Voitko vastata mies

Anonyymi-ap

Että kaipaatko minua vai jotain toista? Nainen olen. Kyllä arvaat kuka. 😔 Ei ole syytä edes uskoa, että kaipaisit minua, mutta joskus vaan tuntuu niin vahvasti, että kaipaisit. 🥺

30

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä voisin tietää kuka siellä kysyy? Vastaan mitä vaan niin valahtelen. Herää typerys!

      • Anonyymi

        Hän ei haukkuisi typeräksi. 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei haukkuisi typeräksi. 🥺

        Ei se ollut haukkumista vaan fakta.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sinua vain...

      • Anonyymi

        Kiitos ihana mies. Minua tarkoitit varmasti. Sivusta ja hyvää yötä rakas


    • Anonyymi

      Vai kaipaatko mies sittenkin minua?
      Nainen olen minäkin. Kyllä arvaat kuka. 😔 Ei ole syytä edes uskoa, että kaipaisit minua, mutta joskus vaan tuntuu niin vahvasti, että kaipaisit. 🥺
      Kumpaa meistä kaipaat mies?

      sivusta naiselta

      • Anonyymi

        Good point well made.


      • Anonyymi

        😒😞ei se sinua. Minua se kaipaa ja rakastaa😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😒😞ei se sinua. Minua se kaipaa ja rakastaa😞

        Mutta ymmärsitkö idean? Ei kukaan voi tietää että sinä kirjoitit aloituksen. Minä olisin voinut kirjoittaa saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ymmärsitkö idean? Ei kukaan voi tietää että sinä kirjoitit aloituksen. Minä olisin voinut kirjoittaa saman.

        Niin minäkin oisin voinut😟


    • Anonyymi

      Kaipaan.

      • Anonyymi

        Tiedän rakas
        sivusta


    • Anonyymi

      Minä rakastan vain sinua. Olet minulle kaikkeni. Tiedät etten voi elää ilman sinua. Minulla ei ole ollut lapsuudessa mitään. Paljaat jalat oli. Kukaan ei minua rakastanut. Siksi minusta kasvoi narsisti. Mutta sinua minä rakastan ja kaikkia maailman ääriin. Edes kuolema ei meitä erottaisi rakastan sinua. Rakastan naapurin Jaanaakin. Isot tissit sillä. Panen aina sitä kun ei ole ketään muuta. Ethän unohda minua rakas. Olet minulle kaikki eikä minulla ole muita kuin sinä rakas❤ Nyt täytyy nukkua. Aamulla 4ltä herätys. Paketti autolla huristan jälleen keravalle panemaan uusia juttuja töihin. Sieltä järvenpäähän ja espooseen. Pakettiautoilla on aina kiire panemaan. Me miehethän vain tämä tiedetään. Kiire kiire. Tulen rakas syömään kl 5 ja sitten saat pestä minut suullasi ja likaiset öljyiset työvaatteeni koneessasi. Laitathan jotakin purtavaa meille jos et. Olet huono h ja minä jätän sinut heti. Hyvää yötä maailman ihanin nainen❤

    • Anonyymi

      Yhtä toista todennäköisesti. En löydä tunnisteita sinulta.

    • Anonyymi

      Siitä tiedän hänen olevan oikea nainen kun hän oikeassa elämässä kertoo sen yhtä intohimoisesti kuin täällä palstalla ja minä tietysti myös hänelle.

      • Anonyymi

        Kuule. Se voi olla että kohta alkaa ihan oikeesti suututtamaan. 👿🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule. Se voi olla että kohta alkaa ihan oikeesti suututtamaan. 👿🤬

        Jos olet hän, nyt vähän säikähdin kuin olisin saanut osuman ja olisit ollut vieressä tuon sanomassa. Myönnän olleeni kyllä saamaton, mutta siihen on ollut kyllä syitäkin, mutta jatkossa en voi enää niihin vedota.


      • Anonyymi

        Puhut mies vähän mutta asiaa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän, nyt vähän säikähdin kuin olisin saanut osuman ja olisit ollut vieressä tuon sanomassa. Myönnän olleeni kyllä saamaton, mutta siihen on ollut kyllä syitäkin, mutta jatkossa en voi enää niihin vedota.

        Aika kummalliset mahtaa olla herran syyt??? 👿


    • Anonyymi

      Yhtä vaaleaa ajattelen.. en uskalla kaivata.. enää. Yli 1,5v jo viimeisestä..

      • Anonyymi

        Mikset uskalla ? Ootko varma onko se edelleen blondi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset uskalla ? Ootko varma onko se edelleen blondi?

        Ajattelen sitä mitä olen nähnyt ei kai siinä muuta voi.. tai tässä..


    • Anonyymi

      En kaipaa P naista

    • Anonyymi

      Ajattelet minun osuvan tähän ketjuun, tunnistavan puolesta sanasta muttet kuitenkaan ole varma tunnenko yhtikäs mitään sinua kohtaan. Kyllä, tuo on totisesti ominta itseäsi, mille ei voi kuin nostaa hattua.

    • Anonyymi

      Kyllä minä kaipaan sua tietysti mutta eihän tuollaisen kiusaajan kanssa ainakaan minä voi olla

    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia sä alat aina joka kerta ärsyttään ja kiusaan minua eihän sellainen ole normaalia jos toisesta tykkää ja välittää no itseppä sait taas aikaan mun karkoituksen en tiedä miten tästä eteen päin kun en tiedä koska edes puhut totta ja koska valehtelet olen jo niin kyllästynyt mä olen niin monet kerrat antanu mahdollisuuden mutta aina joka kerta samaa paskaa huutoa tulee sinun suustasi onko nyt sulla hyvä mieli

    • Anonyymi

      Kaipaan kaipaan ja mietin miksi sun täytyy joka kerta olla niin hankala munnkanssa

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 K­­­u­­u­­m­­a­t­­­ ­­­t­­y­t­­ö­­­t­­­ ­o­­d­­o­­­t­­t­­a­v­­­­a­­t­­ ­s­i­­n­­u­­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376220

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe