Pirkanmaan Yrittäjät toimitusjohtaja kiusaa alaisiaan

Anonyymi-ap

Yleisradio paljasti eilen aluejärjestömme toimitusjohtajan kiusanneen ja alistaneen työntekijöitä. Osa on irtisanoutunut. Keinot ovat ainakin minusta työsuojelulain vastaisia ja karmeaa johtamista.

Entinen ja nykyinen aluejärjestön puheenjohtaja kehuskelevat naista. Myös Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja on tyytyväinen naiseen, joka oli aikaisemmin Stockmannin Tampereen johtaja. Työnantajien edustajilla on valvontavelvollisuus tai sitten he hyväksyvät nöyryyttämiset ym käsittämättömyydet.

Miten Stockmanin henkilökunta koki naisen ? Tuliko ikävä vai riemun kiljahdus ?

Nyt Pirkanmaan Yrittäjät hallitus heti koolle, lopputili ja ilmoitus Aamulehteen, jollei nykyisissä nöyryytetyissä ole sopivaa kunniallista ja ihmisiä arvostavaa johtajaa.

Jäsenmaksulaskut kaikilta toistaiseksi sivuun.

52

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikael Pentikäinen ei näe mitään vikaa johtajan toimissa ja on ajamassa duunaria kyykyttäviä työelämän heikennyksiä lakiin.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi eivät viime vuoden pj Janne Vuorinen ja nykyinen pj Jari Rajaniemi ole puuttuneet Jennin toimintaan ? Eivätkö tienneet, huomanneet tai tulleet sumutetuiksi ? Esimiehillä on valvonta- ja puuttumisvastuu. Vielä ehtii.

    • Anonyymi

      Nämä miehet ovat tyytyväisiä tähän kyseessä olevaan henkilöön. Mutta, mitätöimällä työntekijöitten kokemuksen se johtaa ennenpitkään irtisanoutumisiin.

      • Anonyymi

        tai vakaviin sairastumisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai vakaviin sairastumisiin

        Lääkekulut kasvaa, lääkefirmat kiittää


    • Anonyymi

      Miksi Vuorinen ja Rajaniemi ovat tyytyväisiä ?

      • Anonyymi

        Kyllä. Erittäin tyytyväisiä.


    • Anonyymi

      Suomalaiset johtajat = paska

    • Anonyymi

      Pahalta näyttää, tosi pahalta :/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yrittääkö Pirkanmaan Yrittäjät painaa unohduksiin ikävän asian ? Eikö työsuojelulain rikkominen ole nykyään rikos ?

      Miten Jenni pärjäsi Stockamannin Tampereen tavaratalon johtajana ? Oliko sama meno ?

    • Anonyymi

      Vastineissa olisi helppo tarttua faktoihin. Esimerkiksi numero 16. Haastateltujen määrä. Tai entä nimi, jota aihe koskee! Onhan tämä valittu vastinelinja omalla tavallaan toki toimiva: pois itse asiasta. Ne, jotka työntekijöitä ovat järjestön eri tilaisuuksissa nähneet ja tuntevat vuosien takaa (kymmenien vuosien takaa) näkevät kyllä kasvoista miten todellisuudessa voidaan.
      Juttu versus yrittäjäjärjestön vastinerumba on kuin teatteria; vielä ei voi tosin tietää onko tragediaa vai komediaa.

    • Anonyymi

      Vastike oli ei vastike

    • Anonyymi

      Toi vastine tosiaan on täysi nolla. Toivottavasti jaksavat painaa asiaa niin, että jotain tapahtuu. Mun tuli oikein vyysisesti paha olo kun tota luin. Ei ainutlaauinen tapahtuma, mutta jokainen näitä on liikaa. Sitä olen Pirkanmaalaisena ihmetellyt, miksi ihmeessä Aamulehti, Tamperelainen tai mikään muukaan media ole tähän tarttunut!

    • Anonyymi

      IS:n juttu toukokuulta 2013: "Helsingin Sanomien lähteiden mukaan yksi syy vastaavan päätoimittajan Mikael Pentikäisen potkuihin oli tyytymättömyys hänen johtamistapaansa, itsepäisyyteen ja ajoittaiseen ylimieliseksi tulkittuun käytökseen." Meininki ei ole näköjään paljoa muuttunut.

    • Anonyymi

      Voi olla niinkin, että jotkut hallituksen jäsenet on tietoisia ongelman todellisesta luonteesta, mutta heillä ei ole rohkeutta puuttua siihen. On tyypillistä kaikenlaisille hallituksille, että yksi tai muutama henkilö dominoi niissä ja muut on enempi tai vähempi myötäilijöitä. Tässä tapauksessa moni taitaa olla ehdolla tulevien vuosien vaaleissa.

    • Anonyymi

      Onpa harvinaisen kamalanoloinen nainen tämä Pöllönen. Juttelin parin ex-Stckmannilaisen kanssa, ja sama on kuulemma ollut meno jo siellä.
      Olen itse Pirkanmaan yritäjien jäsen, mutta eroan kyllä, jos älle menolle ei laiteta pistetä. Tosin itse näkisin, että tuton Haapaniemen sijaan syyllinen tähän on pikemminkin tuo eninen puheenjohaja Vuorinen, joka tuntuu kyllä olevan harvinaisen mauton ja hajuton ja ilmeisesti myös munaton mies!

    • Anonyymi

      Haapaniemi aloitti vasta vuoden vaihduttua joten ensisijainen katse Vuoriseen. Tosin Haapaniemi oli viime vuonna hallituksessa.

      Nyt on Vuorisen aihetta kertoa mitä tiesi ja näki.

      • Anonyymi

        Vuorinenki pelkää


    • Anonyymi

      Alka olemaan aika epätoivoista tämä Pirkanmaan yrittäjien taistelu. Jaan tässä viestin, minkä järjestömme (isohko puhdistus) oli saanut Kehräsaaressa.

      Tämän oli siis kirjoittanut sama Jari Haapaniemi, mikä oli jo ylen haastattelussa puhunut itsensä pussiin. Silmukka kiristyy


      PY-hallitus kokoontui eilen (28.4.) keskustelemaan Ylen viime viikolla julkaisemasta jutusta, joka koski Pirkanmaan Yrittäjiä. Otamme esitetyt väitteet vakavasti ja selvitämme niiden taustoja. Akuutin tilannekuvan oikeellisuuden varmistamiseksi olemme käyneet vuoropuhelua toimiston henkilökunnan kanssa ja saaneet heiltä vahvan viestin siitä, että heitä ei ole Ylen toimesta haastateltu, eivätkä he tunnista tai hyväksy nimettömänä esitettyjä väitteitä ja olettamuksia omasta työyhteisöstään. Muilta osin raportoimme hallituksen päättämistä toimista myöhemmin.

      Mikään työyhteisö ei ole koskaan ongelmaton ja työtä muuttuvassa maailmassa sekä järjestökentässä riittää. Meillä ongelmia ei lakaista maton alle, vaan työkykyyn ja toimintakulttuuriin vaikuttavia asioita kehitetään jatkuvasti.

      Onnistumiset ja hyvät tulokset tehdään yhdessä! Meilläkin niitä voidaan odottaa, jos jokainen tämän viestin saava henkilö uskoo ja toimii itse aktiivisesti organisaatiomme hyvän tahdon, muutoskyvyn ja keskinäisen luottamuksen vahvistamiseksi.
      Jari

      • Anonyymi

        Tää on muten täyttä paskaa. Tiedän, että ainakin E. S ja K ovat antaneet lausuntonsa asiasta, vaikka tietysi muuta väittävät. Eipä heillä tosin tuossa tilanteessa ole paljon vaihtoehtoja. Tämä korttitalo kyllä muuten kaatuu vielä, ja aika pian toivottavasti.
        Tiedän, että ainakin yksi työntekijä on niin sttessaantunut että on alkanut dokaaman vakavasti.


    • Anonyymi

      Tässä järjestössä on oikeustoimien uhalla kiellettyä voida pahoin. Jos kuitenkin voit pahoin pakene henkesi edestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😂 Näin taitaa jo muutama olla tehnyt. Perinteistä kaavaa noudattaen kiusattu lähtee, kiusaaja jää.


    • Anonyymi

      just näin - pahoin voinnista puhuminen on hyökkäys järjestöä kohtaan eikä oo sallittua. mölyt vaan mahaan ja nappia naamaan

      • Anonyymi

        Just näin. Tällä ajetaan porukkaa oikeasti hautaan. Toivoisin, että myö stätä tajutaan siellä hallituksessa. Joka siis loppu viimein on tästä kaiksta vasttuussa.


    • Anonyymi

      Miksi saman johtajan on annettu jo 15 vuotta kiusata alaisiaan? Eikö mitään ole opittu Stockmanin huonoista kokemuksista? Ei ihme että Stockmanila jo meni huonosti..

      • Anonyymi

        Tästtä kuulin, että Suomen Kuvalehti on onneksi niin sanotusti jutun päällä. Ovat kuulemma saaneet jo yli 10 henkeä tuotakin jututettavaksi. Onneksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästtä kuulin, että Suomen Kuvalehti on onneksi niin sanotusti jutun päällä. Ovat kuulemma saaneet jo yli 10 henkeä tuotakin jututettavaksi. Onneksi.

        👏👏👏👏


    • Anonyymi

      Mää tutustuin tähän vasta nyt. En tajua, miten toi Jenni Pöllänen voi jatkaa tämän jutun julkaisun jälkeen. Se ihmetyttää myös, ettei ole aiheuttanut enempää polemiikkia netissä. Kuulostaa siltä, että joutuu vielä rikosoikeuteen vastaamaan tästä. Sympatiani ovat työntekijöiden puolella, vaikka itse yrittäjä olenkin!

    • Anonyymi

      Mulla on kaveri tuolla töissä. Pitääkin soitella ja kysyä, mitä vittua tuolla tapahtuu!

      • Anonyymi

        Samoi mulla, tai ainakin oli. Kunhan kaupanteko loppuu, mä pistän kanssa linjatt kuumiksi.


    • Anonyymi

      Oho, kaverini joka oli aina pätkässä, meni myöntämään, että nykyisistä työntekijöistä ainakin kolme olisi ollut mukana haastattelussa, joka siis on aivan päinvastainen kuva kun mitä Pirkanmaan yrittäjäjärjestö on tiedottanut. Kertoi myös että meno on kuin inkvisitiosta.ja tottahan on että vaikea olisi kertoa totuutta jos sitä kysytään ns pyssy ohimolla. Tästä tulee vielä iso juttu!

      • Anonyymi

        Ohhoh!


      • Anonyymi

        Vappubileissä kuulin luotettavasta lähtestä et ainakin 4 nykystä


    • Anonyymi

      Musta on vastuutonta että järjestön sisäisiä puidaan näin julkisesti. Se ylen teksti oli ihan ajojahti.

      • Anonyymi

        ei savua ilman tulta


    • Anonyymi

      Jäsenet maksavat liiton jäsenmaksun kautta yhdistyksen toiminnan, mihin sisältyvät palkat. Paikallisyhdistykset valitsevat hallituksen.

      YLEn tutkiva juttu ei voi olla keksitty ja perustunut Kauniaisten syväkurkkujen valheisiin.

    • Anonyymi

      8/8
      |
      02.05.2024 | 11:47
      Taas kuului uutta, nykyään yrityksen viestinnän asiantuntija tienaa 4300 euroa kuukaudessa!! Instagram tiedotuksesta se on iso summa.

      tästä huolimatta esimerkiksi tuon hyvin epämääräisen vastineen, oli kirjoittanut Kataleena Kortesuo -niminen konsultti, joka tituleeraa itseäään Suomen kalleimmaksi siivoajaksi.

      ihmettelen, kahdesta syystä. 1 vastine oli täysi susi eikä vastannut mihinkään.

      2 josnketran järjestössä on korkeapalkkainen viestikä, luulisi tämänmpisen onnistuvan hänen kauttan.

      tämän jutun kuulin taas paikallisyhdistyksissä, joista jokainen on tiedon lisääntyessä kääntämässä kelkkansa.

      Jenni Pölläsen eron lisäksi näyttää siltä, että myös Jari Haapaniemen on aika mennä.

      ostan poppareita!

    • Anonyymi

      Tää on taas selvästi sellanen tapaus jossa diktaattori pitää yllä omaa valtaasemaa pelolla, palkitsemisilla ja manipuloimalla. Hyödylliset idiootit on helppo noilla keinoin saada puhuun diktaattorin puolesta. Hyvä palkka - jota muualta ei saa - ja pelko sen menettämisestä on takuu varma keino.

      • Anonyymi
        UUSI

        Narsistin hovi...


    • Anonyymi

      Uutta tietoa taas,

      Nmetön soittaja oli uhkaillut Ylen syväkurkuiksi (16 kappaletta) epäilleitä tyyppejä. Olivat myös "puhdistaneet" erään entisen työntekijän nimen, mutta siis täysin epämoraalisia keinoja käyttäen.

      Parasta jutussa on, että tämä ns. puhdistettu oli yksi jutun puhuvistta päistä. Vaihtanut itse hommia hyvissä ajoin ja muuttanut paikkakunnaltta, joten ei liene enää niin peloissaan. Mutta koska joku oli hänelle ilmeisesti Pölläsen tai Vuorisen toimesta soittanut, oli valehdellut, mutta myös soittanut saman tien asiasta näille 15 muulle.

      Sananvapaus ja lehdistösuoja ovat isoja asioita, ja tämä tapaus on hyvä esimerkki, miksi niitä edelleen tarvitaan.

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä lopun alkua tässä ketjussa.

      Yöeensö en tykkää että asioita käydään näin julkkisesti, mutta tässä ymmärrän tuon hyvin.

      Googletin äsken tuon Pölläsen. Mielestäni oli hauska huomata hänen kasvonilmeensä aaiemmassa ylen jutusssa, jossa siis puhui talousvaikeuksista. Mua hämäsi se, että vaikka puhui lomauutuksista ja muista iin oli hymy suussa ja silmissä koko ajan.

      En ole psykiatri, mutta aika sosiopaatilta vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Miun mielestäni tämä kuulostaa kyllä vähän sellaiselta asialta, jota ei olisi pitänyt tuoda julkisuuteen. Työpaikoilla on ongelmia, enemmän tai vähemmän. Muta en koe asiallisena, että niitä käsitellään julkisuudessa. Ylen juttu oli asiallinen, mutta täällä taitaa karata monelta mopo käisistä!

    • Anonyymi

      Tässä siis vielä tämä konsulttu Kortesuon kirjoittama vastine:

      https://www.yrittajat.fi/uutiset/pirkanmaan-yrittajat-haluaa-olla-hyva-tyonantaja-myos-uudistumisen-keskella/

    • Anonyymi

      Mä tiedän noita lähtineitä aika hyvinkin, en näitä uusia. Sen tiedän, että kaikki heistä lähtivät omaehtoisesti ei siis potkuja tai mitään. Mutta siis kukaan ei kyllä lähtenyt hymyssä suin, vaan pikemminkin tilanteen pakottamana. Mä siis tiedän noista viidestä lähteneestä neljä, ja kaikki olivat pitkän linjan tekijöitä. Tosin mitä mä olen ymmärtänyt, niin saivat kaikki aika lihavan erorahan, sillä ehdolla että eivät puhu asiasta enempää. Tietävät siis vähän liikaa. Mun käsitys onkin, että ne on nämä nykyiset ketkä siellä on lähytenyt avatutumaan.

    • Anonyymi

      Aikamoista. Pöllänen ulos!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiusaaminen, mollaamisen, vähättely - millä nimellä kutsutaankaan, on tunneasia. Olemme kaikki erilaisia ja reagoimme eri tavalla. Toinen sisuuntuu jatkuvasta moittimisesta, toinen lamaantuu. Ahdistus ja masennus voivat kuulua reagointitapoihin. Hyvä johtaja ei käyttäydy niin, että kukaan voisi kokea noin.
      Asian julkinen esiin nosto on hyvä. Kiusaamista on koulujen lisäksi työpaikoilla. Yhtä vakavaa, ellei pahempaa, sillä sitä tekevät aikuiset! Aikuiset, joiden pitäisi ymmärtää tekojensa/sanojensa seuraukset. Jutussa kerrottiin myös, ja siitä oli kuvakaappauskin, että asiaa on koitettu viedä sisäisesti ensin. Vaan jos ei hallituksen jäsenillä riittänyt tahtoa jakaa tietoa tai joku kielsi tiedon viemisen eteenpäin, oli tämä varmasti oikea keino saada hallitus tietoiseksi. Se tuleeko mikään muuttumaan lienee arvoitus. Niin jäsenistölle, henkilökunnalle kuin hallituksellekin.
      Vanha sanonta lienee tähänkin toimiva: mikään ei muutu jos kukaan ei suutu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Paljon on kuulo- & luulopuheita ja spekulointia & arvuuttelua. Huhuja, että työntekijät ovat nimenneet ns. "syyllisiä", samoin hallituksessa väläytellään nimiä. Arvausleikithän on kivoja, mutta oli nimet ketä tahansa, pääpointti jää nyt leikkijöiltä unohduksiin: kiusaaja itse. Vai onko joku nähnyt jotakin vastinetta, anteeksipyyntöä häneltä??? Taitaa loistaa katoamisellaan.

      Ehkäpä hänet löytäisi siirtolapuutarhalta - puutarha hommat on nimittäin hyvää terapiaa ja sille varmaan nyt olisi tarvetta.
      https://www.siirtolapuutarhaliitto.fi/siirtolapuutarhaliitto/hallitus/
      Yllättäen muuten samoista puutarhapiireistä löytyy yksi Pirkanmaan Yrittäjien hallituksen jäsen. Sattumaa tietysti, että juuri tämä hallituslainen teki toimiston työntekijöiden työhyvinvointihaastattelut, joista ei kuuleman mukaan kerrottu työntekijöille tuloksia tai yhteenvetoa. Ehkei hallituksellekaan? Huhuja, juoruja, spekulointia - nehän ne taitavat olla monen elämän suolaa. Terveisin yks korvat höröllään juoruja kuunteleva (kun paljon kyselee niin paljon myös kuulee 😂)

      • Anonyymi
        UUSI

        Tosi bueno aika puutarhahommille


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyviä pointteja tähän keskusteluun. Nostaisi n esii neljä avainkysymystä:
      1. Onko hallitus yksimielisesti Pölläsen takana, kuten on annettu ymmärtää?
      2. Dokumenttien valossa asia on ollut tiedossa pidempään, onko asiaa pimitetty jopa hallitukselta. Jari H. Mielestäni väittää toista kun todisteet
      3. Onko tällä Pölläsellä niin sanottu johtajasopimus, koska sekin jää nyt hyvin epäselväksi?
      4. Onko kukaan edes koittanut saada näitä (ymmärrettävistä syistä) nimettömänä esiintyviä todistajia kiinni. Nyt se kä PY että SY ottivat kilpipuolustuksen. Se ihmetyttää kummasti.

      DI Espoosta

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinkako paljon meidän vähävaraisten suomalaisetn pienyrittäjien rahoja on jo haaskatu aluejärjestö ongelmien peittelyyn ja tyhjiin uudistushöpinöihin? mää vaan kysyn.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe