Tykkäät kiusaajatyyppisistä naisista

Anonyymi-ap

Kai se kertoo jotain sinusta.

46

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ihminen on mustasukkainen anonyymipalstalla niin miten mahtaisi elämä mennä oikeassa suhteessa. Haepa apua jo.

      • Anonyymi

        Mäki mietin nyt on kyllä joku kateellinen mulle .
        Kun se luulee et millon sama mies jota kaivataan.


    • Minä tykkään vain kielteistä ja mukavista naisista.

      • Anonyymi

        Ehkä tämä selittää edellisen tykästymisesi, mukava nainen joka sanoo ei. Omituinen preferenssi.


      • Anonyymi

        Oliko Netan käytös susta kilttiä ja mukavaa kun ei halunnut sua elämäänsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Netan käytös susta kilttiä ja mukavaa kun ei halunnut sua elämäänsä?

        Ei ollut kilttiä minua kohtaan. Enhän minä häntä tunne, enkä tiedä luonteesta mitään. Arka ainakin taitaa olla ja luulee, että olen joku pahis...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut kilttiä minua kohtaan. Enhän minä häntä tunne, enkä tiedä luonteesta mitään. Arka ainakin taitaa olla ja luulee, että olen joku pahis...

        Huomenta🥱👩☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut kilttiä minua kohtaan. Enhän minä häntä tunne, enkä tiedä luonteesta mitään. Arka ainakin taitaa olla ja luulee, että olen joku pahis...

        Eli sä voit ihastua vaikka et tuntis ihmistä kuhan on vaan nuori ja hyvän näköinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä voit ihastua vaikka et tuntis ihmistä kuhan on vaan nuori ja hyvän näköinen

        Niin. Minä ihastuin jollain maagisella tavalla tähän kyseiseen ihmiseen. Katseet sen teki, eikä mikään mitä kuvittelet nyt. Minä en hänen kroppaansa siinä kiinnittänyt mitään huomioo. Siinä ei ollut mitään seksuaalista siinä ihastumisessa. Mutta myös ulkonäöllä on toki merkitys siinä, keistä yleensä kiinnostun. Mutta tässä tapauksessa kyse oli jostain tajunnan räjäyttävästä ihastumisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä voit ihastua vaikka et tuntis ihmistä kuhan on vaan nuori ja hyvän näköinen

        Ulkonäöstä kiinnostun, ja vasta sitten ratkaisee muut asiat, onko toinen kiva jne. Jos ei ole, niin sitten sillä ulkonäölläkään ei ole merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta🥱👩☕️

        Mää tein tuonne uuden aloituksen, mutta voi olla vaikea löytää...
        Hyvää huomenta. Tänään onkin vapaapäivä. ☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mää tein tuonne uuden aloituksen, mutta voi olla vaikea löytää...
        Hyvää huomenta. Tänään onkin vapaapäivä. ☕

        Miksi vaikea👩🥱☕️mua palelee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaikea👩🥱☕️mua palelee

        Kun se botti sotkee näitä ketjuja yhä.
        Laita lämmintä päälle. ☕ mun pitäis mennä keittämään kahvia. Mä vasta nousin sängystä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ulkonäöstä kiinnostun, ja vasta sitten ratkaisee muut asiat, onko toinen kiva jne. Jos ei ole, niin sitten sillä ulkonäölläkään ei ole merkitystä.

        No oliko Netta kiva ja mukava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaikea👩🥱☕️mua palelee

        Luulis 31 vuotiaan tietävän että jos palelee niin laittaa enemmän vaatetta tai vaihtaa lämpimän vaatteen päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oliko Netta kiva ja mukava?

        Mä en häntä tunne, joten en voi sanoa onko vaiko ei. Ei hän ole minulle mitään pahaakaan koskaan tehnyt eikä sanonut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en häntä tunne, joten en voi sanoa onko vaiko ei. Ei hän ole minulle mitään pahaakaan koskaan tehnyt eikä sanonut.

        no mitä hän on sanonut kun et tunne häntä? Eikö potkut ollut paha juttu vai miksi itkit kun sait potkut samasta rakennuksesta jossa netta oli töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mitä hän on sanonut kun et tunne häntä? Eikö potkut ollut paha juttu vai miksi itkit kun sait potkut samasta rakennuksesta jossa netta oli töissä?

        Ei hän sitä varmaan pahuuttaan ja ilkeyttään tehnyt. Hätääntyi vaan, kun luuli että minä olen paha. Kai se nyt minusta tuntui ikävältä. Jouduin jättämään paikan jossa tykkäsin olla. Jouduin jättämään kaikki entiset työkaveritkin sinne. Eikä minua huolita enää takaisin enää koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mitä hän on sanonut kun et tunne häntä? Eikö potkut ollut paha juttu vai miksi itkit kun sait potkut samasta rakennuksesta jossa netta oli töissä?

        Eikä pakit tunnu koskaan kivalta, etenkään jos on niin sekaisin toisesta ku olin sillo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän sitä varmaan pahuuttaan ja ilkeyttään tehnyt. Hätääntyi vaan, kun luuli että minä olen paha. Kai se nyt minusta tuntui ikävältä. Jouduin jättämään paikan jossa tykkäsin olla. Jouduin jättämään kaikki entiset työkaveritkin sinne. Eikä minua huolita enää takaisin enää koskaan.

        Oma on vikasi kun et osannut kysyä netalta haluaako nähdä töiden jälkeen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikä pakit tunnu koskaan kivalta, etenkään jos on niin sekaisin toisesta ku olin sillo.

        sähän oot vieläkin sekasin netasta. Et osaa mennä elämässä eteen päin koska haluat uskoa että netta haluaa sut vielä kumppanikseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma on vikasi kun et osannut kysyä netalta haluaako nähdä töiden jälkeen.

        Oma vikani oli, kun en kyennyt juttelemaan hänelle ihan normaalisti ja tutustumaan ihmisenä. Tunteet sotki mun pään ja musta tuli liian arka. Mä oon huono tutustumaan kiinnostaviin naisiin, kun alan pelkäämään heitä.


      • Anonyymi

        Sukunimesi alkaa kirjaimella H. Asut Oulussa. Kiusaajan kaveri olet ikäsi ollut, olet serkku hänelle.
        Auta kiusattua nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän oot vieläkin sekasin netasta. Et osaa mennä elämässä eteen päin koska haluat uskoa että netta haluaa sut vielä kumppanikseen

        Kyllä aika kuluu koko ajan armottomasti eteenpäin. En minä osaa mennä eteenpäin. Minulle ei tapahdu enää koskaan mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oma vikani oli, kun en kyennyt juttelemaan hänelle ihan normaalisti ja tutustumaan ihmisenä. Tunteet sotki mun pään ja musta tuli liian arka. Mä oon huono tutustumaan kiinnostaviin naisiin, kun alan pelkäämään heitä.

        Niin ethän sä kyllä osaa jutella kuin lasten tasolla. Ainakin feikki 11 vuotiaan kanssa juttu luisti hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukunimesi alkaa kirjaimella H. Asut Oulussa. Kiusaajan kaveri olet ikäsi ollut, olet serkku hänelle.
        Auta kiusattua nyt.

        Ei pidä paikkaansa minun kohdalla tuo...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä aika kuluu koko ajan armottomasti eteenpäin. En minä osaa mennä eteenpäin. Minulle ei tapahdu enää koskaan mitään.

        Käy vaikka ystävien kaa ulkona syömässä,ulkoilemassa,elokuvissa tai muuten vaan juttelemassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy vaikka ystävien kaa ulkona syömässä,ulkoilemassa,elokuvissa tai muuten vaan juttelemassa

        Ei mulla ole ystäviä kenen kanssa mennä elokuvaan. Voin mä pojan kanssa mennä sinne.
        Syömään ei mun kanssa lähde kukaan eikä juttelemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole ystäviä kenen kanssa mennä elokuvaan. Voin mä pojan kanssa mennä sinne.
        Syömään ei mun kanssa lähde kukaan eikä juttelemaan.

        Mutta sähän oot sanonut että sulla on ystäviä. Niin mitä sä sitten teet sun ystävien kaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän oot sanonut että sulla on ystäviä. Niin mitä sä sitten teet sun ystävien kaa?

        Näen heitä vain joskus muutaman kerran vuodessa ja sitten syödään ja jutellaan...


      • mustasusi kirjoitti:

        Näen heitä vain joskus muutaman kerran vuodessa ja sitten syödään ja jutellaan...

        Olenhan niin monesti jo sanonut, että olen suurimman osan elämästäni vaan yksin koko ajan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näen heitä vain joskus muutaman kerran vuodessa ja sitten syödään ja jutellaan...

        aivan. vietätte silloin kahdestaan laatuaikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        aivan. vietätte silloin kahdestaan laatuaikaa

        Mutta suurimman osan aikaa, käyn vain töissä, jossa olen yksin ja istun kotonani yksin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta suurimman osan aikaa, käyn vain töissä, jossa olen yksin ja istun kotonani yksin...

        mitä sun kuntosalikaverille on tapahtunut ja miekkailukavereille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta suurimman osan aikaa, käyn vain töissä, jossa olen yksin ja istun kotonani yksin...

        niin sä et halunnut tutustua uusiin ihmisiin jos eivät ole sen näköisiä että kelpaavat sänkyyn vaikka kyseessä olis vaan ystävyys. Ystävienkin pitää olla sen näköisiä ett kelpaavat sänkyyn mahdollisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä sun kuntosalikaverille on tapahtunut ja miekkailukavereille

        En ole nyt kerinny mennä treeneihin. En mä niitä muuna aikana näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sä et halunnut tutustua uusiin ihmisiin jos eivät ole sen näköisiä että kelpaavat sänkyyn vaikka kyseessä olis vaan ystävyys. Ystävienkin pitää olla sen näköisiä ett kelpaavat sänkyyn mahdollisesti

        Ei se ihan niinkään ole. En minä osaa tutustua ihmisiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihan niinkään ole. En minä osaa tutustua ihmisiin.

        et niin. se on kyllä totta. osaat vaan juoda kahvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        et niin. se on kyllä totta. osaat vaan juoda kahvia

        Miten tutustut ihmisiin, jossain töissä esim. Ihmiset vaan kävelee sun ohi, taikka ovat tekemässä omia töitään? Ei siihen mennä häiritsemään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten tutustut ihmisiin, jossain töissä esim. Ihmiset vaan kävelee sun ohi, taikka ovat tekemässä omia töitään? Ei siihen mennä häiritsemään.

        Mä olen sanonut että netissä on ystävänhakusivustoja mutta sä oot niin helvetin laiska ettet siellä jaksa kellekkään vastata mutta täällä sä jaksat olla koko päivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sanonut että netissä on ystävänhakusivustoja mutta sä oot niin helvetin laiska ettet siellä jaksa kellekkään vastata mutta täällä sä jaksat olla koko päivän.

        No ne sellaiset sivustot on kaikille extroverteille ihmisille. Ei tällaselle oudolle introvertti ukolle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ne sellaiset sivustot on kaikille extroverteille ihmisille. Ei tällaselle oudolle introvertti ukolle.

        Vittuako sitten valitat yksinäisyyttä jos et halua tutustua uusiin ihmisin. Sä valitat kaikesta . Mikään ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Kestän hyvin ei tunnu missään, kovempaa kokenut aikoinaan.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 K­­­u­­­u­m­­a­­t­­­ ­­t­­y­­t­­ö­t­ ­­­o­­d­­­o­­t­t­a­­­v­­a­­­t­ ­­­s­i­­n­­­u­a­­ -> https://wbze.de/sexygirls?18379647

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Kannattaisiko teidän kahden oikein vaihtaa numeroita niin voitte sitten jankata samaa ihan rauhassa vaikka loppuikänne, perskärpänen ja sinä. Se taitaa muutenkin pelätä että löydät jonkun kun niin kovaa tunkemassa palstalle kun jotain kirjoitat!
      Ettei olis jotenkin kateellinen kun et häntä" sillai " huomioi. Sen kuvan tuosta kyllä saa.
      Kukaan normaali tollasta tee vuodesta toiseen. Niin kauan se kyllä tulee kestämään hänen kohdaltaan.

    • Anonyymi

      Tunnustit tekosi ap.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe