Minun oma kaivattuni

Anonyymi-ap

Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Rakastan myös.

74

1948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen on hyvä, kuka ymmärtää toista. Pitkä oli päivä, mutta kuitenkin lupaavaa työn kannalta.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mistäs tuollaisen tyypin löysit? Varmaan on aika monta muutakin ottajaa tuolle, en tiedä oletko ihan yksin jonossa tuota saamaan. On vähän niinkuin yksisarvinen jota kaikki etsivät kivien alta ja vuorten huipuilta asti.

      • Anonyymi

        Joko frodo löysi sormuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko frodo löysi sormuksen

        Siellä kai tuo mutaliejussa tonkii pyrstö pitkällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko frodo löysi sormuksen

        Löytyi sormus virrasta


    • Anonyymi

      Minun kaivattuni on samanlainen. Kyllä niitä tuollaisiakin vain maailmasta löytyy, ja hyvä niin.

      • Taitaa olla vain mielikuvituskaivattu tuo..


    • Anonyymi

      Oma kaivattu tuli mieleeni. Hän on kyllä kultaisin.

    • Anonyymi

      Minä uskoin kaivattuuni. Uskoin sanoja. Luotin ja pidin suurempana kuin jumala. Luulin häntä paremmaksi kuin onkaan. Niinhän aina itsestään puhui. Kun kukaan muu ei ole mitään. Hyväksi kiltiksi ihmiseksi. Olipa kiva huomata miten hän oli nämä vuodet liehitellyt muita naisia! Onnea hänelle. Nyt hän pääsi ainakin minusta eroon. Ei tarvitse enää minulle valehdella.
      Olen nyt onnellinen. Minulla ei ole paskaa elämässä riippana. Että päiväni menisi miettien. Nyt saan elää vailla huolta ja murheita. Turhia lupauksia.

      • Anonyymi

        Minä ymmärrän, että olet vihainen ja pettynyt enkä ole kaivattusi, mutta täällä on liian vähän kauniita ja kiitollisen oloisia kirjoituksia. Voiko antaa tällaisten olla rauhassa ja tehdä erillisen aloituksen omasta asiasta, joka ei liity tähän aloitukseen?

        (sivusta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän, että olet vihainen ja pettynyt enkä ole kaivattusi, mutta täällä on liian vähän kauniita ja kiitollisen oloisia kirjoituksia. Voiko antaa tällaisten olla rauhassa ja tehdä erillisen aloituksen omasta asiasta, joka ei liity tähän aloitukseen?

        (sivusta)

        Sinun pitäisi saada olla rauhassa? Voit mennä johonkin muualle missä saat olla omassa rauhassasi.

        Näille palstoille pitää saada lisää todellisuutta, todellisten ihmisten todellisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä.

        Ei mitään tekopyhää ***kaa ja mielikuvitusroskaa. Sitä on jo ihan tarpeeksi muutenkin.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Sinun pitäisi saada olla rauhassa? Voit mennä johonkin muualle missä saat olla omassa rauhassasi.

        Näille palstoille pitää saada lisää todellisuutta, todellisten ihmisten todellisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä.

        Ei mitään tekopyhää ***kaa ja mielikuvitusroskaa. Sitä on jo ihan tarpeeksi muutenkin.

        Rauhoitu hyvä ihminen. Ei tarvitse tekopyhiä asioita ja mielikuvitusta tällaisiin sotkea. Tarkoitin tätä aloitusta, että antaa tällaisten olla rauhassa, kun näitä on niin vähän.

        Kyllä tällaisille on paikkansa ihan samalla tavalla kuin muillekin aloituksille.

        Tuossahan joku osoitti kiitollisuutta kaivatustaan. Ei kai se ole niin väärin vai pitääkö koko ajan olla nahkaruoska kädessä rankaisemassa kaivattuaan? Vai tiedättekö aloittajasta jotain sarkasmia tai muuta, jota minä en tiedä?

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän, että olet vihainen ja pettynyt enkä ole kaivattusi, mutta täällä on liian vähän kauniita ja kiitollisen oloisia kirjoituksia. Voiko antaa tällaisten olla rauhassa ja tehdä erillisen aloituksen omasta asiasta, joka ei liity tähän aloitukseen?

        (sivusta)

        Mene sinne sivuun ja työnnä se vihreä kypärä päähäs ja pidä Turpas kii ku muut puhuu asiaa!
        Just sun tapasten typerien runkkareiden takia ihmiset tappaa ihtiään kun pitäs mennä päätä raapimaan puun taakse kun se kutiaa! Täällä saa kaikki vaan kusta toistensa päälle. Oikein teki se poika joka ... välillä vituttaa ihan huolella . Oikeesti ole hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne sivuun ja työnnä se vihreä kypärä päähäs ja pidä Turpas kii ku muut puhuu asiaa!
        Just sun tapasten typerien runkkareiden takia ihmiset tappaa ihtiään kun pitäs mennä päätä raapimaan puun taakse kun se kutiaa! Täällä saa kaikki vaan kusta toistensa päälle. Oikein teki se poika joka ... välillä vituttaa ihan huolella . Oikeesti ole hiljaa

        Minä vastasin asiallisesti. Olen nainen, mutta kaipa minutkin voi runkkariksi laskea, jos sormetus käy. Tiedoksi, että nyt meni kyllä tuo riehuminen väärään osoitteeseen. Olen ollut aika syvissä vesissä miehen takia tänä talvena. Parempaa illanjatkoa sinulle, toivottavasti helpotti, kun sait purkautua.

        (sivusta)


      • darknessin kirjoitti:

        Sinun pitäisi saada olla rauhassa? Voit mennä johonkin muualle missä saat olla omassa rauhassasi.

        Näille palstoille pitää saada lisää todellisuutta, todellisten ihmisten todellisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä.

        Ei mitään tekopyhää ***kaa ja mielikuvitusroskaa. Sitä on jo ihan tarpeeksi muutenkin.

        Joku on pahalla päällä. Tuleva täysikuun vaikutusta varmaan 😂


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Joku on pahalla päällä. Tuleva täysikuun vaikutusta varmaan 😂

        Mikäli minuun viittaat kommentillasi, niin täysin normaali olotila minulle. Kuulla ei vaikutuksia.

        Luulen että kunhan sinullekin tulee hieman ikää lisää (muutamia kymmeniä vuosia) niin alat nähdä ihmiset ihan eri valossa kuin nyt, voi olla että muutat nimimerkkiäsikin sitten... ehkä siihen loppuun tulee "night" tai "dark"...(tuo olisi muuten mahtava nimimerkki..Empressofthedarkofthenight)

        ps. Mukavan näköinen profiili sinulla, mikset näytä muille mitä olet kirjoittanut, häpeätkö kirjoitelmiasi?


      • darknessin kirjoitti:

        Mikäli minuun viittaat kommentillasi, niin täysin normaali olotila minulle. Kuulla ei vaikutuksia.

        Luulen että kunhan sinullekin tulee hieman ikää lisää (muutamia kymmeniä vuosia) niin alat nähdä ihmiset ihan eri valossa kuin nyt, voi olla että muutat nimimerkkiäsikin sitten... ehkä siihen loppuun tulee "night" tai "dark"...(tuo olisi muuten mahtava nimimerkki..Empressofthedarkofthenight)

        ps. Mukavan näköinen profiili sinulla, mikset näytä muille mitä olet kirjoittanut, häpeätkö kirjoitelmiasi?

        Tietäjät tietää kyllä. Voin laittaa ne julkiseksi jos haluat. Mielenkiinnosta, miten vanhaksi minun tarvitsee tulla saavuttaakseni pimeyden?


      • darknessin kirjoitti:

        Mikäli minuun viittaat kommentillasi, niin täysin normaali olotila minulle. Kuulla ei vaikutuksia.

        Luulen että kunhan sinullekin tulee hieman ikää lisää (muutamia kymmeniä vuosia) niin alat nähdä ihmiset ihan eri valossa kuin nyt, voi olla että muutat nimimerkkiäsikin sitten... ehkä siihen loppuun tulee "night" tai "dark"...(tuo olisi muuten mahtava nimimerkki..Empressofthedarkofthenight)

        ps. Mukavan näköinen profiili sinulla, mikset näytä muille mitä olet kirjoittanut, häpeätkö kirjoitelmiasi?

        Ole hyvä. Saat mennä lukemaan nyt. Voi olla et se pimeys iski jo sittenkin.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Ole hyvä. Saat mennä lukemaan nyt. Voi olla et se pimeys iski jo sittenkin.

        En vielä ole ehtinyt kaikkea katsomaan mutta näyttäisi olevan aika paljon kolmen sanan mittaisia kommentteja sinulla... ja sitten on kahden lauseen mittaisia. Joo ei noissa mitään hävettävää ole, mutta vaikuttaa ettei sinulla kovin paljoa sanottavaakaan ole tai mielipiteitä. Ehkä sinulla on aiemmin ollutkin jotain, mutta nykyään vähemmän mielipiteitä.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Tietäjät tietää kyllä. Voin laittaa ne julkiseksi jos haluat. Mielenkiinnosta, miten vanhaksi minun tarvitsee tulla saavuttaakseni pimeyden?

        Yleensä ehkä siinä neljänkympin jälkeen alkaa todellisuus kolkuttamaan ovella... ei siinä mitään ikärajaa ole olemassa.
        Siis sehän riippuu ihan täysin ihmisestä itsestään, että milloin on valmis särkemään peilit ja pilakuvat ympäriltään ja katsomaan niiden taakse. Tai että särkeekö joku muu ne peilit sinun elämästäsi pois.
        Joku voi kait jatkaa mielikuvituseloaan jopa 70 vuotiaaksi asti tai enemmän, se on kiinni siitä että miten voimakkaan mielikuvituksen henkilö omaa.


      • darknessin kirjoitti:

        En vielä ole ehtinyt kaikkea katsomaan mutta näyttäisi olevan aika paljon kolmen sanan mittaisia kommentteja sinulla... ja sitten on kahden lauseen mittaisia. Joo ei noissa mitään hävettävää ole, mutta vaikuttaa ettei sinulla kovin paljoa sanottavaakaan ole tai mielipiteitä. Ehkä sinulla on aiemmin ollutkin jotain, mutta nykyään vähemmän mielipiteitä.

        Uuu... Hän arvottaa ihmisen lauseiden pituuden mukaan. Olen lyhyt ja ytimekäs ja helvetin ylpeä siitä. En jaksa jaaritella jossain keskustelupalstalla.

        Sinusta taasen tulee mieleen ihminen joka pakoilee netin syövereissä. Kannattaa joskus kokeilla tuota elämää netin ulkopuolella.


      • darknessin kirjoitti:

        Yleensä ehkä siinä neljänkympin jälkeen alkaa todellisuus kolkuttamaan ovella... ei siinä mitään ikärajaa ole olemassa.
        Siis sehän riippuu ihan täysin ihmisestä itsestään, että milloin on valmis särkemään peilit ja pilakuvat ympäriltään ja katsomaan niiden taakse. Tai että särkeekö joku muu ne peilit sinun elämästäsi pois.
        Joku voi kait jatkaa mielikuvituseloaan jopa 70 vuotiaaksi asti tai enemmän, se on kiinni siitä että miten voimakkaan mielikuvituksen henkilö omaa.

        Mulla on erittäin hyvä mielikuvitus näin vanhaksi. Miksi hukata sisäistä lastaan? Tuollainen angsti pimleys kuuluu teini-ikään. Silloin olin hyvinkin dark. Kun rämpii voittajana paskasta aina ylös, niin kummasti sitä vahvistuu ihmisenä.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Uuu... Hän arvottaa ihmisen lauseiden pituuden mukaan. Olen lyhyt ja ytimekäs ja helvetin ylpeä siitä. En jaksa jaaritella jossain keskustelupalstalla.

        Sinusta taasen tulee mieleen ihminen joka pakoilee netin syövereissä. Kannattaa joskus kokeilla tuota elämää netin ulkopuolella.

        Huomaan heti että sinulla on täsmälleen sama tyyli kuin eräillä muilla eri nimimerkeillä esiintyvillä hahmoilla täällä. Tyly ja asiattomuuksia töksäyttelevä, mielen heikkoudesta kertova tyyli. Heti muiden persoonaan hyökkäävä kahden lauseen "ihme."

        Kieltämättä oli hieman pettymys lukea töksähteleviä kommenttejasi, kun ensin tuo erittäin tasokkaan näköinen profiilikuvasi/nimesi antoi syytä odottaa paljon enemmän.


      • darknessin kirjoitti:

        Huomaan heti että sinulla on täsmälleen sama tyyli kuin eräillä muilla eri nimimerkeillä esiintyvillä hahmoilla täällä. Tyly ja asiattomuuksia töksäyttelevä, mielen heikkoudesta kertova tyyli. Heti muiden persoonaan hyökkäävä kahden lauseen "ihme."

        Kieltämättä oli hieman pettymys lukea töksähteleviä kommenttejasi, kun ensin tuo erittäin tasokkaan näköinen profiilikuvasi/nimesi antoi syytä odottaa paljon enemmän.

        Älä nyt ulkokuorta tuijota liikoja varsinkin käsiteltyä kuvaa. Minua joko vihaa tai rakastaa. Vapaasti saat vihata. Monia ärsyttää minun töksäyttelyt ja se on ihan sallittua. Sun vaan pitää kestää ne, koska töksäyttelet näemmä itsekin. Pata kattilaa soimaa. Taidat olla aikamoinen draamaqueen 😘


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Älä nyt ulkokuorta tuijota liikoja varsinkin käsiteltyä kuvaa. Minua joko vihaa tai rakastaa. Vapaasti saat vihata. Monia ärsyttää minun töksäyttelyt ja se on ihan sallittua. Sun vaan pitää kestää ne, koska töksäyttelet näemmä itsekin. Pata kattilaa soimaa. Taidat olla aikamoinen draamaqueen 😘

        Minut kyllä jätät täysin kylmäksi. Vaikutat yksitoikkoiselta ja tylsältä, en jaksa edes lukea tekstejäsi. En vaan näe niissä mitään kiinnostavaa, en mitään ideaa, ei mitään uutta ajatusta.

        Toki sitä saa olla tylsimys, eihän se ketään haittaa, suomi on täynnä tylsimyksiä mitkä tekevät yksitoikkoista työtä ja hoitavat omat asiansa. Ei siinä mitään väärää ole, se on ihan ok.


      • darknessin kirjoitti:

        Minut kyllä jätät täysin kylmäksi. Vaikutat yksitoikkoiselta ja tylsältä, en jaksa edes lukea tekstejäsi. En vaan näe niissä mitään kiinnostavaa, en mitään ideaa, ei mitään uutta ajatusta.

        Toki sitä saa olla tylsimys, eihän se ketään haittaa, suomi on täynnä tylsimyksiä mitkä tekevät yksitoikkoista työtä ja hoitavat omat asiansa. Ei siinä mitään väärää ole, se on ihan ok.

        Se on sinun luulosi ja sallitaan se sinulle. Minulle on oikeastaan ihan sama mitä ihmiset täällä netin syövereissä minusta luulevat. Tämä ei kuitenkaan ole sitä elämää mitä minä elän. Elämä tapahtuu tuolla muualla (onneksi). Olisihan se vähän säälittävää, jos s24 olisi minulle elämä.

        Eli saat ihan rauhassa tehdä oletuksia parin lauseen perusteella ja koittaa päästä ihon alle. Harmi ettei kuitenkaan osunut maaliin tällä kertaa.


    • Anonyymi

      Älä sitten kirjoita tällaisia kiusaamisaloituksia tänne.

      • Anonyymi

        Ketä nämä miehen pienoisblogit sitten kiusaa varsinaisesti? Taidat olla populismipelin hävinnyt disinformaatikko


    • Anonyymi

      Osasta näitä vastauksia näkee miten huonossa seurassa ihmiset nähtävästi elämänsä elävät. Jos joillekin on hankala uskoa, että on olemassa ihania ihmisiä, on aika katsoa peiliin ja alkaa tehdä elämässään muutoksia.

      sivusta

      • Anonyymi

        Sun seurassa on varmasti perin vittumaista ollakkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun seurassa on varmasti perin vittumaista ollakkin

        Dunno, do you practice shadow-work or do you flip out when confronted? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dunno, do you practice shadow-work or do you flip out when confronted? Sivusta

        Or get bunch on groupies to stand by


      • Jospa sinä teet muutoksen ja otat selvää niistä tuntemistasi "ihanista" ihmisistä, että mitenkä hienoja ne nyt ihan oikeasti ovatkaan. Et vaan tunne niitä tarpeeksi hyvin, tunnet vain niiden pintakuvan, kiiltokuvan, jota ne esittelevät muille. Yleensäkään ei kannata ihastua tai ihailla ketään jota et tunne sisäisesti, täydellisesti. AINA sieltä paljastuu jotain mikä romuttaa sen ihailusi kunhan vaan menet tarpeeksi syvälle. Ota selvää mitä ihmiset oikeasti ovat. Ne ei ole "ihania" alkuunkaan kunhan todella tunnet ne.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Jospa sinä teet muutoksen ja otat selvää niistä tuntemistasi "ihanista" ihmisistä, että mitenkä hienoja ne nyt ihan oikeasti ovatkaan. Et vaan tunne niitä tarpeeksi hyvin, tunnet vain niiden pintakuvan, kiiltokuvan, jota ne esittelevät muille. Yleensäkään ei kannata ihastua tai ihailla ketään jota et tunne sisäisesti, täydellisesti. AINA sieltä paljastuu jotain mikä romuttaa sen ihailusi kunhan vaan menet tarpeeksi syvälle. Ota selvää mitä ihmiset oikeasti ovat. Ne ei ole "ihania" alkuunkaan kunhan todella tunnet ne.

        Säälin sinua.


    • Anonyymi

      Kaipaan naista, joka on ahkera ja tekee paljon enemmän kuin vain minimin. Hän on nopea, tarkka ja tehokas. Huippu omalla alallaan. Joskus ihmettelen, miten hän sen kaiken jaksaa - moni muu tekisi paljon vähemmän, mutta ei hän. Hän vaatii itseltään paljon. Minä en ole hänen tasollaan. Mitäpä annettavaa minulla voisi olla hänenlaiselleen? Vain aikani, läheisyyteni, läsnäoloni, korvani, suuni, katseeni.. Ehkä voisin ottaa hänet syliini ja kuiskata hänen korvaansa, miten upea, rakas ja taitava hän on. Kuuntelisin kaiken, mitä hänellä ikinä olisikaan sydämellään. Kuuntelisin ja silittelisin, ja niin hän jaksaisi taas seuraavan päivän. Näin tekisin, mutta ei hän minua tarvitse. Tuskin edes muistaa minua päivänsä aikana - toisin kuin minä, jonka ajatukset yölläkin sateen ropistessa matkaavat hänen luokseen kuin toivoen, että kaikki olisi hänellä hyvin ja että hänen sydämensä olisi levollinen myös silloin, kun tuuli vinkuu puiden oksilla ja talojen räystäissä, sade piiskaa ikkunoita ja kun märkä viti läsähtäen iskeytyy mustaan asfalttiin ja kun kaikki kääriytyvät syvälle peittojensa sisään etsien varpailleen paikkaa, joka olisi lämmin kuin kaivatun kainalo.

      • Anonyymi

        Tämä oli kauneinta, mitä olen pitkään aikaan täältä lukenut. Voi vain haaveilla, että se oma rakkauden kohde ajattelisi minusta näin arvostavasti.
        Sinulla on paljon tarjottavaa sille naiselle. Toivottavasti saat kerrottua sen jonain päivänä hänelle.

        -Uneton, vaan ei Seattlessa


      • Anonyymi

        Diiba Daabaaa! Pelkkää sana höttöä. Makaat varmaan jonku akan vieressä taas ja leikit jotain kopio pirkkoa. Unohda en usko sun tarinoita ja lepertelyjä. SANOISTA TEKOIHIN. NÄYTÄ ETTÄ RAKASTAT. NÄYTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diiba Daabaaa! Pelkkää sana höttöä. Makaat varmaan jonku akan vieressä taas ja leikit jotain kopio pirkkoa. Unohda en usko sun tarinoita ja lepertelyjä. SANOISTA TEKOIHIN. NÄYTÄ ETTÄ RAKASTAT. NÄYTÄ

        Sitten et varmaan esiintyisi naisena vihamielisesti aamusta iltaan jos näin olisi


      • Anonyymi

        Ai et ole hänen tasollaan… Tuota en usko! Miehessä näen paljon samoja piirteitä mitä itsessäni. Kaipaan häntä päivin ja öin. Välillä saan ahdistus kohtauksia, kun kaipaan niin syvästi et sattuu ja rintaa vihloo. Tiedän, että teen yli minimin ja olen yrittänyt opetella vähentämään. En vain voi sille mitään et pidän työstäni ja khöm voisi myös olla negatiivinen piirre et olen liian tarkka kaikessa. Myös kuvauksessa mitä harrastan. Otan monta kuvaa siihen nähden vain yksi kelpaa mun silmälle. Nyt sitten varmaan mietit et olen tarkka miehenkin suhteen. Olen mä, et en mä nyt kaikkia halua. Vain hänet miehen, joka on mun toinen puolikas tai siltä musta tuntuu!♥️💋😘m-nainen


      • Anonyymi

        Oot tosi hellä ja ajattelevainen.


    • Anonyymi

      No et kyllä todellakaan ole arvostanut jos arvostaisit niin et ärsyttäisi ja kiusaisi minua joka kerta kun ollaan yhteydessä mut enpä mä sille mitään voi kunnolet niinnsairaaloisen mustis ja vanhoja asioita aina kaivelet tuskin me enään ollaan missään tekemisissä en jaksa kunnaina sama toistuu ja toistuu sinulta

      • Anonyymi

        Juuri niin. Pettäjä paska


    • Anonyymi

      minä olen ihmisille mitä ovat. paljon kestän mutta kun raja menee se menee ja jos teette pahaa ja huonoa jotenkin teen huonoa takaisin.

    • Anonyymi

      jokainen teistä on saanut ensin minusta hyvä, tarjottu hyvää ihmissuhdetta, mutta jokainen teustö on kohdellut huonosti ja pitänyt ihmisarvottomana, epäillyt ja halunnut pshas kohdellut huonosti. jos ei toisen puolella ole ei halua mitään yhteistöhyvää, ei ole reilu ja vaan haluaa keplotella ja saada huonoa. sitten en ole enää hyvää, enkä halua itsestäni mitään antaa. en pidä alistajista tai kilpailjoista tai epärehellisistä hyödyn tavoittelijoista. sitten minunkin puolelta hyvä ihmissuhde kuolee. tai oli suhde minkälainen vaan. ei kunnioitusta eikä halua tehdä hyvää.

      • Anonyymi

        Älä viitsi yleistää.
        Täällä joku poistelee kommentteja, on puhuttu hakkeroinnista ja muuta. Väkisin käy mielessä, että pystyykö joku mustamaalaamaan toisia tällä tavalla? Itse en ole mitään muuta halunnut kuin kannustaa ihmisiä. En ole ikävöinyt enää.

        Mielestäni jokaisella on oikeus kirjoittaa täällä, kunhan se ei tarkoita kiusaamista.
        Kusaamisella tarkoitan valehtelemista, haukkumista, riehumista ja epäasiallista käytöstä, en sitä, että on jostain asiasta erimieltä.

        Kaikki väärinkäsitykset ja ongelmat pitäisi pyrkiä selvittämään kasvotusten, mutta jos siihen ei ole toisella halukkuutta, niin ei niitä väkisin selvitetä.

        Sitä sitten voikin miettiä, että miksi toisella ei ole halukkuutta selvittää niitä? Itse kun olen loppuun asti halunnut uskoa ihmisessä olevan hyviä puolia, niin luulisi, että olisi voinut edes kirjoittaa ja kertoa asiat niin kuin ne ovat, jos ei halua puhua.

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi yleistää.
        Täällä joku poistelee kommentteja, on puhuttu hakkeroinnista ja muuta. Väkisin käy mielessä, että pystyykö joku mustamaalaamaan toisia tällä tavalla? Itse en ole mitään muuta halunnut kuin kannustaa ihmisiä. En ole ikävöinyt enää.

        Mielestäni jokaisella on oikeus kirjoittaa täällä, kunhan se ei tarkoita kiusaamista.
        Kusaamisella tarkoitan valehtelemista, haukkumista, riehumista ja epäasiallista käytöstä, en sitä, että on jostain asiasta erimieltä.

        Kaikki väärinkäsitykset ja ongelmat pitäisi pyrkiä selvittämään kasvotusten, mutta jos siihen ei ole toisella halukkuutta, niin ei niitä väkisin selvitetä.

        Sitä sitten voikin miettiä, että miksi toisella ei ole halukkuutta selvittää niitä? Itse kun olen loppuun asti halunnut uskoa ihmisessä olevan hyviä puolia, niin luulisi, että olisi voinut edes kirjoittaa ja kertoa asiat niin kuin ne ovat, jos ei halua puhua.

        (sivusta)

        Olet itse aloitekyvytön joten mieti sitä. Älä siis vääristele täällä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse aloitekyvytön joten mieti sitä. Älä siis vääristele täällä sitä.

        Kyllä kaksi selvitysyritystä riitti minulle kertomaan, että hän ei halua asioita selvittää. En voi kieltää, etteikö asia jäänyt vaivaamaan, mutta jatkan eteenpäin. Veikkaan, että nyt taidat erehtyä henkilöstä.

        (sivusta)


    • Anonyymi

      jos ihminen on valmis rikkomaan ihmissuhdetta ja pyllistömään sulle ja kumartamaan jollekin muulle mikä tuhoaa minua ja ihmissuhdetta, vastineeksi saa jotain itseään tyydyttävää ehkä helpottavaa asiaa. silloin on valintansa tehnyt, luopui meidän välisestä ihmissuhteesta ja valitsin jonkun muun ihmisen tai asian jolle kumartaa.

    • Anonyymi

      kun johonkin kumartaa niin johonkin pyllistää. minä en pidä pyllyistä, ja se kertoo ihmisen arvomaailmasta ja valinnoista. jos ei ole taitoa keskustella ei taitoa rakentaa, vaan toimii oletusten ja omien arvojen puolesta, minä vaan ohjaan pyllyt pois elämästäni. varsinkin jos tuo huonoa minulle.

    • Anonyymi

      joskus ajasaatossa se saattaa unohtua, jos ei muistutuksesta huolimatta sitä pysty kääntämään, voi pyllyt siirtää pois. jos suhde alkaa jos sillä että kumarrus menee muualle ja pylly tulee itselle ei suhdetta edes kannata miettiä.

    • Anonyymi

      kannattaa katsoa miten kumartaa ettei pyllistä, tai kelle pyllistää.

      • Anonyymi

        Tähän on pakko sanoa, että luulisi sinun ymmärtävän, että ei kaikki täällä tiedä kenelle kirjoittaa. Näin ollen on hankala tietää pyllistävänsä jollekin toiselle. Miksi kahtiajakoa ylipäätään on, niin sitäkään ei kaikki tiedä. Tällä kommentilla en puolusta ketään, joka toimii väärin, mutta halusin tuoda asian esille.

        (sivusta)


      • Anonyymi

        Joo, hyvin on sullakin varman mennyt paholaisen asianajajana


    • Anonyymi

      sanot etten yhtään mieti muita, mietin mutta jokainen saa piirtää rajat. mitä. on valmis antamaan ja tekemään. mitä sietämään ja keitä haluaa elämäänsä. se on normaalia ja se on osa ihmisarvoa.

    • Anonyymi

      Sama koskee luultavasti kaikkia. Miksi kukaan kaipaisi ilkeää kiusaajaa.

      • Anonyymi

        Tämä itseään kehuva mies taitaa tehdä katteettomia affirmaatioita


    • Anonyymi

      Haha jos on täydellinen niin varmasti on luurankoja kaapissa

      • Anonyymi

        Eihän toi vaadi mitään täydellisyyttä. Normaali tavallinen ihminen.


    • Anonyymi

      Useamman palstalaisen ongelma:

      "Kaltoinkohtelun tunnelukkoon liittyy oletus siitä, että toiset ihmiset tarkoituksella käyttävät hyväkseen, satuttavat, nöyryyttävät, pettävät, manipuloivat tai valehtelevat. Tämä tunnelukko näkyy vaikeutena luottaa toisiin ja tunteena, että on vetänyt elämässä muita lyhyemmän korren."

      • Anonyymi

        Ei tarvita kaltoinkohtelun tunnelukkoja, jos ihmistä ihan oikeasti kohdellaan kaltoin. Sitä kutsutaan yksinkertaisesti epäoikeudenmukaisuudeksi.

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita kaltoinkohtelun tunnelukkoja, jos ihmistä ihan oikeasti kohdellaan kaltoin. Sitä kutsutaan yksinkertaisesti epäoikeudenmukaisuudeksi.

        (sivusta)

        Googleta tunnelukko.


      • Anonyymi

        Siksi asiat eivät koskaan etene, mikäli näitä kokenut. Ei tunnu luonnolliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googleta tunnelukko.

        Olen lukenut tuon kirjan, eli tiedän mistä puhut.

        (sivusta)


    • Anonyymi

      Samoin omani. Ystävällisyytensä juuri kiinnittikin huomioon. Kohtelee kaikkia hyvin.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta aloittajalle. Meneppäs ny sinne kaivattusi luokse, niin ei tarvitse täällä vakuutella.

      • Anonyymi

        Oletko oikeasti noin katkera ja palstaorientoitunut sivustaseuraaja, jolla ei ole muuta elämää kuin vatvoa tämän miestrollin kanssa näitä kaivattuja? Et ole selvästi psyykkisesti kovinkaan hyvässä kunnossa


    • Anonyymi

      Samoin ajattelen naisesta kenet haluan. Kiltti ja ihana!
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      T:M mies

      • Anonyymi

        Onkohan noin🤔


    • Anonyymi

      Kuin myös minun kaivattu. Niin paljon kaipaan hänen rauhoittavaa läsnäoloa ja syliä. Olla vaan siinä hänen lähellä ihan kahdestaan. Suojassa kaikelta muulta. Kaipaan hänen ymmärrystä ja rakkautta.. kaipaan häntä.

      • Anonyymi

        Ei oo hyvä yksin

        Ihminen alkaa tehä kaikkee


        outoa


    • Anonyymi

      Itse luulen ettei kaivattuni anna kenenkään hyppiä silmilleen. Eikä hänen tarvitse kaikista maailman ihmistä tykätä.

    • Anonyymi

      Itse kaipaan tunneyhteyttä, mitä oli. Sitä jäin kaipaamaan. Tunsin sielullista yhteyttä, että en tiedä. Sitä on vaikea selittää. Se täytyy kokea.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe