Kauramiljonäärin naisseikkailut osa xx

Anonyymi-ap

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/jp-kukkosen-ex-rakkaalle-kovat-syytteet-juristinainen-pahoinpiteli-kaurakuningasta-pillereilla/1328986

Kukkosen ex-rakkaalle kovat syytteet: juristinainen pahoinpiteli kaurakuningasta pillereillä


Saaga saa nyt uusia juonenkäänteitä, sillä Nettaa ennen JP seurusteli erään juristinaisen kanssa, joka vaikuttaa olevan vähintään yhtä värikäs tapaus kuin rötösrouva itse. Juristinaiselle nimittäin luetaan pian käräjäoikeudessa syytteet kiristyksestä ja kahdesta pahoinpitelystä. Rikosten uhri on JP.

29

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seiskan tietojen mukaan juristinaisen epäillään myös kiristäneen JP:ltä rahaa. Juristin epäillään muun muassa uhanneen tehdä Kukkosesta perättömiä rikosilmoituksia, jos hän ei avaa kukkaronnyörejään. Lähteiden mukaan nainen on tunnustanut teot, sekä kiristyksestä on olemassa ääninauhoja.

      Seiskan tietojen mukaan poliisi epäili juristinaisen syyllistyneen myös useisiin muihin rikoksiin. Syytteitä ei nostettu, koska osa rikoksista oli vanhentunut ja osa saatiin soviteltua.


      Kukahan mahtaa olla näin sekopäinen juristinainen

      • Anonyymi

        En ihmettele kera jokatoinen aikuinen henkilö joutuu kotonaan pahoipitelyn uhriksi ja eniten tapahtuu vielä näissä paremissa piireissä olevien perheiden seinien sisällä . Juristille kova tuomio ja virasta pois pano, ei tuollaisessa virassa oleva henkilö voi toimia enää koskaan työssään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele kera jokatoinen aikuinen henkilö joutuu kotonaan pahoipitelyn uhriksi ja eniten tapahtuu vielä näissä paremissa piireissä olevien perheiden seinien sisällä . Juristille kova tuomio ja virasta pois pano, ei tuollaisessa virassa oleva henkilö voi toimia enää koskaan työssään .

        Missä ihmeen "paremmissa" piireissä...?
        Noita on paljon noita vahingossa vaurastuneita, jotka ei ole yhtään sen paremmissa piireissä....?
        Sama koskee poliitikkoja jotka useat on täysiä idiootteja, jos ei talousasiat ole päin mäntyä niin sitten kanniskellaan pyssyjä paikossa, jossa niitä ei varmasti tarvita...


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Yksi noin sekopäinen juristi tulee heti mieleen joka sattumoisin on myös tämän Tuksu Tukiaisen ystävä.....piiiri pieni pyörii

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ei varmaan ole tämä. Tällähän on jo ikääkin. Ja taitaa piilotella oikeutta tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Taitaa olla kaverill vähän elämänhallinta hukassa jos jatkuvasti on naisten kanssa ongelmissa , ihme juttu jotta tämmöine tyyppi on bisnerona miljoonia tehnyt, kaveri näyttää leipomo-alan työnjohtajalta "playpomo" leivotttu lättyyn ;-D

    • Anonyymi

      Tämä tekee Kaurahatun touhusta vielä oudompaa. Siis mies seurustellut näiden väitteiden ja syytösten mukaan naisen kanssa joka on myös ollut melkoisen erikoinen tapaus, jo ennen Nettaa. Tästä kokemuksesta selvittyään salamana uskaltautunut vihille käytännössä katsoen ventovieraan kanssa jonka on hetki sitten kohdannut Tinderissä? Luulisi, että tuo kokemus olisi opettanut jonkinlaista varovaisuutta ja harkintaa, mutta näemmä ei.

      Seiskan mukaan ovat tänään taas palanneet yhteen Netan kanssa. Tässä vaiheessa Kaurahattu ei enää ole mikään uhri, vaan ihan tarkoituksella valkoi itselleen näitä hieman räväkämpiä ja jännempiä daameja. Ja mikäs siinä, ei kaikki jaksa jotain puuroja keittelevää kotihiirtä kumppanina. Jos on rahaa, niin miksi ei sitten olisi semmoisen kanssa, joka todella iskee. Vaikka joskus iskisi jollain muullakin kuin kaurapuurokauhalla.

      • Anonyymi

        Juu kaikin mokomin saa kaurahattu remeltää menemään valitsemiensa naikkosten kanssa, mutta valinnoista on kuitenkin seurauksia ja nekin täytyy kestää kuin mies, eikä kitistä ja nilittää juorulehdissä kärsimistään vääryyksistä, kun on niihin itse vapaaehtoisesti hankkiutunut.
        Harvemmin myötätuntoa sataa hemmolle, joka itse jatkuvasti sössii elämänsä huonoilla valinnoillaan.


    • Anonyymi

      Totuushan on, että tolla naamalla, noilla älynlahjoilla ja historialla kaurahatulla on tyytyminen vain Netta rouvan tasoisiin jännänaisiin.
      Muijat on vain rahastamassa tätä pöljäkettä, jolla ei ole alkeellistakaan itsesuojeluvaistoa
      Sais tosiaan lopettaa kitisemisensä itse hankituista ongelmista ja lopettaa myös julkisuuteen tunkemisen samoista asioista.

    • Anonyymi

      Iltalehti kirjoittaa "Kauramiljonääri JP Kukkonen" . Hankalanoloinen etunimi tuo Kauramiljonääri.

    • Anonyymi

      Peltotornaado haki lähestymiskieltoa morsiolleen, mutta sitten oltiinkin jo lentokoneessa yhdessä. Mies kertaa tapahtumia näin:

      – Kävimme ihan järkevää keskustelua, ja hän palautti minulle kaikki minulle kuuluvan omaisuuden. Ihan kilttinä kundina ehdotin, että mennään syömään ja vaihdetaan kuulumisia. Yksi asia johti toiseen ja huomasin olevani Tukholman-koneessa ja päätimme, että käydään vielä treffeillä. Tämä on minulle ihan normaalia, hän jatkoi.

      • Anonyymi

        Eli onko nyt kihloihinkin menty jätkän kiltteyden takia 😳. Odotettavissa ero, hyvinkin pian 🤭


    • Anonyymi

      En tiennytkään että Kukon rikastumisesta on noin lyhyt aika. Nousukas se on. Ilmeisesti raha meni äijän päähän ja oivalsi että nyt lohkeaa pillua. Muija ja mukulat vaihtoon ja kainuusta stadin humuun rillustelemaan. Oikeastaan vanha ralli Mä lähden stadiin kertoo Kukosta:
      "


      Lasse Mårtenson • 1967
      Mä lähden stadiin - Jackson


      Lyrics of Mä lähden stadiin - Jackson by Carola,Lasse Mårtenson
      Lyötiin hynttyyt kerran yhteen
      mukavalta tuntui niin
      Vaan on vuodet nuo menneet
      saaneet meidät aatoksiin
      nyt lähden stadiin
      mä vaihdan maisemaa
      kun lähden stadiin
      mä pistän tuulemaan
      Jos aiot siitä stadiin
      pane tossuun jo vipinää
      jos tuntuu niin, käy vain kaupunkiin
      tuskin löydät ystävää
      Joo, joo anna luistaa
      vanha ukkomies
      Kyllä minut kaikki muistaa
      poliisi, kukaties"

      • Anonyymi

        No siis, just näin. Rahapussin kanssa lähdetty isolle kirkolle ja sitten saatu näitä jännempiä daameja kimppuun.


      • Anonyymi

        Mitä sä selität? Kaveri asunut Lontoossa ja Sydneyssä. Helsinkiin tuli vuonna 2005 kirjansa mukaan. Erosi vaimostaan kai hieman ennen yrityskauppoja. Siitäkin jo yli 5 vuotta. Kirjassa rehvasteli kovasti naisseikkailuistaan jo ennen yrityskauppaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä selität? Kaveri asunut Lontoossa ja Sydneyssä. Helsinkiin tuli vuonna 2005 kirjansa mukaan. Erosi vaimostaan kai hieman ennen yrityskauppoja. Siitäkin jo yli 5 vuotta. Kirjassa rehvasteli kovasti naisseikkailuistaan jo ennen yrityskauppaa.

        Vittu jp


    • Anonyymi

      nää narkkaa yhdessä
      ja kun iskee morkkis /(tai pakko olla käyttämättä (lapsiviikot)
      niin sit katotaan taas et mitä viddua on tultua tehtyä
      ja eikun sit taas mennään...

      • Anonyymi

        Voiko noilla olla lapsiviikkoja? Ehkä kuitenkin satunnaisia/valvottuja tapaamisia?


    • Anonyymi

      Kauankohan rahat riittävät tuollaiseen ökyelämään? Onko ukko sijoittanut rahansa niin, että voi elää lopun elämäänsä tuohon ylelliseen tapaan?

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaisi siirtää lapsien perintöä jonnekin turvaan, ettei kaikki rahat mene Nettaan. Mutta sellaiseen on kai mahdotonta kenenkään ulkopuolisen puuttua. Mieshän pitäisi laittaa holhouksenalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi siirtää lapsien perintöä jonnekin turvaan, ettei kaikki rahat mene Nettaan. Mutta sellaiseen on kai mahdotonta kenenkään ulkopuolisen puuttua. Mieshän pitäisi laittaa holhouksenalaiseksi.

        Tuota menoa mies menettää kyllä lasten huoltajuuden mutta oma vika ja tuskin Netta siitä ainakaan on pahoillaan. Ja tuskin mieskään koska siihen suuntaan on menossa ja aivan varmasti tietää asian.


      • Anonyymi

        Eiköhän tälle Kainuun miehelle tule käymään tasan juuri kuin muillekkin julkisuudessa olleille ” kohuliikemiehille” nällle Stefuille, Jetroille ja Seduille.
        Rai rai elämää jatkuu aikansa ja sitten on jo miljoonavelat niskassa.
        Ei Kukkonenkaan ole itse rahojaan tienannut vaan sai ne myytyään veljiensä kanssa isän elämäntyön ja firman.
        Onhan tätä kaurahattua jo nyt varainhoitaja kehoittanut hiljentämään tahtia ja hankkimaan edes avioehdon, mutta jutapää ei vain ota opikseen.
        Naismakukin näyttää olevan onnettoman huono, joten itseään saa syyttää jos homma taas kosahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi siirtää lapsien perintöä jonnekin turvaan, ettei kaikki rahat mene Nettaan. Mutta sellaiseen on kai mahdotonta kenenkään ulkopuolisen puuttua. Mieshän pitäisi laittaa holhouksenalaiseksi.

        Tuo on pahempi kuin Stefu koska kolmessa kuukaudessa oli tuhlannut Nettaan 700 tuhatta. Stefulla kesti muutaman vuoden kun tuli miljoonavelat ja konkurssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pahempi kuin Stefu koska kolmessa kuukaudessa oli tuhlannut Nettaan 700 tuhatta. Stefulla kesti muutaman vuoden kun tuli miljoonavelat ja konkurssi.

        Netassa on ruhtinaalliset käyttökustannukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota menoa mies menettää kyllä lasten huoltajuuden mutta oma vika ja tuskin Netta siitä ainakaan on pahoillaan. Ja tuskin mieskään koska siihen suuntaan on menossa ja aivan varmasti tietää asian.

        Mites Neton pieni lapsi? Onko Netolla tapaamisia vapaasti vai valvottuna? Tietääkö kuka?


    • Anonyymi

      Kuramiljonääri viettää nyt nousukasta elämää.

    • Anonyymi

      Ettei kävisi kuten kävi Kalle Tappiselle?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe