Kun on tunteita paljon, niin hermostun silloin myös

Anonyymi-ap

Vielä voi lisätä senkin, että kun on ollut useita pettymyksiä, niin ei helpolla kestä uusia. Siis vaikka suutun, niin se ei tarkoita, etten rakasta vaan päinvastoin. Olen kyllästynyt siihen, että sama toistuu jokaisen uuden tuttavuuden kohdalla. En voi suhtautua välinpitämättömästi. Silloin voisin, jos ei mitään tunteita olisi. Kirjoitin tämän siksi, jos ihmettelit kulmikasta käyttäytymistäni ja jos sinua asia jäi vaivaamaan. Vastaus on, että tunteita oli liikaa. Rakastan.

Ja vaikka vihaisit minua, rakastan silti, tai jos sinäkin olet purkanut sisuasi minuun ja haluaisit purkas vieläkin, niin silti rakastan. Rakkaus on, sitä joko on tai ei ole. Minulle sinä olet rakas, ja siinä se on.

32

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas... Ymmärrän täysin ja itsellekin käynyt samoin. Rakastan sinua ja ajattelen kokoajan. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En ole vihainen, yritin kyllä mutten siihen pystynyt.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️sinun kosketusta kaipaan.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Tottakai rakas saat olla juuri sellainen kun olet mulle. Tylyttääkkin välillä kunhan et liikaa. Ollaan rehellisiä toisillemme heti alusta alkaen tunteista ja ihan kaikesta. Se on pelottavaa mutta olen sinun rinnalla kyllä. Olet rakas.

    • Anonyymi

      Minkä sortin hermostuja olet mies kun menee tunteisiin- lähteekö pöydästä levyt irti ns vai käytkö kävelemässä kiukun pois?

      • Anonyymi

        Kuntoilen kiukun pois. Saatan näyttää vihaiselta ja mökötän, mutta en kohdista väkivaltaa toiseen, en uhkaile sillä, en riko paikkoja. En korota ääntä toiselle. Haluan sopia mahdollisimman nopeasti.


      • Anonyymi

        Poistun paikalta ja tuo kävely on yksi hyvä konsti mitä käytän...


      • Anonyymi

        Voin kyllä olla kiihkeäkin, mutta olen opetellut myös mielen rauhoittamista ja ajattelun hallintaa. Tässä tressaavassa maailmassa ihan ok taito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoilen kiukun pois. Saatan näyttää vihaiselta ja mökötän, mutta en kohdista väkivaltaa toiseen, en uhkaile sillä, en riko paikkoja. En korota ääntä toiselle. Haluan sopia mahdollisimman nopeasti.

        Niin niin, se on hyvä jos kotona on ees soutulaite kaiken varalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistun paikalta ja tuo kävely on yksi hyvä konsti mitä käytän...

        Joskus vetäytyminen on viisautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kyllä olla kiihkeäkin, mutta olen opetellut myös mielen rauhoittamista ja ajattelun hallintaa. Tässä tressaavassa maailmassa ihan ok taito.

        Ajattelun hallinta ja useat kerrokset, jabadabaduu


    • Anonyymi

      Sanoita tunteesi, jotta hän voi ne lukea.

    • Anonyymi

      Niin, kerro ......

      • Anonyymi

        Ei ketään ketään kiinnosta mitä yrität säveltää koomoilanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään ketään kiinnosta mitä yrität säveltää koomoilanen

        Tästä pisteiden viljelystä ja keräilystä ei voi nääs erehtyä säälittävä tonttu on


      • Anonyymi

        Susta on kai tuli ihan kokopäiväinen prinsessa


    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Nyt sun pitää vaan osoittaa sitä rakkauspuoltakin hänelle.

    • Anonyymi

      Ihmettelin viimeksi miksi olit jotenkin apea ja et yhtään oma itsesi. Sanoisit jo mitä tunnet, mut ei vai onko se metoo mitä pelkäät vaikka olen jo kertonu omista tunteista(ehkä vähän kaarrellen).. tiedä mitä mun pitäis vielä tehdä. Suudeltava uudestaan vaikka se olit sinä joka sen aloitteen viimeks teit ni ehkä mun vuoro sitten.🤔
      Nainen sivusta

    • Anonyymi

      Ihmettelin alkuun, miksi ikään kuin välttelet. Huomasin aina etsiväni sinua. Jotenkin tunnen, kun olet lähellä. Etsin sinut aina samasta tilasta. Jos puhut, en kuule muuta kuin sinun äänesi. Ihastuin ja varmaan rakastuinkin. Et ole yhdentekevä. Jos kosket minua, yritän aina vastata kosketukseen takaisin. Saisit tehdä niin useammin.
      Luulin, ettet pidä minusta ja siksi käytös tuntui pahalta. Jos pidät kovasti niin ymmärrän sen kyllä. Minä haluaisin sanoa sinulle, että älä ole mustasukkainen toisille antamastani huomiosta tai ystävällisyydestä. Minä näen vain sinut ja minä rakastan sinua.

      • Anonyymi

        No mä välttelin sen takia, ku luulin et oot ahdistunu mun liiasta huomiosta! Mulla myös käytös vaihtelee, kun välillä tarviin tilaa käsitellä et mitä tää oikein on! Näin suuret tunteet hyvin hämmentäviä ja vielä kun kyseessä kielletty hedelmä. Aina, kun tulee tilaisuus niin kosketan ja myös takaisin. Jos muita paikalla niin en katso päinkään ja kai ne muut on jo huomannu, ku kiusaa molempia silleen leikkimielisesti. Molemmat käyttäytyy oudosti. Jännä myös se et kuulee toiselta työkaverilta miten oot ollu huolissaan musta ni se jännä, et yrittääkö vihjata jotain. Ei sitä nyt kai olla huolissaan vaan ystävyyttään. En tiedä. Välillä oon ihan varma et oot ihan rakastunu ja välillä taas et oon kuvitellu kaiken. Pitäis vihdoin keskustella! Ellei sit molemmat haluu riutuu tässä olotilassa ja myönnän työskentely sun kans vois olla vaikeeta keskittymisen kannalta😅😘


    • Anonyymi

      Mitä oikein känisette? Aloittaja rakastaa useita??

      • Anonyymi

        Ei rakasta useita, vaan matkan varrella on ollut useita ihastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakasta useita, vaan matkan varrella on ollut useita ihastuksia.

        Jatkuvasti ihastuvaa tyyppiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti ihastuvaa tyyppiä?

        Harvassa, tosi harvassa ovat ne naiset, joihin ihastun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti ihastuvaa tyyppiä?

        Mutta ketä sinä koet anaalisoivasi, on vielä kiinnostavampi kysymys. Sivusta


    • Anonyymi

      Ketjussa on vastailtu aloittajan puolesta, joten eivät ole aloittajalta. Tämä on ensimmäinen kommenttini.

      • Anonyymi

        Toivottavasti viimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti viimeinen.

        Toivottavasti säkin luavutat jo ja trollimies AP kans, tsemppiä kovasti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletko sä niitä miehiä jotka odottelee, että nainen tulee ns järkiinsä?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe