En minä sinua pysty ikinä unohtamaan nainen

Anonyymi-ap

Aina kun muistelen niin tiedän miksi rakastuin sinuun silloin ja jos hetkeksi unohdan niin palaat kummittelemaan ja kaipuu luoksesi alkaa repimään sydäntä. Ikävä kaikkea sinussa ja sitä mitä sait minut tuntemaan, sinä ihana minulle kaikista kaunein ❤️

25

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      💕💕

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Todennäköisesti kohtelit häntä kuin 💩

      • Anonyymi

        En kohdellut silloin, ehkä loppuvaiheessa pidin itsestäänselvänä. Ero tuntui pieneltä kuolemalta ❤️💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kohdellut silloin, ehkä loppuvaiheessa pidin itsestäänselvänä. Ero tuntui pieneltä kuolemalta ❤️💔

        Itse en ota yhtäkään ihmistä takaisin elämääni, jos on kohdellut huonosti. Ne ihmiset ei ole olemassa enää minulle. En halua ajatustakaan uhrata heille.

        Kannattaa siis miettiä olisiko aika mennä eteenpäin sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ota yhtäkään ihmistä takaisin elämääni, jos on kohdellut huonosti. Ne ihmiset ei ole olemassa enää minulle. En halua ajatustakaan uhrata heille.

        Kannattaa siis miettiä olisiko aika mennä eteenpäin sinunkin.

        Ei hän minua huolisikaan enää. Olen ruma ja arvoton hylkiö... mutta sille en mahda minkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ota yhtäkään ihmistä takaisin elämääni, jos on kohdellut huonosti. Ne ihmiset ei ole olemassa enää minulle. En halua ajatustakaan uhrata heille.

        Kannattaa siis miettiä olisiko aika mennä eteenpäin sinunkin.

        Kunnon mielensäpahoittaja liikenteessä😂. Mahtaa olla yksinäistä elämää kun polttaa siltoja.
        Ps. Salaa toivot että joku täällä sinulle kirjoittaa.
        Voit omia vaikka tämän❤️


    • Anonyymi

      Se on ollut sitten todellista rakkautta💔

    • Anonyymi

      Onhan se lohdullista kai että on edes ne kauniit muistot ja silloin tällöin ikävä.
      Jos nämä loppuiäksi riittävät niin sittenhän elämä on täydellistä..😏
      Suo anteeksi jos olen sarkastinen, kuuluu luonteeseen joka elämän edetessä jostain syystä kovettunut eikä enää niin naiivi ja sinisilmäinen.
      Katkera en kuitenkaan ole, minähän se itse tein päätöksen.. toki olosuhteet myös pakottivat siihen.
      Oli hänkin yksi jota mieluiten muistelee ja joskus ikävöinkin, jos lohduttaa.
      Olihan meillä yhteistä, se ❤️

      • Anonyymi

        Niin siis kukas sinä nyt sitten olet?


      • Anonyymi

        Nainen vaan


    • Niin, mitäpä tuohon voi sanoa. Jotakin lohduttavaa haluaisin sulle Aloittaja kirjoittaa. Se, että olet noin syvästi tuntenut on kauneinta mitä ihminen voi kohdata. Rakkauden ei kuulu satuttaa, mutta ymmärrän kaipuusi kyllä.

      Minäkin olen kaivannut erästä miestä pitkään, välillä ikävä tosiaan raastoi rintaa, kunnes päätin tuntea kaikki tunteet siten kuin ne milloinkin tulevat. Lopulta tuska helpotti ja jäljelle jäi pelkkä kiitollisuus siitä, että hänet sain kohdata. Jäi kauniit muistot, jotka joskus saavat haikeaksi mielen ja silloin saan itseni kiinni haaveilemasta, että mitä jos tilanne olisi ollut toinen. Mitä jos? Mutta sitten palaan takaisin todellisuuteen ja jatkan elämääni hymyssäsuin uusia seikkailuja kohti 🥰

      Takatalvesta huolimatta hyvää kevättä! Uusia alkuja kohti! 🌱🌿☀️

    • Anonyymi

      Mun mielestä ei voi olla rakkautta jos ei tunne kipua. En usko, että koskaan unohtuu tunteiden vankina pitää nyt olla lopun elämän ei voi enää lopettaa. Hetkeksi korkeintaan ja palaa 🌸💗
      aina korkojen kanssa tunne riehumaan💗🌸 n>m

      • Anonyymi

        Ei rakkauden kuulu tuottaa kipua. Toistat jotain kotoa opittua mallia. Rakkauden tulisi olla turvasatama sen molemmille osapuolille.


    • Anonyymi

      Minäkään en miestä merkitsee paljon edelleen voisipa mennä ajassa takas. !

    • Anonyymi

      Mutta varattuna olet edelleen.. muuten olisit jo täällä!

      • Anonyymi

        Koskas pyysit!?


      • Anonyymi

        Ei liity varatut tähän. T. Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity varatut tähän. T. Aloittaja

        Mikä siis on ongelma? Mikä estää, että te olisitte pari? Oikeastihan esteitä ei ole olemassa, paitsi tietenkin yksipuoliset tunteet. Niitä ei pysty muuttamaan, kaikki muut esteet pystyy toki voittamaan. Paitsi kuoleman, se on toki lopullinen. Mutta rakkaus ei lopu silloinkaan. Aito rakkaus on ikuinen 🩷🥰


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Mikä siis on ongelma? Mikä estää, että te olisitte pari? Oikeastihan esteitä ei ole olemassa, paitsi tietenkin yksipuoliset tunteet. Niitä ei pysty muuttamaan, kaikki muut esteet pystyy toki voittamaan. Paitsi kuoleman, se on toki lopullinen. Mutta rakkaus ei lopu silloinkaan. Aito rakkaus on ikuinen 🩷🥰

        Ei hän halua minua.En täytä ulkonäkökriteerejä ja Ymmärrän sen kyllä. T. Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän halua minua.En täytä ulkonäkökriteerejä ja Ymmärrän sen kyllä. T. Aloittaja

        No siinä tapauksessa se ei ole todellista rakkautta, valitettavasti. Aito oikea rakkaus ei nimittäin perustu ulkoisiin seikkoihin vaan niihin henkisiin puoliin. Luonne, persoonallisuus, arvot, elämäntyyli, toisen arvostaminen, kunnioitus toista kohtaan, rehellisyys, luottamus, hellyys, henkinen ja fyysinen yhteys, huumori, läsnäolo, yhteinen aika ja tekeminen, kiinnostuksenkohteet, ilo yhdessäolosta, halu kasvaa ja kehittyä yhdessä, myös oman ajan vaaliminen, ystävät jne. ovat niitä tärkeitä
        asioita, jotka tarvitaan hyvään parisuhteeseen ja sen terveellisen perustaan.

        Aloittaja, sun kantsii mennä elämässä eteenpäin ja antaa rakkaudelle mahdollisuus. Silloin se sun elämän ihminen voi astua sun elämään. Onnea sun polulle! 🥰🩷


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        No siinä tapauksessa se ei ole todellista rakkautta, valitettavasti. Aito oikea rakkaus ei nimittäin perustu ulkoisiin seikkoihin vaan niihin henkisiin puoliin. Luonne, persoonallisuus, arvot, elämäntyyli, toisen arvostaminen, kunnioitus toista kohtaan, rehellisyys, luottamus, hellyys, henkinen ja fyysinen yhteys, huumori, läsnäolo, yhteinen aika ja tekeminen, kiinnostuksenkohteet, ilo yhdessäolosta, halu kasvaa ja kehittyä yhdessä, myös oman ajan vaaliminen, ystävät jne. ovat niitä tärkeitä
        asioita, jotka tarvitaan hyvään parisuhteeseen ja sen terveellisen perustaan.

        Aloittaja, sun kantsii mennä elämässä eteenpäin ja antaa rakkaudelle mahdollisuus. Silloin se sun elämän ihminen voi astua sun elämään. Onnea sun polulle! 🥰🩷

        Tätäkin lukiessa tajua taas tosi kipeästi sen seikan
        Et mä mä myös rakastan miestä jota eniten
        haluan vaikkei saisi
        Mä tajunnu oon monet asiat rakkaudeksi myöhemmin
        Naiselta sivusta.


    • Anonyymi

      Miksi pyytäisin varattua?

      • Anonyymi

        Niin sun pääsi on varattu, arvaa minne?


      • Anonyymi

        Varmaan kannattais kuunnella ennen kuin tekee johtopäätöksiä. Ei tiedä mitä menettää...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe