Kadun mieheltä kuulin, että kunnolla ja aiheesta. Pitääkö paikkansa?
Kuka sai turpaan Marjuskassa?
42
1405
Vastaukset
- Anonyymi
No olisit kysynyt siltä katujen mieheltä.
- Anonyymi
Kyllähän siitä kylillä puhutaan .....
- Anonyymi
Olisiko se ollut joku poliitikko?
- Anonyymi
Ilkkako?
- Anonyymi
Koko kylän rehellisin mieshän oli kuulema saanut pataan oikein isän kädestä .
- Anonyymi
No sehän se juuri olikin!
- Anonyymi
Tuleeko illan uutislähetykseen? Ylittää ehdottomasti uutiskynnyksen,kun känni-ääliöt riehuvat väkiviinan voimalla.
- Anonyymi
Että sitten kepulivassarit muuta paskaa taas keksi. Ruppeeko jutut loppumaan, ja vielä kunnallisvaalit tulossa.
- Anonyymi
Yrittikö lähennellä miestä?
- Anonyymi
Odottele sinä pelle vaan homottelukäräjiä.
- Anonyymi
Meneekö käräjille? Onko todistajat haalittu kasaan?
- Anonyymi
Kuka on se Haapaveden Kovin Kunkku,joka vetää heti nyrkillä ohtaan,jos naama ei miellytä?
- Anonyymi
Löikö ns. "Hampaat kurkkuun"?
- Anonyymi
Miksi tästä ei kerrottu mitään valtuustossa?
- Anonyymi
Olisihan siinäkin ollut aihetta kyselyt ja aloitteet saarnassa.
- Anonyymi
Joo oli heti pudonnut kanveesiin!
Kaikille ei voi suutaan soittaa ilman seurauksia, sanoi Melliini! - Anonyymi
- Anonyymi
Kepuvassareiden mielikuvituksen tuotoksia täällä taas kirjotellaan. Alkaa norttisormillakin jutunaiheet loppumaan kun kepun kannatus laahaa alamaissa.
- Anonyymi
Eivät kuitenkaan ole homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kuitenkaan ole homoja.
Odottele sinä vassarinuori vaan niitä tulevia käräjiäs.
- Anonyymi
Kun on riski, niin uskaltaa tapellakin!!!
- Anonyymi
Taisi loppua ennen kuin alkoi
- Anonyymi
Pullisteliko hauikset?
- Anonyymi
No nyt on lapsellista taas
- Anonyymi
Oliko isokin "Haba"?
- Anonyymi
Lentikö hampaat lattiaan?
- Anonyymi
Mikä 10v nulikka siellä kirjottelee? Eikö äiti ole kieltänyt käyttämästä nettiä ilman valvontaa?
- Anonyymi
Joku lessu saanu kommenteista päätellen tynnyrinsä kannen auki.
- Anonyymi
Tuskin sitä ohtalamppu miestä on pätkitty, eikä marjuskaan olisi asiaa ohtalamppu päässä.
- Anonyymi
Se oli menny haukkuun yhtä normi miestä, mutta tämä ei oikeen tykänny turvansoitosta ja veti päin näköä!
- Anonyymi
Kaikki eivät hyväksy seksuaalista erillaisuutta.
- Anonyymi
Lentikö nokka poskelle?
- Anonyymi
Mikä vitun ihme se on, jos noissa juoppojen tappelu paikoissa turpaansa saa. Ei tarvitse syytä olla on ne sellaisia kusi paska paikkoja. Juottoloissa ei ole muutakuin voimien koittelua, jopottelua ja itsensä kehumista, hyi helvetti.
- Anonyymi
ja räkii lopuksi
- Anonyymi
Ei tartte tulla aukoon päätä ainaskaan mulle baaritiskillä. Se on tasan tarkkaan varma,että turpiin tulee,jos tuut mulle viisasteleen.
- Anonyymi
Elämänkoulu on vahva sinussa.
- Anonyymi
Tosi miehen puhetta!
- Anonyymi
Tänään otetaan Voimaviinaa. Ja katotaan kuka on kuka.
- Anonyymi
Pitäjän inhotuin tämä räkijä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18376886
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Säälikää meijän Ilkkaa kuiteski. Sillä on niin vaikeaa saaha Haapavesi vallattua.
- Anonyymi
Meinaakko, että se yrittää Haapaveen diktaattoriksi?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269