Cuckold mies on paras

Anonyymi-ap

mitä nainen voi saada. Hellä, rakastava, ymmärtäväinen, avaramielinen, hauska, ei mustis, ei kateellinen. Minä, 48v. nainen, sanon tuon 20 vuoden kokemuksesta. Rakastan seksiä ja monenlaisia fetissejä. Olen ollut tuon miehen kanssa naimisissa ja olen edeleenkin. Halusin virallisen suhteen, mutta myös vapauden, toki mieheni ehdoilla, joita en lähde tässä luetteloimaan. Millään muulla tavoin en olisi voinut toteuttaa seksuaalisuuttani. Valtava määrä orgasmeja ja kokemuksia, mieheni luvalla ja hyväksyminä satojen eri miesten kanssa.

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, mutta voi siinäkin suhteessa olla niitä kareja, joihin törmätä. Olen 53 v. ja mullakin on tuosta jonkinverran kokemusta. Pääosin noin, kuin kerroit. tärkeintä on osata pitää tunteet ja seksi erillään. Eikä pidä alkaa seurustelemaan noiden vieraiden kumppanien kanssa.

      • Anonyymi

        Jos tykkää seksistä ja vaihtelusta.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Meillä sama, olen siis itse cuckold mies ja molemmat saadaan nautintomme kun suhde on cuckold suhde.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa ihan vietävästi, kun oma mies katselee, kun panen vieraan kanssa. Kyllä elämä voi olla aikuisten leikkiä.

    • Anonyymi

      Minulla on myös cuckold mies. On vain sovittu tietyt säännöt tuolle, ettei mopo keuli. Olen ihastunut itseäni puolta nuoremppin miehiin. Ei useammin, kuin kahden viikon välein. Partnereille tehdään selväksi, että tämä oli tässä. Jos kaipaamme lisää sulta, niin otamme yhteyttä. Älä sinä soittele meille. En ole kranttu ulkonäön suhteen tai sen koon. Pano se on huononpikin pano. Jos Bull alkaa tekemään jotakin, mikä ei käy minulle tai mun miehelle se on heti seis. Naisen ei on ei. Mies ehdottaa, mutta minä päätän kenen kanssa. Muutama juttu on pitänyt pistää poikki vuosien kuluessa. Olen 40+ nainen.

      • Anonyymi

        Meillä taas emäntä ja itsekin tykätään että touuhuissa mukana vanhempi mies. Itse ollaan neljänkymmenen molemminpuolin. Kun vaimo saa isompaa ja kestävää mikä täyttää paikat kunnolla niin itselle tulee samalla upea kiihottumisen tunne.


      • Anonyymi

        Vaimo suosii nuoria miehiä irtovieraissa. Nuoret jaksaa ja spermaa tulee useamman kerran. Myös vakiovieras oli aikanaan nuori, kuten me kaikki, mutta on siitä ikääntynyt reilulla parillakymmenellä vuodella. Ihan ensimmäisillä kerroilla oli myös ikämiehiä mukana koska olivat luotettavampia ja heillä oli vaimoiltaan luvat, niin vaimo sai kunnolla spermaa ilman että tarvi turvautua kumiin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe