Kumpi asento on kumpi kotona-poissa -kytkimessä

Anonyymi-ap

Miten kotona-poissa -kytkin oikein toimii?

Onko Off-asento samaa kuin "Kotona" vai päin vastoin?

Kyseessä on ABB:n laite, jos sillä on jotain merkitystä.

28

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä miten sen kytkee.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­y­­m­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pane vaikka kahvinkeitin päälle ja kokeile kummassa asennossa sähköä kuluu enemmän.

      • Anonyymi

        Mitähän ihmettä jollain kahvinkeittimellä tai sen pistorasiaryhmällä on homman kanssa tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä jollain kahvinkeittimellä tai sen pistorasiaryhmällä on homman kanssa tekemistä.

        Kun et ymmärrä niin minkäs sille voi. Nyt on rautalanka päässyt loppumaan eli ei voi vääntää mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et ymmärrä niin minkäs sille voi. Nyt on rautalanka päässyt loppumaan eli ei voi vääntää mallia.

        Jaahah nyt vaikuttaa siltä että olet ymmärtänyt ko. kytkimen tarkoituksen aivan väärin.


    • Anonyymi

      Yleensä asennot on merkitty "kotona" ja "poissa" teksteillä, siitä on helppo päätellä miten toimii.

      • Anonyymi

        Tämä kun ei ole "yleensä"-tapaus. Olet tosi "älykäs" ihminen !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kun ei ole "yleensä"-tapaus. Olet tosi "älykäs" ihminen !!!

        Onko meillä paikalla yhtään niin älykästä henkilöä, joka pystyisi testaamaan kummassa kytkimen asennossa sähköt ovat päällä ja kummassa eivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kun ei ole "yleensä"-tapaus. Olet tosi "älykäs" ihminen !!!

        Yleensä kotona-poissa kytkin ohjaa lämmityksen alennuksen päälle. Silloin asento I tarkoittaa poissa tilaa, ja asento 0 on kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä paikalla yhtään niin älykästä henkilöä, joka pystyisi testaamaan kummassa kytkimen asennossa sähköt ovat päällä ja kummassa eivät?

        Minä olen. Nykyisissä sähkömittareissa vilkkuu punainen valo, se vilkkuu nopeammin kun kulutus kasvaa. Kun seuraa jonkin aikaa vilkkumisnopeutta ja sitten panee kulutusta selvästi suuremmalle niin vilkkuminen nopeutuu. Jos se sitä tee niin kytkin on nolla-asennossa. Onko hankalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kotona-poissa kytkin ohjaa lämmityksen alennuksen päälle. Silloin asento I tarkoittaa poissa tilaa, ja asento 0 on kotona.

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen. Nykyisissä sähkömittareissa vilkkuu punainen valo, se vilkkuu nopeammin kun kulutus kasvaa. Kun seuraa jonkin aikaa vilkkumisnopeutta ja sitten panee kulutusta selvästi suuremmalle niin vilkkuminen nopeutuu. Jos se sitä tee niin kytkin on nolla-asennossa. Onko hankalaa?

        Jos lattialämmitys, niin siinähän saat kyttäillä valon vilkkumisnopeutta ja pitkään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen. Nykyisissä sähkömittareissa vilkkuu punainen valo, se vilkkuu nopeammin kun kulutus kasvaa. Kun seuraa jonkin aikaa vilkkumisnopeutta ja sitten panee kulutusta selvästi suuremmalle niin vilkkuminen nopeutuu. Jos se sitä tee niin kytkin on nolla-asennossa. Onko hankalaa?

        Ainakin tuo tapa on ehkä hankalin ja mahdollisesti epätarkin tapa testata tämä mitä kukaan pystyy käsittelemään. Eipä silti voi vastaus löytyä noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tuo tapa on ehkä hankalin ja mahdollisesti epätarkin tapa testata tämä mitä kukaan pystyy käsittelemään. Eipä silti voi vastaus löytyä noinkin.

        Tässä ei tarvita mitään tarkkuutta vaan tietoa siitä kummassa asennossa kulutus on suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lattialämmitys, niin siinähän saat kyttäillä valon vilkkumisnopeutta ja pitkään....

        Turha aloitus kun ei trillä ole mitään koton kytkintä eikä kotikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä paikalla yhtään niin älykästä henkilöä, joka pystyisi testaamaan kummassa kytkimen asennossa sähköt ovat päällä ja kummassa eivät?

        Ei se kotonapoissakytkin sähköjä taida kokonaan katkaista kummassakaan asennossa eli ei auta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kotonapoissakytkin sähköjä taida kokonaan katkaista kummassakaan asennossa eli ei auta tämä.

        Ei kokonaan vaan rajoittaa kulutusta.


    • Anonyymi

      Jos asunnossa on suora sähkölämmitys niin laita kytkin asentoon "OFF" ja säädä patterin termostaattia niin paljon, että se juuri menee päälle (merkkilamppu palaa).

      Sitten käännät kytkimen asentoon "ON" ja katsot sammuuko patterin merkkivalo. Jos sammuu niin silloin "ON" asento on se poissa asento.

    • Anonyymi

      Yleensä nämä kytkimet eivät katkaise mitään kulutuksia kokonaan pois, vaan ohjaavat ainoastaan sähkölämmityksen termostaatit alennetulle lämpötilalle.

    • Anonyymi

      Mitä sanoo käyttö/asennusohje? Jos ei ole tallella niin löytynee ATK :lla.

      • Anonyymi

        Mistä "näitä neuvojia" oikein tänne riittää


      • Anonyymi

        Miten ne sähköasennusten käyttöohjeet tietokoneella löytyisivät. Kyllä ohjeita pitää kysyä sähkäriltä joka kytkimen on asentanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä "näitä neuvojia" oikein tänne riittää

        Jokainen 'kynnelle kykenevä' haluaa kantaa oman kortensa kekoon.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin ,mitä tuo kytkin pitäisi ohjata?
      Sitten kokeilemalla kumpi asento tekee halutun asian.

    • Anonyymi

      Ainoastaan jossain kotiautomaatio järjestelmissä kotona/poissa -kytkin ohjaa pois sellaisia sähkölaitteita, jotka on hyvä sammuttaa kun ketään ei ole kotona. Tavallisesti tuo kytkin ohjaa vain sähkölämmityksen alennetulle lämmölle.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe