Teoria ikävöinnistä

Anonyymi-ap

Mahtuvatko kaikki ikävöinnit näiden tapausten alle?

1) Kuolema on henkilöt erottanut. Toivokaamme, että kuolema myös tuo joskus heidät yhteen. Olen itse menettänyt läheisen henkilön vähän aikaa sitten ja ikävöin häntä. 😞

2) Päiväikävä. Perheenjäseniä (tai lemmikkejä) on ikävä päivän aikana. Parasta iltapäivässä tai illassa on, kun heidät näkee taas. 😍

3) Välimatkaikävä. Henkilö on fyysisesti kaukana ja kaipaat hänen läsnäoloaan, vaikka olettekin yhteyksissä muita reittejä (viestein, puheluin ym.).

4) Turha ikävöinti. Ikävöimäsi henkilö ei ole ikävöintisi arvoinen. Tähän kuuluvat tapaukset, jotka eivät arvosta välittämistäsi eivätkä siksi ansaitse myöskään ikävääsi. Syyllistyin tällaiseen ikävöintiin itse nuorempana.

5) Ihmissuhteet, jotka olet sössinyt itse. Jos olet kohdellut jotakuta niin huonosti, että hän on lähtenyt elämästäsi, ansaitset kaiken tuntemasi ikävän. Myös ikävöinti mm. vankilasta käsin kuuluu tähän kategoriaan.

6) Uusien ihmisten ikävä. Joskus elämään kaipaa uusia ihmisiä ilman, että vielä tietää millaisia he ovat. Mutta kun heidät tapaa, heidät tunnistaa oikeanlaisesta tunteesta. ☺️

🦄

6

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mikään noista tunteet kylmeni.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Rotanraadon ikävä

    • Anonyymi

      Ikävöin nuoruuttani ja niitä asioita joita sain tehdä kavereideni kanssa. Jos pystyisi valitsisin toisin, mutta sitten ei olisi ollut koskaan niitä asioita, joita kokenut, joku merkitys kaikella on. Tänään ajattelin yhtä ihmistä meni tunti niin näinkin hänet sattumalta, hän ei tunnistanut vaikka vieressä seisoi.

    • Anonyymi

      Ei sovi mihinkään nosta omat ikävät tai ikävän syyt. Mut oonki vähä poikkeus tapaus .
      Naiselta.

    • 1,3, 4 ja 6 sopii.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe