Sinä olet minua paljon arvostetumpi nainen

Anonyymi-ap

Olen tällainen harmaavarpunen ja halveksittu ihminen. Huonossa maineessa, ja todella kuulun yhteiskunnan pohjasakkaan. Kun taas sinä olet aivan päinvastaisessa asemassa, arvostettu ja hyvässä maineessa. Olemme niin perinpohjin eri säätyä, ethän edes kehtaisi näyttäytyä seurassani. Näissä ajatuksissa olen usein, ja saa mielen painumaan maahan. On hyvä pysytellä minusta etäällä, ettei likatahra minusta tartu sinuun.

62

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Möömöömööö

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittaja on mies, että jos joku ymmärsi väärin.

      • Anonyymi

        Mikä miehiä vaivaa kun menee mielet maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä miehiä vaivaa kun menee mielet maahan.

        Se vaivaa, kun koko ikä on kohdeltu huonosti. Hyviä kokemuksia ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaivaa, kun koko ikä on kohdeltu huonosti. Hyviä kokemuksia ei ole.

        Niitä pitäis ryhtyä keräämään ja miettii miten. Muutoksen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pitäis ryhtyä keräämään ja miettii miten. Muutoksen paikka.

        Siitä tuleekin hieno kokoelma, kun kerään kaikki elämäni karmeudet. Hyviä hetkiä ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tuleekin hieno kokoelma, kun kerään kaikki elämäni karmeudet. Hyviä hetkiä ei ole ollut.

        Keräät viimeisen kerran karmat sitten hyviä keräämään.


    • Anonyymi

      Ei kannata halveksia itseään. Jokainen ihminen on arvokas. Jos olet jotain väärin tehnyt, niin silloin täytyy tehdä parannus. Jos et ole tehnyt pahaa, haukkunut muita, tehnyt rikoksia, silloinhan olet hyvä ihminen.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.👍👍 -sivusta


      • Anonyymi

        Ei näille tunteille voi oikein mitään. On kohdeltu kuin roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille tunteille voi oikein mitään. On kohdeltu kuin roskaa.

        Pidetään pellenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille tunteille voi oikein mitään. On kohdeltu kuin roskaa.

        Muista että kaikki eivät kohtele sinua kuin roskaa. Älä ajattele enää niitä ihmisiä jotka niin tekivät jätä heidät omaan arvoonsa. Äläkä pienennä itseäsi toki se kuuluu myös ihmisyyteen ja välillä tekee niin tahtomattaan mutta pyri tietoisesti hyväksymään itsesi.. Tsemppiä


      • Anonyymi

        Ei minun kannatakaan, mutta muut tekevät. Ihmiset halveksuvat, ja mitä rakkaampia, sitä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille tunteille voi oikein mitään. On kohdeltu kuin roskaa.

        Sivusta
        Se on yks tie ja ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille tunteille voi oikein mitään. On kohdeltu kuin roskaa.

        Aina voi mutta niitä pitää hieman työstää, miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta
        Se on yks tie ja ylöspäin.

        Olen monta kertaa luullut, että nyt tuli pohjakosketus, mutta aina se syöksy alaspäin jatkuu. Mitään käännettä ei ole näköpiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun kannatakaan, mutta muut tekevät. Ihmiset halveksuvat, ja mitä rakkaampia, sitä enemmän.

        " Mitä rakkaammat "ootko jotain sählännyt menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monta kertaa luullut, että nyt tuli pohjakosketus, mutta aina se syöksy alaspäin jatkuu. Mitään käännettä ei ole näköpiirissä.

        Se käännehän lähtee sinusta! Sinne pohjallehan tippuu jokainen usein niin että päässä helisee… Mutta vain itse voit päättää sen nousetko sieltä vielä vaan ylös ja yrität uudestaan.
        Älä välitä muista (jos sulla ei ole lapsia se on sitten eriasia tietenkin jos on) välitä itsestäsi tee asioita itsesi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Mitä rakkaammat "ootko jotain sählännyt menemään.

        Ei siinä muuta tarvita kuin että jos naama ei miellytä, niin kaikki mitä teen on väärin ja huonoa. Olen väärä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä muuta tarvita kuin että jos naama ei miellytä, niin kaikki mitä teen on väärin ja huonoa. Olen väärä ihminen.

        Kunnon oravanpyörä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käännehän lähtee sinusta! Sinne pohjallehan tippuu jokainen usein niin että päässä helisee… Mutta vain itse voit päättää sen nousetko sieltä vielä vaan ylös ja yrität uudestaan.
        Älä välitä muista (jos sulla ei ole lapsia se on sitten eriasia tietenkin jos on) välitä itsestäsi tee asioita itsesi takia.

        Aina kun yritän uudelleen, tipun joka kerta yhä syvemmälle. Ja kaikkeni olen antanut. Kyllä se kannustaa yrittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon oravanpyörä nyt.

        Paha noidankehä. Ihan totta. Täyttä painajaista.


    • Anonyymi

      Ihan hirveetä paskaa. Pää pystyyn ja katso itseäsi arvostaen. Vertaamatta muihin. Öitä.

      • Anonyymi

        Tosiaan, välillä paska olo.


    • Anonyymi

      Voi ei miten ajatteletkaan.. 💔😢

      • Anonyymi

        Sori, että häiritsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, että häiritsen.

        Saa tänne purkaa mieltä.. Paljon mielummin tämmösiä lukee, kun esimerkiksi tota trollien sekoilua ja uhkailua.
        sivusta


    • Tuskimpa nyt olisit muuten vankilassa.

      • Anonyymi

        Vankila saattaisi tehdä hyvää minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vankila saattaisi tehdä hyvää minulle.

        Miksi ihmeessä sinne joutuisit?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinne joutuisit?

        Se voisi olla oikea paikka minulle. Kuvaisi yhteiskunnallista statusta oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voisi olla oikea paikka minulle. Kuvaisi yhteiskunnallista statusta oikein.

        Tule tänne niin oot "vankilassa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule tänne niin oot "vankilassa"

        Tuo olisikin paratiisi hänelle.


    • Anonyymi

      Kevättä kohden mennään ja aurinko paistaa kohta ja lämmittää. Kummosesti virkistää ja pääsee ulos nauttimaan ilmoista ja lenkeistä kukin tyylillään. Itse ootan, että kadut putsataan ja pääsee juoksemaan taas ulos.
      Terassille katsomaan kaupungin vilinää.

      • Anonyymi

        Aurinko muistuttaa vain huonoista kokemuksista ja yksinäisistä hetkistä, täyttymättömistä toiveista. Samoin kevät, ja kesä, myös luonto. Kaikkialle minne menen paikat muistuttaa minua todella pahoista kokemuksista. En voi hengittää vapaasti missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko muistuttaa vain huonoista kokemuksista ja yksinäisistä hetkistä, täyttymättömistä toiveista. Samoin kevät, ja kesä, myös luonto. Kaikkialle minne menen paikat muistuttaa minua todella pahoista kokemuksista. En voi hengittää vapaasti missään.

        Kuulostaa ammattiapua hae itselle tueksi.
        Kevät masennusta liikkeellä omassa duunissakin. 1 lähti sairaslomalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ammattiapua hae itselle tueksi.
        Kevät masennusta liikkeellä omassa duunissakin. 1 lähti sairaslomalle.

        Se masentaa vieläkin enemmän, ettei ammattiauttajatkaan voi mitään. Ne vain levittelee käsiään.


    • Anonyymi

      Olen kuin keskitysleirissä. Aidan takana on vapaa ja normaali elämä. Itse olen kuin ruttotautinen, henkihieverissä. Katson aidan takaa kuinka muut elävät hyvää elämää samalla tuntien itseni muukalaiseksi ja kummajaiseksi, jolle voi nauraa ja ilkkua. Makaan aitojen takana riutuneena. Juuri sen verran henkeä, että ymmärtää miten muiden elämä on tasapainoista ja onnellistakin.

    • Anonyymi

      Nainen taas kirjoittaa mietteitä miehestä, hohhoijaa

      • Anonyymi

        No niin


    • Anonyymi

      Oliko vaan muuten huono päivä ja kurja kelikin siihen päälle vielä.

      • Anonyymi

        Jokainen päivä on huono päivä.

        Onko sinulla hyviäkin päiviä? Minulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen päivä on huono päivä.

        Onko sinulla hyviäkin päiviä? Minulla ei ole.

        On hyviäkin päiviä enemmän kuin mieli maassa nii vaik kuuntelen musiikkia ja äänikirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyviäkin päiviä enemmän kuin mieli maassa nii vaik kuuntelen musiikkia ja äänikirjoja.

        Musiikki tuo mieleen vain sen, että olisi olemassa iloa ja onnellista elämää, mutta se ei vain kuulu minulle. Olen ulkona kaikesta aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikki tuo mieleen vain sen, että olisi olemassa iloa ja onnellista elämää, mutta se ei vain kuulu minulle. Olen ulkona kaikesta aina.

        Pessimistinen asenne hei.
        Jaska on jaskaa ja siinä pysyn.fi


    • Anonyymi

      Säätyjä ei täällä ole. Ei parane liikaa pohtia synkkiä ajatuksia. Päivä kerrallaan ja nykäset liikkeelle ulos sieltä niin johan helpottaa.

      • Anonyymi

        Ei olekaan, muuta kuin että ihmiset luokittelevat, ja kun tarpeeksi moni tarpeeksi kauan katsoo nenänvartta pitkin, niin siihen rupeaa uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan, muuta kuin että ihmiset luokittelevat, ja kun tarpeeksi moni tarpeeksi kauan katsoo nenänvartta pitkin, niin siihen rupeaa uskomaan.

        Se on se some mikä sekottaa monet.
        Samoin masentaa ja nukkuu niin pian siihen tottuu ja pitää sitä normaalina.
        Huonoa henkeä uhkuvat kaverit paperille ja rustaa ronskisti roskiin. Älä kuitenkaan kaikkia. Päivä kerrallaan. Jokaisessa tytössä , naisessa virtaa tähtipölyä, naisissa on taikaa usko pois, sussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se some mikä sekottaa monet.
        Samoin masentaa ja nukkuu niin pian siihen tottuu ja pitää sitä normaalina.
        Huonoa henkeä uhkuvat kaverit paperille ja rustaa ronskisti roskiin. Älä kuitenkaan kaikkia. Päivä kerrallaan. Jokaisessa tytössä , naisessa virtaa tähtipölyä, naisissa on taikaa usko pois, sussakin.

        Et voi puhua muiden puolesta, heidän kokemasta. Se olisi sairasta.


    • Anonyymi

      Onko sulla aloittaja hyvä laulu ääni? Minä saan iloa laulamisesta ja voi sitä laulaa vaikkei hyvä ääni olisikaan.

      • Anonyymi

        Tähän en jaksa edes kommentoida. Masentava kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän en jaksa edes kommentoida. Masentava kirjoitus.

        Riittää kun itse pidät äänestäsi.


    • Anonyymi

      Minä olen kiinnostunut hänestä..
      En tiedä hänestä mitään muuta kuin mitä olen eräältä luotetulta kysellyt ja sekin on vain nimi ja ikä.
      Olemme ehkä hänen mielestään eri maailmoista, vaikka emme kuitenkaan. Se on vähän mihin sitä vertaa.
      Itselle ei ulkoinen ole koskaan mitään merkinnyt, en valitse ihmisiä elämääni sillä tavoin.
      Emme kuitenkaan tunne toisiamme, emme ole sanaakaan vaihtaneet. Asumme samalla seudulla ja voisin sanoa että "kuulen" kyllä aina kun hän on hmm.. asioilla lähistöllä 😉
      Olisi mukava tutustua, mutta pelkään että hän ujostelee niin paljon tai pitää itseään jotenkin kelpaamattomana, mikä ei pidä lainkaan paikkaansa!! Hymyilen usein hänelle, mutta hän tuskin uskaltaa edes katsoa minua. En halua tuppautua väkisin lähelle joten pidän sitten etäisyyttä. Haluan saada ensin katse kontaktin että näen missä mennään.
      Tässä mietteitä miehestä joka mielessäni 🥹

      • Anonyymi

        Sano hänelle jotain. Siitä se juttu joko lähtee luistamaan tai sitten ei. Näin aion oman ihastukseni kanssa toimia kun näen hänet. Nyt saa riittää ujostelu.


      • Anonyymi

        Toisen naisen aviomies ja sinä itsekkin olet ns. Mies! Miks et kysy häneltä, tuntuu aika utopiselta, jos haluis sut!


    • Anonyymi

      Ei kannata kurkotella kuuta taivaalta. Näethän miten rikkaasta suvusta on. Kyllä saa helposti oman tasoistaan seuraa itselleen. Ota sinä joku köyhän talon maatuska. Sopii sinulle paremmin sellainen.

      • Anonyymi

        Jutustelet kuin 1950 -luvun suomi-elokuvasta. Päivitä itsesi nykyaikaan.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 K­­­u­­­u­­m­a­­t­ ­­t­­y­­­t­ö­t­­­ ­­­o­­­d­o­­­t­­t­­­a­v­­­­a­­­t­ ­s­­i­n­­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376060

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe