Martinalla pitkät päällä

Anonyymi-ap

Instagramissa kuva, jossa esittelee tätä. Harmi vain, että tekotissien nännit on sijoitettu luonnottoman ylös. 🤔 Olisi edes keskellä rintaa, eikä rinnan yläosassa. Teksti: "take ownership of your health" on myös mielenkiintoinen valinta tähän. Silikonit kun ei varsinaisesti edusta terveellisiä valintoja.

268

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos silikonirinnat on menneet noin pieleen, niin kannattaisi pyrkiä pitämään vähän peittävämpää asua🙈

      • Anonyymi

        Ehkä Martina yrittää uutta aluevaltausta nännien näkyvyydessä. Tämä huomattiin jo viimeisessä triathlon kisassa, jossa kyseisen urheilijan nännit näkyvästi esillä ja märkäpuku vyötärölle laskettuna. Ei ole kehumista , onko vielä Turkin silikonit ..." I want bigger " 😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Martina yrittää uutta aluevaltausta nännien näkyvyydessä. Tämä huomattiin jo viimeisessä triathlon kisassa, jossa kyseisen urheilijan nännit näkyvästi esillä ja märkäpuku vyötärölle laskettuna. Ei ole kehumista , onko vielä Turkin silikonit ..." I want bigger " 😣

        Olihan ne omituisen korkealla tai ainakin toinen oli. Mutta pääasia, että itse tykkää.


      • Anonyymi

        Hämmästyin oikein miten kaunis on Martina tuossa kuvassa, koska on harvoin noin kauniisti hiukset ja meikki samoin. Olen katsonut hänen Insta ja aina urhelu asusteet päällä ja ilman meikkiä ja tää oli iloinen yllätys ainakin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Martina yrittää uutta aluevaltausta nännien näkyvyydessä. Tämä huomattiin jo viimeisessä triathlon kisassa, jossa kyseisen urheilijan nännit näkyvästi esillä ja märkäpuku vyötärölle laskettuna. Ei ole kehumista , onko vielä Turkin silikonit ..." I want bigger " 😣

        Vitunkantoteline! Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin oikein miten kaunis on Martina tuossa kuvassa, koska on harvoin noin kauniisti hiukset ja meikki samoin. Olen katsonut hänen Insta ja aina urhelu asusteet päällä ja ilman meikkiä ja tää oli iloinen yllätys ainakin minulle.

        "Urhelu asusteet"

        Iloinen yllätys on myös taitosi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin oikein miten kaunis on Martina tuossa kuvassa, koska on harvoin noin kauniisti hiukset ja meikki samoin. Olen katsonut hänen Insta ja aina urhelu asusteet päällä ja ilman meikkiä ja tää oli iloinen yllätys ainakin minulle.

        Kortemummon kirjoitustaito se jaksaa aina iloisesti yllättää 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Martina yrittää uutta aluevaltausta nännien näkyvyydessä. Tämä huomattiin jo viimeisessä triathlon kisassa, jossa kyseisen urheilijan nännit näkyvästi esillä ja märkäpuku vyötärölle laskettuna. Ei ole kehumista , onko vielä Turkin silikonit ..." I want bigger " 😣

        Katkeraa kalkkia Martina saa omasta kuvasta instas tykkäyksiä 4000 tuhatta ja kymmenen vuosia nuoremat 2000 tykkäystä 🤗 .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa kalkkia Martina saa omasta kuvasta instas tykkäyksiä 4000 tuhatta ja kymmenen vuosia nuoremat 2000 tykkäystä 🤗 .

        Nyt on marttiina päässyt sit aika taivaskerhoon, 4000 tuhatta eli 4tuhatta tuhatta on muuten aikas iso luku suomen insta-beibeille, liki 70% suomalaisista laittelee tykkäyksiä, tai sit jostain kehitysmaasta on löytynyt kanava millä saadaan kaikki paikalliset antamaan peukkua virtuaalisesti, au naturelhan peukkua on pistelty jo muutaman vuosikymmenen ajan jos jonkinlaisten tuhajulkkujen toimesta, ei oo tota papin aamenta vartoilru suotta.


      • Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

        Nyt on marttiina päässyt sit aika taivaskerhoon, 4000 tuhatta eli 4tuhatta tuhatta on muuten aikas iso luku suomen insta-beibeille, liki 70% suomalaisista laittelee tykkäyksiä, tai sit jostain kehitysmaasta on löytynyt kanava millä saadaan kaikki paikalliset antamaan peukkua virtuaalisesti, au naturelhan peukkua on pistelty jo muutaman vuosikymmenen ajan jos jonkinlaisten tuhajulkkujen toimesta, ei oo tota papin aamenta vartoilru suotta.

        Neljä miljoonaa tykkäystä siis Martinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin oikein miten kaunis on Martina tuossa kuvassa, koska on harvoin noin kauniisti hiukset ja meikki samoin. Olen katsonut hänen Insta ja aina urhelu asusteet päällä ja ilman meikkiä ja tää oli iloinen yllätys ainakin minulle.

        Kovalla meikillä ja tuntien työllä saa kenestä vaan kauniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan ne omituisen korkealla tai ainakin toinen oli. Mutta pääasia, että itse tykkää.

        Onko se itse sokea noille nänneilleen.?
        Ei näe että ne on luonnottomassa kohdassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa kalkkia Martina saa omasta kuvasta instas tykkäyksiä 4000 tuhatta ja kymmenen vuosia nuoremat 2000 tykkäystä 🤗 .

        Kymmenen vuosia nuoremat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovalla meikillä ja tuntien työllä saa kenestä vaan kauniin.

        Ei todellakaan saa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan saa. 😂

        No kyllä saa.
        Youtubestakin löytyy pilvin pimein videoita, joissa kadun rapanistiltä näyttävä hampaaton naisoletettu muuttuu ammattilaisen käsittelyssä kaunottareksi.
        Martina on ihan tavis, isoleukainen ja maskuliininen nainen, mutta meikillä ja tekohiuksilla ammattilainen loihtii hänestäkin kauniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin oikein miten kaunis on Martina tuossa kuvassa, koska on harvoin noin kauniisti hiukset ja meikki samoin. Olen katsonut hänen Insta ja aina urhelu asusteet päällä ja ilman meikkiä ja tää oli iloinen yllätys ainakin minulle.

        Kuvankäsittelyllä saa vaikka kilipukista, miss Suomen. Kaikki ei oo sitä miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitunkantoteline! Ei muuta.

        Tekotissiteline, loppuun ajetut ikivanhat silarit.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      🤭🫣🥲🙈🙊😹

    • Anonyymi

      Mene nyt jo hoitoon, vaan pitääkö sut järjestää pakkohoitoon!

      • Anonyymi

        Kortemummoko se niitä pakkohoitoja täällä järjestelee .

        Kehoittaisin mummoa nyt nopeasti hoidattamaan sitä omaa pääkoppaa, hörinät ovat sitä luokkaa.


    • Anonyymi

      Kun on noin venyneet ja epäonnistuneet silarit Seiskalta aikoinaan saanut, eikä näytä olevan kiinnostusta niiden päivittämiseen, tai poistamiseen, niin käyttäisi edes liivejä. Nuo nöpöttävät päin peetä sojottavat nännit on hieman nolot viittäkymmentä käyvälle kahden lapsen äidille.

      • Anonyymi

        Jospa se luulee että ne näyttää seksikkäältä?
        Vaik oikeesti on järkyttävän näköiset kun täysin väärässä kohdassa rintoja.


    • Anonyymi

      Tykkäykset on huumetta näille.

    • Anonyymi

      Niin kaunis kuvissa ja yleensä Martina on ilman meikkiä.

      • Anonyymi

        Kaunis nainen on todellakin kuvassa ja tykkäyksiä kohta on 4000 , samoin kehuja miehiltä ja naisilta viesteissä 🔥🔥♥️ .


      • Anonyymi

        Moikka Martina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen on todellakin kuvassa ja tykkäyksiä kohta on 4000 , samoin kehuja miehiltä ja naisilta viesteissä 🔥🔥♥️ .

        Intiasta ostetut tykkääjät ovat ahkeria


      • Anonyymi

        Juu juu, on yleensä ilman meikkiä.


      • Anonyymi

        Mutta täyteaineita sitäkin reilummin 😳 sivuprofiili kuin Minni Ankalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intiasta ostetut tykkääjät ovat ahkeria

        Ehkä toiset joutuukin ostaa tykkääjät ja ei onneksi Martinan tarvitse niin alas koskaan alistua 😎.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä toiset joutuukin ostaa tykkääjät ja ei onneksi Martinan tarvitse niin alas koskaan alistua 😎.

        Koskaan eikä ollenkaan, eiks niin?


      • Anonyymi

        Martinalla on kestopigmentointi, tai laminointi kulmissaan. Martinalla on ripsienpidennykset. Martinalla on piikitetyt huulet ja poskipäät. Martinalla on hiuspidennykset.
        Tuollaisilla lisukkeilla tehty nainen on kaukana luonnollisesta, vaikka sinun mielestäsi:
        "Martina on kuvissa yleensä ilman meikkiä".


    • Anonyymi

      Rinnat on kauniisti ja nännit samalla tasolla, outoa että nainen vielä haukkuu rinnoista vaikka kaikilla näillä julkisuudessa olevilla on silikonirinnat. Mutta kun Martina Marttina Martina .🤗 .

      • Anonyymi

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.

        Kiva et säkin oot täällä Martina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva et säkin oot täällä Martina!

        Onks täällä tänään taaskin henkilö joka kuvittelee et Martina täällä olisi hänen kanssaan kirjoittelemassa. Harhat on ikäviä ja jos kuulee ääniä näkee näkyjä ihminen, on tietenkin hyvä asia ettei he itse sitä koskaan kuitenkaan tajua 💚 et mikä on totta ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva et säkin oot täällä Martina!

        En ole Martina ja olen kyllä aivan normaaleja hetoromiehiä , joten näin voin selventää tämänkin asian pois päästäsi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks täällä tänään taaskin henkilö joka kuvittelee et Martina täällä olisi hänen kanssaan kirjoittelemassa. Harhat on ikäviä ja jos kuulee ääniä näkee näkyjä ihminen, on tietenkin hyvä asia ettei he itse sitä koskaan kuitenkaan tajua 💚 et mikä on totta ja mikä ei.

        Mistä sinä sitten tiedät kirjoitteleeko Martina tänne vai ei? Uskoisin että kirjoittelee kaikkialle missä hänestä kyse, sopisi hänen muuhunkin käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Martina ja olen kyllä aivan normaaleja hetoromiehiä , joten näin voin selventää tämänkin asian pois päästäsi .

        Eri asia kuka uskoo tuon selityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.

        Moi Esko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Martina ja olen kyllä aivan normaaleja hetoromiehiä , joten näin voin selventää tämänkin asian pois päästäsi .

        Normaali "hetoro" tosiaan.

        Mitä se muuten tarkoittaa?' Muunsukupuolinen?


      • Anonyymi

        Silikonipallot ovat tänä päivänä ihan OUT. Luonnolliset rinnat ovat IN. 👍🏻👏🏻👏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.

        Ainakin 50 vuotiaasta 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks täällä tänään taaskin henkilö joka kuvittelee et Martina täällä olisi hänen kanssaan kirjoittelemassa. Harhat on ikäviä ja jos kuulee ääniä näkee näkyjä ihminen, on tietenkin hyvä asia ettei he itse sitä koskaan kuitenkaan tajua 💚 et mikä on totta ja mikä ei.

        ..et, et, et......taaskin... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sitten tiedät kirjoitteleeko Martina tänne vai ei? Uskoisin että kirjoittelee kaikkialle missä hänestä kyse, sopisi hänen muuhunkin käytökseen.

        Juu ja Martinan kirjoitustaito on samaa tasoa kuin " Kortemummon " eli todella kehnoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Martina ja olen kyllä aivan normaaleja hetoromiehiä , joten näin voin selventää tämänkin asian pois päästäsi .

        😂🤣😅😆😁😄😃😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.

        Kenellä toisella julkkiksella nelikymppisellä on tuollaiset järkyt rypyt silmänurkissa, mitä Martinalla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko enää olla kauniimpaa 40 vuotiasta naista , kuin Martina Aitolehti on ? Olen itse 39 ja tää nainen menisi ikänsä puolesta ainakin 35 vuotiaasta enintään 💪.

        Martina on hyvin vanhan näköinen ikäisekseen. Kulunut, kovailmeinen, teennäinen, ryppyinen ja kaikkea muuta kuin onnellisen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Martina ja olen kyllä aivan normaaleja hetoromiehiä , joten näin voin selventää tämänkin asian pois päästäsi .

        Sinä hetero ja mies, en usko.


    • Anonyymi

      No ei kyllä ollut onnistunut kuva Martinasta, mustavalkoisena toimii paremmin kuin värillisenä. Missä ihmeessä se Martinan hovikuvaaja Papsulennokki oikein luuhaa? Tämmöistä jälkeä tulee, kun ammattilainen ei ota kuvia.

    • Anonyymi

      Siellä nuoret miehet kommentoi instassa että "pitkät päällä" ja tietenkin siellä eläkeläismummo haukkumassa ja vetää lapsetkin mukaan juttuunsa.

      • Anonyymi

        Hämmästyn aina joka kerta kun näen Martinan instassa noita kommentteja, mitä täältäkin saa lukea. Hämmästelen sitä että ketkä siellä niitä kirjoittelevat ja aivan omalla nimellä. Itse en ikimaailmassa menisi ketään henkilökohtaisesti haukkumaan. Se kuuluu jo yleissivisitykseen. Pahimpia on juuri vanhemmat naiset ja joskus vanhemmat miehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyn aina joka kerta kun näen Martinan instassa noita kommentteja, mitä täältäkin saa lukea. Hämmästelen sitä että ketkä siellä niitä kirjoittelevat ja aivan omalla nimellä. Itse en ikimaailmassa menisi ketään henkilökohtaisesti haukkumaan. Se kuuluu jo yleissivisitykseen. Pahimpia on juuri vanhemmat naiset ja joskus vanhemmat miehetkin.

        Miksi tuokin "arja" yleensä edes seuraa Martinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyn aina joka kerta kun näen Martinan instassa noita kommentteja, mitä täältäkin saa lukea. Hämmästelen sitä että ketkä siellä niitä kirjoittelevat ja aivan omalla nimellä. Itse en ikimaailmassa menisi ketään henkilökohtaisesti haukkumaan. Se kuuluu jo yleissivisitykseen. Pahimpia on juuri vanhemmat naiset ja joskus vanhemmat miehetkin.

        Monesti sieltä suunnasta missä Sofiankin äiti nykyään asuu. hm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyn aina joka kerta kun näen Martinan instassa noita kommentteja, mitä täältäkin saa lukea. Hämmästelen sitä että ketkä siellä niitä kirjoittelevat ja aivan omalla nimellä. Itse en ikimaailmassa menisi ketään henkilökohtaisesti haukkumaan. Se kuuluu jo yleissivisitykseen. Pahimpia on juuri vanhemmat naiset ja joskus vanhemmat miehetkin.

        Keskustelupalstalla anonyyminä julkkisten herjaaminen on kuitenkin ok vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti sieltä suunnasta missä Sofiankin äiti nykyään asuu. hm?

        Sinulla on taas luulot päällä. En hauku sitä sinun rakasta Sofiaasi jos sellaista taas yrität väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on taas luulot päällä. En hauku sitä sinun rakasta Sofiaasi jos sellaista taas yrität väittää.

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.

        Sen on nähnyt Hannun instassa että tällä on tosi paljon kampaajia tukemassa ja lähettämässä tsemppiviestejä. Mistähän tuo taas johtuu? Toki Hannu hengaili eron jälkeen jonkun nuoren kampaajan kanssa, mutta ei kai se nyt siihen vaikuta että vanhemmat kampaajanaiset on Hannua tukemassa. Voi olla että vaikuttaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen on nähnyt Hannun instassa että tällä on tosi paljon kampaajia tukemassa ja lähettämässä tsemppiviestejä. Mistähän tuo taas johtuu? Toki Hannu hengaili eron jälkeen jonkun nuoren kampaajan kanssa, mutta ei kai se nyt siihen vaikuta että vanhemmat kampaajanaiset on Hannua tukemassa. Voi olla että vaikuttaakin.

        Poislukien tietenkin Iida Ketola, joka on Onlyfanssin lisäksi myös kampaaja. Iidalla on ollut jo syksystä 2021 lähtien Hannu hampaissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen on nähnyt Hannun instassa että tällä on tosi paljon kampaajia tukemassa ja lähettämässä tsemppiviestejä. Mistähän tuo taas johtuu? Toki Hannu hengaili eron jälkeen jonkun nuoren kampaajan kanssa, mutta ei kai se nyt siihen vaikuta että vanhemmat kampaajanaiset on Hannua tukemassa. Voi olla että vaikuttaakin.

        Noin yleisellä tasolla täytyy ihmetellä että Hannun takia Martinalla on ollut haukkujia tukemassa Hannua ja kyllä Hannukin on siihen syyllistynyt. Sitä täytyy ihmetellä kun Hannulla oli kuitenkin tuollaisesta asiasta syyte ja tuomiokin sitten. Aivan kuin tuo ei olisi joillekin naisille mikään kummonen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti sieltä suunnasta missä Sofiankin äiti nykyään asuu. hm?

        Sofia mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.

        Kyllä sun täytyy tarkkana olla noiden instojen kanssa että nappaat kiinni pienimmätkin johtolangat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin yleisellä tasolla täytyy ihmetellä että Hannun takia Martinalla on ollut haukkujia tukemassa Hannua ja kyllä Hannukin on siihen syyllistynyt. Sitä täytyy ihmetellä kun Hannulla oli kuitenkin tuollaisesta asiasta syyte ja tuomiokin sitten. Aivan kuin tuo ei olisi joillekin naisille mikään kummonen asia.

        Martina on niin tottunut haukkujiin että tuollaisten hannujen ja tukijoidensa haukkumiset ei tunnut missään. Sitäpaitsi Hannulle teki vain hyvää suhde Martinan kanssa joka suhteessa eli saa olla siitä kiitollinen. Ainakin nyt instassa esittää, jos insta on totuus, että on jättänyt nuuskan ja alkoholin ja alkanut treenaamaan todella. Ei ennen Martinaa ollut instassa muuta kuin lähinnä Padel-kuvia ja paljon jotain juhlimiskuvia poikien kanssa. Itsekin kertoo että vuonna 2021 alkoi enemmän keskittymään juoksemiseen, pyöräilyyn ja uintiin. Ja nythän on sitten alkanut hiihtämäänkin toden teolla ja täksi talveksi vasta hankki omat välineetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun täytyy tarkkana olla noiden instojen kanssa että nappaat kiinni pienimmätkin johtolangat.

        Monia huomioituja yksityiskohtia on kertomattakin, eikä tuo nyt ole kummonen asia tehdä teräviä huomioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.

        Miten sinulle kuuluu Hannun asiat, miksi seuraat hänen instaa?
        Pistikö pahasti silmään? Voisi kuvitella, että Hannun asiat ei kuulu sinulle mitenkään kuten ei kuulukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen on nähnyt Hannun instassa että tällä on tosi paljon kampaajia tukemassa ja lähettämässä tsemppiviestejä. Mistähän tuo taas johtuu? Toki Hannu hengaili eron jälkeen jonkun nuoren kampaajan kanssa, mutta ei kai se nyt siihen vaikuta että vanhemmat kampaajanaiset on Hannua tukemassa. Voi olla että vaikuttaakin.

        Voisi kuvitella, että Hannun asiat ei kuulu sinulle mitenkään kuten ei kuulukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulle kuuluu Hannun asiat, miksi seuraat hänen instaa?
        Pistikö pahasti silmään? Voisi kuvitella, että Hannun asiat ei kuulu sinulle mitenkään kuten ei kuulukaan.

        Sinä itse olet täällä haukkunut Martinaa siitä että jätti Hannun. Miksi? Mitä Hannun asiat sinulle kuuluvat. Oliko Hannu edes oikeasti pahoillaan vaikka tuli jätetyksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet täällä haukkunut Martinaa siitä että jätti Hannun. Miksi? Mitä Hannun asiat sinulle kuuluvat. Oliko Hannu edes oikeasti pahoillaan vaikka tuli jätetyksi?

        Ja sitäpaitsi Hannu aiheutti Martinalle todella pahan mainehaitan aikanaan ja Martinaa haukuttiin kaksi vuotta keskustelupalstoilla ja vedettiin mukaan Hannun juttuihin, vaikka olivat jo aikoja sitten eronneet. Ja vieläkin Martinaa haukutaan siitä että tapaili jonkin aikaa rais... , kuten kirjoittavat. Ja lapsetkin vedettiin mukaan tähän juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi Hannu aiheutti Martinalle todella pahan mainehaitan aikanaan ja Martinaa haukuttiin kaksi vuotta keskustelupalstoilla ja vedettiin mukaan Hannun juttuihin, vaikka olivat jo aikoja sitten eronneet. Ja vieläkin Martinaa haukutaan siitä että tapaili jonkin aikaa rais... , kuten kirjoittavat. Ja lapsetkin vedettiin mukaan tähän juttuun.

        Ja aina kun Hannun avautui instassa niin pääsi Seiskaan ja yhdistettiin että haukkuu tai irvailee Martinalle. Koska Seiska tykkäsi tehdä ikävänluonteisia juttuja Martinasta ja käytti kaikki keinot, mm. Hannun instaitkemiset hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet täällä haukkunut Martinaa siitä että jätti Hannun. Miksi? Mitä Hannun asiat sinulle kuuluvat. Oliko Hannu edes oikeasti pahoillaan vaikka tuli jätetyksi?

        Onko mies pahoillaan jos saa monta blondia pyörimään ympärilleen ja lohduttamaan kun tulee jätetyksi?


      • Anonyymi

        Siinä on otsikko "Pikkarambo, lue tämä" ja taatusti tuon tänään 06:59 kirjoittajan tekemä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mies pahoillaan jos saa monta blondia pyörimään ympärilleen ja lohduttamaan kun tulee jätetyksi?

        Ei ole! Hannu silloin kirjoittikin blondien seurassa pyöräillessään että nyt hän on hyvässä seurassa ja kuvasi puolimaratonin juoksijoita, jossa Martina juoksi. Vielä Levillä antoi ymmärtää että halveksuu niitä joilla on rahaa, statusta ja materiaa ja että nyt on itse oikeasti onnellisempi kuin koskaan. Eron jälkeenhän haukkui Martinaa että tälle on raha, status ja materia tärkeämäpää kuin rakkaus Hannuun. Eli edelleen se Hannu jaksaa veetuilla, vielä Levilläkin. Toivotaan että löytää sieltä naisen jolla ei ole rahaa, statusta eikä materiaa, kuten ei Hannullakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.

        Hyvähän se vaan että omalla nimellä niin ei tarvi Kortemummon kiillotella kristallipalloa. Se, joku, eräs, muuan jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole! Hannu silloin kirjoittikin blondien seurassa pyöräillessään että nyt hän on hyvässä seurassa ja kuvasi puolimaratonin juoksijoita, jossa Martina juoksi. Vielä Levillä antoi ymmärtää että halveksuu niitä joilla on rahaa, statusta ja materiaa ja että nyt on itse oikeasti onnellisempi kuin koskaan. Eron jälkeenhän haukkui Martinaa että tälle on raha, status ja materia tärkeämäpää kuin rakkaus Hannuun. Eli edelleen se Hannu jaksaa veetuilla, vielä Levilläkin. Toivotaan että löytää sieltä naisen jolla ei ole rahaa, statusta eikä materiaa, kuten ei Hannullakaan ole.

        Martina sanoi hyvin livessään kerran johonkin kysymykseen vastauksena että haluaa taloudellisesti tasa-arvoisen suhteen, ja vielä että miksi pitäisi tyytyä. Martinalla ei ollut mitään tarvetta "tyytyä" Hannuun ja sekös Hannua korpee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole! Hannu silloin kirjoittikin blondien seurassa pyöräillessään että nyt hän on hyvässä seurassa ja kuvasi puolimaratonin juoksijoita, jossa Martina juoksi. Vielä Levillä antoi ymmärtää että halveksuu niitä joilla on rahaa, statusta ja materiaa ja että nyt on itse oikeasti onnellisempi kuin koskaan. Eron jälkeenhän haukkui Martinaa että tälle on raha, status ja materia tärkeämäpää kuin rakkaus Hannuun. Eli edelleen se Hannu jaksaa veetuilla, vielä Levilläkin. Toivotaan että löytää sieltä naisen jolla ei ole rahaa, statusta eikä materiaa, kuten ei Hannullakaan ole.

        Eipä ole Martinallakaan materiaa, vuokrakämpä ja leasingauto ja muutama laukku. Eikä statustakaan niinkuin wiki sen määrittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Martinallakaan materiaa, vuokrakämpä ja leasingauto ja muutama laukku. Eikä statustakaan niinkuin wiki sen määrittelee.

        Firmaan tuli rahaa parina viimeisinä verovuosina 400-300 -tuhatta ja on ainakin julkisesti tiedossa yksi sijoitusasunto ja statusta on vaikka muille jakaa. Seuraajamäärä 150 tuhatta ja erittäin mielenkiintoinen ja seurattu ja suosittu valmentaja ja myös tv-esiintyjä. Ja turha väittää seuraavaksi että ostettuja seuraajia, kuten aina valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firmaan tuli rahaa parina viimeisinä verovuosina 400-300 -tuhatta ja on ainakin julkisesti tiedossa yksi sijoitusasunto ja statusta on vaikka muille jakaa. Seuraajamäärä 150 tuhatta ja erittäin mielenkiintoinen ja seurattu ja suosittu valmentaja ja myös tv-esiintyjä. Ja turha väittää seuraavaksi että ostettuja seuraajia, kuten aina valehtelet.

        Kun Martina ja Hannu oli yhdessä 2021 niin Martinan firmaan tuli sinä vuonna rahaa 400 tuhatta ja nosti sieltä palkkaa jotain 250 tuhatta. Hannun tulot tuona vuonna oli vähän yli 17 tuhatta. Vuonna 2022 Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta mutta nosti palkkaa kohtuullisemmin eli noin 70 tuhatta. Eli vuonna 2021 oli suuret menotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Martina ja Hannu oli yhdessä 2021 niin Martinan firmaan tuli sinä vuonna rahaa 400 tuhatta ja nosti sieltä palkkaa jotain 250 tuhatta. Hannun tulot tuona vuonna oli vähän yli 17 tuhatta. Vuonna 2022 Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta mutta nosti palkkaa kohtuullisemmin eli noin 70 tuhatta. Eli vuonna 2021 oli suuret menotkin.

        Martina oli pari vuotta Iholla-sarjassa ja siitä varmaankin tuli myös aika tavalla korvausta. Sieppi tienaa myös hyviä summia sillä että on ollut Iholla-sarjassa vuosia. Martina halusi jäädä sarjasta pois vuoden 2023 alusta mutta mm. Sieppi jatkoi sarjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Martina ja Hannu oli yhdessä 2021 niin Martinan firmaan tuli sinä vuonna rahaa 400 tuhatta ja nosti sieltä palkkaa jotain 250 tuhatta. Hannun tulot tuona vuonna oli vähän yli 17 tuhatta. Vuonna 2022 Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta mutta nosti palkkaa kohtuullisemmin eli noin 70 tuhatta. Eli vuonna 2021 oli suuret menotkin.

        Martina osti sijoitusasunnon vuonna 2021 jonne Hannu muutti asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi Hannu aiheutti Martinalle todella pahan mainehaitan aikanaan ja Martinaa haukuttiin kaksi vuotta keskustelupalstoilla ja vedettiin mukaan Hannun juttuihin, vaikka olivat jo aikoja sitten eronneet. Ja vieläkin Martinaa haukutaan siitä että tapaili jonkin aikaa rais... , kuten kirjoittavat. Ja lapsetkin vedettiin mukaan tähän juttuun.

        Martinalle mainehaitan, no nyt kyllä vitsin murjasit 😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina osti sijoitusasunnon vuonna 2021 jonne Hannu muutti asumaan.

        Oliko Hannu Martinan toyboy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina osti sijoitusasunnon vuonna 2021 jonne Hannu muutti asumaan.

        Kun Hannu joutui sieltä muuttamaan pois niin instassa irvaili stoorissa asunnon keittiölle ja sitten postauksessa, joka vieläkin näkyy halveksi asunnon vessaa jossa ei pääse kääntymään ja suihkussa täytyy käydä pöntön päällä. Martinan vainoaja tarttui heti asiaan ja alkoi haukkumaan Martinan sijoitusasunnon vessaan. Ja kas kummaa, myöhemmin Seiskakin teki jutun tuosta Hannun postauksesta ja kuinka nyt Hannulla on asunto jonka vessassa pääsee kääntymään ja suihkussa ei tarvitse käydä pöntön päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle mainehaitan, no nyt kyllä vitsin murjasit 😭😭

        Te Martinan vainoajat jo sieltä vuodesta 2008 lähtien, ellei aikaisemmin, olette kyllä jaksaneet olla aktiivisia tuossa mustamaalaamisessa ja edelleen jatkatte. Mikä on syy moiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Martinallakaan materiaa, vuokrakämpä ja leasingauto ja muutama laukku. Eikä statustakaan niinkuin wiki sen määrittelee.

        No mutta pystyy maksamaan vuokransa, autonsa ym. Eli meidän ei niihin talkoisiin tarvitse osallistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Hannu joutui sieltä muuttamaan pois niin instassa irvaili stoorissa asunnon keittiölle ja sitten postauksessa, joka vieläkin näkyy halveksi asunnon vessaa jossa ei pääse kääntymään ja suihkussa täytyy käydä pöntön päällä. Martinan vainoaja tarttui heti asiaan ja alkoi haukkumaan Martinan sijoitusasunnon vessaan. Ja kas kummaa, myöhemmin Seiskakin teki jutun tuosta Hannun postauksesta ja kuinka nyt Hannulla on asunto jonka vessassa pääsee kääntymään ja suihkussa ei tarvitse käydä pöntön päällä.

        Ensin Martinan vainoaja väitti kivenkovaa että Martinalla ei ole sijoitusasuntoa ja sitten Hannun postauksen jälkeen alkoi haukkumaan asuntoa aivan samalla tavalla kuin Hannukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te Martinan vainoajat jo sieltä vuodesta 2008 lähtien, ellei aikaisemmin, olette kyllä jaksaneet olla aktiivisia tuossa mustamaalaamisessa ja edelleen jatkatte. Mikä on syy moiseen?

        Kateus, kateus ja vielä kerran kateus. Siihen Eskokin viittasi kun laittoi erään miehen kommentin näkyviin stooriinsa. Eli että kateus pitää ansaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus, kateus ja vielä kerran kateus. Siihen Eskokin viittasi kun laittoi erään miehen kommentin näkyviin stooriinsa. Eli että kateus pitää ansaita.

        Yleensä naiset on kateellisia mutta kuten täältäkin näemme niin ainakin Eskon kimpussa on homomiehiä, ja toki Martinankin. Heidän käytöshän on enemmän samantyylinen kuin naisilla, eli myös kateus on suurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Hannu joutui sieltä muuttamaan pois niin instassa irvaili stoorissa asunnon keittiölle ja sitten postauksessa, joka vieläkin näkyy halveksi asunnon vessaa jossa ei pääse kääntymään ja suihkussa täytyy käydä pöntön päällä. Martinan vainoaja tarttui heti asiaan ja alkoi haukkumaan Martinan sijoitusasunnon vessaan. Ja kas kummaa, myöhemmin Seiskakin teki jutun tuosta Hannun postauksesta ja kuinka nyt Hannulla on asunto jonka vessassa pääsee kääntymään ja suihkussa ei tarvitse käydä pöntön päällä.

        Seiska huomioi jokaisen Hannun instassaan irvailun Martinalle, ja teki niistä jutun.


      • Anonyymi

        KATEUS on kavala sairaus ja vaikeasti hoidettaissa ainoastaan itsensä nolavat haukkujat ja heillä ei ole edes alhaisinta sivistystä olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska huomioi jokaisen Hannun instassaan irvailun Martinalle, ja teki niistä jutun.

        Niinpä! Ei ole tarvinnut Hannun instaa seurata vaan on aina nähnyt kaikki irvailut Seiskasta ja tietenkin sitten myös gekkonen on ne sivulleen laittanut. Ja kaikki blondien kanssa pyörimiset on Seiskan sivuilla. Gekkonen jopa laittoi aina paremmaksi ja kirjoitti että onkohan harrastettu yhdessä muutakin kuin polkemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Ei ole tarvinnut Hannun instaa seurata vaan on aina nähnyt kaikki irvailut Seiskasta ja tietenkin sitten myös gekkonen on ne sivulleen laittanut. Ja kaikki blondien kanssa pyörimiset on Seiskan sivuilla. Gekkonen jopa laittoi aina paremmaksi ja kirjoitti että onkohan harrastettu yhdessä muutakin kuin polkemista.

        Aikaisemmin Seiskan jutuissa näkyi jonkun verran jopa kommentteja, mitä Hannu oli saanut noihin postauksiinsa. Nyt niitä ei enää näy. Sieltä tuli suuren kansan tietoisuuteen kun aivan omalla nimellä ja kuvallakin kirjoittelivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Hannu joutui sieltä muuttamaan pois niin instassa irvaili stoorissa asunnon keittiölle ja sitten postauksessa, joka vieläkin näkyy halveksi asunnon vessaa jossa ei pääse kääntymään ja suihkussa täytyy käydä pöntön päällä. Martinan vainoaja tarttui heti asiaan ja alkoi haukkumaan Martinan sijoitusasunnon vessaan. Ja kas kummaa, myöhemmin Seiskakin teki jutun tuosta Hannun postauksesta ja kuinka nyt Hannulla on asunto jonka vessassa pääsee kääntymään ja suihkussa ei tarvitse käydä pöntön päällä.

        Tottahan se on, että kämppä on 18,6 m2 eikä siellä ollut suihkunurkkausta eikä ollut linjasaneerauksen jälkeenkään.
        Vaikka siellä olisi asunut Kiinan Keisari neliöt ei lisäänny ja wc/suihku on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on niin tottunut haukkujiin että tuollaisten hannujen ja tukijoidensa haukkumiset ei tunnut missään. Sitäpaitsi Hannulle teki vain hyvää suhde Martinan kanssa joka suhteessa eli saa olla siitä kiitollinen. Ainakin nyt instassa esittää, jos insta on totuus, että on jättänyt nuuskan ja alkoholin ja alkanut treenaamaan todella. Ei ennen Martinaa ollut instassa muuta kuin lähinnä Padel-kuvia ja paljon jotain juhlimiskuvia poikien kanssa. Itsekin kertoo että vuonna 2021 alkoi enemmän keskittymään juoksemiseen, pyöräilyyn ja uintiin. Ja nythän on sitten alkanut hiihtämäänkin toden teolla ja täksi talveksi vasta hankki omat välineetkin.

        Hannu on mennyt pahasti tämän kommentoijan ihon alle. Tutkii pienimmätkin nyanssit instasta.
        Syytä voi vain arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu on mennyt pahasti tämän kommentoijan ihon alle. Tutkii pienimmätkin nyanssit instasta.
        Syytä voi vain arvailla.

        Seiskasta jutut otettu eli Seiska jostain syystä tällaista on harrastanut. Onhan Hannusta tehty yli 100 lehtijuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on, että kämppä on 18,6 m2 eikä siellä ollut suihkunurkkausta eikä ollut linjasaneerauksen jälkeenkään.
        Vaikka siellä olisi asunut Kiinan Keisari neliöt ei lisäänny ja wc/suihku on mitä on.

        Sinä taidat asua jossakin residenssissä? Muistaakseni sellaista sanontaa käytit Stefun omistuksessa olleesta Levistä ja Hangosta. Taidat kuulua johonkin taiteilijaporukkaan koska heillähän sellaisia on? Korkea-arvoisten asunnoista kylläkin on käytetty sanaa residenssi eli mielestäsi Stefu on korkea-arvoinen virkamies? Taitelijahan Stefu ei ole, paitsi elämäntaiteilija. Taiteilijan luonne on kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat asua jossakin residenssissä? Muistaakseni sellaista sanontaa käytit Stefun omistuksessa olleesta Levistä ja Hangosta. Taidat kuulua johonkin taiteilijaporukkaan koska heillähän sellaisia on? Korkea-arvoisten asunnoista kylläkin on käytetty sanaa residenssi eli mielestäsi Stefu on korkea-arvoinen virkamies? Taitelijahan Stefu ei ole, paitsi elämäntaiteilija. Taiteilijan luonne on kyllä.

        Tarkasti ottaen irvailit että Martina joutui jättämään Levin ja Hangon residenssit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkasti ottaen irvailit että Martina joutui jättämään Levin ja Hangon residenssit.

        Residenssi tarkoittaa juhlavaa linnaa tai kartanoa eli kovin korkealle tuo sitten arvostaa Stefun ja hänen kiinteistönsä, mitä niistä nyt enää on jäljellä. Nykyään tuo sana ainakin Suomessa liitetään vain taiteilijayhteisöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sanoi hyvin livessään kerran johonkin kysymykseen vastauksena että haluaa taloudellisesti tasa-arvoisen suhteen, ja vielä että miksi pitäisi tyytyä. Martinalla ei ollut mitään tarvetta "tyytyä" Hannuun ja sekös Hannua korpee.

        Kyllä se sinun Martinasi hyvinkin tyytyi Hannuun, antoi jopa rakkaushaastattelun. Mun oma lätkäjätkä. Oli hyvinkin tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sinun Martinasi hyvinkin tyytyi Hannuun, antoi jopa rakkaushaastattelun. Mun oma lätkäjätkä. Oli hyvinkin tyytyväinen.

        Hannulla oli silloin vielä työ eikä ollut mitään syytettä raiskauksesta, kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannulla oli silloin vielä työ eikä ollut mitään syytettä raiskauksesta, kuten hyvin tiedät.

        Tuon syytteen jälkeen Hannulta meni työ ja joutui tavallaan Martinan elätettäväksi. Kun Martina jätti niin sitten Hannukin hieman skarppasi ja meni koulutukseen ja otti toiminimen. Toki Hannun tilanne oli vaikea siihen aikaa, ei sitä voi kieltää. Martinahan antoi Hannun asua sijoitusasunnossaankin vaikka Hannu koko ajan veetuili Martinalle instassa. Tuossa tilanteessa ei välttämättä edes kaikki vuokranantajat olisi hyväksyneet koska noita katsotaan kyllä kieroon ja menettävät aina kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Martina ja Hannu oli yhdessä 2021 niin Martinan firmaan tuli sinä vuonna rahaa 400 tuhatta ja nosti sieltä palkkaa jotain 250 tuhatta. Hannun tulot tuona vuonna oli vähän yli 17 tuhatta. Vuonna 2022 Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta mutta nosti palkkaa kohtuullisemmin eli noin 70 tuhatta. Eli vuonna 2021 oli suuret menotkin.

        No totta helkutissa nosti yrityksestä palkkaa kohtuullisemmin, kun yrityksen tulos meni tappiolle - 45000.
        Seuraaja se osaa selittää vaikka mustan valkoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta helkutissa nosti yrityksestä palkkaa kohtuullisemmin, kun yrityksen tulos meni tappiolle - 45000.
        Seuraaja se osaa selittää vaikka mustan valkoiseksi.

        Yrityksellä oli kuitenkin rahaa saman verran että sillai. Sinä et tiedä yritystoiminnasta mitään. Joskus on menoja enemmän ja joskus vähemmän. Riippuu siitä mihin satsataan. Ja Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta tuolloin. Harvalla on sellaiset bruttotulot. Joidenkin firmat on olleet miinuksella vuosikausia ja aina isoja summia ja silti porskuttavat eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta helkutissa nosti yrityksestä palkkaa kohtuullisemmin, kun yrityksen tulos meni tappiolle - 45000.
        Seuraaja se osaa selittää vaikka mustan valkoiseksi.

        Siepin firmalle tuli rahaa 100 tuhatta vähemmän kuin edellisenä vuonna mutta silti nosti itselleen palkkaa yli 100 tuhatta enemmän kuin edellisenä vuonna. Ja väitettiin että Saran tulot ovat nousseet vaikka itseasiassa ne oli laskeneet 100 tuhatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuokin "arja" yleensä edes seuraa Martinaa?

        Onko sulla Martinan insta koko ajan auki että näet heti joka risauksen? Tosi kelmi kyllä se "arja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firmaan tuli rahaa parina viimeisinä verovuosina 400-300 -tuhatta ja on ainakin julkisesti tiedossa yksi sijoitusasunto ja statusta on vaikka muille jakaa. Seuraajamäärä 150 tuhatta ja erittäin mielenkiintoinen ja seurattu ja suosittu valmentaja ja myös tv-esiintyjä. Ja turha väittää seuraavaksi että ostettuja seuraajia, kuten aina valehtelet.

        Sijoituskomero ja Intiasta ostettuna seuraajat.

        Katso vaikka "fanien" *nimiä*

        😂🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Martinan vainoaja väitti kivenkovaa että Martinalla ei ole sijoitusasuntoa ja sitten Hannun postauksen jälkeen alkoi haukkumaan asuntoa aivan samalla tavalla kuin Hannukin.

        Miksi siis Hannu jätti Martinan? Ilmeisesti ei enää halunnut asua komerossa ilman suihkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus, kateus ja vielä kerran kateus. Siihen Eskokin viittasi kun laittoi erään miehen kommentin näkyviin stooriinsa. Eli että kateus pitää ansaita.

        Kateus Eskolle!

        🤣😂🤣🤣

        Vuoden vitsi.

        Kalju riipputissimies hameessa ja kynnet lakattuna.

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi Hannu aiheutti Martinalle todella pahan mainehaitan aikanaan ja Martinaa haukuttiin kaksi vuotta keskustelupalstoilla ja vedettiin mukaan Hannun juttuihin, vaikka olivat jo aikoja sitten eronneet. Ja vieläkin Martinaa haukutaan siitä että tapaili jonkin aikaa rais... , kuten kirjoittavat. Ja lapsetkin vedettiin mukaan tähän juttuun.

        Sanooko arkistot että tasan kaksi vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firmaan tuli rahaa parina viimeisinä verovuosina 400-300 -tuhatta ja on ainakin julkisesti tiedossa yksi sijoitusasunto ja statusta on vaikka muille jakaa. Seuraajamäärä 150 tuhatta ja erittäin mielenkiintoinen ja seurattu ja suosittu valmentaja ja myös tv-esiintyjä. Ja turha väittää seuraavaksi että ostettuja seuraajia, kuten aina valehtelet.

        Höpö höpö firmahan laahaa tappiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Hannu joutui sieltä muuttamaan pois niin instassa irvaili stoorissa asunnon keittiölle ja sitten postauksessa, joka vieläkin näkyy halveksi asunnon vessaa jossa ei pääse kääntymään ja suihkussa täytyy käydä pöntön päällä. Martinan vainoaja tarttui heti asiaan ja alkoi haukkumaan Martinan sijoitusasunnon vessaan. Ja kas kummaa, myöhemmin Seiskakin teki jutun tuosta Hannun postauksesta ja kuinka nyt Hannulla on asunto jonka vessassa pääsee kääntymään ja suihkussa ei tarvitse käydä pöntön päällä.

        Kaikkihan sille siivouskomerolle nauraa. Vessa on täysi riman alitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon syytteen jälkeen Hannulta meni työ ja joutui tavallaan Martinan elätettäväksi. Kun Martina jätti niin sitten Hannukin hieman skarppasi ja meni koulutukseen ja otti toiminimen. Toki Hannun tilanne oli vaikea siihen aikaa, ei sitä voi kieltää. Martinahan antoi Hannun asua sijoitusasunnossaankin vaikka Hannu koko ajan veetuili Martinalle instassa. Tuossa tilanteessa ei välttämättä edes kaikki vuokranantajat olisi hyväksyneet koska noita katsotaan kyllä kieroon ja menettävät aina kaiken.

        Eiköhän heillä ollut vuokrasopimus niin ei silloin tuosta vaan potkaista pellolle jos henkkoht suhteessa menee sukset ristiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siepin firmalle tuli rahaa 100 tuhatta vähemmän kuin edellisenä vuonna mutta silti nosti itselleen palkkaa yli 100 tuhatta enemmän kuin edellisenä vuonna. Ja väitettiin että Saran tulot ovat nousseet vaikka itseasiassa ne oli laskeneet 100 tuhatta.

        Siepin yritys
        Tilikauden tulos 2021 voittoa 374 000
        Tilikauden tulos 2022 voittoa 151 000
        Siepin YRITYKSELLE varmaankin tuli vähemmän rahaa, mutta tilikauden VOITTO tarkoittaa kirjanpidossa rahamäärää, kun kaikki tuotot lasketaan yhteen ja niistä vähennetään kulut ja verot.
        Voittohan on se ratkaiseva eiks niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän heillä ollut vuokrasopimus niin ei silloin tuosta vaan potkaista pellolle jos henkkoht suhteessa menee sukset ristiin...

        Vuoden asui eron jälkeen Martinan asunnossa ja muuttamisen syyksi sanoi että asuntoon tulee putkiremontti, kuten tulikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis tuolle luulosairaalle joka luulee että kaikki haukkuvat hänen rakasta Sofiaansa ja siksi haukkuu täällä Martinaa kaiket päivät. Mutta miksi tuokin vanhempi nainen haukkuu Martinaa ja nimenomaan vetää lapset mukaan ja aivan omalla nimellä Martinan omassa instassa? Voisi kuvitella että Martinan asiat ei kuulu tuolle naiselle mitenkään, kuten ei kuulukaan. Instassa on muuten postattu jonkun taiteilijan mainos, joka taitelilija alkoi hiljattain seuraamaan Hannua. Jotenkin vain pisti silmään tuollainen yksityiskohta.

        Mutta sinulle näyttää kuuluvan kaikki Martinan asiat, hm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen on nähnyt Hannun instassa että tällä on tosi paljon kampaajia tukemassa ja lähettämässä tsemppiviestejä. Mistähän tuo taas johtuu? Toki Hannu hengaili eron jälkeen jonkun nuoren kampaajan kanssa, mutta ei kai se nyt siihen vaikuta että vanhemmat kampaajanaiset on Hannua tukemassa. Voi olla että vaikuttaakin.

        Näyttää kovasti harmittavan että Hannulla seuraa 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monia huomioituja yksityiskohtia on kertomattakin, eikä tuo nyt ole kummonen asia tehdä teräviä huomioita.

        Uskon ettet pysty kaikkea kertomaan, niin paljon on pieniä havaintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sanoi hyvin livessään kerran johonkin kysymykseen vastauksena että haluaa taloudellisesti tasa-arvoisen suhteen, ja vielä että miksi pitäisi tyytyä. Martinalla ei ollut mitään tarvetta "tyytyä" Hannuun ja sekös Hannua korpee.

        Onko Martina nyt taloudellisesti tasa-arvoinen Falvion kanssa? Kenen rahoilla reissaa kun oma firma tekee tappiota, hm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mies pahoillaan jos saa monta blondia pyörimään ympärilleen ja lohduttamaan kun tulee jätetyksi?

        Kuka mies voisi vastustaa nuoria, kauniita, vapaita lapsettomia blondeja? Nehän on ihan parasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina oli pari vuotta Iholla-sarjassa ja siitä varmaankin tuli myös aika tavalla korvausta. Sieppi tienaa myös hyviä summia sillä että on ollut Iholla-sarjassa vuosia. Martina halusi jäädä sarjasta pois vuoden 2023 alusta mutta mm. Sieppi jatkoi sarjassa.

        Voi olla myös niin että Martina haluttiin pois sarjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityksellä oli kuitenkin rahaa saman verran että sillai. Sinä et tiedä yritystoiminnasta mitään. Joskus on menoja enemmän ja joskus vähemmän. Riippuu siitä mihin satsataan. Ja Martinan firmaan tuli rahaa 300 tuhatta tuolloin. Harvalla on sellaiset bruttotulot. Joidenkin firmat on olleet miinuksella vuosikausia ja aina isoja summia ja silti porskuttavat eteenpäin.

        Siitä kun vähentää firman menot niin tulos tappiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän heillä ollut vuokrasopimus niin ei silloin tuosta vaan potkaista pellolle jos henkkoht suhteessa menee sukset ristiin...

        Varsinkin kun Martina tiesi että ihan helpolla ei komeroa saa vuokrattua ulkopuolisille, niin kuin ei saanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus Eskolle!

        🤣😂🤣🤣

        Vuoden vitsi.

        Kalju riipputissimies hameessa ja kynnet lakattuna.

        🤣🤣🤣🤣🤣

        Kaikki on kateellisia Eskolle, buaaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkasti ottaen irvailit että Martina joutui jättämään Levin ja Hangon residenssit.

        Ja taas tiedät kuka on kirjoittanut mitäkin, mikä teitä ikifaneja oikeasti vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat asua jossakin residenssissä? Muistaakseni sellaista sanontaa käytit Stefun omistuksessa olleesta Levistä ja Hangosta. Taidat kuulua johonkin taiteilijaporukkaan koska heillähän sellaisia on? Korkea-arvoisten asunnoista kylläkin on käytetty sanaa residenssi eli mielestäsi Stefu on korkea-arvoinen virkamies? Taitelijahan Stefu ei ole, paitsi elämäntaiteilija. Taiteilijan luonne on kyllä.

        Ettet nyt vaan vähän liikaa pohtisi sanaa residenssi 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska huomioi jokaisen Hannun instassaan irvailun Martinalle, ja teki niistä jutun.

        Ilkeä ollut Seiska taas, soo soo!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuten siiderskän arkistosta selviää niin kaikki kritiikki Martinaa kohtaan tulee Sofialta, Sofian äidiltä ja Bergiltä.
      Lisäksi tatuoitu virolainen bodari Hangosta on mukana juonessa.
      Tästä löytyy todisteet vauvalla.

      • Anonyymi

        Ensiolla on hyvät boobsit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiolla on hyvät boobsit!

        Onko Ensio saanut jo hampaat hoidettua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ensio saanut jo hampaat hoidettua ?

        Miksi ihmeessä tästä raiskaajasta joku jaksaa jauhaa kokoajan ? Silloin kun oli Martinan kassa niin haukuttiin tuhansilla viesteillä et on raiskaaja ja joutuu vankilaan vuosiksi. Nyt kehutaan että komea ja kunnon mies 💩 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ensio saanut jo hampaat hoidettua ?

        Ei pidä yhdistää raiskaaja Pikkaraista enää Martinaan ja jätti jo miehen vuosia sitten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tästä raiskaajasta joku jaksaa jauhaa kokoajan ? Silloin kun oli Martinan kassa niin haukuttiin tuhansilla viesteillä et on raiskaaja ja joutuu vankilaan vuosiksi. Nyt kehutaan että komea ja kunnon mies 💩 .

        Martinan pahin vainoaja suorastaan palvoo Pikkaraista. Poisti äsken tällaisen kommentin Martinan pahin vainoaja, mutta totta se on. Ei olisi poistattanut ellei olisi kalahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan pahin vainoaja suorastaan palvoo Pikkaraista. Poisti äsken tällaisen kommentin Martinan pahin vainoaja, mutta totta se on. Ei olisi poistattanut ellei olisi kalahtanut.

        Periaatteessa mehän emme edes tiedä kuka on Martinan pahin vainoaja mutta silti otti niin itseensä että poistatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa mehän emme edes tiedä kuka on Martinan pahin vainoaja mutta silti otti niin itseensä että poistatti.

        Voihan olla että tuo Pikkaraista palvova on se toiseksi pahin? Vaikuttaa nuorehkolta naiselta. Pahin vainoaja on vanha ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa mehän emme edes tiedä kuka on Martinan pahin vainoaja mutta silti otti niin itseensä että poistatti.

        Yksi on ainakin hyvin vanha nainen joka on vainonnut Martinaa jo ainakin 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa mehän emme edes tiedä kuka on Martinan pahin vainoaja mutta silti otti niin itseensä että poistatti.

        Hoh hoi, eiköhän se ylläpito ole ainoa taho joka jotakin voi poistaa 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla että tuo Pikkaraista palvova on se toiseksi pahin? Vaikuttaa nuorehkolta naiselta. Pahin vainoaja on vanha ihminen.

        Tällä kertaa ei siis teini...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi on ainakin hyvin vanha nainen joka on vainonnut Martinaa jo ainakin 20 vuotta.

        Eräs joka instassaan kommentoi jotain negatiivista oli muutamaa vuotta vaille 80 eli tosi vanha. Mutta jaksaa jaksaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa ei siis teini...

        Teinin tasolla eli koulukiusaajien tasolla nuo Martinan haukkujat ovat. Oli sitten kyseessä nelikymppinen nainen, keski-ikäinen mies tai vanhempi mummo tai pappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa ei siis teini...

        Ei vaan Sofia Berg.


    • Anonyymi

      Martina selittää, että pidä huolta terveydestäsi. Se massiivinen kemikaalikuorma mille Martina itsensä alistaa pelkästään ulkonäön vuoksi, on todella kuormittavaa elimistölle. Siinä ei paljon ruoan "puhtaus " auta. Jatkuvasti jotain käsittelyjä, silikonit, täyteaineita, värjäystä jne ulkonäkö edellä menee, terveys on puheen tasolla tärkeä

      • Anonyymi

        Martina ainakin liikkuu paljon eikä ole syönyt itseään ryhävalaaksi, lihavuudesta tulee paljon terveyshaittoja ja kuluja yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin liikkuu paljon eikä ole syönyt itseään ryhävalaaksi, lihavuudesta tulee paljon terveyshaittoja ja kuluja yhteiskunnalle.

        Liikkuminen ei ikävä kyllä poista kemikaalikuormaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin liikkuu paljon eikä ole syönyt itseään ryhävalaaksi, lihavuudesta tulee paljon terveyshaittoja ja kuluja yhteiskunnalle.

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.

        Sinä olet kuulemma siitä porukasta missä Martinan pikkusisko joutui henkirikoksen uhriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.

        Taisi osua sinuun tuo ylipaino kommentti. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.

        Kirjoituksistasi on tullut esille että olet ehkä entinen oppilas. Pitääkö paikkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi on tullut esille että olet ehkä entinen oppilas. Pitääkö paikkansa?

        Onkohan sille jäänyt traumoja sifonkihuivin heiluttamisesta? Sitähän se jaksaa hokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua sinuun tuo ylipaino kommentti. 🤭

        Tokkakai se osui, olen ihan samaa mieltä Martinan kanssa, vihaamme lihavia ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkakai se osui, olen ihan samaa mieltä Martinan kanssa, vihaamme lihavia ihmisiä!

        Tosi paljastavaa sitten sun ja Martinan luonteesta. VIHAATTE ihmistä jonkun ominaisuuden takia. Kasvua paljon teillä tehtävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkakai se osui, olen ihan samaa mieltä Martinan kanssa, vihaamme lihavia ihmisiä!

        Martina vihaa siis omaa äitiään, niinkö 13:39?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkakai se osui, olen ihan samaa mieltä Martinan kanssa, vihaamme lihavia ihmisiä!

        Tuo kommentoija tai sen kaveri on ollut yhtä aikaa Martinan kanssa BB-talossa? Martina puhui että ei haluaisi itselleen miestä joka on lihava. Eikä haluakaan. Ei tarvi haluta. Siellä BB-talossa oli yhtä aikaa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri ja kertoi siellä että hänen oli käsketty antaa Martinaa turpiin jos tulee vastaan. Kukahan lienee käskenyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentoija tai sen kaveri on ollut yhtä aikaa Martinan kanssa BB-talossa? Martina puhui että ei haluaisi itselleen miestä joka on lihava. Eikä haluakaan. Ei tarvi haluta. Siellä BB-talossa oli yhtä aikaa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri ja kertoi siellä että hänen oli käsketty antaa Martinaa turpiin jos tulee vastaan. Kukahan lienee käskenyt?

        Joku oli siis kehottanut väkivaltaiseen tekoon Martinaa kohtaan? No nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.

        Tätä oon ajatellut useasti.
        Luulis että puhuis ja ohjeistais äitiäänkin puhtaan ja terveellisen syömisen ja liikunnan pariin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kuulemma siitä porukasta missä Martinan pikkusisko joutui henkirikoksen uhriksi?

        Voi teitä Lehdyköitä, taas on kristallipallo kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ottaa sen äitinsäkin joskus lenkille! Lihavuus ei ole hyvä vanhuksillekaan. Eskon ottamista kuvista näki, että ylipainoa on rutkasti.

        Totta, Martina voisi aloitta mutsistaan nämä kuvat ennen ja jälkeen...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi on tullut esille että olet ehkä entinen oppilas. Pitääkö paikkansa?

        Entinen oppilas mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sille jäänyt traumoja sifonkihuivin heiluttamisesta? Sitähän se jaksaa hokea.

        En ole onneksi joutunut sifonkihuiveja heiluttelemaan. SYKissä ei huiveja paljon heiluteltu, siellä opiskeltiin hyvin tuloksin. 👏🏻👏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkakai se osui, olen ihan samaa mieltä Martinan kanssa, vihaamme lihavia ihmisiä!

        Kortemummo jaksaa valkopestä Martinaa vaikka tämä vihaakin häntä, lihavaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku oli siis kehottanut väkivaltaiseen tekoon Martinaa kohtaan? No nyt!

        Varmaan vain kehoitettu käyttämään äidillisiä otteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Martina voisi aloitta mutsistaan nämä kuvat ennen ja jälkeen...😂

        Todellakin! Jos oikeita muutoksia näkyisi niin voisi jopa alkaa uskomaan Martinan valmennuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentoija tai sen kaveri on ollut yhtä aikaa Martinan kanssa BB-talossa? Martina puhui että ei haluaisi itselleen miestä joka on lihava. Eikä haluakaan. Ei tarvi haluta. Siellä BB-talossa oli yhtä aikaa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri ja kertoi siellä että hänen oli käsketty antaa Martinaa turpiin jos tulee vastaan. Kukahan lienee käskenyt?

        MTV3 julkaisi jutun 13.10.2007! Siellä se on edelleen luettavissa. Ei tarvit olla kenekään kaveri tai kaverin kaveri, riittää kun osaa lukea.
        Googlettamalla löytyy sanois Joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MTV3 julkaisi jutun 13.10.2007! Siellä se on edelleen luettavissa. Ei tarvit olla kenekään kaveri tai kaverin kaveri, riittää kun osaa lukea.
        Googlettamalla löytyy sanois Joku.

        Joku sanois että miksi joku hakee jotain juttuja vuodelta 2007 mustamaalatakseen jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vain kehoitettu käyttämään äidillisiä otteita.

        Ilmeiseti Eremenkon tyttöystävä oli käskenyt kaveriaan antamaan Marinaan turpiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeiseti Eremenkon tyttöystävä oli käskenyt kaveriaan antamaan Marinaan turpiin.

        Kun noita vuoden 2007 joku tänne toi niin tuo Eremenkon tyttöystävä sai ehdollisen kun ajoi Eremenkon ökyauton kännissä paaluun. Eremenko oli kyydissä ja sai sakot auton luovuttamisesta päihtyneelle. Eremekon maajoukkuekaveri oli kyydissä ja siksi asia pääsi urheilu-uutisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortemummo jaksaa valkopestä Martinaa vaikka tämä vihaakin häntä, lihavaa ihmistä.

        Vainoharhaisuus kukoistaa. Ilmeisesti olet ollut heidän kimpussa aivan henkilökohtaisesti ja siksi nyt kuvittelet että täälläkin kirjoittelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoharhaisuus kukoistaa. Ilmeisesti olet ollut heidän kimpussa aivan henkilökohtaisesti ja siksi nyt kuvittelet että täälläkin kirjoittelevat.

        Ja mistä tiedän? Siksi että väitetään Kortemummoksi enkä todellakaan ole. Ja tiedän ettei tuo toinen, jota väitetään Kortemummoksi, sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä tiedän? Siksi että väitetään Kortemummoksi enkä todellakaan ole. Ja tiedän ettei tuo toinen, jota väitetään Kortemummoksi, sitä ole.

        Olen vain googlaaja eikä mitään yhteyttä Martinaan tai mihinkään mutta työni puolesta teen tutkimusta nettivainoajista ja heidän motiiveistaan. Enkä ole ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain googlaaja eikä mitään yhteyttä Martinaan tai mihinkään mutta työni puolesta teen tutkimusta nettivainoajista ja heidän motiiveistaan. Enkä ole ainoa.

        😀 Ai oikein tutkimusta työsi puolesta. Kukaan ei usko, et osaa edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 Ai oikein tutkimusta työsi puolesta. Kukaan ei usko, et osaa edes kirjoittaa.

        Kirjoitan kyllä virheetöntä kieltä enkä hauku ketään. Vain pelkkiä tosiasioita mitä mediasta löytyy. Siis tosiasioita mediasta koska siellä on paljon myös valheita. Sekoitat johonkin toiseen jonka toki olen itsekin huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan kyllä virheetöntä kieltä enkä hauku ketään. Vain pelkkiä tosiasioita mitä mediasta löytyy. Siis tosiasioita mediasta koska siellä on paljon myös valheita. Sekoitat johonkin toiseen jonka toki olen itsekin huomannut.

        Et kirjoita. Missä harhoissa elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noita vuoden 2007 joku tänne toi niin tuo Eremenkon tyttöystävä sai ehdollisen kun ajoi Eremenkon ökyauton kännissä paaluun. Eremenko oli kyydissä ja sai sakot auton luovuttamisesta päihtyneelle. Eremekon maajoukkuekaveri oli kyydissä ja siksi asia pääsi urheilu-uutisiin.

        Lähde mtv3 12.1.2006. Se takapenkillä istunut olikin tuon Eremenkon tyttöystävän kaveri eli oliko siis juuri se joka oli BB-talossa yhtä aikaa Martinan kanssa ja kertoi siellä että häntä oli käsketty antaa Martinaa turpiin. Eremenko joutui olemaan asian takia sivussa yhden maajoukkuepelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde mtv3 12.1.2006. Se takapenkillä istunut olikin tuon Eremenkon tyttöystävän kaveri eli oliko siis juuri se joka oli BB-talossa yhtä aikaa Martinan kanssa ja kertoi siellä että häntä oli käsketty antaa Martinaa turpiin. Eremenko joutui olemaan asian takia sivussa yhden maajoukkuepelin.

        Se nainen meni yhteen jonkun naisen kanssa kuten monet näistä Martinan senaikaisista haukkujanaisista pitivät myös naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Martina voisi aloitta mutsistaan nämä kuvat ennen ja jälkeen...😂

        Martinan äiti on vanhempi ihminen ja ei ole hyvännäköistä, jos on laihaa luuviulu joten pitää olla luiden päällä lihaa jonkunverran 😎.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sanois että miksi joku hakee jotain juttuja vuodelta 2007 mustamaalatakseen jotain.

        No kuule Eräs ja Joku kaivaa kaikki kommentit siitä asti, kun S24 tuli.
        Lisäksi hän ilmaisee usein: googlettamalla löytyy, googlatessa tuli vastaan, median mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan kyllä virheetöntä kieltä enkä hauku ketään. Vain pelkkiä tosiasioita mitä mediasta löytyy. Siis tosiasioita mediasta koska siellä on paljon myös valheita. Sekoitat johonkin toiseen jonka toki olen itsekin huomannut.

        Sinäkö se päätät mikä medioissa on totta ja mikä ei 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan äiti on vanhempi ihminen ja ei ole hyvännäköistä, jos on laihaa luuviulu joten pitää olla luiden päällä lihaa jonkunverran 😎.

        Tämä kyllä jo selitysten aatelia 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde mtv3 12.1.2006. Se takapenkillä istunut olikin tuon Eremenkon tyttöystävän kaveri eli oliko siis juuri se joka oli BB-talossa yhtä aikaa Martinan kanssa ja kertoi siellä että häntä oli käsketty antaa Martinaa turpiin. Eremenko joutui olemaan asian takia sivussa yhden maajoukkuepelin.

        Niin, eihän tuostakaan ole aikaa kuin kohta 18 vuotta. Vai istui takapenkillä Eremenkon tyttöystävän kaveri? Ja sut jätettiin tien poskeen? Siitähän sun kauna sitten alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde mtv3 12.1.2006. Se takapenkillä istunut olikin tuon Eremenkon tyttöystävän kaveri eli oliko siis juuri se joka oli BB-talossa yhtä aikaa Martinan kanssa ja kertoi siellä että häntä oli käsketty antaa Martinaa turpiin. Eremenko joutui olemaan asian takia sivussa yhden maajoukkuepelin.

        Tämä on jo arkistojen aatelia! Miten joku voi tietää, kuka on istunut Eremenkon auton takaoenkillä 2006?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo arkistojen aatelia! Miten joku voi tietää, kuka on istunut Eremenkon auton takaoenkillä 2006?

        Nopeasti googlaamalla tuli Iltalehden juttu vuodelta 2008 että tämä itse A. Eremenko sai ehdollisen törkeästä rattijuoppoudesta ja promilleja 1,7. Tuossa joku kyselee että miten joku voi tietää? No, kouluja käyneet osaavat lukea mediasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeasti googlaamalla tuli Iltalehden juttu vuodelta 2008 että tämä itse A. Eremenko sai ehdollisen törkeästä rattijuoppoudesta ja promilleja 1,7. Tuossa joku kyselee että miten joku voi tietää? No, kouluja käyneet osaavat lukea mediasta.

        Miten jotakin voi tuollainen kiinnostaa niin että nopeasti googlaa asiaa 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain googlaaja eikä mitään yhteyttä Martinaan tai mihinkään mutta työni puolesta teen tutkimusta nettivainoajista ja heidän motiiveistaan. Enkä ole ainoa.

        Jos sinä tekisit työsi puolesta tutkimusta nettikiusaamisesta, et ilmoittelisi siitä täällä. Saako ylipäätään jostain keskeneräisestä tutkimuksesta ilmoitella ja tässä tapauksessa vielä osallistumalla keskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan kyllä virheetöntä kieltä enkä hauku ketään. Vain pelkkiä tosiasioita mitä mediasta löytyy. Siis tosiasioita mediasta koska siellä on paljon myös valheita. Sekoitat johonkin toiseen jonka toki olen itsekin huomannut.

        Miten pystyt erottamaan, että uutinen on todella tosi?
        Vai onko sinun mediatutkimus tasolla "Seiska"? Nykyajan ongelmahan on se, että on uutisia ja valeuutisia. Mutta hienoa, löydät vain tosiasioita ja olet puolueeton median tutkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain googlaaja eikä mitään yhteyttä Martinaan tai mihinkään mutta työni puolesta teen tutkimusta nettivainoajista ja heidän motiiveistaan. Enkä ole ainoa.

        Jos tekisit tutkimusta nettikiusaamisesta, et ilmoittautuisi täällä.
        Et kehuisi suomen kielen taitoasi S24 palstalla.
        Et kirjoittaisi, että tunnistat mikä uutinen on totta ja mikä ei.
        Jos joku tekee tutkimusta, kyllä hän puurtaa ihan siihen asti, kun tutkimus on valmis. Ja ilmoittaa onko joku opinnäytetyö vai onko joku tilannut sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan äiti on vanhempi ihminen ja ei ole hyvännäköistä, jos on laihaa luuviulu joten pitää olla luiden päällä lihaa jonkunverran 😎.

        Jonkun verran? Lievä vähättely 17:40. Martinan äiti on raskaasti ylipainoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän tuostakaan ole aikaa kuin kohta 18 vuotta. Vai istui takapenkillä Eremenkon tyttöystävän kaveri? Ja sut jätettiin tien poskeen? Siitähän sun kauna sitten alkoi.

        Itseasiassa tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri on julkisesti haukkunut Martinaa että rikkoi hänen kaverin suhteen ja sitten tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri sanoi BB-talossa että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eli kenellä se kauna on kun keskustelupalstoillakin ja muualla on pitänyt jopa 18 vuotta itkeä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri on julkisesti haukkunut Martinaa että rikkoi hänen kaverin suhteen ja sitten tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri sanoi BB-talossa että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eli kenellä se kauna on kun keskustelupalstoillakin ja muualla on pitänyt jopa 18 vuotta itkeä asiaa.

        Jostain kumman syystä se Eremenkon tyttöystävän kaveri ei haukkunut sitä vaaleaa naista, joka oli Eremenkon salarakkaana heti Martinan jälkeen, ja jostain syystä Eremenkon tyttöystävän kaveria ei ole käsketty antaa tätä vaaleaa naista turpiin. Ei ainakaan tällaista ole tiedossa vaikka tämä Eremenkon salarakas Martinan jälkeen itse ilmoittautui medialle että kyllä hänkin on ollut salarakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain kumman syystä se Eremenkon tyttöystävän kaveri ei haukkunut sitä vaaleaa naista, joka oli Eremenkon salarakkaana heti Martinan jälkeen, ja jostain syystä Eremenkon tyttöystävän kaveria ei ole käsketty antaa tätä vaaleaa naista turpiin. Ei ainakaan tällaista ole tiedossa vaikka tämä Eremenkon salarakas Martinan jälkeen itse ilmoittautui medialle että kyllä hänkin on ollut salarakas.

        Hieman kuin entiset tyrkyt. Kun Tukiainen sai julkisuutta sillä että sai ministeriltä tekstiviestejä niin kolme muuta, Berg, Mäntylä ja Fingerroos avautuivat yhdessä mediassa, että kyllä mekin on saatu. Ja sitten täällä aivan hiljattain näytti Mäntylän suurin fani kirjoittavan että meidän Jasmin oli eka joka sai viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman kuin entiset tyrkyt. Kun Tukiainen sai julkisuutta sillä että sai ministeriltä tekstiviestejä niin kolme muuta, Berg, Mäntylä ja Fingerroos avautuivat yhdessä mediassa, että kyllä mekin on saatu. Ja sitten täällä aivan hiljattain näytti Mäntylän suurin fani kirjoittavan että meidän Jasmin oli eka joka sai viestejä.

        Hieman kuin nykyiset tyrkyt eli Erika Helin avautui Seiskassa eräänä syksynä että Aku oli lopettanut tekstiviestien lähettämisen jo helmikuussa. No siitä sitten tuli muitakin modernia seksityötä tekeviä eli maksusta paljastelevia kertomaan että kyllä mekin on joskus ennenvanhaan saatu Akulta viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri on julkisesti haukkunut Martinaa että rikkoi hänen kaverin suhteen ja sitten tuo Eremenkon tyttöystävän kaveri sanoi BB-talossa että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eli kenellä se kauna on kun keskustelupalstoillakin ja muualla on pitänyt jopa 18 vuotta itkeä asiaa.

        No rikkoiko Martina suhteen? Rikkoi onnellisen pikkuperheen eikä kunnioittanut varatun miehen suhdetta. Olisi pitänyt sanoa ei varatun miehen vokottelulle. Olishan niitä vapaitakin ollut kun kerran kauniiksi oli mainittu ja vielä missi.
        No saipahan maistaa omaa lääkettään, kun Sofia vei siltä miehen. Ja Satu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rikkoiko Martina suhteen? Rikkoi onnellisen pikkuperheen eikä kunnioittanut varatun miehen suhdetta. Olisi pitänyt sanoa ei varatun miehen vokottelulle. Olishan niitä vapaitakin ollut kun kerran kauniiksi oli mainittu ja vielä missi.
        No saipahan maistaa omaa lääkettään, kun Sofia vei siltä miehen. Ja Satu.

        Juuri näin. Martinan ikifani ei halua myöntää, että Martina on ollut suhteessa varattuun. Tämähän on todella halveksuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rikkoiko Martina suhteen? Rikkoi onnellisen pikkuperheen eikä kunnioittanut varatun miehen suhdetta. Olisi pitänyt sanoa ei varatun miehen vokottelulle. Olishan niitä vapaitakin ollut kun kerran kauniiksi oli mainittu ja vielä missi.
        No saipahan maistaa omaa lääkettään, kun Sofia vei siltä miehen. Ja Satu.

        Sofia teki palveluksen Martinalle. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo arkistojen aatelia! Miten joku voi tietää, kuka on istunut Eremenkon auton takaoenkillä 2006?

        Kyllä Kortemummo tietää tai ainakin katsoo kristallipallosta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain kumman syystä se Eremenkon tyttöystävän kaveri ei haukkunut sitä vaaleaa naista, joka oli Eremenkon salarakkaana heti Martinan jälkeen, ja jostain syystä Eremenkon tyttöystävän kaveria ei ole käsketty antaa tätä vaaleaa naista turpiin. Ei ainakaan tällaista ole tiedossa vaikka tämä Eremenkon salarakas Martinan jälkeen itse ilmoittautui medialle että kyllä hänkin on ollut salarakas.

        Eremenko on jo ollut avioliitossa pitkään ja perhettäkin on , joten eiköhän jo luovuta koko Eremenko / Martina salap*****a 😳

        Toki se oli Martinalle tärkeä asia, kun oikein ylpeänä satukirjaan sen halusi laitettavan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi on tullut esille että olet ehkä entinen oppilas. Pitääkö paikkansa?

        Oppilas? Kenen?: Siiderskän? Ei hän ole opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä tiedän? Siksi että väitetään Kortemummoksi enkä todellakaan ole. Ja tiedän ettei tuo toinen, jota väitetään Kortemummoksi, sitä ole.

        Juuri näin. Siiderskä ei ole Sofia eikä Kortemummo ole Hangosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan kyllä virheetöntä kieltä enkä hauku ketään. Vain pelkkiä tosiasioita mitä mediasta löytyy. Siis tosiasioita mediasta koska siellä on paljon myös valheita. Sekoitat johonkin toiseen jonka toki olen itsekin huomannut.

        Hahah. Et saanut aikaan edes tätä virheettömästi.

        Olet tolvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo arkistojen aatelia! Miten joku voi tietää, kuka on istunut Eremenkon auton takaoenkillä 2006?

        Tieto löytyy Siiderskän arkistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rikkoiko Martina suhteen? Rikkoi onnellisen pikkuperheen eikä kunnioittanut varatun miehen suhdetta. Olisi pitänyt sanoa ei varatun miehen vokottelulle. Olishan niitä vapaitakin ollut kun kerran kauniiksi oli mainittu ja vielä missi.
        No saipahan maistaa omaa lääkettään, kun Sofia vei siltä miehen. Ja Satu.

        Ei rikkonut suhdetta koska se jatkui. Suhde kesti vielä toisenkin salarakkaan ennenkuin päättyi. Joten Martina ei tuota suhdetta rikkonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eremenko on jo ollut avioliitossa pitkään ja perhettäkin on , joten eiköhän jo luovuta koko Eremenko / Martina salap*****a 😳

        Toki se oli Martinalle tärkeä asia, kun oikein ylpeänä satukirjaan sen halusi laitettavan. 🤣

        Martinan vainoaja päivittäin tuo esille tuon Eremenko -asian. Muuten siitä ei täällä kirjoitettaisi mitään. Ja on tehnyt sitä nyt jo lähes 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan vainoaja päivittäin tuo esille tuon Eremenko -asian. Muuten siitä ei täällä kirjoitettaisi mitään. Ja on tehnyt sitä nyt jo lähes 20 vuotta.

        Täytyy olla jotenkin asianosainen, muuten ei ymmärrä tuollaista toimintaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rikkonut suhdetta koska se jatkui. Suhde kesti vielä toisenkin salarakkaan ennenkuin päättyi. Joten Martina ei tuota suhdetta rikkonut.

        Martina sekaantui varattuun. Ei se sitä voinut tietää mitä se aiheuttaa. Älä kaunistele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan vainoaja päivittäin tuo esille tuon Eremenko -asian. Muuten siitä ei täällä kirjoitettaisi mitään. Ja on tehnyt sitä nyt jo lähes 20 vuotta.

        Unohditko, että Martina itse saneli tiedon suhteesta satukirjaansa ja siitä on aikaa pari vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohditko, että Martina itse saneli tiedon suhteesta satukirjaansa ja siitä on aikaa pari vuotta.

        Joo, Martinan seuraaja "ei muista " sitä, että Martina itse jauhaa vanhoja kirjassaan. Martinan seuraaja ei myöskään koe millään tavalla vääräksi varattuun sekaantumisen, kun tekijä on Martina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain googlaaja eikä mitään yhteyttä Martinaan tai mihinkään mutta työni puolesta teen tutkimusta nettivainoajista ja heidän motiiveistaan. Enkä ole ainoa.

        Sehän on hienoa, että teet työsi puolesta tutkimusta nettikiusaamisesta. Silloinhan tutkimus varmaan julkaistaan jossakin? Työnantaja julkaisee, jos teet tutkimusta työajalla? Sittenhän vastaat omalla nimelläsi tutkimuksesi, etkä voi anonyyminä heitellä mikä on totuus ja mikä ei (lehdet).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohditko, että Martina itse saneli tiedon suhteesta satukirjaansa ja siitä on aikaa pari vuotta.

        Ei se poissulje sitä että joku on 20 vuotta vainonnut ja mustamaalannut Martinaa tuon tapauksen takia. Martinan kirjassa kirjoitettiin Stefustakin ja joku on Martinaa mustamaalannut Stefun takia vuodesta 2011 lähtien.

        Eli kyllä noiden vainoajien toiminta on outoa, eiks niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poissulje sitä että joku on 20 vuotta vainonnut ja mustamaalannut Martinaa tuon tapauksen takia. Martinan kirjassa kirjoitettiin Stefustakin ja joku on Martinaa mustamaalannut Stefun takia vuodesta 2011 lähtien.

        Eli kyllä noiden vainoajien toiminta on outoa, eiks niin?

        Eskonkin puolesta joku täällä itkee ja on vainonnut Martinaa aina siitä lähtien kun Esko ja Martina menivät yhteen. Ja toki Eskokin mainittiin Martinan kirjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskonkin puolesta joku täällä itkee ja on vainonnut Martinaa aina siitä lähtien kun Esko ja Martina menivät yhteen. Ja toki Eskokin mainittiin Martinan kirjassa.

        Sitä riihimäkeläistä ei kai mainittu, jonka kanssa Martina seurusteli parikymppisenä, ja jonka takia joku on vainonnut Martinaa yli 20 vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskonkin puolesta joku täällä itkee ja on vainonnut Martinaa aina siitä lähtien kun Esko ja Martina menivät yhteen. Ja toki Eskokin mainittiin Martinan kirjassa.

        Vauvalla tiedettiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut ja kyllähän tuossa nyt tulee esille että vainoaminen johtuu Martinan ex-miehistä, mutta kenen exä sekosi, kun tuntuu että noiden jokaisen mainitun exä on seonnut? Oliko niin että jonkun yhden miehen exä sekosi ja sen jälkeen ei ole jättänyt enää Martinaa rauhaan. Martinan miehethän sitä täällä kiinnostaa, jos joku nyt ei ole sattumalta huomannut. Se pyrkii tavalla tai toisella torppaamaan Martinan jokaisen miessuhteen ja alkaa pommittamaan miestä ja miehen lähipiiriä törkyviestellä. Ja tästä on aivan todisteita koska yksi mies on laittanut tiedon kirjaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvalla tiedettiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut ja kyllähän tuossa nyt tulee esille että vainoaminen johtuu Martinan ex-miehistä, mutta kenen exä sekosi, kun tuntuu että noiden jokaisen mainitun exä on seonnut? Oliko niin että jonkun yhden miehen exä sekosi ja sen jälkeen ei ole jättänyt enää Martinaa rauhaan. Martinan miehethän sitä täällä kiinnostaa, jos joku nyt ei ole sattumalta huomannut. Se pyrkii tavalla tai toisella torppaamaan Martinan jokaisen miessuhteen ja alkaa pommittamaan miestä ja miehen lähipiiriä törkyviestellä. Ja tästä on aivan todisteita koska yksi mies on laittanut tiedon kirjaansa.

        Se toimii aikalailla yhteistyössä Hörkön kanssa? Mielestäni tällainen asia on tullut esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se toimii aikalailla yhteistyössä Hörkön kanssa? Mielestäni tällainen asia on tullut esille.

        Eli Hörkkö ja Martinan pahin vainoaja ovat samiksia? Okei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Martinan seuraaja "ei muista " sitä, että Martina itse jauhaa vanhoja kirjassaan. Martinan seuraaja ei myöskään koe millään tavalla vääräksi varattuun sekaantumisen, kun tekijä on Martina.

        Martinan seuraajilla on valikoiva muisti ja ilmiömäinen kyky selitellä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan vainoaja päivittäin tuo esille tuon Eremenko -asian. Muuten siitä ei täällä kirjoitettaisi mitään. Ja on tehnyt sitä nyt jo lähes 20 vuotta.

        Martina ei ole sotkenut itseään avioliitossa tai avoliittossa oleviin miehiin koskaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole sotkenut itseään avioliitossa tai avoliittossa oleviin miehiin koskaan !

        Eikö se poikaystävä ole varattu mies sekin? Selitykset näköjään ei lopu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvalla tiedettiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut ja kyllähän tuossa nyt tulee esille että vainoaminen johtuu Martinan ex-miehistä, mutta kenen exä sekosi, kun tuntuu että noiden jokaisen mainitun exä on seonnut? Oliko niin että jonkun yhden miehen exä sekosi ja sen jälkeen ei ole jättänyt enää Martinaa rauhaan. Martinan miehethän sitä täällä kiinnostaa, jos joku nyt ei ole sattumalta huomannut. Se pyrkii tavalla tai toisella torppaamaan Martinan jokaisen miessuhteen ja alkaa pommittamaan miestä ja miehen lähipiiriä törkyviestellä. Ja tästä on aivan todisteita koska yksi mies on laittanut tiedon kirjaansa.

        08:12 vauvalla TIEDETTIIN. Jep. Onko sulle Aku Ankka tietokirja? Ihan lue toi todella maaninen vuodatuksesi hitaasti ja ajatuksella. Palstat ja Martinan instahahmo sun elämän ainoa sisältö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        08:12 vauvalla TIEDETTIIN. Jep. Onko sulle Aku Ankka tietokirja? Ihan lue toi todella maaninen vuodatuksesi hitaasti ja ajatuksella. Palstat ja Martinan instahahmo sun elämän ainoa sisältö?

        Vauvalla kerrottiin kyllä että mitä tämä seonnut oli tehnytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvalla kerrottiin kyllä että mitä tämä seonnut oli tehnytkin.

        Vauva on sun raamattu. Samanlainen anonyymipalsta kuin tämäkin. Itsekö kirjoittelet Vauvalle ja täällä sitten julistat sitä totuutena 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppilas? Kenen?: Siiderskän? Ei hän ole opettaja.

        Mikä opettaja tämä Siiderskä on ?

        Ei ole satavarmasti mikään opettaja , joilla on korkeakoulututkinto !!

        Siiderskällä on vaan parin päivän reikikurssi 🥴

        Eli kuuluu samaan sarjaan, kuin...isä oli diplomaatti...🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rikkonut suhdetta koska se jatkui. Suhde kesti vielä toisenkin salarakkaan ennenkuin päättyi. Joten Martina ei tuota suhdetta rikkonut.

        Stefu ei kestänyt tolloa Martinaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi on tullut esille että olet ehkä entinen oppilas. Pitääkö paikkansa?

        Ei pidä paikkansa. Kaikki opettajat oli akateemisesti koulutettuja ja koulu oli Hämeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä opettaja tämä Siiderskä on ?

        Ei ole satavarmasti mikään opettaja , joilla on korkeakoulututkinto !!

        Siiderskällä on vaan parin päivän reikikurssi 🥴

        Eli kuuluu samaan sarjaan, kuin...isä oli diplomaatti...🤣

        Siiderskän opetuksella Martina puhuu natiivia enkkua.


    • Anonyymi

      Pömppömaha taitavasti photoshopattu pois

      • Anonyymi

        Mutta röllömaha se vain paisuu....🥴


    • Anonyymi

      Martina on upean näköinen ikäisekseen, turha sitä on kiistää.

      • Anonyymi

        Miten voi olla vainooja noin riippuvainen Martina Aitolehdestä ? Keksii sairaita valheita omasta päästään, koska ei pysty mitään negatiivista asiaa hänestä enää kirjoittaa nykyisin. Tai suurin osa 10-20 vuoden takaisia asioita kaivaa vaan näköjään ketjuihin kokoajan .


      • Anonyymi

        No, jos näkisit livenä tai edes muokkaamattomia kuvia, olisit toista mieltä. Ei noi raskaat käsittelyt mitä se teettää itselleen toistuvasti, tee hyvää kenellekään. Silikonirinnat, todella rumat. Sä tykkäät, se on selvä 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla vainooja noin riippuvainen Martina Aitolehdestä ? Keksii sairaita valheita omasta päästään, koska ei pysty mitään negatiivista asiaa hänestä enää kirjoittaa nykyisin. Tai suurin osa 10-20 vuoden takaisia asioita kaivaa vaan näköjään ketjuihin kokoajan .

        10:07 itse Martina kirjoitti itsekehukirjassaan oliko nyt reilu vuosi sitten monia juttuja, joista kirjoitetaan täällä. Sitäpaitsi esim auton alle jääminen, puistotour, gaalassa ohittelu ihan viime aikojen tapahtumia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos näkisit livenä tai edes muokkaamattomia kuvia, olisit toista mieltä. Ei noi raskaat käsittelyt mitä se teettää itselleen toistuvasti, tee hyvää kenellekään. Silikonirinnat, todella rumat. Sä tykkäät, se on selvä 😀

        Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa ja ei meikin meikkiä hänellä ole ollut kasvoilla. Eka kerta hämmästyin, että hän olikin hyvin hoikka vaikka harrastaa triathlon urheilua . Ei pidä ketään haukkua ja jos ei edes ole koskaan nähnyt henkilöä livenä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa ja ei meikin meikkiä hänellä ole ollut kasvoilla. Eka kerta hämmästyin, että hän olikin hyvin hoikka vaikka harrastaa triathlon urheilua . Ei pidä ketään haukkua ja jos ei edes ole koskaan nähnyt henkilöä livenä .

        Olen sitä mieltä ja oikeassa, ei pidä haukkua ei kenenkään ulkonäköä ei missään tapauksessa. Miten alas ihminen on mennyt omassa sisimässään, että haukkuu henkilöiden ulkonäköä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos näkisit livenä tai edes muokkaamattomia kuvia, olisit toista mieltä. Ei noi raskaat käsittelyt mitä se teettää itselleen toistuvasti, tee hyvää kenellekään. Silikonirinnat, todella rumat. Sä tykkäät, se on selvä 😀

        Joo puhdasta ruokaa ja vastapainoksi karmea määrä kemikaaleja elimistöön. Näin toimii Martinan logiikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä ja oikeassa, ei pidä haukkua ei kenenkään ulkonäköä ei missään tapauksessa. Miten alas ihminen on mennyt omassa sisimässään, että haukkuu henkilöiden ulkonäköä ?

        Jahas, kortekieli taas jyllää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa ja ei meikin meikkiä hänellä ole ollut kasvoilla. Eka kerta hämmästyin, että hän olikin hyvin hoikka vaikka harrastaa triathlon urheilua . Ei pidä ketään haukkua ja jos ei edes ole koskaan nähnyt henkilöä livenä .

        Juu juu, olet nähnyt uimahallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa ja ei meikin meikkiä hänellä ole ollut kasvoilla. Eka kerta hämmästyin, että hän olikin hyvin hoikka vaikka harrastaa triathlon urheilua . Ei pidä ketään haukkua ja jos ei edes ole koskaan nähnyt henkilöä livenä .

        Juu tottakai oot nähny 10:41. Sähän oot matkustanut samoihin paikkoihin, tehnyt samoja asioita jne. Sä olet joku peräkylän yksinäinen eläkeläinen, joka elää mielikuvituksessa


      • Anonyymi

        Vastenmielisen näköinen ilmestys, luonne paistaa kilometrien päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa ja ei meikin meikkiä hänellä ole ollut kasvoilla. Eka kerta hämmästyin, että hän olikin hyvin hoikka vaikka harrastaa triathlon urheilua . Ei pidä ketään haukkua ja jos ei edes ole koskaan nähnyt henkilöä livenä .

        "Olen nähnyt hänet kymmeniä kertoja uimahalleissa yhtä aikaa " just niin.


      • Anonyymi

        Fotoshopattuna 😭😭

        Näkisitte livenä niin olisitte ihan hiljaa 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu, olet nähnyt uimahallissa.

        Muistatko vielä missä uimahallissa näit triatleetin 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko vielä missä uimahallissa näit triatleetin 🙈

        Tervetuloa vain Matinkylän uimahallille ja törmäillään täällä 👌. Kysymykseen vastaus viimeksi näin helmikuussa Martinan ja siis Matinkylän uimahalli ja osoite on Tynnyritie 6.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo puhdasta ruokaa ja vastapainoksi karmea määrä kemikaaleja elimistöön. Näin toimii Martinan logiikka

        Martinan ei ymmärrä puhtaasta ravinnosta / ruuasta yhtään mitään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä ja oikeassa, ei pidä haukkua ei kenenkään ulkonäköä ei missään tapauksessa. Miten alas ihminen on mennyt omassa sisimässään, että haukkuu henkilöiden ulkonäköä ?

        ...sisimässään... ei, ei ei.....

        Reikimummon vuodatus !

        Miten alas on reikimummo sisimmässään mennyt, kun solvaa Sofiaa täällä joka päivä. ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ei ymmärrä puhtaasta ravinnosta / ruuasta yhtään mitään !

        Nakit ja ranskalaiset on Martinan bravuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...sisimässään... ei, ei ei.....

        Reikimummon vuodatus !

        Miten alas on reikimummo sisimmässään mennyt, kun solvaa Sofiaa täällä joka päivä. ??

        Sinä keksit kyllä aikamoisen syyn mustamaalata Martinaa kaiket päivät. Yrität täällä jatkuvasti väittää että Martinan äiti täällä haukkuisi Sofiaa. Häntähän sinä tarkoitat tuolla Reikimummolla, Kortemummolla, Siiderskällä. Olet joskus vuosia sitten sen asian itse kertonut kommentissa vaikka tänään et sitä uskaltanut kertoa. Syyllistyt kunnianloukkaukseen kun kaiket päivät yrität väittää tuollaista. Jos taas olet vainoharhainen ja tosiaan LUULET tuolla tavalla niin sitten pitäisi hakeutua hoitoon. Toki väität myöskin että Martina tai Esko tai joku sometiimi täällä kirjoittelisi. Roopen väitit puolustelevan Martinaa mutta sen hokemisen olet lopettanut koska Sofia nakittin Roopen besiksekseen. Eli kyllä sinulla joku ymmärrys asioista on tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä keksit kyllä aikamoisen syyn mustamaalata Martinaa kaiket päivät. Yrität täällä jatkuvasti väittää että Martinan äiti täällä haukkuisi Sofiaa. Häntähän sinä tarkoitat tuolla Reikimummolla, Kortemummolla, Siiderskällä. Olet joskus vuosia sitten sen asian itse kertonut kommentissa vaikka tänään et sitä uskaltanut kertoa. Syyllistyt kunnianloukkaukseen kun kaiket päivät yrität väittää tuollaista. Jos taas olet vainoharhainen ja tosiaan LUULET tuolla tavalla niin sitten pitäisi hakeutua hoitoon. Toki väität myöskin että Martina tai Esko tai joku sometiimi täällä kirjoittelisi. Roopen väitit puolustelevan Martinaa mutta sen hokemisen olet lopettanut koska Sofia nakittin Roopen besiksekseen. Eli kyllä sinulla joku ymmärrys asioista on tallella.

        Itseasiassa väitit tuollaista esim. vuonna 2012 ketjussa joka koski Satu Tuomistoa ja ketjun otsikko on että Satu Tuomisto tapailee taas luuseria. Tuo ketju ei liittynyt mitenkään Martinaa mutta siellä väitit että Martinan äiti olisi ketjun aloittanut. Käykää vaikka katsomassa minkälainen hullu täällä on asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa väitit tuollaista esim. vuonna 2012 ketjussa joka koski Satu Tuomistoa ja ketjun otsikko on että Satu Tuomisto tapailee taas luuseria. Tuo ketju ei liittynyt mitenkään Martinaa mutta siellä väitit että Martinan äiti olisi ketjun aloittanut. Käykää vaikka katsomassa minkälainen hullu täällä on asialla.

        Sitten sama henkilö vuonna 2014 kirjoitteli kaikenlaista Stefun perheen nimissä, kun Tuomisto oli ollut Stefun salarakkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa väitit tuollaista esim. vuonna 2012 ketjussa joka koski Satu Tuomistoa ja ketjun otsikko on että Satu Tuomisto tapailee taas luuseria. Tuo ketju ei liittynyt mitenkään Martinaa mutta siellä väitit että Martinan äiti olisi ketjun aloittanut. Käykää vaikka katsomassa minkälainen hullu täällä on asialla.

        Se on tainnut käydä poistattamassa sen vuoden 2012 ketjun, koska siihen on täällä aikaisemminkin viitattu. Mutta kun googlasi Satu Tuomisto suomi24 niin siellä tuli ketju jossa se tunnettu Mara-hokija kirjoitti että "Stefu potkaisi Maran pellolle" ja "Mara riippui kuin takiainen pojassa". Kirjoitti siis Stefusta että POJASSA. Tuo kirjoittaja on vanhempi ihminen aivan selvästi. Kukaan nuori ei kirjoita että riippui pojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa väitit tuollaista esim. vuonna 2012 ketjussa joka koski Satu Tuomistoa ja ketjun otsikko on että Satu Tuomisto tapailee taas luuseria. Tuo ketju ei liittynyt mitenkään Martinaa mutta siellä väitit että Martinan äiti olisi ketjun aloittanut. Käykää vaikka katsomassa minkälainen hullu täällä on asialla.

        No et sinäkään ihan täyspäinen ole, jos "käyt katsomassa" joitakin vanhoja ketjuja 2012 ja 2014.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tainnut käydä poistattamassa sen vuoden 2012 ketjun, koska siihen on täällä aikaisemminkin viitattu. Mutta kun googlasi Satu Tuomisto suomi24 niin siellä tuli ketju jossa se tunnettu Mara-hokija kirjoitti että "Stefu potkaisi Maran pellolle" ja "Mara riippui kuin takiainen pojassa". Kirjoitti siis Stefusta että POJASSA. Tuo kirjoittaja on vanhempi ihminen aivan selvästi. Kukaan nuori ei kirjoita että riippui pojassa.

        Sinä se jaksat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinäkään ihan täyspäinen ole, jos "käyt katsomassa" joitakin vanhoja ketjuja 2012 ja 2014.

        Niitä on joskus linkattu tänne eli revi siitä. Ehkä joku on halunnut antaa jotain vihjeitä sillä keinolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tainnut käydä poistattamassa sen vuoden 2012 ketjun, koska siihen on täällä aikaisemminkin viitattu. Mutta kun googlasi Satu Tuomisto suomi24 niin siellä tuli ketju jossa se tunnettu Mara-hokija kirjoitti että "Stefu potkaisi Maran pellolle" ja "Mara riippui kuin takiainen pojassa". Kirjoitti siis Stefusta että POJASSA. Tuo kirjoittaja on vanhempi ihminen aivan selvästi. Kukaan nuori ei kirjoita että riippui pojassa.

        Googlatkaa "STEFU JA SATU IHQ" otsikolla ketju vuodelta 2014 tältä palstalta niin näette. Ennenkaikkea aloitus ja sen jälkeen kaksi pitkää kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "STEFU JA SATU IHQ" otsikolla ketju vuodelta 2014 tältä palstalta niin näette. Ennenkaikkea aloitus ja sen jälkeen kaksi pitkää kommenttia.

        Ketjun aloittaja on selkeästi se Kortemummo -hokija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tottakai oot nähny 10:41. Sähän oot matkustanut samoihin paikkoihin, tehnyt samoja asioita jne. Sä olet joku peräkylän yksinäinen eläkeläinen, joka elää mielikuvituksessa

        Samassa näit Sofia Bergin suihkun vesipyörteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fotoshopattuna 😭😭

        Näkisitte livenä niin olisitte ihan hiljaa 😥

        Mykistävä näky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa vain Matinkylän uimahallille ja törmäillään täällä 👌. Kysymykseen vastaus viimeksi näin helmikuussa Martinan ja siis Matinkylän uimahalli ja osoite on Tynnyritie 6.

        Tynnyri Martina onkin. Tasapaksu hylje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä keksit kyllä aikamoisen syyn mustamaalata Martinaa kaiket päivät. Yrität täällä jatkuvasti väittää että Martinan äiti täällä haukkuisi Sofiaa. Häntähän sinä tarkoitat tuolla Reikimummolla, Kortemummolla, Siiderskällä. Olet joskus vuosia sitten sen asian itse kertonut kommentissa vaikka tänään et sitä uskaltanut kertoa. Syyllistyt kunnianloukkaukseen kun kaiket päivät yrität väittää tuollaista. Jos taas olet vainoharhainen ja tosiaan LUULET tuolla tavalla niin sitten pitäisi hakeutua hoitoon. Toki väität myöskin että Martina tai Esko tai joku sometiimi täällä kirjoittelisi. Roopen väitit puolustelevan Martinaa mutta sen hokemisen olet lopettanut koska Sofia nakittin Roopen besiksekseen. Eli kyllä sinulla joku ymmärrys asioista on tallella.

        "Sofia nakittiin Roopen besiksekseen"

        Mitä kieltä tämä on?

        Oletko mamu vai pelkkä täydellinen tollo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinäkään ihan täyspäinen ole, jos "käyt katsomassa" joitakin vanhoja ketjuja 2012 ja 2014.

        Satu -Sofia Berg on Stefun ja Hannun salarakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "STEFU JA SATU IHQ" otsikolla ketju vuodelta 2014 tältä palstalta niin näette. Ennenkaikkea aloitus ja sen jälkeen kaksi pitkää kommenttia.

        Googlatkaa "MARTINA JA NIVUSLONKEROT" niin näette miten Sofia-Satu on jo vuosia kiusannut hyvinvointivalmentajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "MARTINA JA NIVUSLONKEROT" niin näette miten Sofia-Satu on jo vuosia kiusannut hyvinvointivalmentajaa.

        Voi nääääs pikku hyvinvointivalmentajaa, ku toiset kiusaa. Mitähän Martina, omasta mielestään vahva, itsenäinen aikuinen nainen, tykkäisi siitä, että pidät sitä uhrina 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa vain Matinkylän uimahallille ja törmäillään täällä 👌. Kysymykseen vastaus viimeksi näin helmikuussa Martinan ja siis Matinkylän uimahalli ja osoite on Tynnyritie 6.

        14:17, joo tottakai näit. Kukaan ei usko. Osoite ei ole mikään salaisuus. Olet säälittävä noiden sepustustesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittaja on selkeästi se Kortemummo -hokija.

        Se mies joka on kirjoittanut kaksi seuraavaa pitkää kommenttia kertoo olevansa toimittajan tytär.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satu -Sofia Berg on Stefun ja Hannun salarakas.

        Googlatkaa "Pikkarambo, lue tämä" niin näette miten Martinan vainoajat on rakastuneet Hannuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "STEFU JA SATU IHQ" otsikolla ketju vuodelta 2014 tältä palstalta niin näette. Ennenkaikkea aloitus ja sen jälkeen kaksi pitkää kommenttia.

        Miks pitäisi googlettaa? Riehu itekses noiden vanhojen ketjujen kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlatkaa "Pikkarambo, lue tämä" niin näette miten Martinan vainoajat on rakastuneet Hannuun.

        Ne rakastui Hannuun vasta sitten kun Martina jätti sen. Sitä ennen ne haukkui kaikilla mahdollisilla tavoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne rakastui Hannuun vasta sitten kun Martina jätti sen. Sitä ennen ne haukkui kaikilla mahdollisilla tavoilla.

        Martina otti, Martina jätti, kiitetty olkoon Martinan nimi.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe