mä kait sanon itseäni sellaiseksi. En tosin ole sellainen hippi joka vastustaa armeijaa, mutta kait mä hippi kuitenkin oon, koska moni kohta hipistä täsmää kuitenki minuun. Sellainen hippi en ole joka käyttää päihteitä kun hippeihin usein yhdistetään päihteet. Ei kaikki hipit ole tietenkään samanlaisia täysin. Samoja piirteitä voi löytyä. Tosin hipit on paljonhaukuttuja koska hipit voi saada helposti turpiin kovanaamoilta. Myös juntteja haukutaan liikaa mutta ymmärrän sen silloin jos on ikävästikäyttäytyvä juntti joka lähinnä tappelee humalassa, kaahaa autolla kuin hullu ja heittelee ihmisille ilkeitä kommentteja(se on huonotapaista juntteutta se!) mutta on myös hyvinkäyttäytyviä juntteja eli käytöstavat voi olla sellaiset kuten röyhtäilyä, piereskelyä(käytän toki järkeäni siten että en piereskele julkisilla paikoilla enkä ainakaan silloin jos on ihmisiä lähellä), ja usein liikkua olovaatteissa(esim pieruverkkarit ) ja kaivella nenää.
moni voi käsittää termit juntti ja hippi täysin väärin. Ehken minäkään täysin varma ole mitä kaikkea ne voi tarkoottaa.
onko hyväntahtoiset hippijuntit katoava ihmislaji??
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ole keskenäs ihan mitä huvittaa. Vedä vaikka lippalakki kiharan munakarvatukkasi peitoksi.
- Anonyymi
voishan tuon vetästä ko hiukset on kuin räsymatto laatutasoltaan, mut tosin kaljuuntumisen vaaraa ei ole, ku tukka on niin paksu! Hah =)
- Anonyymi
Hippijuntti vai juppih.....ti
- Anonyymi
kovasti kyl noi naiset kiinnostaa, sillä oon aika seksuaalisesti kiihkeä, mut eipä ole tullut harrastettua irtosuhteita &yhden yön juttuja. Ihan neitsyenä koko ikä menty =)
tai no melkein sain joskus 20 vuotta sitten, mutta jäi suuteluun eikä edenny pitemmälle. Hyvin on pärjätty iliman naistakin eikä naisessa tärkeintä ole se ulkonäkö vaan sielun taso on parempi juttu. Ei kai kukaan mee suhteeseen sen yhden asian takia?? En jaksa uskoa. Miehet ei sen sijjaan kiinnosta mua kun en tunne minkäänlaista vetoa heitä kohtaan. Homoja en syrji kuitenkaan koska on nekin ihisiä siinä ku muutki.
- Anonyymi
tai ei se röyhtäily ja piereskely nyt niin hyviä tapoja ole, mut on ne parempia kuin muunlainen "negatiivisempi" juntteilu .
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18377008
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279