Haluan nyt jutella julkisesti

Anonyymi-ap

Ilman piilottelua H nainen. Haluatko että nyt lähennytään kun on mahdollisuus? Vielä oltiin jokseenkin neutraaleita vaikka olin tuntevinani että ilmassa ois jo romantiikkaa... Tunnen olevani nyt valmis jos haluat minun kanssa enemmän... Voidaan pitää tämä ihan meidän välisenä jos tahdot ja minun mielestä niin olisikin parempi kun kerran siellä olemme.

Minulla oli hauskaa sinun kanssa tänään... Ikävä on jo nyt vaikka nyt näemmekin säännöllisesti. Kirjoitin nyt näin että varmasti tiedät minut koska haluaisin että meidän juttu jo etenis... Rakastan.

T

24

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva kuulla tää. Haluaisin myös ottaa steppejä eteenpäin sun kanssa.. Tuu laittamaan viestii, nii sovitaan näkeminen ihan vaan kaksisteen ja sniikisti.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      osu ja upposi kirjaimia myöten.
      silti... en usko, että se olisit sinä. ethän...?
      toivottavasti viestisi tavoittaa kaipaamasi ihmisen <3 mutta jos osuisikin... paljonko on matkaa välillämme?

      • Anonyymi

        pelottavan lähelle osuu. Osuuko Pohjois-Suomeen?


      • Anonyymi

        Kaksi kilometriä on suunnilleen...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelottavan lähelle osuu. Osuuko Pohjois-Suomeen?

        Kyllä... 08e on alue. Mitähän tähän vielä kirjoittaisi kun näkyy lyhyet vastaukset poistuvan... 😊

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... 08e on alue. Mitähän tähän vielä kirjoittaisi kun näkyy lyhyet vastaukset poistuvan... 😊

        ap

        08 osuu mutta tunnen itseni hölmöksi ja mietin kuka trollaa mua... kerro jotain mitä olet sanonut minulle kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        08 osuu mutta tunnen itseni hölmöksi ja mietin kuka trollaa mua... kerro jotain mitä olet sanonut minulle kahden kesken.

        No tänään esimerkiksi puhuttiin hetki ex työkaverista ja muutenkin työkuvioista...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänään esimerkiksi puhuttiin hetki ex työkaverista ja muutenkin työkuvioista...

        ap

        hmm... ex työkavereista en muista keskustelua. työkuvioista kyllä. en halua kysyä liikaa jos oonkin väärässä. isompi riski on toki sulla. kysy sä multa jotain?
        - H (anteeksi unohdin laittaa tän aiemmin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmm... ex työkavereista en muista keskustelua. työkuvioista kyllä. en halua kysyä liikaa jos oonkin väärässä. isompi riski on toki sulla. kysy sä multa jotain?
        - H (anteeksi unohdin laittaa tän aiemmin)

        okei taisin osua väärään, pahoittelut :/

        mutta jos olisikin käynyt niin suuri ihme että olisitkin se ihminen keneksi luulen, niin Oulun suunnille menee tämä.

        Mikäli osuin väärään kaikkea hyvää sinulle etsintään kuka ikinä oletkin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänään esimerkiksi puhuttiin hetki ex työkaverista ja muutenkin työkuvioista...

        ap

        Niinhän me puhuttiin kyllä, oli niin kiva nähdä sinua. Niinkuin aina sinua on kiva nähdä. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tänään esimerkiksi puhuttiin hetki ex työkaverista ja muutenkin työkuvioista...

        ap

        Niin huomennakin näämme siis. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin huomennakin näämme siis. 💕

        Juu huomenna taas nähdään... 🌝

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän me puhuttiin kyllä, oli niin kiva nähdä sinua. Niinkuin aina sinua on kiva nähdä. ❤

        No samat sanat... Teki mieli sanoa sulle että mun on hyvä olla sun lähellä mutta niin en tee koska en halua säikäyttää... 😊💗

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samat sanat... Teki mieli sanoa sulle että mun on hyvä olla sun lähellä mutta niin en tee koska en halua säikäyttää... 😊💗

        ap

        Et sä mua missään nimessä säikytä. Mä haluan myös olla sun lähellä ja kyllähän sä sen jo tiedätkin. ❤❤


    • Anonyymi

      Älä nyt poista niitä sanoja mitä hänestä olet mieltä

    • Anonyymi

      Julkisesti ilman piilottelua? Vaikka laittaisit pussin päähän niin olisit vähemmän piilossa kuin täällä. Sivusta eikä pahalla. Kevennyksenä...

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 K­u­u­­­m­­­a­­­t­­ ­t­y­t­ö­­­t­­ ­o­­­d­o­­­t­­­t­­­a­­­v­­­­a­t­­­ ­s­i­­­n­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18375750

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      En ole H nainen
      Olet kyllä välillä luullut H naiseksi
      Niinkun nytkin.
      Naiselta

      • Anonyymi

        Oletkohan eräs kaunis E nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan eräs kaunis E nainen?

        En ole hänkään kyllä valitettavasti.
        Mutta olet luulut niin.

        Minä tajusin asiat eilen .
        En aijo palstoilla jatkossa että voit tavoitella heitä
        rauhassa mutta huomaat kyllä et joku puuttuu.
        Minun kaivattu J mies ei ole koskaan palstaillut eikä palstaile.

        Minulla on muuta tekemistä jatkossa kuin suomi24 .
        Jos niin on tarkoitettu törmään häneen vielä jossain muualla kun tilanne on sopivampi kun nyt.


    • Anonyymi

      Sitähän olen kokoajan toivonut..

      • Anonyymi

        Sun pitäis kertoa se niin tietäisin...

        ap


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe