Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mietiskellyt tämmöistä asiaa

Anonyymi-ap

Tämä sairaus ja esim. Kehitysvammaisuus saattaa olla
Rangaistus edellisissä elämissä tehdyistä synneistä.
Osaatteko sanoa enempää?

62

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä tietysti ja lehmät lentää

      • Anonyymi

        Hyvää spinnausta disinformaatikko ketjussa on sinulle räätälöity viesti


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä sä puhut

    • Anonyymi

      Ei maailma toimi noin. Ihminen hajoaa kuollessaan atomeiksi eikä atomeilla ole muistia.

      • Anonyymi

        University of Oxford researchers have used a new technique to measure the movement of charged particles (ions) on the fastest ever timescale, revealing new insights into fundamental transport processes. These include the first demonstration that the flow of atoms or ions possesses a 'memory.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        University of Oxford researchers have used a new technique to measure the movement of charged particles (ions) on the fastest ever timescale, revealing new insights into fundamental transport processes. These include the first demonstration that the flow of atoms or ions possesses a 'memory.

        😂 Luehan tuo artikkeli. Ei puhuta mistään mikä olisi verrattavissa ihmisen muistiin tai liittyvän johonkin kuvitteelliseen reinkarnaatioon! 🤣


    • Anonyymi

      Ei ole rangaistus. Jumala ei lue rikkomuksia ihmisille juuri nyt. Hän on sovittanut kaikkien ihmisten kaikki synnit Jeesuksen ristin kuoleman kautta. Vammaisuus johtuu maailman korruptoituneesta tilasta ja siitä mitä ihmiset itse tekee itselleen ja toisille. Sinäkin saat rauhan Jumalan kanssa, kun vaan otat Jeesuksen turvaksesi. Turvaat siihen kuka hän on (Herra (kaiken auktoriteetin pää) ja Jumala (Luoja)), ja siihen että hän kuoli syntisyytesi tähden, ja hän nousi kuolleista.
      Jos Jumala lukisi lakia koko ajan ihmisille, me menisimme kaikki helvettiin. Uskova saa pysyvän armon ja anteeksiannon, usko siis. Voit vaikka rukoilla että Jeesus auttaisi sinua uskomaan, jos se tuntuu mahdottomalta.

      • Anonyymi

        ....
        Maailma ei ole oikeudenmukainen ja hyvä paikka. Täällä ihmisiä tapattavat valehtelevat poliitikot ja johtajat elävät pitkään ja lapsi kuka ei ehdi mitään pahaa tehdä, voi kuolla ennen syntymää. Maailma paljastaa itsessään sen, että ihminen on kääntänyt selkänsä Luojalle. Hän puuttuu. Puuttuu täydellinen oikeudenmukaisuus, ikuinen rakkaus, laupeus, viattomuus, puhdassydämisyys jne. Nuo ovat Jumalan piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Maailma ei ole oikeudenmukainen ja hyvä paikka. Täällä ihmisiä tapattavat valehtelevat poliitikot ja johtajat elävät pitkään ja lapsi kuka ei ehdi mitään pahaa tehdä, voi kuolla ennen syntymää. Maailma paljastaa itsessään sen, että ihminen on kääntänyt selkänsä Luojalle. Hän puuttuu. Puuttuu täydellinen oikeudenmukaisuus, ikuinen rakkaus, laupeus, viattomuus, puhdassydämisyys jne. Nuo ovat Jumalan piirteitä.

        ....
        Eikä Jumalan tarvitse ketään tällä hetkellä rangaista. Jeesusta rangaistiin kaikkien puolesta, siis Jumalaa itseään hänessä. Helvetti on olemassa ja se on niiden osa jotka pysyvät loppuun asti Jumalan vihollisina, eivätkä halua uskoa. He joutuvat siihen piinaan missä Jeesus Kristus on iankaikkisesti ollut. Mutta kun me uskomme, Jumalan armo tulee meidän osaksemme, ja sen armon sisältö on: hän verille ruoskittuna ja ristille tapettuna ja kuolleista nousseena.


      • "Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen"


        Totuus löytyy raamatustakin, se vaan riippuu että millä tavalla sitä lukee. Lukeeko sanat niinkuin ne on kirjoitettu, vai lukeeko mielikuvituksensa kautta kääntäen kaiken parhain päin..


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        "Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen"


        Totuus löytyy raamatustakin, se vaan riippuu että millä tavalla sitä lukee. Lukeeko sanat niinkuin ne on kirjoitettu, vai lukeeko mielikuvituksensa kautta kääntäen kaiken parhain päin..

        Juu ja sinä voisit opetella lukemaan asiat kontekstissa. Jumala sanoi nuo sanat Israelille. Mutta tottakai sinä luet Raamattua kuin piru ja väität että kaikki koskee kaikkia kaikkina aikakausina. Jumala todellakin kosti ja tulee kostamaan. Ristin jälkeen hänellä vain ei ole syytä kostaa juuri nyt. Aikakaudet muuttuvat. Hänen kostonsa ei ole jokaiselle tekojensa mukaan tässä hetkessä, vaan se on iankaikkinen kadotus niille, jotka eivät halua uskoa, sitten kun hän tuomitsee. Ei Jumala ole vain rakkaus vaan myös totuus ja oikeudenmukaisuus. Hän vihaa pahuutta ja pahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sinä voisit opetella lukemaan asiat kontekstissa. Jumala sanoi nuo sanat Israelille. Mutta tottakai sinä luet Raamattua kuin piru ja väität että kaikki koskee kaikkia kaikkina aikakausina. Jumala todellakin kosti ja tulee kostamaan. Ristin jälkeen hänellä vain ei ole syytä kostaa juuri nyt. Aikakaudet muuttuvat. Hänen kostonsa ei ole jokaiselle tekojensa mukaan tässä hetkessä, vaan se on iankaikkinen kadotus niille, jotka eivät halua uskoa, sitten kun hän tuomitsee. Ei Jumala ole vain rakkaus vaan myös totuus ja oikeudenmukaisuus. Hän vihaa pahuutta ja pahoja.

        ....
        Sinun ymmärtämättömin silmin tässä on ilmiselvä ristiriita:

        2 Korinttolaiskirje 5:19
        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        Ei lukenut rikkomuksia. Kuitenkin hän sanoi aiemmin Raamatussa että lukee rikkomukset useampaan sukupolveen... no tässä tapahtui aikakauden muutos. Me elämme aikaa ristin jälkeen. Raamattu on totta, myös sen puolesta kun siinä ilmoitetaan muutoksista Jumalan suhtautumisessa ihmisiin. Hän ei muutu, mutta hänen suhtautumisensa on muuttunut ristin myötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sinä voisit opetella lukemaan asiat kontekstissa. Jumala sanoi nuo sanat Israelille. Mutta tottakai sinä luet Raamattua kuin piru ja väität että kaikki koskee kaikkia kaikkina aikakausina. Jumala todellakin kosti ja tulee kostamaan. Ristin jälkeen hänellä vain ei ole syytä kostaa juuri nyt. Aikakaudet muuttuvat. Hänen kostonsa ei ole jokaiselle tekojensa mukaan tässä hetkessä, vaan se on iankaikkinen kadotus niille, jotka eivät halua uskoa, sitten kun hän tuomitsee. Ei Jumala ole vain rakkaus vaan myös totuus ja oikeudenmukaisuus. Hän vihaa pahuutta ja pahoja.

        Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!

        Raamatussa sanotaan milloin asiat koskee heitä ja milloin tämän ajan ihmisiä. Ja kyllä, ihmisiä on kusetettu aika paljon Raamatulla.

        Esimerkiksi tuo sinun lainauksesi on 5 Mooseksen kirja 5:9. Tuossa Jumala opettaa lakinsa Israelille. Ja kun irroitit sen kontekstista, esität Jumalan huonossa valossa. Näin siinä lukee oikeasti:

        5 Mooses 5:9-10
        "Älä kumarra niitä [epäjumalan kuvia]. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot mapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, JOTKA MINUA VIHAAVAT, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni."

        Jumala ei ole tehnyt samalla tavalla liittoa pakanakansojen kanssa.

        Roonalaiskirje 9:3-5
        "Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta, ovat israelilaisia; heidän on lapseus ja kirkkaus ja LIITOT JA LAIN ANTAMINEN ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, aamen!"

        Paavalin kirjeet on kirjoitettu pakanuudesta uskoontulleille, tähän aikakauteen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!

        Jätäppä toi raamatun sana sinne, jonne mennään sitä kuuntelemaan ja pyydä syntisi ja pahat tekosi anteeksi myös siltä jolle olet sitä tehnyt ja lopeta tommonen touhu, joka on uhria kohtaan raakaa ja sopimatonta! Toivotaan, ett saat pahat tekosi anteeksi, etkä itselles takaisin!


      • Anonyymi

        Jumala puuttuu kaikenaikaa rikkomuksiin.
        Tapaa emme yleensä tiedä, miten mistä kohdin hän näitä tekee.
        Valon lähestyessä pimeydenteot tulee väkisinkin esiin. Emme voi tietää nyt Jumala Seuraa meitä ja tunnin päästä, tällä hetkellä ei seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala puuttuu kaikenaikaa rikkomuksiin.
        Tapaa emme yleensä tiedä, miten mistä kohdin hän näitä tekee.
        Valon lähestyessä pimeydenteot tulee väkisinkin esiin. Emme voi tietää nyt Jumala Seuraa meitä ja tunnin päästä, tällä hetkellä ei seuraa.

        Jumala ei lue rikkomuksia tässä ajassa. Siksi lapsi joka ei ole ehtinyt tehdä pahaa kenellekään, voi sairastua ja kuolla, ja diktaattori porskuttaa eteenpäin murhautettuaan tuhansia nuoria miehiä. Maailma on pahan vallassa ja täynnä syntisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        "Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen"


        Totuus löytyy raamatustakin, se vaan riippuu että millä tavalla sitä lukee. Lukeeko sanat niinkuin ne on kirjoitettu, vai lukeeko mielikuvituksensa kautta kääntäen kaiken parhain päin..

        Ei se taivaanjumala kosta viattomille jälkipolville mitään. Sen vuoksi tuli poika ihmisen ja Jumalan väliin, että usko säilyy. Eihän toista ihmistä voi toisen synneistä tuomita. Tuon ymmärtää, vaikka ei koskaan olisi Raamattua avanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan milloin asiat koskee heitä ja milloin tämän ajan ihmisiä. Ja kyllä, ihmisiä on kusetettu aika paljon Raamatulla.

        Esimerkiksi tuo sinun lainauksesi on 5 Mooseksen kirja 5:9. Tuossa Jumala opettaa lakinsa Israelille. Ja kun irroitit sen kontekstista, esität Jumalan huonossa valossa. Näin siinä lukee oikeasti:

        5 Mooses 5:9-10
        "Älä kumarra niitä [epäjumalan kuvia]. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot mapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, JOTKA MINUA VIHAAVAT, mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni."

        Jumala ei ole tehnyt samalla tavalla liittoa pakanakansojen kanssa.

        Roonalaiskirje 9:3-5
        "Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta, ovat israelilaisia; heidän on lapseus ja kirkkaus ja LIITOT JA LAIN ANTAMINEN ja jumalanpalvelus ja lupaukset; heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, aamen!"

        Paavalin kirjeet on kirjoitettu pakanuudesta uskoontulleille, tähän aikakauteen.

        ....
        Tuossa ei sanota että "myös teidän on ... liitot ja lain antaminen" silti monet kirkot opettavat että noin on. Jos se on itsestäni kiinni, en maksa veroja mihinkään kirkkoon, joka kieltää Raamatun opetuksen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Hetkinen, mutta jumalahan sanoi kaikki sanansa israelilaisille! Sehän tarkoittaa sitten ettei mikään raamatussa koske meitä! Hyvänen aika! Meitä on huijattu vuosituhansia, alistettu ja tapettu ja verotettu ja vaikka mitä aivan turhaan! Se kaikki koski vain Israelilaisia, ei meitä!

        Sukukuntaa on ympäri maailman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätäppä toi raamatun sana sinne, jonne mennään sitä kuuntelemaan ja pyydä syntisi ja pahat tekosi anteeksi myös siltä jolle olet sitä tehnyt ja lopeta tommonen touhu, joka on uhria kohtaan raakaa ja sopimatonta! Toivotaan, ett saat pahat tekosi anteeksi, etkä itselles takaisin!

        Toivon että sinä pääset vielä itse sinne kirkkoosi uhriksi alttarille.

        Siis mielestäsi raamatun sanaa ei saa lainata eikä tulkita kukaan muu kuin naispappi kirkossa, ja sitä tulee kuunnella ja uskoa kaikki mitä se siellä sanoo?

        Kirjaimellisesti aidossa raamatussa puhutaan israelilaisista, israelin kansasta. Mikäli et siihen kansaan kuulu niin eihän se kirja eikä ne säännöt ole sinua varten alkuunkaan. Se on ihan omaa keksintöäsi että nuo asiat ulotetaan myös sinulle kuuluviksi, kirjan tekstin mukaan näin ei kuitenkaan ole.


    • Anonyymi

      Älä sinä palstaäijä siitä murehdi, eipähän ole ainakaan tarve laittaa kapuloita muille rattaisiin ja punoa juonia, joten ehkä näiden asianosaisten elämä on jossain mielessä parempaa kuin monilla katkeruuttaan oireilevilla esim

    • Osaisin sanoa paljonkin, mutta sitä tietoa ei voi noin vaan levitellä. Löydät kyllä tietoa kun alat tutkimaan asiaa ja etsimään. Netistä jo löytyy vaikka mitä aiheesta. Varsinkin jos osaa englantia.

      Mutta sanon vaan että voit olla täysin oikeassa tuossa epäilyssäsi. Nämä ovat yksilökohtaisia asioita, joten aivan varmasti ei pysty yleistämään kenenkään kohdalla. Yleisesti ottaen edellisissä elämissä tehdyt teot seuraavat sinua seuraavaan elämääsi, tavalla tai toisella. On monenlaisia ilmenemismuotoja olemassa ja mahdollisuuksia, rajattomasti.

      Tämä kaikki siis koskee vain sielullisia ihmisiä.... niiden joilla ei ole sielua ei tarvitse näillä asioilla vaivata päätään ollenkaan.

      • Anonyymi

        Jos sielunkierto ei olekaan totta ja jätät elämän elämättä koska uskot siihen, että sinulla on mahdollisuus siihen seuraavassa elämässä, voi sinulla jäädä melko paljon kokemisen arvoista kokematta. Toisaalta eipä tuo jää harmittamaan lähdön jälkeen jos tämä onkin ainoa elämä, se oli sitten vain siinä.


      • Anonyymi

        Jokaisella ihmisellä on sielu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sielunkierto ei olekaan totta ja jätät elämän elämättä koska uskot siihen, että sinulla on mahdollisuus siihen seuraavassa elämässä, voi sinulla jäädä melko paljon kokemisen arvoista kokematta. Toisaalta eipä tuo jää harmittamaan lähdön jälkeen jos tämä onkin ainoa elämä, se oli sitten vain siinä.

        Itselleni ei ole mitään epäselvää sielun suhteen tai entisten elämieni suhteen, ne asiat ovat minulle aivan liiankin todellisia, häiritsevän todellisia. Ei ole tilaa epäuskoon tai uskoon niitten suhteen. Sana "usko" ei liity tähän millään tavoin.

        On toki niitä "kokemusperäisiä" ihmisiä jotka haluavat keräillä erillaisia kokemuksia, itse en kuulu niihin. Haluan vain suorittaa sen minimin mikä on pakollista, ja sitten pois täältä. Tämä maailma ei ole minun paikkani, en pidä tästä yhtään. Tiedän kyllä miksi olen täällä, ja minusta tuntuu että en ole ihan vapaaehtoisesti täällä (vaikka voin olla väärässä sen suhteen kyllä, se on vain tunne)

        Mutta jos joku henkilö ei usko sieluun tai "sielunkiertoon", niin sitten sinun täytyy vaan ottaa kaikki irti tästä elämästäsi, jos tämä kerran on sinulle "ainoa elämäsi"... Näitä ihmisiä näkee paljon, usein lopulta kuolevat huumeisiin/alkoholiin, jos eivät sitten putoa vuoren rinteeltä kiivetessään, tai sukellusonnettomuudessa meren pohjalla.
        Jokainen eläköön niinkuin näkee parhaaksi, minulle nuo ihmiset eivät merkitse mitään, keskityn vain itseeni ja omaan elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on sielu.

        >>Jokaisella ihmisellä on sielu.>

        Mistä tiedät sen niin varmasti? Jeesusko sinulle sen kertoi vai....

        Minä taas tiedän että on olemassa sieluttomia ihmisiä, en osaa sanoa määrää mutta niitä voi olla enemmänkin kuin arvaisi.
        Sieluttomuus selittää täydellisesti joittenkin tiettyjen ihmisten rappiotilan, henkisyys on täysin nolla, koska sieluton ei voi tuntea henkeä tai henkisyyttä millään tavoin. Ainoastaan pään sekaisin saaminen erillaisin tavoin on kiinnostavaa. Ylimielisyys on huipussaan, tälläinen henkilö uskoo tietävänsä mitä sinä olet, tai et ole. Vain sieluton ihminen voi olla niin ylimielinen. Moraali ja vastuu on täysin kateissa, mitä sieluton ihminen nyt välittäisi siitä mitä elämänsä aikana tekee muille, kun ei hän joudu ikinä siitä vastuuseen tämän elämän jälkeen.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Itselleni ei ole mitään epäselvää sielun suhteen tai entisten elämieni suhteen, ne asiat ovat minulle aivan liiankin todellisia, häiritsevän todellisia. Ei ole tilaa epäuskoon tai uskoon niitten suhteen. Sana "usko" ei liity tähän millään tavoin.

        On toki niitä "kokemusperäisiä" ihmisiä jotka haluavat keräillä erillaisia kokemuksia, itse en kuulu niihin. Haluan vain suorittaa sen minimin mikä on pakollista, ja sitten pois täältä. Tämä maailma ei ole minun paikkani, en pidä tästä yhtään. Tiedän kyllä miksi olen täällä, ja minusta tuntuu että en ole ihan vapaaehtoisesti täällä (vaikka voin olla väärässä sen suhteen kyllä, se on vain tunne)

        Mutta jos joku henkilö ei usko sieluun tai "sielunkiertoon", niin sitten sinun täytyy vaan ottaa kaikki irti tästä elämästäsi, jos tämä kerran on sinulle "ainoa elämäsi"... Näitä ihmisiä näkee paljon, usein lopulta kuolevat huumeisiin/alkoholiin, jos eivät sitten putoa vuoren rinteeltä kiivetessään, tai sukellusonnettomuudessa meren pohjalla.
        Jokainen eläköön niinkuin näkee parhaaksi, minulle nuo ihmiset eivät merkitse mitään, keskityn vain itseeni ja omaan elämääni.

        Todellisuudessahan et tiedä näistä asioista yhtään mitään. Se mitä se hallusionaatio-mörkösi on sinulle aiheesta kertonut on vain oman sairaan mielesi tuotosta.

        Vingut sieluttomien ihmisten ylimielisyydestä, ja koska sinua ylimielisempää ihmistä ei ole olemassa, ainoa johtopäätös on, että olet itse sieluton.

        Lisäksi kohtelet muita ihmisiä kuin p@skaa kaikessa ylimielisyydessäsi, joten vaikka sinulla sielu olisi ja sielunkierto olisi todellisuus, joutuisit kuoltuasi takaisin samaan pisteeseen jossa olit 45 vuotta sitten, koska et ole oppinut tässä elämässä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan et tiedä näistä asioista yhtään mitään. Se mitä se hallusionaatio-mörkösi on sinulle aiheesta kertonut on vain oman sairaan mielesi tuotosta.

        Vingut sieluttomien ihmisten ylimielisyydestä, ja koska sinua ylimielisempää ihmistä ei ole olemassa, ainoa johtopäätös on, että olet itse sieluton.

        Lisäksi kohtelet muita ihmisiä kuin p@skaa kaikessa ylimielisyydessäsi, joten vaikka sinulla sielu olisi ja sielunkierto olisi todellisuus, joutuisit kuoltuasi takaisin samaan pisteeseen jossa olit 45 vuotta sitten, koska et ole oppinut tässä elämässä mitään.

        En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti tuota mitä edellä sanoin, vaikka nuo mainitsemani seikat varmasti juuri sinuun niin kovin pahasti osuivatkin. Tarkoitukseni oli silti oli puhua vain yleisellä tasolla, ilman mitään henkilökohtaisuuksia. Tosin en kyllä yhtään välitä siitä että miten sinä nyt mitkäkin asiat otat, koska sinulla ei edes ole sielua, sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä minulle, eikä kenellekään muullekaan maan päällä. Eikä maan ulkopuolellakaan, itseasiassa vielä vähemmän siellä.

        Ehkä sanoin hieman liian jyrkästi tuossa edellisessä viestissäni, ja korjaan sen verran että on myös sielullisia ihmisiä joiden yhteys sieluunsa on häiriintynyt, eikä yhteyttä ole. Tälläinen henkilö voi toimia ja käyttäytyä samoin kun sieluton henkilö, mutta sillä erolla että tälläinen henkilö voi vielä joskus löytää yhteyden sieluunsa, ja saattaa yrittääkin vielä joskus sitä yhteyttä etsiä ja löytää. Täysin sieluton ihminen taas ei ikinä edes yritäkään saada yhteyttä sieluunsa, koska hän tietää että sellainen on hänelle täysin mahdotonta kaikin tavoin.

        Jos joku muu haluaa päästä selville omasta sielustaan, ts. saada siihen yhteyden, niin vinkiksi voisin kertoa että sielu ei varsinaisesti sijaitse sisälläsi, vaan ulkopuolellasi ja on vain kiinnittynyt tiettyyn kohtaan kehossasi ja tietty aine elimistössäsi sitoo sen tai pitää sen kiinni kehossasi. Voit alkaa tunnustelemaan ja etsimään sitä kehosi ulkopuolelta, eikä sisältäsi, kuten usein väärin opetetaan ("sisäisestä maailmastasi").


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan et tiedä näistä asioista yhtään mitään. Se mitä se hallusionaatio-mörkösi on sinulle aiheesta kertonut on vain oman sairaan mielesi tuotosta.

        Vingut sieluttomien ihmisten ylimielisyydestä, ja koska sinua ylimielisempää ihmistä ei ole olemassa, ainoa johtopäätös on, että olet itse sieluton.

        Lisäksi kohtelet muita ihmisiä kuin p@skaa kaikessa ylimielisyydessäsi, joten vaikka sinulla sielu olisi ja sielunkierto olisi todellisuus, joutuisit kuoltuasi takaisin samaan pisteeseen jossa olit 45 vuotta sitten, koska et ole oppinut tässä elämässä mitään.

        Katse peiliin jälleen kerran


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti tuota mitä edellä sanoin, vaikka nuo mainitsemani seikat varmasti juuri sinuun niin kovin pahasti osuivatkin. Tarkoitukseni oli silti oli puhua vain yleisellä tasolla, ilman mitään henkilökohtaisuuksia. Tosin en kyllä yhtään välitä siitä että miten sinä nyt mitkäkin asiat otat, koska sinulla ei edes ole sielua, sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä minulle, eikä kenellekään muullekaan maan päällä. Eikä maan ulkopuolellakaan, itseasiassa vielä vähemmän siellä.

        Ehkä sanoin hieman liian jyrkästi tuossa edellisessä viestissäni, ja korjaan sen verran että on myös sielullisia ihmisiä joiden yhteys sieluunsa on häiriintynyt, eikä yhteyttä ole. Tälläinen henkilö voi toimia ja käyttäytyä samoin kun sieluton henkilö, mutta sillä erolla että tälläinen henkilö voi vielä joskus löytää yhteyden sieluunsa, ja saattaa yrittääkin vielä joskus sitä yhteyttä etsiä ja löytää. Täysin sieluton ihminen taas ei ikinä edes yritäkään saada yhteyttä sieluunsa, koska hän tietää että sellainen on hänelle täysin mahdotonta kaikin tavoin.

        Jos joku muu haluaa päästä selville omasta sielustaan, ts. saada siihen yhteyden, niin vinkiksi voisin kertoa että sielu ei varsinaisesti sijaitse sisälläsi, vaan ulkopuolellasi ja on vain kiinnittynyt tiettyyn kohtaan kehossasi ja tietty aine elimistössäsi sitoo sen tai pitää sen kiinni kehossasi. Voit alkaa tunnustelemaan ja etsimään sitä kehosi ulkopuolelta, eikä sisältäsi, kuten usein väärin opetetaan ("sisäisestä maailmastasi").

        Jaada jaada jaada. Osoitat jälleen kerran oman vähäisen älykkyytesi sekä järjettömän ylimielisyytesi. Olet ihan basic uskovainen, deal with it.

        Et myöskään näytä tajuavan keskustelevasi useamman eri ihmisen kanssa, vaan kuvittelet täällä olevan vain yhden henkilön joka ketjussa, joka ei suostu tunnustamaan ylivertaisuuttasi. Tosiasiassahan jaarittelusi eivät mene kenellekään läpi.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti tuota mitä edellä sanoin, vaikka nuo mainitsemani seikat varmasti juuri sinuun niin kovin pahasti osuivatkin. Tarkoitukseni oli silti oli puhua vain yleisellä tasolla, ilman mitään henkilökohtaisuuksia. Tosin en kyllä yhtään välitä siitä että miten sinä nyt mitkäkin asiat otat, koska sinulla ei edes ole sielua, sinulla ei ole minkäänlaista merkitystä minulle, eikä kenellekään muullekaan maan päällä. Eikä maan ulkopuolellakaan, itseasiassa vielä vähemmän siellä.

        Ehkä sanoin hieman liian jyrkästi tuossa edellisessä viestissäni, ja korjaan sen verran että on myös sielullisia ihmisiä joiden yhteys sieluunsa on häiriintynyt, eikä yhteyttä ole. Tälläinen henkilö voi toimia ja käyttäytyä samoin kun sieluton henkilö, mutta sillä erolla että tälläinen henkilö voi vielä joskus löytää yhteyden sieluunsa, ja saattaa yrittääkin vielä joskus sitä yhteyttä etsiä ja löytää. Täysin sieluton ihminen taas ei ikinä edes yritäkään saada yhteyttä sieluunsa, koska hän tietää että sellainen on hänelle täysin mahdotonta kaikin tavoin.

        Jos joku muu haluaa päästä selville omasta sielustaan, ts. saada siihen yhteyden, niin vinkiksi voisin kertoa että sielu ei varsinaisesti sijaitse sisälläsi, vaan ulkopuolellasi ja on vain kiinnittynyt tiettyyn kohtaan kehossasi ja tietty aine elimistössäsi sitoo sen tai pitää sen kiinni kehossasi. Voit alkaa tunnustelemaan ja etsimään sitä kehosi ulkopuolelta, eikä sisältäsi, kuten usein väärin opetetaan ("sisäisestä maailmastasi").

        Parempi niin, että jokainen pysyy omissa sielunvoimissaan. Uskonnon eri mielipiteistä lähtee kaikki sodat käyntiin.
        Kunhan erotat hyvän ja pahan ja toimit sen mukaan, miltä itsestä tuntuu.


    • Anonyymi

      Voi olla tai sitten ei. Kukapa tähän vastauksen tietää.

    • Anonyymi

      Osaisiko pedoläyhääjä tähän omakohtaisesti asiasta tietävänä vastata?jos ei osaa niin kai hän voi kysyä mieheltä kaikkien hahmojen takaa:)

      • Anonyymi

        Nyt on nyt

        Näillä mennään

        Olla sovussa itsensä kanssa


      • Anonyymi

        Sinähän voit pistää ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla kaikki huuhaahahmosi samaan sumppuun ätmi?


      • Anonyymi

        Eli siihen peiliin katsot nyt


      • Anonyymi

        Hyvin sinut on koulutettu puhumaan paskaa.
        Ja yksi mustavaris kokoajan mielessä. On kirjoittanut tai ei.


    • Anonyymi

      toiset uskoo niin.

      • Anonyymi

        monille rangaistus tulee jo tässä elämässä, kaikki kun ei ole siinä mukana. ja itse ainakin elämä on ollut aina mitoitettu itselle ja on edelleen, eli jos viette niin se tulee huonona teille jos eianna, vapaasta tahdosta. minä. en monillekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        monille rangaistus tulee jo tässä elämässä, kaikki kun ei ole siinä mukana. ja itse ainakin elämä on ollut aina mitoitettu itselle ja on edelleen, eli jos viette niin se tulee huonona teille jos eianna, vapaasta tahdosta. minä. en monillekaan.

        aina kun yrität estää mitä vaan ja pilaat niin se tulee teille takaisin. älä seuraa ihmisiä ja älä varmasti jos haluat syödä ja olet kateellinen etkä hillitse itseäsi. kaikki ole siinä mukana eikä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina kun yrität estää mitä vaan ja pilaat niin se tulee teille takaisin. älä seuraa ihmisiä ja älä varmasti jos haluat syödä ja olet kateellinen etkä hillitse itseäsi. kaikki ole siinä mukana eikä halua.

        jos viet muilta niin sinulta viedään, jos otat väkisin se tehdään Samoin teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos viet muilta niin sinulta viedään, jos otat väkisin se tehdään Samoin teille.

        jos häiriköi töitä ja tai mitä vaan ilman henkilöiden vapaata tahtoa se tulee teille itselle pahana takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina kun yrität estää mitä vaan ja pilaat niin se tulee teille takaisin. älä seuraa ihmisiä ja älä varmasti jos haluat syödä ja olet kateellinen etkä hillitse itseäsi. kaikki ole siinä mukana eikä halua.

        Kyllähän se ätmi niin menee, että jos noin korkealentoisesta tekstistä rupeaa runoilemaan, niin yhtä käkikello o


    • Anonyymi

      Vai olisiko Jumalan viimeisiä kutsuja sulle?

    • Anonyymi

      ei ole, se on osa kyseisen sielun kokemusmatkaa.

    • Anonyymi

      No minänä huomasin ja kuolin mieheni
      Polttaessa minut 1600 luvun yhdysvalloissa .
      Mä tulin takas kostamaan sen hinnalla millä hyvänsä ...
      Tämän mukaisen elämän olen myös elänyt .
      Naiselta .

      • Anonyymi

        Ja ne pari ja seksisuhteet ei onistu pirullakaan tässäe lämäsdä kun en osannut edellisessä arvostaa seuraa tai suosiota makkarissa.
        Tais se mies hyvästä mua liikaa eli olin joku sen aikakauden sokeri tai ilo tyttö ...
        Mutta en pysynyt uskollisena ja käry kävi .
        Saati että olisin kunnioittanut miehen uskonnollisia
        Ympyröitä.
        Nyt onkin sitte pitänyt oppia arvostamaan ihan toisella tavalla koko elämän ajan .
        Aloitin elämäntarinani täällä tqs tekstillä .
        Se ensimmäinen muistoni....


      • Anonyymi

        Ns. Mies toi on, esiintyy taasen naisena!


    • Anonyymi

      Hei, pikku juttu. Naisen katkeruus on ainoa ilmeinen voima, minkä voidaan todistaa, mikä on aiheutunut meikäläisen kuoleman todistamisesta. Arvaa kuka?

      Rauhallista illanjatkumoa, turvallista.fi

      https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU

      • Anonyymi

        Ehkä minä olen täysin lainsuojaton todistukseni kanssa, miten Suomen Poliisin murhamiehet teurastivat meikäläisen perhettä, että se siitä.

        T. täällähän minä, hähähähähä

        Hyvästi. fi

        https://m.youtube.com/watch?v=zwDD-ySZoh8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minä olen täysin lainsuojaton todistukseni kanssa, miten Suomen Poliisin murhamiehet teurastivat meikäläisen perhettä, että se siitä.

        T. täällähän minä, hähähähähä

        Hyvästi. fi

        https://m.youtube.com/watch?v=zwDD-ySZoh8

        Tämähän on varma asia. Paskalakeilla on jotain minua kohtaan, se verran sotaa kävimme, lähtivät päät pyörien, myös paskawankkurit tuleen. fi

        Hae poliisiksi. Kokoomus on komentajasi.

        Hyvästi. Ikuisesti. fi
        https://m.youtube.com/watch?v=4tSo7Gt93P4


    • Anonyymi

      Tuskin on. Geeneissä nuo yleensä kulkee. Peritään jommalta kummalta vanhemmalta.

    • Anonyymi

      Köyhyys on rangaistus agitaattoreille

      • Anonyymi

        Ei persaukinen muita kiusaamalla rikastu, olikohan koko helppoheikkien idea aika satukirjasta muutenkin, nauran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persaukinen muita kiusaamalla rikastu, olikohan koko helppoheikkien idea aika satukirjasta muutenkin, nauran.

        Etenkin tämä ns jälleenrekry, että jollekin uunoille luvatusta tilistä on mistä jakaa pitkin kyliä - säälittävää


    • Anonyymi

      Sielun ja ruumiin köyhyys

      • Anonyymi

        Maallista köyhyyttä voi olla, mutta älä puhu kenenkään sielunköyhyydestä tietämättä elämänkokemuksista.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani, ap. Pystyisitkö mitenkään välttämään seuraavaa syntymistä? Voimia sinulle.

      • Anonyymi

        Luulemallasi ihmisellä on voimia, joten pidä ne pikkuruiset voimat itselläsi, eikä ollut AP.


    • Anonyymi

      Tästä miehen honotuksesta sitten yksäri seuraava uutinen millä manipuloida

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe