Cuckold mies on paras

Anonyymi-ap

mitä nainen voi saada. Hellä, rakastava, ymmärtäväinen, avaramielinen, hauska, ei mustis, ei kateellinen. Minä, 48v. nainen, sanon tuon 20 vuoden kokemuksesta. Rakastan seksiä ja monenlaisia fetissejä. Olen ollut tuon miehen kanssa naimisissa ja olen edeleenkin. Halusin virallisen suhteen, mutta myös vapauden, toki mieheni ehdoilla, joita en lähde tässä luetteloimaan. Millään muulla tavoin en olisi voinut toteuttaa seksuaalisuuttani. Valtava määrä orgasmeja ja kokemuksia, mieheni luvalla ja hyväksyminä satojen eri miesten kanssa.

7

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, mutta voi siinäkin suhteessa olla niitä kareja, joihin törmätä. Olen 53 v. ja mullakin on tuosta jonkinverran kokemusta. Pääosin noin, kuin kerroit. tärkeintä on osata pitää tunteet ja seksi erillään. Eikä pidä alkaa seurustelemaan noiden vieraiden kumppanien kanssa.

• Anonyymi

Jos tykkää seksistä ja vaihtelusta.

• Anonyymi

Meillä sama, olen siis itse cuckold mies ja molemmat saadaan nautintomme kun suhde on cuckold suhde.

• Anonyymi

Minua kiihottaa ihan vietävästi, kun oma mies katselee, kun panen vieraan kanssa. Kyllä elämä voi olla aikuisten leikkiä.

• Anonyymi

Minulla on myös cuckold mies. On vain sovittu tietyt säännöt tuolle, ettei mopo keuli. Olen ihastunut itseäni puolta nuoremppin miehiin. Ei useammin, kuin kahden viikon välein. Partnereille tehdään selväksi, että tämä oli tässä. Jos kaipaamme lisää sulta, niin otamme yhteyttä. Älä sinä soittele meille. En ole kranttu ulkonäön suhteen tai sen koon. Pano se on huononpikin pano. Jos Bull alkaa tekemään jotakin, mikä ei käy minulle tai mun miehelle se on heti seis. Naisen ei on ei. Mies ehdottaa, mutta minä päätän kenen kanssa. Muutama juttu on pitänyt pistää poikki vuosien kuluessa. Olen 40+ nainen.

• Anonyymi

Meillä taas emäntä ja itsekin tykätään että touuhuissa mukana vanhempi mies. Itse ollaan neljänkymmenen molemminpuolin. Kun vaimo saa isompaa ja kestävää mikä täyttää paikat kunnolla niin itselle tulee samalla upea kiihottumisen tunne.

• Anonyymi

Vaimo suosii nuoria miehiä irtovieraissa. Nuoret jaksaa ja spermaa tulee useamman kerran. Myös vakiovieras oli aikanaan nuori, kuten me kaikki, mutta on siitä ikääntynyt reilulla parillakymmenellä vuodella. Ihan ensimmäisillä kerroilla oli myös ikämiehiä mukana koska olivat luotettavampia ja heillä oli vaimoiltaan luvat, niin vaimo sai kunnolla spermaa ilman että tarvi turvautua kumiin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6847
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3946
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2827
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1702
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1692
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1418
    Aihe