Iso nainen miestä vailla

Anonyymi-ap

Hei. Olen 40v. Töissä käyvä, iso lihava nainen. Tämän kokoisena on todella vaikea löytää miestä kuka haluais seksiä minun kanssa.
Ja halut ne on minullakin. En ole saanut moneen vuoteen tuntea miehen läheisyyttä..
Onko olemassa miehiä kuka tykkää isosta naisesta? Pohjois-savosta mielellään..

20

1243

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa! Kerro vaan yhteystiedot, niin päästään alkuun.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa kovasti! Tässä fiksu mies joka tahtoo tyydyttää sinun halut!! Mistä sinut tavoittaa?

      • Anonyymi

        Pistä vaikka sposti osoite..


    • Anonyymi

      Moikka. Kiinnostaa kyllä, voit laittaa Kik Halataan
      M58V

    • Anonyymi

      Se on täyttä valetta, ettei nainen löydä seksikumppania. Siinä on jotkin muut tavoitteet, jos ei ala löytymään helposti.

      • Anonyymi

        No ei se niin helppoa ole. En käy baarissa ja en rupea ruinamaan mistään netti foorumeilta.
        Ja olen ehkä muutenkin vähän ujo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se niin helppoa ole. En käy baarissa ja en rupea ruinamaan mistään netti foorumeilta.
        Ja olen ehkä muutenkin vähän ujo..

        Niin missäpäin olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se niin helppoa ole. En käy baarissa ja en rupea ruinamaan mistään netti foorumeilta.
        Ja olen ehkä muutenkin vähän ujo..

        öö, eiks tää sit ole joku netti-foorumi.. ?? onko tää joku koijaus..


      • Anonyymi

        Ryhävalaat ja muut rumapainoiset eivät saa miestä, vaikka olisivat nuoriakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se niin helppoa ole. En käy baarissa ja en rupea ruinamaan mistään netti foorumeilta.
        Ja olen ehkä muutenkin vähän ujo..

        Siltipä täällä nettifoorumissa ruinaamassa 😃


    • Anonyymi

      Hei. Kiinostaisiko tutustua 40v mieheen kaiken kivan merkeissä...

      • Anonyymi

        Kyllähän se kiinnostaa, laita sposti osoite. Vastailen sinne.


    • Moikka,Olen kiinnostunut, Tykkään isoista naisesta.Laita viesti jos sulla Kik?Espoo30

    • Kyllä meille lihavillekkin ottajansa löytyy. Ja parhaimmassa tapauksessa saa oikein valita kenen kanssa jakaa itsensä. Olen itsekkin oikein yllättynyt kuinka moni mies haluaa reilu 170cm pitkää ja 130-135kg painavaa naista. On ihanaa olla haluttu.

    • Anonyymi

      Ei kyllä ole helppoa saada miestä. En oo kyllä minnekään foorumeille tehnyt Ilmoitusta, mutta kohta varmaan pitää laittaa ilmoitus, mikä ois hyvä sivusto kun haluaa vain pelkästään seksiä?

      Edelleen voitte laittaa säpö osoitteita jos on halukkaita...

    • Anonyymi

      Kyllä itseäni 31v miestä kiinnostaa lihavat ja vanhat naiset.
      Usein katselen esim alastonsuomesta kuvia ja videoita heistä ja kyllä haluaisin päästä tekemään kaiken mitä ne naiset tahtovat

    • Anonyymi

      Ihmisryhmiä joilla on vaikeuksia on muitakin kuin lihavat naiset. Itsekin kuulun erääseen lohkon terveydellisistä syistä.

      Kauan aikaa juttelin netissä itseäni 10v nuoremman naisen kanssa. Juttelimme seksistä ja hänellä oli kiva ääni. Siihen aikaan oli vähän erilaiset tavat lähettää kuvia. No, olisko ollut joku sähköposti jossa se kuitenkin tehtiin. Se ihmisen kuva oli aivan hirveä ja pian selvisi muutakin. Paljon annoin anteeksi mutta se tärkein. Ihmisen oma käsitys itsestään ja elämästä johti siihen, että käskin hänet helvettiin. Hän kertoi, että joku toinenkin mies oli käskenyt samaa.

      Mutta oikeasti. Kyllä kaikille itselleen rehellisille ihmisille on sijaa toisen ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Sehän on parasta kun iso nainen ratsastaa päällä ja samalla voi ottaa vatsa makkaroista kiinni. Ja vielä kun nainen antaa imeä jälkiä vatsaan.

    • Jyväskylästä ainakin löytyy seuraa....

      • Anonyymi
        UUSI

        Laita s-posti osoite niin jutellaan lisää.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe