Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En oikeasti tajua että miksi

Anonyymi-ap

Sitä ei voi mulle kertoa. En tule koskaan ymmärtämään.

Mieheltä

22

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen osoittanut naisena hänelle miehelle että tunteita niitä on..Ei ole muita miehiä eikä mitään leikkejä! Fokus on ollut kokoajan hänessä, jo alkaen marraskuusta jolloin sydämmeni läpätti jo ihan liikaa hänelle. Kun pääni kääntyy, se kääntyy. Olen yhden miehen nainen. Olen väsynyt siihen että hän ei tunnu ymmärtävän kuinka tosissani häntä katsonkaan. Menen aivan sanattomaksi hänen edessään. Muttamutta alan uskomaan että hän ei vain halua ymmärtää. Häntä pelottaa mahdollinen suhde. Tunteideni takia olen häneen vain vähintääkin jymähtänyt eikä ole helppoa jättää taakseen ihmistä joka on erityisen rakas ja johon on erittäin ihastunut.

      • Anonyymi

        Heikko ihminen


      • Anonyymi

        Tällaisessa tilanteessa palstalla kirjoittavaa ihmistä pitäisi vedellä kunnolla turpaan


      • Anonyymi

        Voitko kertoa jonkin tunnisteen jonka vain me tiedetään. Olen minäkin väsynyt kun sinua niin kaipaisin , mutta en ole sinua saanut. Jos siis olet hän (nainen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa jonkin tunnisteen jonka vain me tiedetään. Olen minäkin väsynyt kun sinua niin kaipaisin , mutta en ole sinua saanut. Jos siis olet hän (nainen)

        Olen nainen hän ja minua sattuu oikeesti tämä kaikki jo. Itken nytkin näitä tunteita. Turhauttaa niin paljon ja en voi edes kellekään puhua mitään.😔 Pieni lappunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen hän ja minua sattuu oikeesti tämä kaikki jo. Itken nytkin näitä tunteita. Turhauttaa niin paljon ja en voi edes kellekään puhua mitään.😔 Pieni lappunen.

        En ole huomannut mitään pientä lappusta, joten taisi mennä ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut mitään pientä lappusta, joten taisi mennä ohi.

        Se ei sitten koskaan sinua tavoittanut. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei sitten koskaan sinua tavoittanut. 😔

        Mikä sinua nais ihminen vaivaa että sä väkisin roikut näissä miehissä vaikka ne sanoo ettei oo niiden tunniste? Oletko sä yksinäinen ja raukka?
        Oikeesti nyt. Jätä muut rauhaan ja hanki oma elämä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen edelleen samanlaisessa pinteessä. T. Yksinäisten vuorien ujeltaja

      • Anonyymi

        Ei haiseva ihminen luo ihmissuhteita ;) ei tässä kunnossa oleva ihminen voi olla ihmissuhteissa


    • Anonyymi

      Mitä sulle mies pitäisi sanoa että vastaus olisi kelpaava?
      Mitä odotat naisen sanovan sinulle?

    • Anonyymi

      Ootko treenannut sun yllättynyt ilmettä sitten kun saat tietää.

      • Anonyymi

        Ai etten saa enää lapsia eikä sellaista päätöstä tullut edes koskaan tehtäväksi?


      • Anonyymi

        Mä en ole ikinä osallistunut selviytyjiin enkä erikoisjoukkoihin. En ole koulutettavissa missään


      • Anonyymi

        Testosteroni haluaa kuitenkin aina kilpailla satuttaa ja häpäistä. Näkee kaiken väärin sen hormonin läpi


      • Anonyymi

        Tulkitsee ihmistä jota ei ole tulkittavana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai etten saa enää lapsia eikä sellaista päätöstä tullut edes koskaan tehtäväksi?

        Aivan oikein just sitä aatelin tulla kertomaan.


    • Anonyymi

      Oli ne vähän kulahtaneet juu, mut kyllä ne siellä menee🟧

    • Anonyymi

      Mitä sulle ei kerrota?

    • Anonyymi

      Mitä sä niin kuin haluaisit tietää? Kysy, niin saat kyllä vastauksen.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375483ac

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe