Aloitetaan helpolla kysymyksellä paljonko on 2+2? Tietenkin vastaan että viis🤭 Noh tästä hyvästä pyydät minut polvistumaan eteesi nelinkontin.. vähän jännittää mitä se keskii… Otat työpöydän laatikosta ”piiskan” riisut mun hameen ja alushousut.. ja alat sillä läpsytellä pitkin pakaroita… hitto et pieni kipu kiiiihottaa, että oikein pimpistä rupeaa valuttamaan… Huomaat tämän ja sun on ihan pakko tulla maistamaan, ai kun tekee hyvää.. samalla läpsyttelet mua pyllylle.. hitto mitkä otteet sulla on.😍 ja tuo kielitekniikka… ihan hyrisyttää koko kehossa ja saan orgasmin.. pilluni janoaa jotain ihanan suonikasta kovaa.. mutta et perhana vieläkään suostu antautumaan… 🤣 Pyydät mut sun eteen polvilleni.. Ja jes kerrankin tätä mä oon himoinnut siis sitä ihanan suonikasts pikkupirulaista.. Avaan sun vetskarin, riisun housut ja bokserit myös pois.. Otan kalun käteen vähän aikaa veivaan ja upotan sen syvälle suuhun, samalla tuijottelen sua syvälle silmiin.. maistut hyvältä.. tätä ollaan oikein odotettu nautiskellen imen sun kullia, terskan päähän ilmestyy ilotippa 🥰 se maistuu niin hyvältä.. Aikani himokkaasti imettyäni.. Päätät että nyt kerrankin otat tämän tuhman koululaisen.. laitat mut nojaamaan pöytää vasten ja yhdyt muhun takaapäin.. samalla hyväilet rintojani pitsisen topin läpi.. aikasi siinä rytmikkäästi pumpattuasi tulet sisälleni.. voi mikä tunne.. molemmat olemme nyt hyvin tyytyväisiä..

      Mitäs pidit🤭💋💋💋 ihan ite tein🤣🤣🙈 tästäkö urkenee mulle uusi ura. Seksinovellit ala haaveilija😅

      Kiihottavaa viikonloppua!!

      • Anonyymi
        UUSI

        No wau, oon sanaton! Ja se suonikas tykyttää mun alkkareissa!🤣
        Tosta se lähtee, kiitos sulle!
        Lähti perhana kone käyntiin...💋😋


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No wau, oon sanaton! Ja se suonikas tykyttää mun alkkareissa!🤣
        Tosta se lähtee, kiitos sulle!
        Lähti perhana kone käyntiin...💋😋

        Ollos hyvä… kyllä määkin taidan alkaa tarvitsemaan vaihto alushousuja jos näitä paljonkin rustailen.. mut siis hyvin toimii myös täällä paikat🤣👍🏼💋💋💋


    • Anonyymi
      UUSI

      U­u­si s­­ek­si­tea­tteri avautu­­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Il­­moit­tautumine­n ry­­hmä­­ämme tä­­äl­­l­­ä 👉 http://ameliachau.com/H/B8a8R7

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe