Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakritsiuutetta. Jonkun aikaa jo sitä olen käyttänyt. Hinnasta huolimatta naama punottaa niinkuin ennenkin vaikken ole intiaani.

15

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se lakritsi vaikuttaa ja onko se oikeaa lakritsia vai vain lakritsin tuoksuinen aromi?

• Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
        "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."

• Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
        "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."

• Anonyymi

Lakritsi nostaa verenpainetta, sen takia punoittaa.

• Mun naama punoittaa uniapnea laitteen takia. Verenpaineeseen on niin vahvat dropit ettei se mihinkään nouse (110/70)

• Anonyymi

Lakritsipiiput herkkuja. Taitaa saada vain laivoilta.

• Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.

• JeroP kirjoitti:

Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.

Juu. En mäkään tiennyt, mutta YA apteekkihenkilö suositteli kun kysäisin mikä voide auttaisi. Näyttää ihan tavalliselta voiteelta. Maistaa en ole uskaltanut.

• Anonyymi

Mul menee vatta kovalle ei voi lakua syödä.

• Joillakin se laku vaikuttaa just päinvastoin.

• Anonyymi

Lakupiippuja ei saisi myydä kaupoissa, porttiteorian takia.

• Anonyymi

Sellainen aivopieru ap trolliukolta tänään ja huomenna lisää samaa 💩a 🥱🥱

• Yleisön pyynnöstä ... yleisön pyynnöstä!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2688
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2167
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1737
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1220
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe