Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakritsiuutetta. Jonkun aikaa jo sitä olen käyttänyt. Hinnasta huolimatta naama punottaa niinkuin ennenkin vaikken ole intiaani.
15352
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Miten se lakritsi vaikuttaa ja onko se oikeaa lakritsia vai vain lakritsin tuoksuinen aromi?

Äänestä
  • Aloittaja

Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
    "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."

Äänestä

• Aloittaja

Lakritsiuutetta se on. Sen pitäisi vähentää punoitusta naamassa.
    "Lakritsijuuriuutteilla on useita etuja ihollemme. Niillä on muun muassa rauhoittava vaikutus, ne vahvistavat ihon suojakerrosta, ovat antioksidanttisia ja voivat jopa tasapainottaa erittäin ärtynyttä ihoa. Siksi lakritsia löytyy pääasiassa herkälle iholle tarkoitetuista tuotteista, mutta sillä on positiivinen vaikutus kaikille ihotyypeille."

Äänestä

Lakritsi nostaa verenpainetta, sen takia punoittaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Mun naama punoittaa uniapnea laitteen takia. Verenpaineeseen on niin vahvat dropit ettei se mihinkään nouse (110/70)

Äänestä

Lakritsipiiput herkkuja. Taitaa saada vain laivoilta.

Äänestä
  • Aloittaja

• Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.

Äänestä

• Aloittaja

JeroP kirjoitti:

Ne on muuten tosi hyvii, ruotsinlaivalta aina ostan, tosin en mä tienny että kauneudenhoitoon voi käyttää.

Juu. En mäkään tiennyt, mutta YA apteekkihenkilö suositteli kun kysäisin mikä voide auttaisi. Näyttää ihan tavalliselta voiteelta. Maistaa en ole uskaltanut.

Äänestä

Mul menee vatta kovalle ei voi lakua syödä.

Äänestä
  • Aloittaja

Joillakin se laku vaikuttaa just päinvastoin.

Äänestä

Lakupiippuja ei saisi myydä kaupoissa, porttiteorian takia.

Äänestä

Sellainen aivopieru ap trolliukolta tänään ja huomenna lisää samaa 💩a 🥱🥱

Äänestä
  • Aloittaja

Yleisön pyynnöstä ... yleisön pyynnöstä!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakritsiuutetta. Jonkun aikaa jo sitä olen käyttänyt. Hinnasta huolimatta naama punottaa niinkuin ennenkin vaikken ole intiaani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu