Kysyn teiltä mitä mieltä olette oltiin viikon loppuna vieraalla paikka kunnalla ravintolassa meitä oli ryhmä matka saamaan seurueeseen kuuluvan naiaen kanssa tanssiessa hän otti kiinni paleistani ja jalat hiplasi pöydän alla ja välillä pidettiin käsisitä kiinni tarkkaan katsoen et kukaan ei nää molemmilla oli puolisot mukana nyt alkanut kiinnostaa että olisko kyseisellä naisella kiinnostusta tavata mitä mieltä olette laitanko viestiä vai unohdanko
Vastaukset 7
- Anonyymi
Laita viesti, jossa kysyt naisen halukkuutta jatkoon!
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://aram-us.com/H/P9d9H2
- Anonyymi
Siis olit niuvanniemen suljetulla puristelemassa speden luumuja buaahaa
- Anonyymi
Kotilomat alkanu
- Anonyymi
Siinä on rikosilmoituksen ja sen seurauksena vankeustuomion riski.
- Anonyymi
Vain teille rumille.
Sanoisin, että unohda. Tuollaiset ovat vain hetken huumaa ja kivaakin, mutta neuvoisin unohtamaan ja etsimään uutta huumaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459