Lopetan odottamisen

Anonyymi-ap

Mitään ei tapahdu, niin pistetään toisaalla tapahtumaan. Hyvästi mies.

62

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole paljoa tapahtunut yhtään missään.

      • Anonyymi

        Jep se on jännä ettei elämä etene miehen provoja seuraamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep se on jännä ettei elämä etene miehen provoja seuraamalla

        Huolehditko sä siitä että elämä on kaikille mahdollinen??


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Siinähän menet! Ethän ole edes yhteydessä minuun! Adioss

      • Anonyymi

        Niin menenkin. Uusia tuulia kohti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin menenkin. Uusia tuulia kohti.

        Kyl. Ei jää ikävä.


    • Anonyymi

      Onko jollain näköpuhelin?

      • Anonyymi

        Tällä miespuolisella aplla varmaan visioita piisaa ilmankin


    • Anonyymi

      Buahahaa

      • Anonyymi

        Sinun pirskahteleva ilo trollaavan äijän aloituksissa tuntuu vähä teennäiseltä elämänkouluhonotukselta, itkettääkö sipulia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pirskahteleva ilo trollaavan äijän aloituksissa tuntuu vähä teennäiseltä elämänkouluhonotukselta, itkettääkö sipulia?

        Oikeasti kollottaa kolossaan


    • Anonyymi

      Oot ymmärtänyt tämän koko jutun aivan väärin, ensiksi yhdytään ja sitten alkaa se odottaminen. Ei pelkällä odottamisella mikään alkuaan saa...

      • Sitä ennen kuitenkin, tyttö panee minihameen päälleen ja laittaa koipi-reidet heilumaan (paljaina). Sillä tavalla tyttö pääsee miehen hetekalle yhdistymään (mating).


      • Anonyymi
        Järkiperäinen kirjoitti:

        Sitä ennen kuitenkin, tyttö panee minihameen päälleen ja laittaa koipi-reidet heilumaan (paljaina). Sillä tavalla tyttö pääsee miehen hetekalle yhdistymään (mating).

        Järkätkää joku tää mies treffeille😁❤mäkin tulen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkätkää joku tää mies treffeille😁❤mäkin tulen

        Mmm, jos lukijoilla on hoikkia lastensa tyttäriä niin sellaisen kaunottaren kanssa lähden kiljuen treffille.


    • Anonyymi

      Kiva. tarviiko näitä tänne viljelle ? ei ketään kiinnosta. pistä henk.koht viesti pääset helpommalla.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään oikeaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään oikeaa yhteyttä.

        Onhan älä valehtele


      • Anonyymi

        Ei ketää taida kiinnosta latvasta laho tyyppi joka odottaa yhtään mitään miestrollin päälleliimattujen provojen perusteella


    • Anonyymi

      Siis mitä onko mulle Make LPR?

      • Anonyymi

        Sivusta kysyn ooks hylännyt jonkun tonne pakkaseen ja lumihankeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn ooks hylännyt jonkun tonne pakkaseen ja lumihankeen..

        Hitto miehet on vastenmielisiä. Miesten kesken täällä


    • Anonyymi

      Ja tiedänkö minä että olet odottanut?

      • Anonyymi

        Et välttämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et välttämättä

        No eikö minulla sitten olisi ihan hyvä tietää🤔


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä sua. Minun kanssa olet passiivinen, mutta toisaalla pistät tapahtumaan?? Minä ajattelin, että olet kunnollinen laadukas nainen. Oletkin joku lortto. Yäk!

      • Anonyymi

        Mies lortto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies lortto

        Niin tämä yksinpuhuva AP- mies jonka jutuista ei yhtään haiskahda katkeruus😂


      • Anonyymi

        Katos vaan. Nyt iskee marttyyri. Yhyyyyy😭😭😭😭😭😭😭😭 miksi matkit närhi? Keksi jotain omia juttuja joskus. Ei sun kanssa voi edes olla kun haluat vaan oppia uusia kujeita mitä sittrn omina keksintöinäs kerrot muille
        Olet oikeasti todella luihu edes ystäväksi. Nyt ymmärrän miksi sulla ei ole ystäviä ja sanoit että ne pettää sut aina. Asiat menee niinkuin ne menee. Sinä jäät yksin loppuelämäksi. Ennustus käy siis toteen. Niinhän mä sulle sanoin. Vanha ja viisas ihminen näki sun silmistä kaiken.


      • Anonyymi

        Kyllä se totta on. Narsisti rakastaa itseään niin paljon (eli toista miestä) ettei sille kukaan nainen kelpaa eikä riitä. Niitä pitää olla monta.
        Minä en halua enää kuulua sun rinkiin. Mutta voi myös olla että en koskaan unohda mitä mun perheelle teit.


      • Anonyymi

        Naisille satelee komeilta kundeilta tarjousehdotuksia, niin siinä on vaikea jäädä odottelemaan vaan yhtä luuseria joka ei uskalla tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan. Nyt iskee marttyyri. Yhyyyyy😭😭😭😭😭😭😭😭 miksi matkit närhi? Keksi jotain omia juttuja joskus. Ei sun kanssa voi edes olla kun haluat vaan oppia uusia kujeita mitä sittrn omina keksintöinäs kerrot muille
        Olet oikeasti todella luihu edes ystäväksi. Nyt ymmärrän miksi sulla ei ole ystäviä ja sanoit että ne pettää sut aina. Asiat menee niinkuin ne menee. Sinä jäät yksin loppuelämäksi. Ennustus käy siis toteen. Niinhän mä sulle sanoin. Vanha ja viisas ihminen näki sun silmistä kaiken.

        Puhutko itsestäsi vanhana ja viisaana? Itse en itsestäni kehtaisi.


      • Anonyymi

        .ns.mies leikkii taas naisena! Ohittakaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .ns.mies leikkii taas naisena! Ohittakaa...

        Kyllä nämä katkerat sen tajuaa oikein hyvin😂


    • Anonyymi

      Elämä on kuoleman odottamista. Sitä ei voi lopettaa mitenkään.

      • Synnyimme kärsimään ja lopulta kuolemaan. Ja sitten kaikki alkaa taas alusta.


      • Anonyymi

        Jokainen näkee elämän omasta näkövinkkelistä. Eikö se ole normi että se myös jokaiselle täällä sallitaan?!


    • Anonyymi

      Siellähän sinä heilastelet jo muiden kanssa, etkä ole ikinä laittanut tikkua ristiin minun suhteen. Että tervemenoa vaan.

    • Anonyymi

      Vai että pistät toisaalla tapahtumaan. Miksi et tämän miehen kanssa?

      • Anonyymi

        Jossain muualla on parempaa tarjolla. Joku bemarimies jolla on rahaa ja merkkivaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain muualla on parempaa tarjolla. Joku bemarimies jolla on rahaa ja merkkivaatteita.

        Ah, naisen unelma, ajella miehen kanssa bemarilla auringonlaskuun. Kuinka romanttista. Nykyajan lännentarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, naisen unelma, ajella miehen kanssa bemarilla auringonlaskuun. Kuinka romanttista. Nykyajan lännentarina.

        Bemarit on jo menneen talven lumia. Teslamies sen olla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemarit on jo menneen talven lumia. Teslamies sen olla pitää.

        Teslamies ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslamies ❤️

        Ajella teslalla auringon laskuun, kas kummaa, sähkö loppu ja aurinkokin ehti laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajella teslalla auringon laskuun, kas kummaa, sähkö loppu ja aurinkokin ehti laskea.

        No sitten pitää keksiä jotain muuta "ajanvietettä" 🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslamies ❤️

        Totta puhut.


      • Anonyymi

        Vaikutat vähän yksinkertaiselta, oletko miesaloittaja itse kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslamies ❤️

        Ei kyllä viinamies on kaikkien naisten huulilla.. ukon ryökäle lähti viinapäissään toisen naisen matkaan t. viinanainen


    • Anonyymi

      Olisitko voinut sanoa kaivatulle jotain. Jospa luuli, ettet ole kiinnostunut tms. Kannattaa ainakin kerran keskustella, jos tunteita oli. Ei kai tunteet tyhjästä tule.

      • Anonyymi

        Ei aloittajaa kiinnostanut keskustella. Hän vain ODOTTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittajaa kiinnostanut keskustella. Hän vain ODOTTI.

        No ei ole kukaan tulossa kuule keskustelemaan tunteista vaikka kuinka patistat tätä miesaloittajaa epäsuorasti🥱


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmettelet vielä miksi ei tapahdu! Los kiertopalkinto.

      • Anonyymi

        No tulihan se sieltä, kieronaama.


      • Anonyymi

        Taidat miesaloittaja terapoida itseäsi jupisemalla näihin hönöihin aloituksiisi aina sen hetkiselle katkeruuden kohteelle, kuten ihana kaupan kassa, joka olikin pettäjä koska sillä on jo poikaystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se sieltä, kieronaama.

        Joo, äläpä sinä yksäri jaksa enää kehitellä miehen länkutyksistä monimutkaisia narratiiveja millä vedättää näitä elämästä vieraantuneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, äläpä sinä yksäri jaksa enää kehitellä miehen länkutyksistä monimutkaisia narratiiveja millä vedättää näitä elämästä vieraantuneita

        Ehkä i:ki otti opikseen


    • Anonyymi

      Mikäli täältä sitä suhdetta pyrkii hakemaan, niin on täystin väärässä paikassa.

      • Anonyymi

        No se on varma asia, mutta yhtä palstareaalin mukaan tunnut ajattelevan kuin tämä mies, joka vedättää itseään tyhmempiä


    • Anonyymi

      Anteeksi. Minua vaan jännittää... Ehkä en vaan osaa. Älä kuitenkaan suutuspäissään tee mitään jota voisit katua myöhemmin vaan etsi rauhassa hyvä kaveri. Yritin sen minkä osasin mutta aika huonoa se taisi ollakin. Kaikkea hyvää sinulle.

    • Anonyymi

      Miksi toisaalla olet valmis tekemään mitä se vaatii mutta tämän suhteen et vaivaudu, tuo kertoo nyt kai omaa karua kieltään siitä että tässä ei ollut niinkään kyse meistä vaan sun omasta arvostuksen tarpeesta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe