Ei merkkiäkään

Anonyymi-ap

Olet varmaan löytänyt onnesi.

20

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä palstalla ole nykyään oikeastaan muita kuin botteja ja trolleja.

      • Anonyymi

        Tämä kehitys on mahtava


      • Anonyymi

        Ja poretabletteja porukoineen.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ole löytänyt korvaavaa tuotetta.

      • Anonyymi

        Tuote kyseessä jaahas……


      • Anonyymi

        Niin onhan tavaralla aina hintansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuote kyseessä jaahas……

        Ei pidä ottaa liian vakavasti mutta siis en ole löytänyt uutta ihmistä joka olisi auttanut unohtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä ottaa liian vakavasti mutta siis en ole löytänyt uutta ihmistä joka olisi auttanut unohtamaan.

        Todella vakavana nyt……


    • Anonyymi

      Höpönlöpö.

    • Anonyymi

      Löysin kiusaajani menneiltä ajoilta. Koulukiusaajani löysivät minut isäni hoitavan tahon kautta. Täältä netistä jäljittivät helposti koska toinen heistä se tumma, lihava, laulaja mies on tietotekniikan mestariksi opiskellut.
      Tiedoksi heille nyt. JOS EI LOPU TÄMÄ VAINO MINUA KOHTAAN JA LÄHEISIÄNI KOHTAAN LOPETAN SEN HELPOSTI. Silmä jne.

      • Anonyymi

        Jatkuu, he ovat ne saman tyylin kiusaajia kuin Yle Areenalla on ohjelmassa /dokkarissa Stalkkerit.


    • Anonyymi

      No löysinhän minä mutta kun ei se mies ole vieläkään löytänyt mua.

    • Anonyymi

      Todellakin olen löytänyt.

    • Anonyymi

      Onni on ollut kadoksissa jo pitkään

      • Anonyymi

        Hän mies on lähellä niin kaukan


    • Anonyymi

      🦜🦜🦜🦜🦜
      Paljon mahdollista

    • Anonyymi

      Onni on katovaista, sanoi kansanedustaja.

    • Anonyymi

      minun pitää löytää ensin itseni. Toiset sanoo että jos on suhteessa pitäisi vaan tehdä vaikkei innosta, sen raiskauksen jälkeen menetin jotain ja en ole pystynyt tuntemaan ketään kohtaan seksuaalisia tunteita. ja tietyssä jutussa ei pitäisi niin tehdä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe