till något resultat ?
Leder den här propagandan mot svenska språket
29
790
Vastaukset
- Anonyymi
Inte annat än fenno blir bara mera nervös.
- Anonyymi
Helt hysteriska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helt hysteriska.
Kanske han vet inte hur sjukligt det är....
- Anonyymi
Propaganda ja massapostaus vain pahenee, ja tulokset senkun huononee.
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Ei mihinkään. 20 vuoden aikana ei mitään tulosta. Vain lisää propagandaa.
- Anonyymi
Ja vähän lisää ruotsin opetusta.
- Anonyymi
Eniten ihmetyttää valehtelu. Viimeisin valhe on väittää, että joissakin Suomen peruskouluissa 1. luokalla aletaan opettaa KAHTA vierasta kieltä. Kun kysyy, missä koulussa näin toimitaan, kieliaktiivi lopettaa postaamisen siihen paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten ihmetyttää valehtelu. Viimeisin valhe on väittää, että joissakin Suomen peruskouluissa 1. luokalla aletaan opettaa KAHTA vierasta kieltä. Kun kysyy, missä koulussa näin toimitaan, kieliaktiivi lopettaa postaamisen siihen paikkaan.
Aktiivin pitää turvautua tällaiseen, ei muuta enää keksi ?
- Anonyymi
Miksi persut ei poista 'pakkoruotsia' ? Pettikö persut äänestäjät ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persut ei poista 'pakkoruotsia' ? Pettikö persut äänestäjät ?
Ei persutkaan sentään ihan niin tolloja ole, kuin tämän palstan fennomaanit.
- Anonyymi
Ei ole johtanut muuhun kuin lisännyt vain massapostausta entisestään.
- Anonyymi
Aika sekopäistä jankutusta, yhtä ja samaa.
- Anonyymi
On se tuottanut aika monta ruotsinkielen puolustajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tuottanut aika monta ruotsinkielen puolustajaa.
Joitakin pelottaa se, että ruotsin kielen osaamisen hyödyt kerrotaan. Monella ruotsin osaaminen on vaikuttanut suoraan työn saantiin. Eri kielten osaaminen on iso etu työmarkkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin pelottaa se, että ruotsin kielen osaamisen hyödyt kerrotaan. Monella ruotsin osaaminen on vaikuttanut suoraan työn saantiin. Eri kielten osaaminen on iso etu työmarkkinoilla.
Kielipelko on tällä palstalla valtaisa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielipelko on tällä palstalla valtaisa !
Varsinkin sivistyskielten (arabia, espanja, ranska, ruotsi jne.) on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sivistyskielten (arabia, espanja, ranska, ruotsi jne.) on kova.
Harvemmin täällä tarvitaan muita kuin suomea ja ruotsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin täällä tarvitaan muita kuin suomea ja ruotsia.
Riippuu missä on "täällä".
Itse ainakin kuulen täällä liikkuessani enemmän muita kieliä ( pl. kauppojen tms. pakkosyöttö) kuin englantia. Somalia, arabiaa, thaita, hindiä(?), vietnamia, saksaa, espanjaa, ranskaa, suomea, ruotsia, vietnamia jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin kuulen täällä liikkuessani enemmän muita kieliä ( pl. kauppojen tms. pakkosyöttö) kuin englantia. Somalia, arabiaa, thaita, hindiä(?), vietnamia, saksaa, espanjaa, ranskaa, suomea, ruotsia, vietnamia jne.Totta, paljon eri kieliä kuuluu täällä pääkaupunkiseudulla. Harvemmin kuitenkaan englantia, lukuunottamatta Helsingin ydinkeskustaa turistisesonkina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin kuulen täällä liikkuessani enemmän muita kieliä ( pl. kauppojen tms. pakkosyöttö) kuin englantia. Somalia, arabiaa, thaita, hindiä(?), vietnamia, saksaa, espanjaa, ranskaa, suomea, ruotsia, vietnamia jne.Hyötykielet, ylivoimaiset sellaiset on suomi ja ruotsi. Muut tulee kaukaa perästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyötykielet, ylivoimaiset sellaiset on suomi ja ruotsi. Muut tulee kaukaa perästä.
Ainoa haittakieli on pakkoenglanti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, paljon eri kieliä kuuluu täällä pääkaupunkiseudulla. Harvemmin kuitenkaan englantia, lukuunottamatta Helsingin ydinkeskustaa turistisesonkina.
Kotimaisia ja maahanmuuttajakieliä kuulee eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotimaisia ja maahanmuuttajakieliä kuulee eniten.
Englantia harvemmin.
- Anonyymi
Nej, inte.
- Anonyymi
Viisas ihminen oppii virheistä. Jos "pakkoruotsia" ei saada pois palstalla huutamalla, niin huutaminen lopetetaan ja sitten keksitään jotain muuta.
- Anonyymi
Tosi on !
- Anonyymi
Idiotismi vain lisääntyy.
- Anonyymi
Eipä näytä johtavan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569