Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakritsiuutetta. Jonkun aikaa jo sitä olen käyttänyt. Hinnasta huolimatta naama punottaa niinkuin ennenkin vaikken ole intiaani.

15

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten se lakritsi vaikuttaa ja onko se oikeaa lakritsia vai vain lakritsin tuoksuinen aromi?

      • Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
        "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."


      • Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
        "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."


    • Anonyymi

      Lakritsi nostaa verenpainetta, sen takia punoittaa.

      • Mun naama punoittaa uniapnea laitteen takia. Verenpaineeseen on niin vahvat dropit ettei se mihinkään nouse (110/70)


    • Anonyymi

      Lakritsipiiput herkkuja. Taitaa saada vain laivoilta.


      • Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.


      • JeroP kirjoitti:

        Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.

        Juu. En mäkään tiennyt, mutta YA apteekkihenkilö suositteli kun kysäisin mikä voide auttaisi. Näyttää ihan tavalliselta voiteelta. Maistaa en ole uskaltanut.


    • Anonyymi

      Mul menee vatta kovalle ei voi lakua syödä.

      • Joillakin se laku vaikuttaa just päinvastoin.


    • Anonyymi

      Lakupiippuja ei saisi myydä kaupoissa, porttiteorian takia.

    • Anonyymi

      Sellainen aivopieru ap trolliukolta tänään ja huomenna lisää samaa 💩a 🥱🥱

      • Yleisön pyynnöstä ... yleisön pyynnöstä!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe