Vältteletkö häntä?

Anonyymi-ap

Jos, niin mikä sinut saa toimimaan siten?

60

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tuli hyvä. Odotan hänen vastausta..

      • Anonyymi

        En

        Etin siu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En

        Etin siu

        Okei

        Miu


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­­y­m­f­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Välttelen, en vain halua että hän näkee minua. En tykkää edes katsoa itseäni, niin parempi kuin mahdollisimman harva muukin minua näkee.

      • Anonyymi

        Eilen joudun käydä hänen työpaikkansa läheisyydessä ja pelkäsin koko ajan, että tulee vastaan kun oli lounasaika suurin piirtein...


      • Anonyymi

        Halaus.


    • Anonyymi

      Ei tarvetta, sattumalta törmäämisen riski on ollut aika pieni. Jos toinen välttelee koska olen näin toivonut, niin arvostan siinä tapauksessa suuresti. En kuitenkaan nyt oikein usko että siinä mitään erityistä pyrkimystä suuntaan sun toiseen hänelläkään.

      • Anonyymi

        Miksi pyrkisit rajaamaan sitä, missä joku toinen saa liikkua? Asiallisempaa varmaan itse rajoittaa omia liikkumisiaan kuin pyytää toista välttelemään sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pyrkisit rajaamaan sitä, missä joku toinen saa liikkua? Asiallisempaa varmaan itse rajoittaa omia liikkumisiaan kuin pyytää toista välttelemään sinua.

        Nyt olin ilm. epäselvä, en tietenkään välttämistä suoranaisesti pyytänyt enkä muuten yrittänyt laittaa toisen liikkumiselle rajoja, ja oman liikkumiseni rajoittaminen olisi vain hölmöä eikä mitenkään lisäisi asiallisuutta. Tarkoitin vain että mikäli toinen joskus välillä olisikin välttänyt koska on tulkinnut tilanteeseen/ toiveisiini sopivaksi niin arvostan.


    • Koska on tiedossa ollut, etten ole toivottu ihminen, niin silloin välttelen. Välttelen muitakin, koska en usko olevani minkään arvoinen.

      • Anonyymi

        Halaus.


    • Anonyymi

      En haluaisi vältellä, mutta näkeminen sattuu välillä liikaa aina jälkeenpäin. Puhun tällä hetkellä mielummin. Siitä jää parempi mieli pitemmäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Välttelen, en vaan pysty kohtaamaan vielä..

    • Anonyymi

      En välttele ja hyvin harvoin muutenkaan missään kohdataan. Eiköhän me mahduta samaan kaupunkiin ihan hyvin. Kummallakin oma elämä.

    • Anonyymi

      Välttelen koska tuntuu, että toinen osapuoli tekee niin. Yhtäkkiä välit meni jäisiksi ja syynkin kyllä taidan tietää, siihen liittyy oman käytökseni väärinymmärrys.

    • Anonyymi

      En! En halua toimia niin.

    • Anonyymi

      Välttelen, koska välit muuttuivat kylmiksi. Oli liikaa tunteita ja väärinymmärryksistä johtuvia pieniä riitoja. En tiedä, mitä enää sanoisin hänelle. Ei minulla iso ikävä ole, että olen luopunut...

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä välttelemään. Taidan seuraavan kerran kampata, jos ei reaktioita tule hänen suunnalta.

      Naiselta

      • Anonyymi

        Hyvä konsti!


    • Anonyymi

      En usko että toista kiinnostaa enää, niin en jaksa toisen niskaakaan tuijotella. Eiköhän aikuinen mies osaa sanoa jos jotain haluaa.

      • Anonyymi

        Kivoja voin lukee

        Ällöjä en


    • Anonyymi

      suuret tunteet... ujostuttaa 😳🫣🤫🤭

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta vältellä ketään, mutta olen varovainen myös ettei kukaan myöskään kiusaantuisi läsnäolostani.

    • Anonyymi

      En välttele, mutta en myöskään teeskentele kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei siis olla mitään hyvän päivän tuttuja.

    • Anonyymi

      En minä siitä tiedä mutta mieli tekisi ainakin…

    • Anonyymi

      Välttelen sellaista henkilöä, jonka olen kokenut stalkkeriksi. Tunkenut usein samoihin paikkoihin missä itse olen liikkunut. Minulle on ihan sama mitä hän elämäässään tekee, kunhan pysyy aina kaukana minusta

    • Anonyymi

      Välttelen koska minulla on tunteita ja hänellä ei. Kohtaaminen saa minut jälkeenpäin surulliseksi.

      • Anonyymi

        Tämä on niin tuttua…


      • Anonyymi

        Samoin minä ajattelen eräästä naisesta. Puhelimessa kyllä tykkään puhua hänen kanssa, kuulen edes äänen, mutta voi sitä jännitystä nykyään kun olen hänen lähellään. Oikein välillä ihmettelen mikä minua "isoa poikaa" vaivaa. Olen kuin ylä-asteen diskossa kun joku tuli pyytämään tanssiin..😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä ajattelen eräästä naisesta. Puhelimessa kyllä tykkään puhua hänen kanssa, kuulen edes äänen, mutta voi sitä jännitystä nykyään kun olen hänen lähellään. Oikein välillä ihmettelen mikä minua "isoa poikaa" vaivaa. Olen kuin ylä-asteen diskossa kun joku tuli pyytämään tanssiin..😳

        Eikö puhelimessa ollessa saisi asioita pyörähtämään eteenpäin, niin seuraavan kerran tavatessa oltaisiin jo tavallan askel edempänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö puhelimessa ollessa saisi asioita pyörähtämään eteenpäin, niin seuraavan kerran tavatessa oltaisiin jo tavallan askel edempänä?

        Niin... Enpä hänestä oikein osaa lukea enää että olisiko se mahdollista, nykyään on jotenkin etäinen ja ehkä tarkoituksella. Kunnioitan sitä, tai ainakin yritän. Enkä oikein halua tulevaisuudesta epämiellyttävää. Minullahan se tunne on että hän on jotain niin erityistä juuri minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Enpä hänestä oikein osaa lukea enää että olisiko se mahdollista, nykyään on jotenkin etäinen ja ehkä tarkoituksella. Kunnioitan sitä, tai ainakin yritän. Enkä oikein halua tulevaisuudesta epämiellyttävää. Minullahan se tunne on että hän on jotain niin erityistä juuri minulle.

        Harmi, että tilanne tuollainen. Ehkä elämä yllättää positiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että tilanne tuollainen. Ehkä elämä yllättää positiivisesti.

        Joo, ehkäpä. Kiitos sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että tilanne tuollainen. Ehkä elämä yllättää positiivisesti.

        Jatkan vielä... että jos tunteeni onkin yksipuolisia, niin voisi olla tulevaisuudessa epämiellyttävää nähdä ylipäätään. Ainakin hän voisi kokea niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä... että jos tunteeni onkin yksipuolisia, niin voisi olla tulevaisuudessa epämiellyttävää nähdä ylipäätään. Ainakin hän voisi kokea niin.

        En osaa ajatella noin. Täytyy olla todella ärsyttävä tapaus, että kohtaaminen olisi epämiellyttävää. Kyllähän sen aina jotenkin huomaa, kun toinen on ihastunut. Ei siinä tee mieli toista kuitenkaan masentaa, jos itse ei tunne samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa ajatella noin. Täytyy olla todella ärsyttävä tapaus, että kohtaaminen olisi epämiellyttävää. Kyllähän sen aina jotenkin huomaa, kun toinen on ihastunut. Ei siinä tee mieli toista kuitenkaan masentaa, jos itse ei tunne samoin.

        No joo en oikein osannut pukea sanoiksi mitä tarkoitan, mutta ehkä ymmärsit ja noin se varmaan on. Joka tapauksessa olen niin iloinen tällä hetkellä että saan edes olla tekemisissä. Ja mun tapauksessa tietysti ymmärrän täysin että tunteet ovat lähes varmasti yksipuolisia, enkä sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo en oikein osannut pukea sanoiksi mitä tarkoitan, mutta ehkä ymmärsit ja noin se varmaan on. Joka tapauksessa olen niin iloinen tällä hetkellä että saan edes olla tekemisissä. Ja mun tapauksessa tietysti ymmärrän täysin että tunteet ovat lähes varmasti yksipuolisia, enkä sille mitään voi.

        Niinpä, on mukavempi olla edes jotenkin tekemisissä kuin kokonaan näkemättä. Vaikka kuulostaa tylsältä, niin kyllä se jossain vaiheessa helpottaa. Kerrasta poikki on kuitenkin aika raakaa. Eli on hyvä antaa itselleen lupa nähdä toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, on mukavempi olla edes jotenkin tekemisissä kuin kokonaan näkemättä. Vaikka kuulostaa tylsältä, niin kyllä se jossain vaiheessa helpottaa. Kerrasta poikki on kuitenkin aika raakaa. Eli on hyvä antaa itselleen lupa nähdä toista.

        Miten sen nyt sanoisi, mä oon siinä vaiheessa elämää että eipä mulla ole kiire vaikka ei ihan heti helpottaiskaan. Välillä tietysti harmittaa mitä kaikkea voisi joskus olla toisen kanssa, mutta kuten sanoin hän ei välttämättä osaisi näin edes kuvitella. Kiva keskustella täällä välillä asiallisesti jonkun kanssa. Hyvää päivää sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen nyt sanoisi, mä oon siinä vaiheessa elämää että eipä mulla ole kiire vaikka ei ihan heti helpottaiskaan. Välillä tietysti harmittaa mitä kaikkea voisi joskus olla toisen kanssa, mutta kuten sanoin hän ei välttämättä osaisi näin edes kuvitella. Kiva keskustella täällä välillä asiallisesti jonkun kanssa. Hyvää päivää sulle!

        Mulla on sama tilanne, niin samaistun siihen miltä voi tuntua. Kiire ei ole itselläkään. Olen ajatellut vaan nyt antaa asioiden mennä omalla painollaan. Elän etsimättä mitään uutta ihmissuhdetta (mitään suhdetta ei tämänkään henkilön kanssa ollut, mikä surettaa) ja annan tunteiden laantua, kun laantuvat. Koska ei ole pakko katkaista mitään lopullisesti, niin en sitä tee. Eihän ystävyyssuhteitakaan katkota kerrasta, jotkut vaan haihtuvat, koska elämäntilanteet muuttuvat, ihmiset muuttavat ja muuttuvat. Hyvää päivää sullekin!


    • Anonyymi

      Hän meni eteenpäin / pysyi paikoillaan tms. Kiinnostus ei riittänyt.

      Minä en muutenkaan varattuihin koske, kun moraali ei anna myöten.

      Olen liian hyväsydäminen ihminen tähän maailmaan.

      Toiset kävelevät ylitse ja jättävät pskarantuja kulkiessaan (kirjaimellisesti)

      (sivusta)

      • Anonyymi

        Enpä tiedä siitä hyväsydämisyydestä. Kuulin useinkin sinun puhuvan pahaa kanssa ihmisistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä siitä hyväsydämisyydestä. Kuulin useinkin sinun puhuvan pahaa kanssa ihmisistäsi.

        No sinähän väitteen laitoit tiskiin. Annapa tulla, että mitä olen puhunut. Ai niin, eihän sulla ole pokkaa sanoa yhtään mitään.

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän väitteen laitoit tiskiin. Annapa tulla, että mitä olen puhunut. Ai niin, eihän sulla ole pokkaa sanoa yhtään mitään.

        (sivusta)

        Miksi tulit siihen sivusta ja kuvittelit viestin olevan sinulle osoitettu, kun sen kirjoittaja selvästi vastasi jollekin muulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulit siihen sivusta ja kuvittelit viestin olevan sinulle osoitettu, kun sen kirjoittaja selvästi vastasi jollekin muulle?

        Miksi tulit itse siihen esittämään väitteitä, jotka eivät pidä paikkansa ja mistä vetäisit tuon, että kuvittelen viestin olevan minulle?
        Minähän osallistun keskusteluun yleisellä palstalla.

        (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulit itse siihen esittämään väitteitä, jotka eivät pidä paikkansa ja mistä vetäisit tuon, että kuvittelen viestin olevan minulle?
        Minähän osallistun keskusteluun yleisellä palstalla.

        (sivusta)

        Koska sanoit:

        ”Annapa tulla, että mitä olen puhunut. Ai niin, eihän sulla ole pokkaa sanoa yhtään mitään.”

        Kuvittelet, että tuntematon puhuu juuri sinusta ja sanomisistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sanoit:

        ”Annapa tulla, että mitä olen puhunut. Ai niin, eihän sulla ole pokkaa sanoa yhtään mitään.”

        Kuvittelet, että tuntematon puhuu juuri sinusta ja sanomisistasi.

        Niin. Vastasin yhtä tuttavallisesti kuin tuo tyyppi, joka kuvitteli tuntevansa minut. Niin metsä vastaa kuin...

        (sivusta)


    • Anonyymi

      Niin sekaisin ikävästä, hänestä ja meidän molempien perheistä. En tiedä miksi ryssin tämän ihanan naisen kanssa suhteeni.
      Kävit taas unessani ja ne sinun silmäsi rakas ❤️. Hukuin taas kerran niihin...

      • Anonyymi

        Särkeepä sydäntä1🥺


    • Anonyymi

      Minähän välttelen kaikkia.

      Koska en ole tosiaan kiinnostunut missään mielessä kenestäkään.

    • Anonyymi

      En välttele häntä, en usko rakkautemme olevan niin vahvaa että se veisi meidät vaikka läpi harmaan kiven. Kyse on usein myös rohkeudesta ja kuinka kokee mahdollisuudet mielessään.
      https://youtu.be/cpfRmjXyvAc

    • Anonyymi

      En välttele A naista en vain tiedä miten vastaisin sinun viesteihisi etteivät muut älyäisi että tahdon sinua

      • Anonyymi

        Sanattomiin viesteihin vai mitä viestejä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Ei ole tullu viestejä koskaan häneltä mieheltä.😁 Tai siis on mutta ei suoraan minulle. Siksi en ymmärrä kohtaa ”etteivät muut älyäisi että tahdon sinua”


    • Anonyymi

      Olen huono ihminen.

    • Anonyymi

      Jos hän pyytäisi. Muuten kestän kyllä hyvin ne tunteet, mielenliikkeet, sekoamisen, mikä seuraa, jos sattumalta näkisin hänet, sen jännityksen kun hengittäminen lakkaa. Lopetan vahingossa hengittämisen, kun näen hänet.

      olen sekaisin ja hengitän syvään näkemisen jälkeen. Sen jälkeen tulee euforia. Hymyilyttää. Sitten tulee viimeistään muutaman tunnin päästä alakulo, koska näkeminen saattaa joka kerta olla elämän viimeinen.

      Ikinä ei tosin voi etukäteen varmaksi tietää, miten oma kroppa ja mieli reagoi.

    • Anonyymi

      Jos mä voisin ajassa palata, niin toivon ettei koskaan tavata... Ei olis ensimmäisiä eikä viimeisiä sanoja...lopun laulu tekstin tiedätkin ja pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      Et pidä sekoittaa tervettä irtautumista välttämiseen. Ero näiden kahden välillä on hyväksyminen ja tunnustaminen .

    • Anonyymi

      Välttäminen on huomiota enimmillään. Jos en välttelisi tulisin pakostakin huomanneeksi mitä todellisuus on.

    • Anonyymi

      Haluan tulla nähdyksi sellaisena kuin olen mutta yhtä lailla salata ja pysyä tuntemattomana sillä kaiken olemuksestani huokuvan päättäväisyyteni takana piilee mahdollisuus olla ihan muuta. Siksi katson parhaaksi pysyä poissa tieltään.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe