Hei hoo mitä kuuluu

Anonyymi-ap

Iltaan? Olen ajatellut sinua kokoillan... Vaikka joskus ois pientä väittelyä tai erimielisyyksiäkin niin silti olet silmissäni ihanin ja rakkain ja ajattelen sinua lähes kokoajan... Rehellisesti sanottuna koko vapaanajan. Sinun silmät hymy huulet ja kaikki aahh olet niin ihana... Mua jäi vähän vaivaamaan yksi asia minkä sanoit mikä ei varsinaisesti minua tarkoittanut mutta koin epäonnistuneeni siinä että olisit viihtynyt minun kanssa.

Ehkä olet ollut turhautunutkin välillä ja ymmärrän sen ja syy on kyllä yksin minun... Miksi mun pitää olla näin huono? Haluaisin lähestyä mutta se on vaikeaa koska takaraivossa edelleen painaa aiemmat epäonnistumiseni. Olen kyllä huomannut että jotain pientä rivien välistä vihjailua olet sanonut ja kehonkieli joka saa sydämeni läpättämään sinulle...

Tiedän että minussa on jotain vikaa tai jotain minkä takia et luota minuun... onhan muutkin huomanneet että saatan välillä vähän itsekseni hymyillä. Tiedätkö miksi? Siksi koska olen niin onnellinen ja se johtuu kulta sinusta rakastan sinua... 💗

tee

5

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas olet 💗

      • Anonyymi

        Voi rakas niin sinäkin olet rakas. 😊💗

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas niin sinäkin olet rakas. 😊💗

        ap

        Älä mene tuohon troIIiin. Se oikeasti vaan leikkii palstalla.


    • Anonyymi

      Mun sydän sulaa. -sivusta

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ K­­u­­­u­­­m­a­t­­ ­­t­­­y­­­t­­­ö­t­­ ­­o­­­d­­o­­t­t­­­a­­v­­­­­a­­­t­ ­­s­­i­­­n­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18377775

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe