Siis ei silleen, mitä yleensä pidetään outona... Jotenkin vaan. Miehelle.
Olet jotenkin outo
29
634
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se nyt meni... Hiljaisella tavalla outo?
- Anonyymi
Epäilyksiä herättävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilyksiä herättävä.
Mitä epäilyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä epäilyksiä?
Luonteen laadusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonteen laadusta
Niin? Kysy vaan, voin kertoa.
- Anonyymi
En pidä sinua mitenkään outona. Vaikutat hyvin korrektilta mieheltä.
- Anonyymi
Kannattaa poiketa valtavirrasta.
Tuskin oli mulle, mutta on helppo samaistua tähän.
- Anonyymi
Oon ihan pimee
- Anonyymi
Ja himmee bossikin vielä
- Anonyymi
Pidä huoli omista asioistasi
- Anonyymi
Miksi sitten edes vaivaudut jos et näemmä pidä minua kovin suuressa arvossa.
- Anonyymi
Toivottavasti rakastamani mies ei ajattele, että tämä aloitus olisi minulta, koska en pidä häntä yhtään outona. Poikkeuksellisen ihanana kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti rakastamani mies ei ajattele, että tämä aloitus olisi minulta, koska en pidä häntä yhtään outona. Poikkeuksellisen ihanana kylläkin.
Kyllä mulla pieniä epäilyksiä on että olisit juuri sinä amalia leväperse asialla :D
- Anonyymi
Epäileväinen ihminen on aina outo, syynä voi olla vain luottamuspula muita kohtaan? Oletko helposti lähestyttävä toiselle? Aina hyvä miettiä myös niin, onko hyvä olla helposti lähestyttävä toiselle? Osaatko lukea ihmisiä oikein?
- Anonyymi
Tuota noin. Nettikeskustelun tai jopa näkemisen perusteella voi olla vähemmän tarkkanäköistä tehdä havaintoja toisen luonteen piirteistä. Ihminen näyttäytyy aivan eri näköisenä ja luonteisena, kun hänet näkee elävänä ja oppii tuntemaan tarkemmin, kaikilla aisteilla ja täydessä ymmärryksessä. Outous voi johtua myös esim. siitä kun asiat junnaa paikoillaan pitkään, jonka mieskin on voinut kokea jotenkin outona ja epämääräisenä, eikä sekään ole antanut aihetta ilosta hihkua.
- Anonyymi
Pimeä puoli dominoi.
Minäkö outo.... En kait... Mistä sellaista keksit..?
Olisiko se sana mitä haet "häiritsevä" ?- Anonyymi
OUTO => Ei alfa, ei isokikkelinen körmy joka raivoaa naiselle. Ei laita pimperoa ihan nestemäiseksi sieneksi.
- Anonyymi
Silti itket täällä palstalla...
- Anonyymi
Mieluummin outo kuin huora.
- Anonyymi
Onko se sellaista, että vaikka käännän sinulle selän. Niin silti haluat tutkia minua? 🤔
- Anonyymi
No olen kotoisin muualta, jostain tuolta kaukaisten vaarojen juurelta.
- Anonyymi
Miten niin outo🤣
- Anonyymi
Tottakai hän on sulle outo siihen asti, kunnes te paremmin tutustutte. Jotenkin vaan näin se menee.
- Anonyymi
Aah nyt minä käsitän. Ilmankos tämä ei ole onnistunutkaan koska et luota minuun... Mitä sitten näet minussa ja miksi kirjoitat ja katsot ja jotain vihjailetkin joskus? Saisit lopettaa nuo kaikki jos olen niin outo!
- Anonyymi
Olen ja kaikki tietää sen. Erakko luonne vielä siihen kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302925
- 951616
- 1231435
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371264- 801186
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261079- 54999
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228943Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall120913