Hei pojat kertokaa tähän keskusteluun tarinat
Ooteko touhuilut isän tai veljen kanssa
Teininä tai esi teini ikäisenä
Eli runkkaus ja imu ja muuta
Tai onko teidän isä tai veli opettanut teitä
Saa olla keksitty tai fantasia tai saa myös kertoo tosi tarinan kunhan kerrotte tarinassa
Eli minkä ikäisenä ja onko tosi vai fantasia
Nyt on Asiaa teini pojat
4
3066
Vastaukset
- Anonyymi
Olin 16v (tosi tarina)
Tulin treenistä aijemmin kotiin koska loukkasin jalkani, satuin menee olohuoneeseen ja satuin näkemään ku isäni (50v jalkapallo/koris vartaloinen runkkasi munaansa täysillä ja äänteli
Mun muna sykki siinä vaiheessa boksereissa
Ja taisin ottaa sen esille ja alkaa vetää samalla käteen ja ei montaa vetoa ku lensi mälli sillo tajusin että isäni tuijottaa mua ja hymyilee ja käskee tulee luokseen sohvalle, menin isän luo ja isäni käski polvistuu eteensä ja tottelin mitään muuta en tehnyt, isäni sanoi että avaa suu ja avoin , sit isäni otti mua takaraivosta kii ja alkoi työntää päätäni munaa kohti ja hetken päästä isäni muna oli kokonaan suusani ja isäni liikutti päätäni ja mä vaan imein ja hetken päästä sain maistaa isäni mällit suusani ja isäni sanoi niele,ja nielasin se maistui hyvälle, isäni sanoi hyvä poika ja otti kullini suuhun se oli eka kerta ku mut imettii
Tätä jatkui pari vuotta joka vkl ku oltiin kahdestaan myös isäni nussi mua , mut asiat loppui siihen ku lähdin opiskelemaan Viroon ja opiskelun aikana isäni kuoli oli todettu haima syöpä
Kaipaan isääni ja sen munaa vieläkin
Oon mä 16v pääsy maistaa pikkuveljen 13v munaa - Anonyymi
13 vuotiaana asuin isän kanssa kahdestaan. Isä yhtenä iltana kysyi haluanko tulla viereen nukkumaan? Suostuin ja illan tullen riisuttiin vaatteita ja isä oli jo alasti. Kulli oli puoli kovana. Meinasin pukea yöpuvun ja isä sanoi että ollaan alasti. Peiton alla on lämmin ja saat olla kainalossa. Menimme peiton alle ja isä silitti kaluani. Se rupesi seisoon. Kysyin saanko kokeilla kalua. Kurotin kättäni ja tartuin kovaan kaluun. Isä pyysi että ottaisin sen suuhun? Imin ja kohta sain suuhuni suuren lastin spermaa. Sen jälkeen isä kysyi haluanko työntää kaluani hänen pyllyyn? Halusin ja takaapäin työnsin klubi isän pyllyyn. En kestänyt kun hetken ja lasti lensi isän pyllyyn.
- Anonyymi
Joo samalla tavalla kävi itsellenikin sun ikäisenä, ja myöhemminkin. Ja vielä aikuisenakin
- Anonyymi
Olin varmaan jotain 13 kun ekan kerran imin isoveljeni kullia. Aika pian sen jälkeen sain sitä myös ensi kerran peppuun ja aina kun mahdollista niin nussimme vieläkin.
Rakastan tunnetta kun saan sen veljeni ison kyrvän sisääni soutamaan ja kun hän puhuu mulle rumia miten hyvältä tuntuu nussia pikkuveljen pillua ja kuinka tiukalta se ison kyrpänsä ympärillä tuntuu.
Mun poikapillu on kuin tehty ottamaan sitä kyrpää ja ainakin hän on sitä pikkupojasta asti kullilleen opettanut! Luoja miten valun kiimalimaa kun ajattelen kun sitä paksua kyrpää! Dildoillakin olen leikkinyt mutta silti se veljeni kyrpä tuntuu edelleen parhaalta ja se kun tulee sisääni!
Tämä on totta ja toivon että saan sitä pakkauksista taas pian peppuuni!
M 46 v
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511808Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.944792Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513103